Prima zaak

Op zoek naar een occasion Ford EcoSport kwam ik bij Lambert in Helmond uit. In de showroom glommen de auto's je tegemoet. Ook een prachtige blauwe Ford EcoSport Trend uit 2018, waar ik meteen een proefrit mee kon maken. Ik was al snel verkocht en de auto ook en voor een schappelijke prijs. Binnen 5 (werk)dagen op mijn naam en voor mijn deur. Helemaal blij.

Klantvriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam

Fijne ervaring, bijna een week geleden mijn auto opgehaald en ik ben er zeer tevreden mee. Daarbij fijne communicatie mogelijk met dit bedrijf!

Hele fijne ervaring!

Een kwartier voor sluitingstijd kwamen mijn partner en ik binnen wegens flinke file en het feit dat wij van erg ver moesten komen. Ondanks dat werden wij door Marc met een vriendelijke lach verwelkomt en kregen we wat te drinken aangeboden. We kregen in geen enkel moment het gevoel dat we gehaast werden of dat hij het snel wilden afronden, ondanks dat wij aan de late kant waren. We zijn tot in de puntjes geïnformeerd en ook na de aankoop zijn we goed geholpen. Mocht er iets zijn, kunnen we ACS altijd gemakkelijk contacteren. Geen gedoe, gewoon duidelijke en snelle service. Kortom, we zijn erg tevreden en raden een ieder aan zijn auto hier te kopen!

Fantastisch Autocentrum

Vanaf het eerste moment is je gevoel goed als je hier binnen stapt. De auto’s staan perfect opgesteld zodat je ze goed kunt bekijken en makkelijk kunt instappen. Ook heb je hier niet het gevoel dat men je een auto wilt verkopen. De verkopende partij, in dit geval Marc, willen je alleen maar zo goed mogelijk adviseren en zoeken samen met jou, de beste en meest passende auto voor jou. Ook de geboden service is, veel, meer dan je van een autobedrijf zou verwachten. In ons geval was er een probleem met de distributieriem, wat een fout was gecreëerd door Opel, werd keurig netjes op hun kosten opgelost. Ook andere puntjes werden meteen door hen verholpen. Kortom ACS is een autobedrijf waar je zonder zorgen, vooraf en achteraf, een goede auto kunt kopen!!!!!

Professioneel niveau

Ik heb onlangs een Kia Stonic gekocht. In minder dan een uur was alles perfect geregeld. De verkoper Marc was uiterst prettig klantvriendelijk en legde alles over de auto heel goed uit. Ik ben zeer tevreden over de service die verleend is. Ik kan ACS aan iedereen aanbevelen . Z.S.Vlissingen

Professioneel niveau

Ik heb onlangs een Kia Stonic gekocht. In minder dan een uur tijd was alles perfect geregeld. De verkoper Marc was zeer klantvriendelijk en legde alles duidelijk en professioneel uit over het voertuig. Ik ben zeer tevreden over de geleverde service. Ik kan ACS aan iedereen aanbevelen. Z.S. Vlissingen

Professioneel niveau

Super service en fantastische auto

Na een zoektocht naar een nieuwe auto had ik hem dan eindelijk gevonden! De Renault Megane Bose uitvoering is voorzien van alle opties die ik wilde hebben. Zeer complete en uitstekend onderhouden auto. Toen ik de advertentie zag, dacht ik gelijk, dat wordt mijn nieuwe auto. Na contact te hebben gehad met Marc, kon ik twee dagen later terecht om de auto goed te bekijken. Uiteraard een proefrit gereden, waar vooraf goede uitleg over de auto is gegeven. Eenmaal terug, was ik zeer tevreden over de auto en ben ik tot aankoop overgegaan. Uiteraard een tweede kopje koffie gedronken, terwijl Marc mij perfect hielp bij het overschrijven van mijn nieuwe auto. Aanvullend heeft Marc mij ook geholpen met het vinden van een nieuwe autoverzekering, zeker de moeite waard! Het scheelde mij namelijk €23 per maand aan kosten voor een allrisk verzekering! “Een stukje service” die niet had gehoeven, maar wederom in mijn voordeel heeft gewerkt Kortom, een zeer prettige ervaring bij een professionele en correcte autohandelaar! Normaliter voel je toch de nodige druk van de verkoper die je toch over de streep probeert te trekken en waar de hoogste bieder voorrang heeft. Bij Marc is dit absoluut niet het geval. Alles verliep conform afspraak. De auto was namelijk al gereserveerd, waardoor mijn overbieding niet werd geaccepteerd. Betreffende meneer wilde na afloop toch nog een proefrit elders maken. Na overleg met Marc, heeft hij aangegeven dat in de tussentijd de auto niet gereserveerd zal worden. Hier was de klant mee akkoord, waardoor ik gelukkig alsnog mijn proefrit kon maken. Ik had enkel iets minder bedenktijd nodig en ben direct tot koop overgegaan! Opmerkelijk en ook zeer te waarderen, dat ondanks een overbieding het bedrijf niet beslist om het hoogste bod te nemen. Zo is een afspraak ook echt een afspraak ! Ik werk zelf in de sales en weet maar al te goed dat het op 99% van de andere garages toch heel anders gaat! Grote complimenten naar Marc en ACS!

Goede uitleg en eerlijke benadering tijdens verkoop

De uitleg en begeleiding bij de aankoop van de auto, die ik vanmorgen heb opgehaald, was goed. Doordat doorgepraat werd over de gebruikerseisen en de wensen bij de aanschaf van een nieuwe auto, hebben we niet de auto gekocht die we eerst wilden. We zijn er van overtuigd dat we de auto hebben aangeschaft die het beste bij ons past en die voldoet aan wat wij belangrijk vinden. ACS is een fijn adres voor autobezitters die niet zweren bij één merk, maar graag een goede auto willen kopen.

Heel erg fijn bedrijf

Zeer professioneel en goed geregeld allemaal Mocht mijn a180 binne een dag ophalen met een nieuwe apk zeer netjes te woord gestaan door Geert Top bedrijf echt een aanrader als je een leuke auto zoekt tege de juiste prijs

Goede service gehad

Zeer gastvrij ontvangen, goede service verleent aan ons. Vrij snel de auto al in ontvangst mogen nemen. Service na aankoop is ook zeer netjes en blijven in het begin echt betrokken hoe de auto is en rijd.

Top ontvangen en behandeld,kon niet beter.

Na op de website een auto hebben gezien had ik een bericht gestuurd,had ik binnen 24 uur een antwoord,afspraak en stond ik in de showroom. Na zeer hartelijk te zijn ontvangen door Geert en onder het genot van een lekker bakkie werd er alle tijd voor me genomen en uitleg gegeven over de 2 modellen waarvoor ik interesse had. En niet geheel onbelangrijk,zonder ook maar opdringerig te zijn in tegendeel juist. De showroom stond er zeer puik bij en het werd eigenlijk steeds moeilijker om een keuze te maken. Met een paar offertes keerde ik huiswaarts en daarna ging alles in een stroomversnelling. Ik had mijn keuze laten vallen op een bijzonder mooie zwarte Toyota chr. Ondanks dat ik de auto heb gekocht zonder garantie of wat dan ook ivm prijs moet ik zeggen dat de verkoper me meer dan netjes heeft behandeld. Ik kwam na de koop enkele toch enkele puntjes tegen waar ik me aan stoorde,deze zijn allen naar tevredenheid en gratis opgelost. Ik ben echt bijzonder enthousiast over de service die ik van autocentrum Stiphout heb gekregen. Inmiddels rijd ik met ontzettend veel plezier al een dikke maand rond in mijn Toyota chr. Dikke pluim voor deze garage.

We zijn zeer tevreden

We hebben onze mini cooper ingeruild voor een nieuwere versie. Onze vragen vooraf werden heel snel en correct beantwoord, en tijdens het bezoek was alles top geregeld. Er werd ons alle tijd gegund die we nodig hadden, de wagen werd uitgebreid toegelicht en alle documentatie was voorhanden. Uiterst prettig en betrouwbaar. Ook de aftersale service is super, een kleine opmerking werd meteen opgepakt en binnen garantie geregeld. Tja, wat moet ik meer zeggen, we zijn uiterst tevreden over de manier van handelen, en heel blij met onze nieuwe mini. Familie Bovens uit Sittard Geleen

TOP Bedrijf, TOP Service

Onlangs een Mercedes A220 Automaat gekocht bij dit bedrijf. We werden vriendelijk te woord gestaan en vakkundig geholpen. We hadden daarna nog een paar kleine aandachtspunten en die werden servicegericht als ze zijn opgelost. Ze hebben veel geduld voor de klant en geven de klant de ruimte waar die nodig is. Ik kan niet anders zeggen, TOP Bedrijf, TOP Service. Hier gaan we zeker de volgende keer als eerste kijken ?? Bedankt Marc en Lambert!! Van een zeer tevreden familie uit Someren!

Fijn garagebedrijf.

Onlangs een renault scenic aangeschaft. Werden er vriendelijk ontvangen,en verkoper had alle tijd voor ons.

ZEERGOED

TOP-SERVICE-ZEER-VRIENDELIJK-GEHOLPEN

Topservice

Ik ben heel erg goed geholpen en fantastische service gehad.

Zeer tevreden klant

Vanaf het moment dat we bij dit autobedrijf kwamen hadden we een goed gevoel! Echt perfect geholpen door Marc die alle tijd voor ons nam! De BMW gekocht die we online hadden gezien en toen we hem op gingen halen stond zowel de koffie en de auto keurig gepoetst klaar. Marc heeft ons nog een duidelijke uitleg gegeven en telefoons gekoppeld. Echt een perfecte service! Zeker aan te bevelen!

Ik ben door beide medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam behandeld. Ik heb een eerlijke prijs gekregen voor de auto die ik heb ingeruild. De service en de aflevering van de nieuwe auto was perfect.

Prima geholpen, fijne verkopers, goede service

Auto gekocht maar na een maand ging er iets kapot, deden totaal niet moeilijk en hebben het kostenloos prima opgelost.

Zeer prettige ervaring

Auto voor mijn zoon gekocht, het contact was zeer vriendelijk en gaf me meteen vertrouwen. Had auto voor hoger bod kunnen verkopen maar heeft dat niet gedaan en het ons gegund! Voor zover mijn vertrouwen in de autobranche was beschadigd is die nu bij Marc Gruijters volledig hersteld!

Super garage…

Alles top geregeld… En de koffie staat alles klaar Met andere woorden super…

een tevreden klant

via autoscout kwamen we bij autocentrum stiphout uit. we waren op zoek naar een opel astra daar aangekomen mochten we meteen een proefrit maken. wat ons beviel was het vertrouwelijke en kundige afhandeling.