Hier wordt op een gemoedelijke en ontspannen manier verkocht!

Wij zijn op een vriendelijke en ontspannen manier geholpen door Marc! De auto was scherp geprijst en de inruilwaarde van mijn auto was reëel. Een week later hebben we de auto opgehaald. De punten die we besproken hadden waren netjes verholpen/behandeld/aangepakt. Ook kregen we een uitvoerige uitleg over het bedieningspaneel en andere zaken aangaande de auto. Marc, bedankt!

Een keurig bedrijf

Je wordt netjes en goed geholpen Wel is en blijft het handel waar de marges gehaald moeten worden Er zijn een paar mankementjes die zij al haade moeten constateren en kenbaar moeten maken verder is het een.nette auto

Gastvrij ,vriendelijk, geduldig goede uitleg en servoce

We werden met eindeloos geduld geholpen. Goede uitleg over de auto,s waar we interesse voor hadden, we werden niet gepusht maar onze vragen werden vriendelijk beantwoord. Lekker kopje chocomel e/ o koffie erbij,dosis brabantse humor van Geert en ja we kochten een fijne auto en kregen een redelijke prijs voor onze inruilauto. Mooie garage eerlijke prijzen en ja we raden deze garage aan. Uiteindelijk na gedegen check en apk konden we de auto ophalen bij Marc. Dank jullie wel Marc en Geert!

Erg positief!

Een hele plezierige ervaring! Op Autoscout had ik een prachtige Ford Focus gezien tegen een mooie prijs dus snel een afspraak gemaakt met Marc. Aangekomen kregen we uitgebreid uitleg over alle snufjes en functies die in de auto zaten. Daarna een proefrit gemaakt en ik was snel verkocht. Rustig, onder het genot van een bakje koffie, over de inruilprijs van onze Fiat gezeten. Waren we snel over uit en dus konden we met onze nieuw aangeschafte bolide huiswaarts! Wat ik persoonlijk erg fijn vond is dat Marc de tijd voor je neemt en je je geen enkel moment 'gepusht' voelt. Ook erg attent om na een aantal dagen een appje te krijgen met de vraag of alles nog goed gaat en je nog tevreden bent! Wat mij betreft is ACS een aanrader!

Goede ervaring

Enkele weken geleden een Ford Focus Station gekocht. Prima advies gehad van Marc, fijne auto. Zeker aan te raden om hier een auto te kopen!

Zeer positieve.

Erg goed

Prachtige Volvo V70 gekocht. Mooie prijs gekregen! Marc heeft ons goed geadviseerd qua trekhaak etc. Helaas had de auto enkele dagen na ophalen een lekkage van de voorruit (bekend Volvo probleem). Dit is heel adequaat opgepakt waardoor ik de auto een half uur later kon laten controleren en repareren bij een lokale autotaalglas. De rekening is hierbij door ACS opgepikt. Daarna is er actief contact gezocht om te vragen hoe het resultaat was en of zich andere problemen hebben voorgedaan. Echt heel positief verrast.

Hartstikke tevreden!!

Klantenservice dik tevreden,

Hele goede service gerichte garage

Super mooie BMW X1 gekocht. Na lang zoeken bij ASC uitgekomen. Perfecte service. Marc is een fijne man in de omgang en geeft goede uitleg bij alles. Hij denkt met je mee en geeft je ook de tijd om een beslissing te nemen (geen gepush). Mooie prijs voor de BMW X1 en een goede inruilprijs gekregen voor onze oude auto.

Alles super, snel en goed geregeld!

Mooie Ford Kuga gekocht, super blij mee! Marc is een relaxte verkoper, legt goed uit maar niet opdringerig. Proefrit gereden en naar huis gegaan om er over na te denken. Geen gepush. Inruil eigen auto mochten we tot het laatst over beslissen, was geen probleem. Wij zijn blij met de hele gang van zaken en hopen nog lang plezier van onze Ford Kuga te hebben.

prima prijs/kwaliteit verhouding

Veel aanbod Prima prijs/kwaliteit Klantvriendelijk

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Behulpzaam en goed geholpen bij aankoop van nieuwe auto en inruil huidige auto. Er staan mooie auto’s in de showroom.

Nette en mooie garage.

BMW 3.18I in perfecte staat gekocht. Nette afhandeling. Prijs was marktconform! Auto rijd goed en heeft een perfecte wegligging. Moeite waard om bij deze garage te kijken naar een tweede hands auto!

Vriendelijke en kundige garage.

Op een zaterdag binnengelopen om twee proefritten te maken. We werden meteen vriendelijk ontvangen en deskundig te woord gestaan door Marc. Geen overdreven verkooppraatjes maar een fijne ongedwongen sfeer. Na de proefritten toch voor een van de auto’s gevallen en deze gekocht. De afhandeling verliep vlot waardoor wij snel gebruik konden maken van onze nieuwe auto. Waar wij tot op heden nog erg blij mee zijn.

Zeer goede service en klantgericht

Even een aanvulling op een eerder review van 19-08-2021 Onlangs een Ford Grand C max gekocht bij ACS. Ondanks dat ik zelf had besloten om geen extra garantie te nemen, had ik een klein voorval, wat buiten de standaard garantie op motor en versnellingsbak viel. Ik heb dat op eigen kosten laten maken, bij andere garage. Toen ik email kreeg van Marc, met de vraag, hoe de auto beviel, heb ik verteld over het voorval. Hij kwam met keurig nette en zeer service en klantgerichte oplossing. Dus vandaar deze extra review. TOP!

Prima garage. Nette auto tegen scherpe prijs en vriendelijke eigenaar ijs. Kreeg gratis e

Had de auto via autotrack gevonden en bleek scherp geprijsd. Gaf een betrouwbare indicatie voor de inruilprijs van mijn vorige auto op basis van foto's. Goed afgeleverd en ook de trekhaak is correct gemonteerd. Auto bevalt prima en maakt waar wat er is beloofd. Ik gaf aan nog een witte kentekenplaat nodig te hebben en die bleek ik er gratis bij te krijgen. Zeer tevreden met de totale afhandeling.

Prima zaak, eerlijke prijzen en goed personeel

Onlangs Ford grand C*max gekocht bij dit bedrijf. Vriendelijk, kundig en service gericht. Prijs-kwaliteitverhouding ook nog prima.

Via de verkoopsite voor Ford Ecosport bij ACS terecht gekomen. We gingen voor een zwarte Ecosport. Maar bij binnenkomst viel de blauwe Ecosport ons direct op. Toch eerst een proefrit gemaakt in de zwarte , maar dat beviel ons niet zo goed. Daarna een proefrit gemaakt in de blauwe. Deze reed helemaal na onze zin. Helaas waren er nog geen nummerplaten bij, want de auto stond net in de showroom. Na een goede onderhandeling was de auto verkocht. En als extra bonus werd de auto een paar dagen later bij ons thuis afgeleverd. Super gedaan en ik zou ACS bij iedereen aanbevelen.

Heel goed een mooi bedrijf

Ik kan niet anders zeggen dat het een goede garage is,, ik was op zoek naar een clio en vond er een op internet, de foto's zagen er netje uit en zag daar veel zorg aan besteed was. Ik ben gaan kijken en en de clio zag er heel netjes uit fris gewassen en schoon. De verkoper kwam naar buiten en ik kreeg ruim de tijd om de wagen te bekijken. Ik mocht een proef rit maken en dat ging goed ik had wel een puntje maar dat zou opgelost worden. En dat werd ook gedaan. Ik rij wr nou 2 weken mee en zeker geen spijt den kom daar zeker terug als er weer een mooie wagen staat. Die staan er zeker allemaal netjes. Zeker de moeite waard om te gaan kijken als.je een wagen zoekt Zeker een aanrader.

Heel goed.

Ze waren heel behulpzaam en eerlijk. Onderweg naar huis met me nieuwe auto kwam er een probleempje voor, dus de garage gecontacteerd. Ik mocht een garage thuis kiezen en de factuur naar hun toe sturen

Excellent.

Ik kan niet anders zeggen, dat ik netjes behandeld en te woord ben gestaan door de Heer Mark Gruijters. De inkoop van mijn Mercedes, is in overleg, naar tevredenheid van beide partijen afgehandeld. De Mercedes die ik aangeschaft heb bij ACS, overtreft alle verwachting. Echt een kicken wagen. 100% oke, en netjes afgeleverd. Voor de verkoop een raamunit en SD kaart van de navigatie vervangen, en twee jaar APK. Tevreden? Ik ben meer dan tevreden.

Auto gekocht met probleem, zeer goed opgelost

We hadden een mooie mercedes gezien en zijn er heen gereden. Na nog een andere occasion gekeken te hebben, besloten om deze aan te schaffen. Geen extra garantie gekocht. Binnen een paar dagen bleek de auto warm te lopen. Gebeld en kon meteen terecht. Eenmaal bij acs, werd meteen gezegd dat dit niet macht gebeuren. Ze zouden alles oplossen. Dat hebben ze uitstekend opgepakt en afgehandeld. Zeer vriendelijk behandeld. Bij aanschaf van de volgende auto zal ik zeker acs benaderen of ze iets voor me kunnen betekenen. Zeer goed vertrouwen gekregen in dit top bedrijf!

Plezierig contact, geen opgesmukte verkooppraat en goede service.

Plezierig open overleg over de prijs en de inruilprijs. Ook de afterservice was prima!

Uitestekend!

Wij zijn erg tevreden met onze auto en de service die is verleend door Marc. Bij aflevering bleek een klein mankement aan de spiegel (klapte niet in) we hebben deze op kosten van ACS laten repareren bij de merk dealer in onze woonplaats. Factuur werd binnen een dag betaald kortom helemaal top!

Vriendelijke en betrouwbare dealer waar ik me meteen op mijn gemak voelde!

Omdat ik van ver moest komen en omdat de auto parallel geïmporteerd was, wilde ik van alles weten. Ook wilde ik laten keuren tijdens de proefrit. Vervolgens vroeg ik ook nog drie dagen bedenktijd terwijl ik de prijs al afgesproken had en wilde gaan kopen. Geen moment in het koopproces heb ik weerstand gehad en werd er ruimschoots voldaan aan mijn informatiebehoefte. Ook in de nazorg ging het goed. Had nog een defect ontdekt. Dit mag ik lokaal laten herstellen. Het voelde amicaal doch professioneel. Knappe combinatie.