Nette en mooie garage.

BMW 3.18I in perfecte staat gekocht. Nette afhandeling. Prijs was marktconform! Auto rijd goed en heeft een perfecte wegligging. Moeite waard om bij deze garage te kijken naar een tweede hands auto!

Vriendelijke en kundige garage.

Op een zaterdag binnengelopen om twee proefritten te maken. We werden meteen vriendelijk ontvangen en deskundig te woord gestaan door Marc. Geen overdreven verkooppraatjes maar een fijne ongedwongen sfeer. Na de proefritten toch voor een van de auto’s gevallen en deze gekocht. De afhandeling verliep vlot waardoor wij snel gebruik konden maken van onze nieuwe auto. Waar wij tot op heden nog erg blij mee zijn.

Zeer goede service en klantgericht

Even een aanvulling op een eerder review van 19-08-2021 Onlangs een Ford Grand C max gekocht bij ACS. Ondanks dat ik zelf had besloten om geen extra garantie te nemen, had ik een klein voorval, wat buiten de standaard garantie op motor en versnellingsbak viel. Ik heb dat op eigen kosten laten maken, bij andere garage. Toen ik email kreeg van Marc, met de vraag, hoe de auto beviel, heb ik verteld over het voorval. Hij kwam met keurig nette en zeer service en klantgerichte oplossing. Dus vandaar deze extra review. TOP!

Prima garage. Nette auto tegen scherpe prijs en vriendelijke eigenaar ijs. Kreeg gratis e

Had de auto via autotrack gevonden en bleek scherp geprijsd. Gaf een betrouwbare indicatie voor de inruilprijs van mijn vorige auto op basis van foto's. Goed afgeleverd en ook de trekhaak is correct gemonteerd. Auto bevalt prima en maakt waar wat er is beloofd. Ik gaf aan nog een witte kentekenplaat nodig te hebben en die bleek ik er gratis bij te krijgen. Zeer tevreden met de totale afhandeling.

Prima zaak, eerlijke prijzen en goed personeel

Onlangs Ford grand C*max gekocht bij dit bedrijf. Vriendelijk, kundig en service gericht. Prijs-kwaliteitverhouding ook nog prima.

Via de verkoopsite voor Ford Ecosport bij ACS terecht gekomen. We gingen voor een zwarte Ecosport. Maar bij binnenkomst viel de blauwe Ecosport ons direct op. Toch eerst een proefrit gemaakt in de zwarte , maar dat beviel ons niet zo goed. Daarna een proefrit gemaakt in de blauwe. Deze reed helemaal na onze zin. Helaas waren er nog geen nummerplaten bij, want de auto stond net in de showroom. Na een goede onderhandeling was de auto verkocht. En als extra bonus werd de auto een paar dagen later bij ons thuis afgeleverd. Super gedaan en ik zou ACS bij iedereen aanbevelen.

Heel goed een mooi bedrijf

Ik kan niet anders zeggen dat het een goede garage is,, ik was op zoek naar een clio en vond er een op internet, de foto's zagen er netje uit en zag daar veel zorg aan besteed was. Ik ben gaan kijken en en de clio zag er heel netjes uit fris gewassen en schoon. De verkoper kwam naar buiten en ik kreeg ruim de tijd om de wagen te bekijken. Ik mocht een proef rit maken en dat ging goed ik had wel een puntje maar dat zou opgelost worden. En dat werd ook gedaan. Ik rij wr nou 2 weken mee en zeker geen spijt den kom daar zeker terug als er weer een mooie wagen staat. Die staan er zeker allemaal netjes. Zeker de moeite waard om te gaan kijken als.je een wagen zoekt Zeker een aanrader.

Heel goed.

Ze waren heel behulpzaam en eerlijk. Onderweg naar huis met me nieuwe auto kwam er een probleempje voor, dus de garage gecontacteerd. Ik mocht een garage thuis kiezen en de factuur naar hun toe sturen

Excellent.

Ik kan niet anders zeggen, dat ik netjes behandeld en te woord ben gestaan door de Heer Mark Gruijters. De inkoop van mijn Mercedes, is in overleg, naar tevredenheid van beide partijen afgehandeld. De Mercedes die ik aangeschaft heb bij ACS, overtreft alle verwachting. Echt een kicken wagen. 100% oke, en netjes afgeleverd. Voor de verkoop een raamunit en SD kaart van de navigatie vervangen, en twee jaar APK. Tevreden? Ik ben meer dan tevreden.

Auto gekocht met probleem, zeer goed opgelost

We hadden een mooie mercedes gezien en zijn er heen gereden. Na nog een andere occasion gekeken te hebben, besloten om deze aan te schaffen. Geen extra garantie gekocht. Binnen een paar dagen bleek de auto warm te lopen. Gebeld en kon meteen terecht. Eenmaal bij acs, werd meteen gezegd dat dit niet macht gebeuren. Ze zouden alles oplossen. Dat hebben ze uitstekend opgepakt en afgehandeld. Zeer vriendelijk behandeld. Bij aanschaf van de volgende auto zal ik zeker acs benaderen of ze iets voor me kunnen betekenen. Zeer goed vertrouwen gekregen in dit top bedrijf!

Plezierig contact, geen opgesmukte verkooppraat en goede service.

Plezierig open overleg over de prijs en de inruilprijs. Ook de afterservice was prima!

Uitestekend!

Wij zijn erg tevreden met onze auto en de service die is verleend door Marc. Bij aflevering bleek een klein mankement aan de spiegel (klapte niet in) we hebben deze op kosten van ACS laten repareren bij de merk dealer in onze woonplaats. Factuur werd binnen een dag betaald kortom helemaal top!

Vriendelijke en betrouwbare dealer waar ik me meteen op mijn gemak voelde!

Omdat ik van ver moest komen en omdat de auto parallel geïmporteerd was, wilde ik van alles weten. Ook wilde ik laten keuren tijdens de proefrit. Vervolgens vroeg ik ook nog drie dagen bedenktijd terwijl ik de prijs al afgesproken had en wilde gaan kopen. Geen moment in het koopproces heb ik weerstand gehad en werd er ruimschoots voldaan aan mijn informatiebehoefte. Ook in de nazorg ging het goed. Had nog een defect ontdekt. Dit mag ik lokaal laten herstellen. Het voelde amicaal doch professioneel. Knappe combinatie.

Geweldige service

We hadden een auto gekocht, maar de 2 de sleutel werkte niet ze hebben alles gedaan om het voor elkaar te krijgen, het gaat om de service en dat is erg goed

Klantvriendelijk en goede service

Wat moet er nog gezegd worden over ACS van Marc...er zijn reeds mooie woorden geplaatst bij de reviews...wij kunnen het niet beter bewoorden dan de overige kopers.. Dus we houden het kort : ACS van Marc : TOPPIE !! Gr. Mieke en Albert ( de Mini Clubman bevalt ons goed ) Een vraag echter is : waarom staan er 4,5 sterren achter klantvriendelijkheid en waarom geen 5 ? Kan het dan nog beter?????

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer tevreden over zowel mijn auto als de klantvriendelijkheid.

Marc gebeld of het mogelijk was om de zelfde dag nog te kunnen proef rijden in een Ford B-Max. Bij aankomst stond hij al gereed om proef te rijden. Deze proef rit was naar tevredenheid verlopen en we zijn dan ook tot koop over gegaan. Later waren er nog een paar kleine dingetjes die Marc gelijk heeft opgelost. We hebben Marc leren kennen als een zeer prettig iemand die graag met je meedenkt. Kortom een fijne zaak die ik iedereen aan kan raden.

super service

Op vrijdagavond even bij ACS Stiphout gaan kijken naar een BMW 218d. Omdat we geen afspraak gemaakt hadden, werden we toch keurig te woord gestaan door Marc. Hij nam voor ons netjes de tijd en gaf een nette inruilprijs voor onze Ford C max. Na dat we een proefrit hadden gemaakt met de BMW een afspraak gemaakt voor zaterdag. We waren er snel uit en overgegaan tot aankoop. De auto werdt een week later netjes afgeleverd,alleen bij thuiskomst een defecte rollo aan getroffen. Meteen met ACS gebeld en na overleg met Marc alles netjes gerepareerd. Hier geldt echt: Een man een man,een woord een woord. Wij willen Marc en zijn team bedanken voor de geweldige service en zullen hun zeker aanbevelen. Keurig net bedrijf met mooie occasions

Zeer positief !

Op Gaspedaal.nl zag ik de Ford Mondeo uit 2019 met maar 34.000 km op de teller. In de kleur en uitvoerin die ik zocht. Geimporteerd door ACS uit Helmond, waardoor de prijs heel aantrekkelijk werd. Helmond is een eindje rijden vanuit Delft, maar zeer de moeite waard, want de auto en de service zijn top!

Professionele en nette behandeling.

Was al een tijdje aan het zoeken naar een Range Roover Evoque. Bij het zoeken op "gaspedaal" viel mij gelijk een prachtige Evoque op, gefotografeerd in de sneeuw voor een nette showroom. Na een telefoontje waarin ik vriendelijk te woord ben gestaan door verkoper Marc, toog ik een paar dagen later vol spanning naar Stiphout, toch een paar uur rijden van huis af. Het was de reis meer dan waard, werkelijk een prachtige gepoetste auto stond klaar voor ons om een proefrit te maken. Een vriendelijke Marc ontving ons waarbij je gelijk vertrouwen hebt in je aankoop. Aangezien de prijs ons aanstond en we een garantie van drie maanden op motor en draaiende delen kregen, kwam het al snel tot een deal. Na nog even naar meerdere, werkelijk prachtige occasions in een prachtige showroom gekeken te hebben, werd de overschrijving snel afgehandeld. Als trotse bezitter van een Range Roover Evoque togen we opgewekt weer huiswaarts richting Twente. Nog altijd dik tevreden over de aankoop, kan ik dit bedrijf zeker aanraden.

Net bedrijf en snelle en goede service!!

Snelle en goede service, een hele mooie mini gekocht!!

Zeer prettige benadering, goede prijs kwaliteit verhouding en afspraak is afspraak!

Oriënterend gekeken naar een passende occasion. Bij aankomst geen teleurstellingen bij de verwachting. Professionele benadering, prettige sfeer, geen loze beloften en duidelijke uitleg over de algemene voorwaarden. Deze keer geen match in hun huidige aanbod, maar zeker voor de toekomst een betrouwbaar potentieel adres! Arno Theelen

Nette service, we kochten een goede auto voor een mooie prijs!

Via Autoscout zagen we onze huidige auto voorbij komen. Hij viel direct op, en zag er echt op en top uit. Direct de website van Autocentrum Stiphout bezocht die de auto verkocht, nog dezelfde avond via Whatsapp (heel makkelijk) een afspraak gemaakt voor bezichtiging, en 2 dagen later was de auto van ons! We waren echt verrast door de ultieme staat van de auto (als nieuw) , en al z'n extra opties, voor echt een hele mooie prijs! De eigenaar biedt ook de mogelijkheid van verkoop aan huis, wat zeker nu een mooie service is, en diverse garantie pakketten voor uw auto voor extra zekerheid. Bij bezoek aan Autocentrum Stiphout in Helmond kan nu i.v.m Corona alles qua "papierwerk en betaling" voor het kopen van je favoriete auto afgehandeld worden d.m.v een camper op het terrein, onder het genot van een beker warme koffie of thee. Uiteraard op 1,5 mtr afstand. Echt prima geregeld! Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.

Fijne auto, goede service

Omdat mijn Renault Clio te klein was om iedereen comfortabel mee te nemen, op zoek gegaan naar een nieuwe ruimere auto. Op internet kwam ik een mooie Ford B-max tegen bij ACS in Stiphout. Bij ACS bleek dat er meerdere Ford B-max op voorraad stonden en Marc de verkoper nam alle tijd om deze verschillende modellen goed uit te leggen. Voor de oude Clio een mooie inruil gekregen en nu rijd ik weer rond in mooie nette ruimere auto. Goede en betrouwbare service bij ACS Stiphout.

Aardig en betrouwbaar

De verkoper, Marc nam echt de tijd en moeite om behulpzaam te zijn in het kopen van de Nissan. Hij gaf een eerlijke prijs voor de inruil en legde alle functies van de auto uit. Een betrouwbare indruk krijg je snel en er werken aardige mensen bij autocentrum Stiphout. Ik ben erg tevreden met de nieuwe auto.