Super begeleiding en maatwerk lesgeving

Ik ben zeer tevreden geweest met de kwaliteit lessen en de manier van lesgeving met persoonlijke aandacht door Serkan. Hij heeft mij enorm goed geholpen om mijn kennis en vaardigheden volledig op te krikken, nadat ik bij een vorige rijschool geen goede begeleiding heb gehad. Hij heeft de tijd voor mij genomen om de slechte dingen die ik had aangeleerd weer af te leren, voordat ik weer op een goede wijze verder kon met leren. Streng als het nodig is, maar altijd rechtvaardig, en niet te vergeten... Het was altijd topgezellig en we hebben veel gelachen tijdens de lessen! Nogmaals heel veel dank! Geslaagd! (Gekke) Rick.

Uitgebreide, vertrouwend opwekkende, gezellig rijlessen.

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Ugur zorgde voor een veilig sfeer in de auto, waardoor ik me ook me gemak voelde om fouten te maken of een praatje te houden in de auto. Verder zijn het zorgvuldige, concrete en uitgebreide lessen. Hierdoor heb ik veel vertrouwen in mezelf gekregen als bestuurder. Als je je nog onzeker voelt over een bepaalde route of een bepaalde techniek kan je dat aangeven. Wat heel fijn werkt! Ook als het even niet meezit en het gaat allemaal niet zo lekker, dramt hij niet door om toch moeilijke routes te rijden. Dat brengt alleen maar onzekerheid zou hii zeggen. Er wordt gekeken naar jou als persoon en als rijder. Wat heb je nog nodig en daar wordt op ingespeeld. Hierdoor ben ik in 1 keer geslaagd en een hele leuke rijopleidingperiode gehad met gezellig gesprekken!

Uitstekende lessen gehad

Ik heb altijd met plezier bij Easydriving gereden met Serkan als mijn rij-instructeur. In het begin wordt er rekening gehouden met je niveau en je hoeft niet onnodig lang door te rijden. Ik heb maanden niet gereden door corona en toen ik weer begon met rijden, reed ik nog steeds op topniveau. Er wordt ook rekening gehouden met je financiële situatie en er wordt altijd geprobeerd mee te denken. Serkan was erg aardig en stelde me op m’n gemak omdat ik in het begin best wel zenuwachtig was. Kortom; ik heb een erg goede ervaring gehad met de rijlessen en ik raad het zeker aan om bij Easydriving te rijden!

Top instructeur!!!! Dankjewel Serkan!!!!!

Hele fijne lessen gehad !!! Serkan doet erg zijn best voor de leerlingen en de lessen. Hij houdt overal rekening mee, ook financieel. Ik ben zeer tevreden met de lessen die ik heb gehad! Bedankt voor alles!

From zero skills and scared to passing the exam in the 1st time!

When I first started my lessons, I thought I would never be able to learn how to drive and started to doubt myself. I couldn't handle the car properly and do so many stuff at the same time, as it is required when you are driving, that seemed impossible to me. My instructor, Ugur, has been guiding me since the beginning. He has helped me overcome each one of the obstacles along the way and really structured our lessons according to my needs. His teachings and guidance were the foremost most important aspects in this whole journey of getting my driving license. Without these, I would never be able to build up my confidence and learn the skills that it takes to drive (specially here in NL). The whole process overall made me really enjoy driving (I will miss our lessons!), made me built up confidence in myself, and believe that one can truly accomplish anything as long as you believe in yourself and have the right teacher. I should also point out that the school is really fair in assessing how many lessons you need and you can fully trust that they have one`s best intentions on their minds. I got my driving license in my first trial! Thank you!

Geduldige en vriendelijke docent

Easydriving heb ik als een hele fijne rijschool ervaren. Mijn docent Ugur Terzi heeft mij ontzettend goed geholpen, nadat ik bij een eerdere proefles te horen had gekregen dat ik een "hopeloos geval" was. Bij Easydriving heb ik uiteindelijk in 2x mijn rijbewijs gehaald. Absoluut een aanrader!

Top Rijschool !!

Nare ervaringen gehad met 2 andere rijscholen, 2 keer gezakt. Opzoek gegaan naar kwaliteit en geëindigd bij Easydriving. Eerste telefoon gesprek professioneel en zeer meelevend, vriendelijk benaderd en me gekoppeld aan een top instructeur. Eerst volgende examen meteen geslaagd tijdens de rijlessen heb ik geleerd hoe het juist wel moest. Een instructeur gehad die veel geduld met me had en niet alleen kijkt naar het zakelijke maar ook rekening houd met je privé en hoe je er met je gevoel ingaat. Ugur als je dit leest, ik ben je ontzettend dankbaar. Jij bent oprecht de beste rij instructeur die iemand maar kan wensen. Ik schrijf deze review zodat mensen niet hetzelfde fout als mij gaan maken maar gewoon gelijk goed terecht komen. Top rijschool !!!

Perfecte rijsschool

Goede rijschool die mij goed heeft geholpen. Komen altijd met snelste tijden voor examens en hebben een goede prijs ook nog. Mijn rijinstructeur Ugur was superchill, professioneel en heeft mij goed begeleid. Als je snel wil slagen met de juiste rijschool dan zit je hier op de goede plek.

Aanrader, top rijschool!

Kan de rijschool van harte aanbevelen. Serkan is een fijne en duidelijke instructeur. Ik heb helaas mijn rijlessen niet hier kunnen afmaken omdat ik ging verhuizen, en ook hierbij ben ik ontdekkend goed geholpen en heb ik het geld van de resterende lessen meteen terug gekregen. Echt super fijn en netjes! Nu hopen dat mijn andere rijschool net zo goed is..

Uitstekend!!

Hoera!!! Ik ben zoo blij, binnen 2 dagen mijn lessen en examen gehad, veel geleerd van easy drive en ik ben gelijk geslaagd!!! Ik heb echt veel geleerd en zou iedereen aanraden om bij deze school te lessen, want dan kan jij ook binnen de kortste keren toeren met de scooter.

Top ervaring

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij easydriving. Lessen verliepen altijd rustig met veel geduld en er werd gekeken naar wat ik persoonlijk nodig had. Ik raad het iedereen aan.

Ik vond het zeer goede en leuke rijschool. Tijdens te lessen kreeg je goede feedback wat goed en niet goed ging. Het was niet altijd serieus, wat ik wel fijn vind, want jou ook van lachen tussendoor. Ik zou zeker deze rijschool aanbevelen.

Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald, in de lessen werd alles duidelijk uitgelegd en het was ook altijd erg gezellig.

Really happy.

Best instructor (Ugur) and best driving school. They helped me very much with finding exams as soon as possible. Happy to pass my exam.

Kwaliteit gegarandeerd

Dit is de 2e keer dat ik bij EasyDriving mijn rijbewijs behaald heb. Eerst voor de auto en nu voor de motor. Ik had dit keer een andere instructeur dan voor de auto, maar het niveau was nog steeds uitstekend. Ze brengen je naar een hoog niveau, zodat een examen lekker soepel verloopt. Verder hoef je je bij EasyDriving ook geen zorgen te maken. Op het moment dat ze jou nemen als leerling zullen zij er alles aan doen om jou klaar te stomen voor het examen! Kortom, 100% aan te raden.

Zojuist geslaagd voor voor het A rijbewijs samen met mijn medeleerling Redouan. Ik heb vanaf mijn proefles tot het slagen Easydriving en vooral Emrah zeer fijn ervaren. Een jongeman die geduldig en vakbekwaam uitleg geeft over veilig deelname aan het verkeer op de motor. Ik raad eenieder die een fijne rijschool zoekt om een proefles te nemen bij Easydriving. Via deze weg wil ik Emrah nogmaals danken voor het hele traject.

Super goed les gehad!!

Super fijne lessen en in 1 keer geslaagd!!

Goede ervaring

Hele aardige instructeur, alles wordt goed uitgelegd. In 1x geslaagd!

Emrah is een geweldige instructeur

Emrah is een hele goede instructeur, hij is ook nog eens erg grappig en hij heeft me alles geleerd waardoor ik in 1 keer ben geslaagd.

Helemaal top

Duidelijke uitleg en ook nog eens gezellig. Ik ben in een keer geslaagd.

Leuke les en in een keer geslaagd

Leuke les

Leuke ervaring en gezellig

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn scooterrijbewijs met dank aan emrah, super goeie rij instructeur. Hij legt goed uit en leert je goed de examenroute zodat je een hoge slagingskans hebt!

Topervaring

Echt een top ervaring. Ik heb les gehad van Ugur. Hij is super bekwaam, professioneel en gezellig. Leuke gesprekken wanneer dat even kan. Maar vooral veel stilte en ruimte om je goed te concentreren wanneer dat nodig is. En op elke vraag die je stelt krijg je een duidelijk antwoord en uitleg. Eigenlijk alles wat je nodig hebt om goed te leren rijden en uiteindelijk je rijbewijs te halen. Hij gaat all the way voor zijn leerlingen en is erg geduldig. Hij is ook punctueel en eerlijk! Dat kon ik echt waarderen. Ik ben blij dat ik deze rijschool heb gevonden!

Toppers

Wat heb ik veel geleerd van mijn lieve, duidelijke instructeur. Ik heb mijn rijbewijs binnen!! Wat ga ik mijn instructeur missen en wat heeft hij veel geduld gehad met mij! Top rijschool, een echte aanrader!!

Serkan is een superrelaxte docent

Ik vond easydriving en de lessen van serkan super. Hij is heel rustig, maar ook strenger als dat nodig is. Hij was heel flexibel met het inplannen van lessen en wat je in die lessen wilt doen. Kan het iedereen aanraden!