Er wordt op een heldere en duidelijke wijze les gegeven in een relaxte sfeer met flexibele tijden.

Fijne lessen gehad bij deze rijschool en met name veel dank aan mijn instructeur Ugur, hij heeft er veel tijd en geduld in gestoken om me alles goed te leren en structuur in mijn rijden te krijgen. Superfijne lessen van hem gehad, heel relaxed, duidelijk. Hij heeft een directe en gestructureerde manier van les geven wat ik heel prettig vond. En de lessen konden vaak voor mij ideaal gepland worden. Daardoor kon ik in de weken voor het afrijden veel rijden wat me erg heeft geholpen. Heel veel dank!

Aanrader!

Serkan, jij bent een topper! Na een emotionele, lange rit van een paar maanden(+) heb ik in 1x mijn rijbewijs mogen halen. De geduld en support die ik heb gekregen van mijn rijinstructeur Serkan wordt zo erg gewaardeerd! Het begin ging heel stroefjes maar we gaven de hoop niet op! Een paar tranen bij het rijden van 30km op een voorrangsweg van 50km (ik durfde niet sneller te gaan) waarbij ik nu met plezier 120km op de snelweg rijdt :D (wel na 19.00uur) Met tranen en een lach kijk ik terug op de lessen. Het was niet alleen het rijden wat Serkan mij heeft geleerd maar ook persoonlijk advies over het dagelijkse leven waarmee ik struggelde. Heel fijn om niet als een nummertje gezien te worden waarbij Serkan rekening houdt met je gemoedstoestand tijdens het rijden. Wat heel belangrijk is! Om een lang verhaal kort te maken, faalangst of onzekerheid is niet erg. Met de juiste begeleiding en jouw doorzettingsvermogen kan ook jij je rijbewijs halen! Nogmaals, bedankt Serkan! Ik ga nog geen afscheid nemen want volgend jaar zie je mij weer terug! Dan gaan we voor de motorrijbewijs! (Sorry nogmaals van de koffie die ik gemorst heb in de auto. Hoop dat de volgende leerlingen je nieuwe auto schoon houden :p)

Super blij!

Hele fijne ervaring gehad bij mijn rij instructrice. Ik was in het begin heel onzeker en daar heeft zij me enorm mee geholpen. Rijbewijs in 1 keer gehaald! Heel erg bedankt :)

Super toffe rijschool toffe instructeur

Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald, snelle examen datum. Bedankt easydriving voor de moeite. En niet te vergeten een hele toffe sfeer in de auto tijdens de lessen.

Super fijn ervaren!

Fijne lessen en fijne rij instructrice Jamila!! komen hun afspraken na en zijn heel fijn in de communicatie. Zeker je geld waard!

In een keer geslaagd :)

Na vele rijscholen gehad te hebben, had ik eindelijk een goede gevonden. De lessen waren erg leerzaam en mijn rij instructeur Emrah was erg geduldig en stelde me vaak op me gemak. Door zijn fijne manier van les geven, heb ik het kunnen presteren om in een keer te slagen!

De moeite waard

Vandaag eindelijk mijn praktijkexamen gehaald :) na ongeveer 1,5 jaar dit kwam vooral door corona. Ik kan helaas niet hoger dan een 5 geven. Serkan ik ben je heel dankbaar, je bent een top rij instructeur, met onze discussies(vooral aan mijn kant) maar ook zeker leuke gesprekken die we hebben gevoerd ben je altijd door blijven gaan voor mij en stond je klaar voor me als instructeur maar ook als persoon. Nogmaals bedankt met alles wat je me hebt geleerd en me zo over de eindstreep hebt kunnen helpen. Easydriving is zeker een goede rijschool.

Beste rijschool die er is

Ondanks corona en daardoor veel uitstel toch in één keer geslaagd. Vanaf de eerste les op mijn gemak gevoeld bij deze rijschool. Er wordt goed geobserveerd welke punten meer aandacht vereisen om je zonder problemen door het examen te krijgen. Mijn toegewezen instructeur, Serkan, was ook heel betrokken bij het hele proces. Hij heeft in alle opzichten meegedacht, of het nou gaat om lessen vooruit plannen of het behalen van een theorie-examen. Met inplannen van de lessen zijn ze bij Easydriving ook flexibel dus er kan ook geschoven worden als een afspraak door onvoorziene omstandigheden niet door kan gaan als de situatie het toe laat. Kortom; top rijschool die ik iedereen aan zou raden.

In 1x geslaagd door de goede begeleiding van Serkan

Ik ben in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs bij rijschool Easydriving! Ik heb snel mijn rijbewijs kunnen halen, maar in die korte tijd heb ik wel een leuke en zeker leerzame tijd gehad. Ik zat eerst bij een andere instructeur, maar ik heb geluk gehad met Serkan als instructeur. Serkan is heel geduldig en betrokken en ik merkte gelijk dat hij veel ervaring en expertise heeft op het gebied van rijlessen geven. Tijdens de rijlessen werd er veel aandacht besteed aan (zelf)reflectie en de punten waarin ik nog kon verbeteren, maar het was zeker ook gezellig op de juiste momenten. Ik merkte echt dat Serkan gepassioneerd is om mij zo goed en veilig mogelijk te laten rijden en dat motiveerde mij ook om extra mijn best te doen. Ikzelf doe twee universitaire studies en ik werk daarnaast. Daarom is het soms moeilijk om rijlessen in te passen binnen mijn eigen planning. Ik ben blij dat Serkan meedacht hoe ik toch rijlessen kon inplannen en zelfs soms vrije tijd opofferde om mij een rijles te laten volgen. Ik heb wel problemen ervaren door de coronacrisis, maar bij rijschool Easydriving hebben ze veel gedaan om de gevolgen hiervan te beperken. Als gevolg van de coronacrisis is mijn theoriecertificaat verlopen en ik moest deze eerst opnieuw behalen om praktijkexamen te mogen doen. Serkan heeft ervoor gezorgd dat ik dezelfde week nog theorie-examen heb kunnen doen en deze heb ik ook nog eens gehaald. Daarnaast is er een lange wachtrij ontstaan door onder anderen praktijkexamens die zijn geannuleerd als gevolg van de coronacrisis. Voor mij is er op zeer korte termijn toch een praktijkexamen geregeld en ik ben ook nog eens geslaagd hiervoor. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop er werd meegedacht en de moeite die voor mijn werd gedaan. Ik zou iedereen rijschool Easydriving aanbevelen! Bedankt Serkan voor de leuke en leerzame tijd! Ik zal mijn gehele rijcarrière veel hebben aan de tips ik van je heb gekregen. Ik zal deze tijd nooit vergeten!

Top ervaring

Rijschool met veel geduld & zijn altijd bereikbaar. Goeie ervaring mee gehad en zou zeker aan bevelen

Hele fijne rijschool!

Voor ik begon met rijles was ik erg nerveus en bang voor het autorijden. Emrah is een top instructeur met veel geduld en helpt je op weg. Geeft ook goede tips en ik kon ook altijd lachen tijdens de les. Ik ben in één geslaagd en dat komt zeker dankzij deze rij-instructeur! ☺️

Prima begeleiding

Instructeur die duidelijke tips geeft en goed overzicht in het verkeer bewaard waardoor de lessen efficiënt en veilig zijn

Fantastisch!

Met mijn achtergrond (adhd/faalangst) was nog de vraag of het allemaal goed zou komen... tot dat ik les nam en Emrah als rijinstructeur kreeg! Geduldig, begripvol en een topcoach als t gaat om motorrijden.... en niet te vergeten een flinke dosis humor! :) emrah... thanks vriend

De beste keuze van Den Haag

Met veel plezier heb ik mijn rijbewijs gehaald bij easydriving; Ugur is een professionele top-instructeur die weet wat ‘ie doet en zorgt voor een gezellige sfeer in de auto. De vele uurtjes die we samen reden waren een plezier én leerzaam. Door zijn inzicht en lesplan heb ik binnen circa 4 maanden in 1x alles gehaald. Met gezelligheid en communicatie is hier alles mogelijk en doen ze niet moeilijk als je een keer wat wil verzetten - de omgang is heel prettig! Ik zou het zo weer doen.

Fijne rijschool waar ik in 1x ben geslaagd!

Ugur was een topinstructeur. Een echte professional met passie voor zijn vak. Altijd eerlijk en streng, maar op een constructieve manier. Heel erg bedankt voor alle toplessen!

Top instructeur

Ugur is een top instructeur, die er voor gezorgd heeft dat zelfs ik met me lastige zelfkritische blik, in een keer geslaagd is. Hij weet precies wat iemand nodig heeft om op t juiste rij niveau te komen. Ik zal wel zijn humor en de gezelllige gesprekken gaan missen….

Goed en eerlijk

Mijn ervaring met Easydriving was vooral via Serkan. Serkan is geweldige rijinstructeur. Hij draait er niet om heen, hij zegt wat goed gaat maar hij zegt ook wat slecht gaat en helpt met het verbeteren. Verder is hij heel behulpzaam, begripvol en staat klaar voor zijn leerlingen. Ik was een lastige leerling, want het duurde een tijdje voordat alles op zijn plek viel, maar Serkan met veel moeite bracht mij door mijn examens heen en hielp mij met het halen van mijn rijbewijs. Vele instructeurs zouden niet het geduld hebben om met mij te lessen na alle domme fouten die ik heb gemaakt maar Serkan wel en daar ben ik erg dankbaar voor.

Top proefles!

Om te kijken of het wat voor me is heb ik een proefles motorrijden gedaan bij Easy Driving. Met veel enthousiasme en humor heeft Emra me op een oefenterrein wat basics geleerd waarna ik zelf terug kon rijden naar de rijschool. Superervaring!

Als je in 1x wil slagen ben je hier aan her juiste adres!

Enorm goede rijlessen gekregen van Emrah. In 1x geslaagd door de super goede uitleg en goede herhaling van opdrachten. Ook enorm gezellige tijd gehad. Al met al enorm positief over easydriving ik raad het iedereen aan!

Mijn ervaring met me rij-instructeur Ugur Teyzi & Easy driving was fantastisch we konden het heel goed met elkaar vinden en hij zet zijn leerlingen altijd op de 1ste plaats. Zo had ik gisteren eigenlijk mijn praktijkexamen alleen werd die op het laatste moment toen we al bij het CBR stonden gecanceld, omdat de examinator corona had. Toen heeft Ugur het voor elkaar gekregen om nog voor de dag erna op dezelfde tijd een examen in te plannen wat eigenlijk vooraf onmogelijk was.

Top rijschool!

Bij mij was er een beetje gedoe met het switchen van rijinstructeurs, maar naast dat zijn het fijne rijlessen waar ze je goed voorbereiden op het examen.

Super leuke rijlessen gehad bij Emrah, en mijn rijbewijs in 1x gehaald.

Door de lessen van Emrah heb ik mijn rijbewijs in 1x weten te behalen. De lessen waren altijd erg gezellig en hebben veel gelachen. Op de momenten dat het even serieus moest zijn liet Emrah het ook weten. In mijn pakket zat een tussentijdsetoets wat ik ook als zeer positief heb ervaren. Zo kreeg ik toch een beetje het idee wat ik moest verwachten van het echte examen. Ik zal de rijlessen echt gaan missen.

Hele goede lessen

Dankzij Aytac ben ik in 1x geslaagd. Hoewel ik het soms lastig vond, wist hij altijd manieren te bedenken waardoor ik mijn fouten doorkreeg en kon corrigeren. Door zijn ervaring als instructeur was ik goed voorbereid voor het examen en kon ik in alle rust slagen. Ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool en instructeur heb gekozen en ik kan het aan iedereen aanbevelen.

Top rijschool!

Top rijschool! Ik raad iedereen aan om bij Easydriving te gaan rijden. Je wordt klaargestoomd om zelfstandig veilig te kunnen rijden en legt het examen pas af wanneer je er echt klaar voor bent. Aan het begin had ik totaal geen gevoel voor autorijden en raakte erg snel in paniek in drukke verkeerssituaties. Het was een drama. Ik had uiteindelijk heel veel lessen nodig maar ben in 1 keer geslaagd! Serkan is een top rijinstructeur, heeft enorm veel geduld en doet echt zijn best om je te laten slagen! Verder werden de lessen altijd goed benut, er wordt aandacht besteed aan waar je nog moeite mee hebt en wordt er altijd rekening met je gehouden. Ik ben superblij dat ik voor deze rijschool had gekozen! Bedankt Serkan!

Super leuke ervaring met Emrah

In 1 keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs dankzij Emrah, super leuke lessen gehad. Emrah legt alles duidelijk uit en helpt tot ik het snap. Ik ben blij dat ik dit heb mogen ervaren. Bedankt!