Top instructeurs

Ik heb een hele leuke tijd gehad met mijn instructeur en hij heeft mij geholpen om in een keer te slagen.

Rijlessen waren goed

Ik heb goed advies gekregen van de instructeur. Uitleg is goed er hangt een goeie sfeer in de auto maar hij is ook eerlijk en serieus. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik mijn examen in 1 keer heb gehaald.

Hele fijne en rustige lessen gehad! In één keer geslaagd en binnenkort met een zelfverzekerd gevoel alléén de weg op! Thanks :)

Een uitstekende leeromgeving.

Serkan is een opmerkzame en kundige rij-instructeur die precies weet hoe hij je rijvaardigheid op het benodigde niveau moet krijgen. Met een begrijpbare aanpak die zowel luchtig als serieus kan zijn, lukt het hem om verbeterpunten op een effectieve manier te communiceren. Hij is eerlijk, heeft oog voor jouw belangen en is zorgvuldig in zijn werk. Kortom, ben je opzoek naar een goede rij-instructeur, dan kan ik Serkan zeker adviseren!

topy

Serkan dankjewel Ga zo door met de leerlingen, duurde fftje met mij maar door alle adviezen ben ik geslaagt!!

Geweldige rijschool

Nadat ik vlot door de rijlessen ben gegaan dankzij de uitstekende hulp van de rijinstructeur ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs, echt niets anders dan complimenten

De beste dagopleiding voor je scooter rijbewijs!

Heb de dagopleiding voor het scooter rijbewijs gedaan. Op het begin was ik nerveus en erg zenuwachtig. De instructeur heeft mij gerust gesteld en stap voor stap alles goed laten doorlopen. Hij was streng ja, maar dat heeft mij heel goed geholpen zodat ik de zelfde fouten niet opnieuw zou maken. Het was de perfecte training voor het examen. Echt een aanrader!

Goed.

Goede lessen, goede leraren. In 1 keer geslaagd voor me brommer. Een echte aanrader!!!

Goeie les gekregen en goeie uitleg en in een keer geslaagd voor mijn scooterrijbewijs!

GE-WEL-DIG 🌟

Ik ben Serkan Broer heel dankbaar voor zijn leerzame rijlessen, tips en adviezen! Serkan petje af Broer u heeft me echt geholpen met alles! Mijn dank is echt heel groot🤗! Ga zo door met je leerlingen en ik wens je veel succes voor in de toekomst💪🏽

Ik ben geweldig geholpen door zowel mijn rijinstructeur als door Wouter bij het regelen van randzaken. Ik ben uitermate tevreden en kan iedereen deze rijschool van harte aanbevelen

Perfect!!!!

Bij deze top rijschool mijn rijbewijs in 1x gehaald en ben daar heel blij mee, ga zo door toppers!

Toppie

Een hele fijne rijschool je krijgt veel hulp en word goed geholpen tot aan je rijbewijs. Nogmaals bedankt!!!!!

Gelest bij Serkan! Hele goede ervaring, serieuze leerzame lessen maar ook altijd leuk en grappig. Ik heb een top tijd gehad. Zeker een aanrader!!

Geweldig~~~!!

Elke rijles voelde ik echt passie van mijn rij-instructuur(Serkan) dat hij mij zo goed mogelijk dingen wilde aanleren. Goed en duidelijke instructies! Ook fijn met flexibele uren om je rijlessen in te plannen. Al eerder andere rijlessen gevolgd bij andere rijscholen maar met deze voelde ik vooruitgang! Echt een aanrader! Zo blij met mijn rijbewijs~

Toprijschool!

Rijles gehad van Serkan. Hele goede instructeur, hij neemt de tijd om je alles goed uit te leggen, is heel flexibel en zorgt dat je uiteindelijk goed voorbereid het examen in gaat! Serkan heeft me ook hele handige tips gegeven voor de bijzondere verrichtingen. Daarnaast waren de lessen ook heel gezellig, en hebben we veel gelachen! :-) Ik had acht jaar geleden ook al rijles gehad en ben toen twee keer op geweest, maar heb het toen niet gehaald. Daardoor was ik extra zenuwachtig rond het examen. Serkan heeft mij goed gerustgesteld en uiteindelijk heb ik het nu de tweede keer gehaald!

Super fijne rijschool met veel aandacht en geduld

Dankzij de super goede lessen bij easy driving ben ik vandaag geslaagd voor mijn examen! Ik heb elke les met plezier gereden en kreeg elke keer meer zelfvertrouwen bij het rijden. Bedankt Serkan voor alle leuke en leerzame lessen!

Ik heb mijn rijbewijs bij deze geweldige rijschool gehaald en ben daar heel blij mee, Easydriving en met name Grace, hartstikke bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geregeld van begin tot eind

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een top rijinstructeur en een leuke tijd gehad

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden! In 1x mijn autorijbewijs gehaald, de instructeur legde alles rustig en duidelijk uit. Ik raad iedereen deze rijschool aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijlessen bij Easydriving was echt tof en ondanks ik de eerste keer niet meteen geslaagd ben heb ik dankzij het gratis herexamen alsnog mijn rijbewijs nu binnen, top rijschool ik kan het iedereen aanraden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze rijschool is niet voor niks de beste van Den Haag. Bij Redouane gelest en kan me ook geen betere rijinstructeur voorstellen. Oprechte en grappige man, maar serieus wanneer het erop aankomt. Alleen maar kwalitatieve lessen gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geslaagd voor mijn schoolexamen en mijn rijbewijs omg ik ben zo blij 🎉🎉🎉🎉