Fijn geholpen

Erg blij met mijn nieuwe auto. zeer netjes geholpen en we konden de auto ook snel ophalen.

Super geholpen

Ik ben heel goed geholpen!

Zeer goed bedrijf

Hele mooie auto gekocht voor een nette prijs. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg een goede prijs terug voor mijn oude auto. Ook de stond de nieuwe auto er glimmend bij toen ik deze kwam halen

Top service zelfs als je een auto hebt gekocht zonder garantie

Ik heb 3 maanden geleden een auto gekocht zonder garantie. Tot plotseling de koppeling het begaf en ik niet meer kon schakelen. Na contact werd aangeboden om deze tegen zeer gereduceerd tarief te maken. Aangezien de afstand lastig te overbruggen was met een auto zonder koppeling werd de helft van de maakkosten vergoed en kon de auto plaatselijk gerepareerd worden. Dat is topservice.

Heel goed bedrijf

Keurig geholpen, meedenkend, en bereidwillig met regelen!!

Mooi bedrijf

Zeer klantvriendelijk en een snelle service

Super fijn bedrijf

Kia Sportage gekocht! We werden netjes ontvangen met koffie en thee. Er werd niet opdringerig gedaan we konden gewoon rustig kijken. Prijs/kwaliteit is prima. Nette en rustige man. prima ervaring

Uitmuntende service

Zeer prettig contact gehad met Eddy bij interesse in een auto en inruil. Bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen en merk gelijk dat het een ervaren, professioneel en vertrouwend bedrijf is. Ik heb er een hele goede ervaring aan overgehouden en zou zeker aanbevelen!!

super goed bedrijf

Vriendelijke mensen, koop snel gesloten. juiste prijs voor auto

Super bedrijf

Goede service fijn personeel. Mijn auto is hier altijd in goede handen! Nu een mooie nieuwe hier kunnen kopen!

Leuk bedrijf

Alles is snel geregeld en een goede/mooie auto gekocht!

Top bedrijf!

Vriendelijke personeel, goede koffie mooie auto gekocht en goede inruil prijs!

Net bedrijf

zeer fijn geholpen en de service was TOP!!

Super service!

Voor de 1e keer een auto hier gekocht en super tevreden met de service en vriendelijkheid. Zeker een aanrader!!

Keurig geholpen

fijne service en goed bedrijf

Betrouwbaar autobedrijf

Super service echt een top bedrijf

Vriendelijke medewerkers

Heel erg fijn geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto

Super bedrijf

Keurig geholpen alles volgens afspraak geregeld!

Rooy doet wat hij beloofd

Komen goed hun afspraken na

Top service

Zeer goed bedrijf regelen alles netjes en zijn heel klantvriendelijk

Uitstekend Autobedrijf

Zeer goede communicatie,eerlijke prijzen zowel voor een auto als voor onderhoud. Een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen vanwege de transparantie

super bedrijf

zeer goed geholpen

Denken mee en zijn heel oplossing gericht

Half mei hier een auto gekocht.(zonder garantie) Na 1,5 week kwamen er problemen. Ik heb de auto naar de dealer bij ons gebracht voor diagnose daaruit kwam een kostenplaatje, deze heb ik met de verkoper besproken en hij zei meteen dat hij met een oplossing zou komen. Het probleem mocht verholpen worden bij de dealer en alles is geheel naar tevredenheid opgelost! Wou zullen deze garage ook zeker aanraden aan familie en vrienden! En we zouden zo onze volgende auto weer kopen bij deze garage! Super goede en snelle service vanuit de verkoper!

vriendelijke bedrijf

we zijn vriendelijk aangesproken zeer netjes geholpen

Zeer goed geholpen

Mooie auto en een goede service. Erg blij met me auto!