Leerzame en gezellige rijlessen.

Bij Serkan in de auto was het altijd heel gezellig, en hij kon alles ook nog eens heel goed uitleggen. Na veel hinder (een blessure, Corona en theorie examen) ben ik dan eindelijk geslaagd! En dat zelfs in 1 keer. Veel dank aan Serkan voor de leuke rijlessen! Nu nog hopen dat mijn zusje (en later broertje) ook bij hem slagen :)

Goede en fijne begeleiding

Het was voor mij een lange rit voordat ik slaagde, maar ik heb mijn rijinstructeur ervaren als heel professioneel en fijn. De begeleiding was echt heel goed! Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen aan starters!

Top!!!!

Ik ben in een keer geslaagd door mijn meester Serkan hij is heel helder met uitlegt en heel duidelijk met instructie geven. Top Rijschool ik raad iedereen aan. Bedankt voor alles Serkan

Super!

Fijne rijschool en prettige instructeur!

Top rijschool

Bij rijschool Easydriving heb ik veel leerzame lessen mogen krijgen van Serkan, mijn rij instructeur. De lessen waren erg gezellig en kreeg duidelijke feedback. Met veel geduld en kritische vragen over mijn beslissingen op de weg heb ik veel geleerd. Ik heb mijn tijd bij Easydriving als heel prettig ervaren en raad het iedereen aan! Ik wil hierbij Serkan erg bedanken voor het goed voorbereiden voor het praktijkexamen, die ik in één keer heb behaald!

Goede voorbereiding op het examen en duidelijke feedback.

Gelest bij Serkan. Goede voorbereiding op het examen en duidelijke feedback. Leuke sfeer en flexibel qua planning en veranderingen. Daarnaast ook in 1x geslaagd, zeker een aanrader om bij deze rijschool te lessen!

Goede ervaren instructeurs in één keer geslaagd

Betrouwbare rijschool, transparant en duidelijk in afspraken. Serkan heeft goede instructies gegevens en duidelijk begeleid

Prettig en kundig

Na 3 gezakt te zijn bij een andere rijschool ben ik over gestapt naar Easydriving. Serkan, mijn rij instructeur leerde mij veel nieuwe dingen. Hij gaf mij weer vertrouwen om te slagen. Zeker een aanrader om bij deze rijschool te lessen!

Het waren goede en gezellige lessen!

Ik begon met rijden bij serkan en was best wel gehaast met alles. Ik naderde alles te snel. Door serkan ben ik gaan leren als ik bepaalde situaties rustiger nader ik meer tijd heb om te handelen. Nogmaals bedankt serkan!!

Fijne rijschool, die op belangrijke details let.

Bij een andere rijschool was ik helaas gezakt, vervolgens ben ik verder gegaan bij Easydriving. Zij hebben mij goed opgevangen en fijne lessen gegeven. Easydriving geeft je goede tips tijdens de lessen, waardoor je het motorrijden snel oppakt.

Altijd gezellig en leerzaam met Serkan

Het was telkens een rit vanaf de Vondelstraat in hartje Den Haag, maar Serkan heeft me Den Haag en omgeving goed laten kennen. Hij is geduldig en flexibel. Dank ook voor het opnieuw regelen van mijn tussentijdse toets! En ik was helemaal klaar voor het praktijk examen, in 1 keer geslaagd. Dank voor al je instructies, hulp en gezelligheid. Veel gelachen. Dat maakt het autorijden een stuk fijner :).

Top Rijschool!

Ik heb al mijn lessen bij easydriving genomen bij rijinstructeur (aytac). Beste rijinstructeur ooit! Hij dreunt alles goed in je hoofd! Soms is het wel lastig omdat hij veel uit je wilt halen heb je het ook zwaar in de auto. Maar daarvoor heb je wel iets moois terug ;).

Flexibel, lessen afgestemd op het individu en gezellig

Heb lessen gevolgd bij Ugur en kan het iedereen aanraden! Ik ben op iets latere leeftijd begonnen en daardoor duurde het allemaal iets langer dan gemiddeld, maar Ugur nam alle tijd, had geduld en was flexibel genoeg om met me mee te denken qua inroostering. Ook als er last-minute wijzigingen waren. Daarnaast is het fijne vent die afhankelijk van waar je behoefte aan hebt, 1,5 uur met je vol kan lullen over van alles, of grotendeels stil is om je te laten concentreren. Ook bij het in eerste instantie falen van m'n praktijkexamen was hij uiterst behulpzaam om zsm een herexamen in te plannen. Ik ga nu met alle vertrouwen zelfstandig de weg op, en kan het iedereen aanraden om bij Easydriving een proefles te nemen!

Top rij instructeur

Ik heb dankzij Serkan bij easy driving mijn rijexamen gehaald. Ik heb in een tijdje in Amerika in een automaat gereden maar moest nu alles helemaal opnieuw leren om in Nederland met een schakel auto om te gaan. Door zijn manier van les geven heb ik snel mijn oude automatismes afgeleerd en heb ik schakelen heel goed geleerd zodat ik in een keer ben geslaagd.

Beste rijschool den haag

Sinds ik hier ben gaan lessen was vanaf het begin in de auto de sfeer al goed je kan lachen met de rijinstructeur en hij geeft goed les hij bespreekt alle dingen met je wat je al goed kan en waar je nog op moet oefenen bij de bijzondere verrichten geeft die je tips waarbij het altijd in 1 keer lukt als je ze goed toepast ben zelf in 1 keer geslaagd en als je zijn tips gebruikt zal dat ook bij jou gebeuren

Goed contact met de instructeur en in 1 keer geslaagd!

Ik heb veel geleerd in een korte tijd door duidelijke uitleg en een fijne sfeer tijdens het lessen. In 1 keer geslaagd voor mijn TTT en praktijkexamen!

Een rustige en meedenkende rijinstructeur nodig?

Ik heb mijn motorrijlessen van Emrah gekregen en heb zeer prettige ervaring gehad omdat hij met je meedenkt, blijft altijd rustig en bespreekt duidelijk de verbeterpunten. Hij zorgt ook dat het gezellig blijft tijdens de lessen waardoor je op je gemak rijdt en makkelijk leert. TLDR; Als je opzoek bent naar een rustige, meedenkende en gezellige rijinstructeur dan is Emrah zeker een aanrader.

Professioneel en vriendelijk

Ik heb mijn motorrijlessen van Emra gehad en ben zeer tevreden over zijn kennis en kunde. Hij is duidelijk en geeft goede aanwijzingen, maar tegelijkertijd geeft hij de ruimte en tijd om te leren. Verder ook nog eens heel vriendelijk, kortom top!

heel tevreden

Toen ik begon met de rijlessen klikte het niet zo goed met mijn instructeur. Gelukkig kon ik snel terecht bij een andere instructeur die mij heel erg goed heeft geholpen, waardoor ik uiteindelijk de tweede keer ben geslaagd! Het was altijd erg gezellig met Ugur, en op het moment dat ik merkte dat het niet zo lekker ging, kon ik dat aangeven en hielp hij mij zo goed als mogelijk. Ik had mijn examen op de dag dat hij vader werd, dus ik kan met trots zeggen dat mijn rijbewijs even oud is als de zoon van Ugur. Ik ben erg tevreden!

Gedreven, hoge kwaliteit en vriendelijk

Ik heb echt super goede begeleiding gehad richting mijn examens voor mijn motorrijbewijs. Heb alles in 1 keer gehaald. Emrah weet precies wat de examinatoren van je verwachten en brengt je alles bij om goed beslagen ten ijs te komen. Ze zijn kundig, hebben de juiste materialen, in voor een lolletje maar professioneel als het erop aan komt.

Vriendelijke, gezellige rijinstructeur die het leren autorijden leuk maakte!

Ik ben heel blij dat ik hier gelest heb. Ik had het erg gezellig met mijn rij instructeur Emra! Hij kon mij goed gerust stellen en leren auto rijden. Door Emra heb ik nu ik mijn examen gehaald heb alle vertrouwen om ook te gaan rijden! Bedankt dat je zoveel geduld met me had Emra! Ik ga je missen nu ik geen lessen meer nodig heb :p

Met de doortastende mentorschap van Serkan heb ik mijn doel weten te bereiken.

Mijn rijinstructeur was Serkan: Hij is eerlijk en recht door zee. Zijn doel is jouw doel; Je leren goed te rijden en je examen met succes te behalen. Bij de eerste proefles werd er een goed assessment gemaakt van mijn niveau en een passende schatting gedaan van de benodigde lessen. Hij weet ook goed te bepalen welke manier van leren het beste bij iemand past. Bij mij was hij soms streng maar ook heel veel momenten geduldig! Want ik moest best een hele hoop leren en dat is Serkan met succes gelukt! Bedankt Serkan!!! Ook voor de enorme gezelligheid tijdens de lessen.

Had niet beter gekund

Ik heb gelest bij Ugur en ben hem eeuwig dankbaar. De lessen waren leerzaam, gezellig en er is echt oog voor de leerling. Met een persoonlijke kijk wordt er naar je volledige ontwikkeling gekeken en elke stap is passend voor jouw leerproces. Rijlessen bij Ugur waren als thuis komen en met alle bumps on the road (waaronder corona) wist hij telkens een goede oplossing te bedenken en ben ik dan ook in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Door de persoonlijke touch heb ik écht het gevoel dat ik samen met hem naar mijn einddoel heb gewerkt. Ik zou dan ook iedereen van harte deze rijschool aanraden. Ugur, als je dit leest: thanks thanks thanks! Keep on going, je bent de beste!

Ik vond de rijlessen heel goed, maar het komt ook door mijn rij-instructeur Ugur

Met daadkrachtig mentorschap van Serkan heb ik deze mijlpaal weten te behalen.

Het was een lange, lange rit. Maar Serkan heeft me erdoor heen gesleept, soms hardhandig maar altijd rechtvaardig en met oog op het behalen van mijn rijbewijs. Waar ik met mijn eerste aantal pogingen bij een andere rijschool keer op keer faalde, wist Serkan mij opnieuw klaar te stomen. Ondanks mijn boven gemiddelde zenuwen, in één keer weten te slagen! Bedankt Serkan!!!