Heel erg goed

Easydriving is mijn derde rijschool, na veel pech kwam ik bij deze rijschool uit. Ik kwam hier door een vorige rij instructeur, hij is hier voor mijn rijles weggegaan. Ik kwam hierdoor bij Jamila terecht. Zij heeft mij echt flink geholpen. Door haar en haar positieve energie ben ik geslaagd. Ik ben super blij en zal deze rijschool echt aanraden

Uitstekende rijschool!

Ik heb rijles gehad bij Easydriving en ik ben erg blij met deze keuze! Ze hebben mij continu op me gemak gesteld en mij echt zelfverzekerd gemaakt achter het stuur. Helaas de eerste keer gezakt door zenuwen, maar 1 maand later heb ik hem gehaald. Ik raad deze rijschool 100% zeker aan!

In 1 keer geslaagd, dus dat zegt genoeg.

Ben erg blij met deze rijschool, ik ben in 1 keer geslaagd en vond de instructeur fijn les geven

Goede rijschool met goede lessen

Heb het in 1x kunnen halen doordat ik een goede rijschool en goede rij instructeur had dus een echte aanrader

In 1 keer geslaagd!

Zo blij!

Super goed

Super goeie en gezellige rijles, communicatie was altijd goed en heel erg behulpzaam. Het les die je krijgt voor het prijs die je betaald is super. TTT is ook heel erg behulpzaam het geeft een overview van de echte praktijk exam en help zeker ook met zenuwen. Tijdens de les werk je altijd naar de examen toe en krijg je super goed advies. Ik ben eerste keer geslaagd!!

Top rijschool

Top rijschool die je vanaf begin af aan enorm steunt en begeleidt! Direct een goed gevoel bij de instructeur (Aytac) die me van begin tot het examen enorm heeft geholpen om zo zonder zorgen af te rijden! In 1 x geslaagd!

Helemaal top!!

Ze leggen heel goed en duidelijk uit, en het was gelijk betrouwbaar.

Top instructeur, geeft duidelijk uitleg

Instructeur heel aardig en kan goed begeleiden en instructies geven met wat je beter kan doen, ben geslaagd dankzij hem en had een hele fijne ervaring!

Goede uitleg en er wordt de tijd voor je genomen

Als ik vragen had als het niet duidelijk genoeg was met de uitleg, wordt het zo vaak uitgelegd tot ik het begreep.

Vertrouwd

In 1 keer geslaagd! Altijd een erg vertrouwd gevoel gehad in de auto.

Top rijschool!

Top rijschool! Geweldige communicatie en ook zeer vriendelijk. Ik heb alles in 1 keer gehaald!

Geweldige rijles

Geweldige rijles en leuke rij instructeur! Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn rijexamen, echte toppers!

Mijn examen in 1 keer gehaald dankzij de leerzame lessen van Aytac. Hij past zich goed aan de persoon die aan het lessen is om het beste resulaat te behalen; in 1 keer slagen. Aanrader!

In 1 keer geslaagd door zeer goede lessen van Jamilla!

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij Easydriving. De lessen van Jamilla zijn heel duidelijk en goed te volgen. Soms is ze streng, maar het helpt je om het elke les weer beter te doen dan de vorige! Ik beveel Easydriving zeker aan.

Ge-wel-dig

3 keer bij een andere rijschool gezakt en hier in 1 keer geslaagd! Wat een geweldige ervaring

Beter kan niet!

Ik heb een heb het heel leuk gehad bij de rijschool. Altijd goede service en 1x geslaagd!

Heel goed!

Ik vond het een super goede rijschool en ik ben in een keer geslaagd. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Easydriving en Rijinstructeur Serkan doen goede zaken!

In 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen bij easydriving. Mijn rijinstructeur was Serkan, ik zou iedereen aanbevelen om bij deze man te lessen. Legt alles duidelijk uit en stelt realistische doelen om ervoor te zorgen dat je klaar bent voor je praktijkexamen.

Serkan is the best

Hele fijne rijlessen gehad

Beste prijs/kwaliteit rijschool, in 1 keer geslaagd!

In een keer geslaag en goeie lessen

Ja gelijk geslaagd doordat ik 5 goeie lessen van te voren heb gekregen

Zeer goede ervaring

Zeer vriendelijk, deskundig en moderne scooter. Zeker aan te raden.

Heel goed

Hele fijne lessen, goede uitleg. Fijne voorbereiding op het examen. Zeker een aanrader! Lessen van jamilla waren heel fijn.

Goede rijschool om voorbereid de weg op te gaan.

Mijn instructeur was Aytaç, een goede leraar. Iemand die je op je gemak kan stellen, met je kan lachen, maar ook zeker streng kan zijn. Verwacht niet dat hij je naar de mond gaat praten, voor hem geldt enkel dat je goed leert rijden. Ga hier dus niet heen om enkel je rijbewijs te halen, maar ook om een stevige bodem te creëren voor de komende jaren als weggebruiker. De wijze levenslessen zitten bij de prijs in.