Gezellig en fijne rijschool

Easy driving is een fijne rijschool met een goede instructeur! Met heel veel gelach en gezelligheid mijn rijbewijs gehaald met gezonde spanning. Eigenlijk hoefde ik me nergens zorgen om te maken, dit omdat serkan mij geweldig heeft voorbereid voor het examen! Dus als je twijfelt bij welke rijschool je moet beginnen voor je motor rijbewijs zou ik persoonlijk zeker Easy Driving adviseren!!!

Heel goed en fijn

Hele fijne instructeur en in één keer geslaagd!

helemaal top!

Ugur was mijn rij instructeur, hele aardige man! met heeeeel veel geduld! (: de rijlessen waren top!!

Rijinstructeur met veel geduld

Easydriving is een uitstekende rijschool waar ik in één keer ben geslaagd voor mijn rijexamen. Mijn ervaring met de rijinstructeur was fantastisch; hij was altijd vriendelijk en geduldig, wat mijn leerproces enorm heeft verbeterd. Ik zou Easydriving zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een professionele en vriendelijke rijschool.

Hard werken, geduld hebben en vertrouwen in jezelf en in je instructeur dan komt het helemaal goed

Leren autorijden was voor mij pittig omdat ik het best spannend vond en altijd veel aan mezelf twijfelde. Mijn rij-instructeur Ugur had echter erg veel geduld en hielp me om mijn zelfvertrouwen achter het stuur op te bouwen. Veel oefenen en goede lesplannen hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat ik in één keer mijn praktijkexamen heb gehaald!

Top verkeersschool en in 1x geslaagd dankzij Ugur!

Wat een geweldige ervaring bij Easydriving met instructeur Ugur! Ik ben namelijk in 1x geslaagd voor mijn rijexamen. Vanaf het moment dat ik me inschreef, voelde ik me op mijn gemak. Ugur's enthousiasme en expertise maakten elke les plezierig en leerzaam. Bovendien was er een echte klik tussen Ugur en mij, waardoor de lessen voelden als tijd doorbrengen met een vriend. Zijn flexibiliteit met planning maakte het gemakkelijk om lessen in te passen in mijn drukke schema. Ik kan Easydriving en Ugur niet genoeg aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een top rijopleiding!

Eerste x geslaagd mede dankzij Redouane

Hij geeft aandachtig les neemt goed alle examenroutes door en geeft je handige tips

In één keer geslaagd voor mijn rijbewijs bij Serkan! In het begin was ik heel zenuwachtig in de auto, maar door het geduld en de humor van Serkan voelde ik mij helemaal op mijn gemak, en kreeg ik alle ruimte die ik nodig had om rustig te wennen aan het autorijden. Hij voelt goed aan wat je nodig hebt, waardoor je rijles krijgt op maat! Zeker aanbevelen!!

Ik zou Easydriving zeker aanraden. Mijn rijlesinstructeur is Serkan, ik ben hier altijd blij mee geweest. Hij gaf mij alle mogelijke informatie en kennis en natuurlijk alles over het rijden, zo ben ik dan ook in 1x geslaagd! Hiernaast vond ik het altijd leuk en gezellig met hem in de auto. Als je in 1x wilt slagen moet je hier zijn! 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

De lessen met Serkan waren altijd leerzaam en gezellig, zeker een aanrader!!

Dankzij Serkan ben ik vandaag in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. De lessen van Serkan waren altijd leerzaam en gezellig. Serkan heeft veel geduld en zijn uitleg was altijd duidelijk. Zeker een aanrader!!!

Serkan is een topper

Dankzij Serkan en zijn leerzame en gezellige lessen ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Dat is na een jarenlange schakelfobie een droom die uitkomt. Serkan heeft veel geduld, maakt het lessen leuk en is flexibel met plannen. Jammer dat ik de gezelligheid moet missen, maar nu is er wel weer een plekje vrij voor een nieuwe leerling.

Ik heb een goede ervaring.

Rijschool easydriving is zeker een aanrader voor het halen van je rijbewijs!! Ik had als rijinstructeur Serkan. Hij gaf goede uitleg en wist eventuele fouten goed op te vangen. Dit gaf mij vertrouwen. Erg blij met de ervaringen bij easydriving en natuuuurlijk ook met mijn rijbewijs!! :))

Beste lessen ooit!

Ik heb bij Easydriving recent mijn motorrijbewijs behaald! Ik heb geweldige ondersteuning gehad en passende hulp om de puntjes op de I te zetten. Ik wil instructeur Serkan van harte bedanken voor de lessen!

Als je in één keer wilt slagen

In één keer geslaagd voor mijn auto-examen dankzij Redouane (en Serkan als invaller ;)). Ik vertrek over een paar weken, maar Redouane heeft alles er aan gedaan om mij te laten vertrekken met mijn rijbewijs. Enorm goede rijinstructeur die veel ervaring heeft, soms wat streng is, maar bovenal er voor jou is. Wat dat betreft is hij enorm dedicated om je te laten slagen! Mocht je een rijschool zoeken, en als je deze review hebt gelezen, dan kun je stoppen met die zoektocht. Hier moet je zijn.

Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen bij familie en vrienden

Altijd erg fijne rijlessen gehad, alles wordt rustig uitgelegd maar wel op een zeer duidelijke manier wat erg fijn werkt. Aardige rijinstructeurs en een fijne auto.

Top school, en in 1 x geslaagd voor allebij de examens. AANRADER

De lessen gaan lekker vlot en het word goed uitgelegd hoe je alles moet doen. Heel prettig en comfortabel in omgang. Kan niet anders zeggen dan dat dit een aanrader is!

In 1 x me motorrijbewijs gehaald! Ik heb mij rijlessen gevold onder begeleiding van Emrah. Prettig in omgang en legt alles erg helder uit. Een feestje om mee te rijden!

Ik begon met een proefles in september 23 bij Emrah en door zijn enthousiasme en het plezier in motorrijden besloot ik ervoor te gaan. Geen dag spijt van. Emrah is een super (vrolijke) instructeur die duidelijk en gemotiveerd les geeft. Elke les was leerzaam, afwisselend en ook ontzettend leuk om te doen. AVB in 1 keer in november gehaald en nu net in januari 2024 mijn AVD in 1 keer gehaald. Zonder Emrah was dit nooit gelukt. Kortom een dikke 10.

Beste en fijnste rijschool

Ik heb mijn rijbewijs gehaald bij Easydriving en ik kan deze rijschool aan iedereen aanraden. Super fijne en leerzame lessen en je voelt je ook op je gemak. Aanrader dus!

Hele fijne rijschool, fijne hulp, duidelijke lessen.

Hele fijne rijschool, wordt goed en duidelijk les gegeven. Ik werd fijn geholpen bij vragen en alles wordt duidelijk uitgelegd. Jullie nemen de tijd voor leerlingen, overall hele fijne rijschool. Bedankt voor alle lessen Serkan.

Redouane is een top rijinstructeur!

Super tevreden met de rijlessen van Redouane! Hij heeft echt extra moeite gedaan om mij alles te leren. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik op alle vlakken voorbereid was voor het examen, zodat ik in 1x kon slagen. En het is gewoon een topgozer, kan met iedereen goed opschieten. Echt een aanrader als je een rijinstructeur zoekt die je goed en relaxt begeleidt!

Fantastische rijschool

Ik ben vandaag voor de eerste keer gelijk geslaagd, alles te danken aan de rijschool Easydriving. Mijn lessen volgde ik bij Serkan, een hele prettige instructeur die je alles heel goed uitlegt. De routes die gereden worden kent hij goed waardoor je optimaal kan oefenen. Daarbij is hij ook een heel prettig persoon wat de rijlessen ook nog eens leuk maakte. Ik adviseer iedereen deze rijschool als ze ook snel en prettig willen slagen!

Mijn ervaring bij easydriving was heel goed mijn rij instructeur was Serkan en ik heb vanaf het begin eigenlijk een hele goeie band met hem gehad en hij heeft mij heel goed geholpen ondanks dat alles wat langer duurde omdat ik wat langer deed over mijn theorie is alles goed en soepel verlopen. Om die reden geef ik mijn ervaring ongetwijfeld 5 sterren.

Mijn ervaring had niet beter kunnen zijn.

Mijn ervaring bij Easydriving geef ik voor de volle honderd procent 5 sterren! Mijn RijInstructeur was Serkan en vanaf moment één heb ik me veilig gevoeld om te rijden in een auto dit samen met de duidelijke uitleg over alle aspecten van het rijden en ook nog eens gezelligheid heeft er bij mij voor gezorgd dat ik in één keer ben geslaagd. Serkan gaf mij de kennis en het vertrouwen om auto te rijden en dit was uiteindelijk terug te zien in het resultaat. Als de andere instructeurs al half zo goed zijn als Serkan dan weet ik zeker dat je bij Easydriving goed zit!

Redouane is een fantastische leraar met veel passie voor zijn vak. Hij kan de verkeersregels goed en duidelijk uitleggen en we hebben ook nog heel veel gelachen. Ik ben heel erg blij met zijn kundige begeleiding!