Super prettige ervaring bij easydriving!

In één keer geslaagd voor mijn rijexamen dankzij de erg leuke en leerzame lessen bij Jamilla! Ik ben ontzettend blij over de hele ervaring die ik heb bij het behalen van mijn rijbewijs, heel erg bedankt Jamilla je bent een topper!

Goeie ervaring!

Ik had goede rijlessen, het was duidelijk wat ik wel en niet moest doen.

De rijlessen waren altijd nuttig én leuk

Met plezier mijn motorrijbewijs behaald bij Emrah; hij blijft met veel geduld tips herhalen, maakt tijd voor gezelligheid, maar geeft het ook aan wanneer je op een bepaald onderdeel echt even beter je best moet gaan doen. Een aanrader.

Super fijne rijschool!

Hele fijne ervaring met de motorrijlessen bij easydriving. Dankzij Emrah in een keer geslaagd voor de examens. Zeker een aanrader!

Zelfs een chaotisch brein kan slagen

Voordat ik bij Serkan ging rijden, heb ik een lange tijd bij iemand anders gereden. Ik ben pas op latere leeftijd gaan rijden. Dan mis je misschien een beetje de onbevangenheid van een 18-jarige. Pas na het switchen naar Easy driving besefte ik dat ik de tijd daarvoor eigenlijk helemaal niet goed heb leren rijden. Serkan pakte op waar ik was gebleven en heeft mij toen pas echt leren rijden. Persoonlijk heb ik het meeste aan iemand die gewoon direct is. Serkan heeft een superfijne combinatie van directheid, humor, tonen van interesse en, het allerbelangrijkst, het duidelijk kunnen uitleggen van niet alleen wat je moet doen, maar ook het waarom. Serkan, ik ben een chaoot, maar je hebt het toch maar voor elkaar gekregen. Waarvoor heel veel dank!

Leuk en leerzaam!

Ik heb er lang op moeten wachten, mede door corona, maar uiteindelijk in één keer geslaagd! Rijsschool Easydriving heeft mij hier perfect bij geholpen, en dan met name instructeur Emrah.

Ugur, bedankt!!

Toen ik begon met rijden had ik letterlijk nachtmerries. Ik vond alles eng en moeilijk, schakelen, invoegen op de snelweg, noem maar op. Ik had daarom ook nooit verwacht dat ik mijn praktijkexamen in 1 keer zou halen. Ugur heeft mij echt enorm geholpen. Hij heeft veel geduld, kennis en is super flexibel. Ugur luistert naar je vragen en onzekerheden en stelt zijn lesplan daarop af. Hij is streng wanneer dat nodig is en gezellig wanneer dat mogelijk is. Ugur is voor mij niet alleen een rij-instructeur maar ook een coach! Iemand die je zelfvertrouwen opbouwt, ruimte geeft om van fouten te leren - en in mijn geval - helpt te ontdekken dat autorijden niet eng is. Ugur, enorm bedankt voor de rij-lessen, je geduld en de gezelligheid!

Fijne rijschool

Fijne rij instructrice, het is altijd gezellig in de auto en ze zorgen dat je zo goed mogelijk wordt voorbereid voor je examens. Ook is de communicatie goed

Super relaxed geslaagd

Dankzij Emrah makkelijk geslaagd voor m’n rijbewijs. Altijd leuke lessen pret tijdens het rijden!

Rijinstructeur Serkan was vastberaden om mij mijn rijbewijs te laten halen!

Ondanks dat ik tot twee keren toe gestopt was met rijlessen heb ik na lange tijd - in één keer - mijn rijbewijs gehaald. Door het oefenen van alle examenroutes vanaf het CBR te Rijswijk kwam ik tijdens het rijexamen niet voor verrassingen te staan. Dit heeft mij ontzettend geholpen om uiteindelijk te slagen voor het rijexamen. De rijlessen met Serkan waren altijd gezellig en ik vond het leuk om te doen, ik ga 'em nog missen!

Écht de juiste keuze gemaakt om bij EasyDriving te lessen!

Ik had geen betere rijschool of rijinstructeur kunnen treffen! Na jaren lang te bang geweest te zijn om te beginnen, heb ik vorig jaar mei toch maar een proefles bij EasyDriving aangevraagd; en het was meteen een schot in de roos. De proefles volgde ik bij Emra, en hij gaf meteen een goede schatting over wat ik nodig zou hebben qua rijlessen en ik heb die proefles als heel fijn ervaren. De rest van de rijopleiding heb ik gevolgd bij Ugur, en hij is echt goud: hij weet precies wat je nodig hebt om je zeker op de weg te laten voelen, en werkt zo professioneel maar ook super gezellig naar het examen toe. We hebben het in de auto vaak gehad over wat je als docent voor je leerlingen doet, hoe je hoopt dat ze hun eigen draai vinden en genoeg groeien om zelfstandig te worden: Ugur heeft echt hart voor zijn leerlingen en is daarmee een docent pur sang. Wat ik ook maar aan vragen had, zelfs al stelde ik ze op een dag dat ik geen rijles had via de app; hij stond altijd voor me klaar om me te helpen en plande daarnaast alle rijlessen super fijn in. Met hem naast je weet je zeker dat het wel gaat lukken, iets waar ik van tevoren super onzeker over was; en nu ben ik in bijna een jaar tijd in een keer geslaagd en ga ik de rijlessen zelfs heel erg missen! Ik ben heel blij met mijn keuze voor EasyDriving, ik kan het iedereen van harte aanbevelen!

Een top ervaring

Ik had rijles van Emrah. Dankzij hem ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijexamen. Als ik iets niet meer wist of niet begreep wou hij met alle liefde het nog een keer uitleggen. Nadat ik eenmaal een beetje de controle over de auto had waren de rijlessen ontspannen en gezellig. Als ik iets fout deed was hij echter niet bang om mij in alle detail te vertellen wat er mis ging en hoe dat beter kan. Dit was een van de grootste reden waardoor ik het in één keer heb kunnen halen naar mijn mening. Dankjewel Emrah en Easydriving!

Serkan en EasyDriving zijn de beste.

Eerste keer praktijkexamen helemaal geslaagd. Ik was een beetje nerveus maar Serkan heeft mij goed voorbereid waardoor ik de examenroute goed kende. Veel rijinstructeurs vinden het niet erg als je de eerste keer zakt - ze krijgen meer geld hiermee omdat jij dan meer moet lessen. Serkan is een van de weinige rijinstructeurs die niet slechts uit is op het geld en echt wil dat je (in 1x) slaagt. Daarom raad ik hem erg aan mensen aan die auto willen rijden.

Kundig, flexibel en betrokken

Dankzij de mannen (Emrah en Ugur) van Easydriving ben ik in één keer geslaagd. Zonder hun hulp was dat niet gelukt. Ze zijn kundig, denken goed met je mee over de te nemen stappen en geven gedegen les. Blij dat ik mijn rijopleiding bij Easydriving heb gevolgd. Een echte aanrader dus.

Top rijschool en geweldige instructrice Jamila!!!

Ik ben echt blij dat ik voor Easydriving heb gekozen. Ik heb de juiste begeleiding gehad. Jamila is echt een topperrrrr!!! Zij heeft mij enorm goed geholpen met mijn zwakke punten, nadat ik bij een vorige rijschool geen goede begeleiding heb gehad. Ook heeft ze het voor elkaar gekregen dat ik mij zelfverzekerd voel achter het stuur. De lessen waren altijd gezellig en heel leerzaam, kortom ik ben zeer tevreden met de lessen die ik heb gehad. Ik wil Easydriving en Jamila heel erg bedanken!

Een aanrader

Ik heb gereden met Serkan. Kan alleen maar goede dingen over hem zeggen. Serkan zit in de auto voor jouw en wil alleen maar het beste voor jouw. Erg fijne manier van les geven. En ondanks de 2 lockdowns toch nog in 1 keer geslaagd. Super bedankt Serkan!!

Fijn gereden

Heel erg ontspannen rijden en fijne instructeur. Alles word duidelijk en goed uitgelegd

Uitstekende begeleiding, top instructeur. Dank je wel Emrah!

Ik ben super tevreden geweest met de wijze waarop ik rijles heb ik gehad van Emrah. Hij heeft mij ontzettend goed geholpen om mijn kennis en vaardigheden te verbeteren, nadat ik bij een vorige rijschool geen goede begeleiding heb gehad. Hij heeft enorm veel geduld, is super flexibel, soms streng doch altijd rechtvaardig en weet daarnaast altijd voor een prettige en heel gezellige sfeer in de auto te zorgen. Emrah heeft alle tijd genomen en werkelijk al het geduld van de wereld gehad om mij bepaalde dingen af te leren die ik niet goed deed, en om mij de rijvaardigheid op een juiste manier bij te brengen. Ik ben dus ontzettend blij en dankbaar dat hij mijn rijleraar is geweest en hij heeft er echt voor gezorgd dat ik - als zéker niet de makkelijkste leerling - geslaagd ben. Heel erg bedank Easydriving, en dan met name Emrah natuurlijk! Ik ben ontzettend blij!

Geweldig.

Gereden met Ugur en ik kan alleen maar positieve dingen zeggen. Ugur is recht door zee, eerlijk en je weet waar je aan toe bent. Zelf kom ik niet uit Zuid Holland en ik ben er dus ook niet bekend met de wegen. Dankzij Ugur heb ik zelfvertrouwen gekregen tijdens het rijden. Als het soms even niet mee zat en ik mijn zelfvertrouwen verloor, dan trok Ugur mij hier weer uit. Zo heb ik met Ugur gereden op de snelweg naar Eindhoven omdat ik de snelweg heel spannend vond. Ik ben in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen en ik wil Easydriving en Ugur heel erg bedanken!!

Mijn ervaring bij deze rijschool is echt geweldig

Tijdens de rijlessen word alles rustig en calm uit gelegd heel respect vol word je behandeld snap je iets niet kan je het altijd vragen en word het op een rustige manier uitgelegd. Mijn omschrijving in het kort ik zou iedereen deze rijschool aanbevelen als je je rijbewijs wilt halen zonder moeite is dit de perfecte rijschool voor jou.

Ik had me geen betere rijinstructeur kunnen wensen.

Wat ben ik blij dat ik voor easydriving gekozen heb. Ugur, de allerliefste rijinstructeur ooit, heeft mij van een onzeker en bang persoon in de auto naar een zelfverzekerd en goed rijdend iemand omgetoverd. Ugur is oprecht, eerlijk, duidelijk en streng wanneer nodig. Daarnaast is hij ook mega gezellig, oprecht geïnteresseerd en je kan goed met hem lachen. Zijn werkwijze is super fijn. Hij heeft zijn eigen soort van stappenplan maar heeft daar veel ruimte in om zich juist met jou te focussen op de dingen die jij moeilijk vind. Ook het inplannen van rijlessen en toetsen was super gemakkelijk en buiten de lessen kon ik altijd voor hulp bij hem terecht (theorie etc.). Ik ga de momenten waarop er hard muziek gedraaid werd en we konden lachen erg missen, ook de goede gesprekken zal ik niet vergeten. Alleen de strenge momenten omdat ik weer eens niet goed keek niet.. haha. Kortom, ik had geen andere rijinstructeur willen hebben en ik kan easydriving dan ook zeker aanraden als je op een eerlijke en goede manier met het juiste niveau naar je praktijkexamen toe wilt gaan!

Helemaal top

Serkan is echt een topper, jezus wat heb jij een geduld moeten hebben met mij, dat rijden vond ik namelijk echt extreem spannend dankzij jou heb ik geleerd om over die angst heen te stappen en met een top resultaat want ik ben natuurlijk geslaagd. 1000x bedankt. Ik raad iedereen aan om bij jou te gaan rijden, je hebt echt engelen geduld en het is altijd gezellig. Wie weet komen we elkaar snel weer tegen alleen dan natuurlijk in mijn eigen auto.

Leuke lessen

Ik heb in mijn lessen veel geleerd doordat ik een leuke en vaardige instructeur had.

Je wordt op een gezellige manier goed klaargestoomd voor het praktijk examen.

Ik voelde mij op mijn gemak bij mijn rij-instructeur omdat hij voor een gezellig sfeer in de auto zorgde. Telkens hielp hij mij bij het maken van een fout en legde het net zo vaak uit totdat ik het begreep. Hij is flexibel qua lestijden, waardoor ik niet vast zat aan een bepaalde dag. Toen het examen naderde heb ik extra veel kunnen rijden zodat we alle puntjes op de i konden zetten. Mede dankzij het vertrouwen van Emrah heb ik mijn examen in één keer gehaald.

Leuke en goeie rijlessen gehad, in één keer geslaagd.

Vanwege corona veel pauzes gehad in de opleiding. Echter wel altijd prettige ervaring gehad met mijn instructeur. Altijd gezellig maar ook serieus waar nodig in de auto en erg open communicatie.