• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en snel gehandeld - blij met onze nieuwe aanwinst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lange zoektocht ben ik weer net als bij mijn eerste auto uitgekomen bij autocentrum Stiphout. De eigenaar stond me te woord en was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik mocht een proefrot maken en ben de historie van de auto nagegaan. Alles wat de eigenaar me over de auto vertelde klopte.Tijdens de proefrit bleek dat het stuur trilde bij het remmen en banden geluid maakte.\r\nZonder enig weerwoord hebben ze er nieuwe remschijven opgedaan en twee nieuwe banden.De auto was zeer scherp geprijsd en de inruil van mijn oude auto zeer goed.\r\nNet als bij mijn eerste auto ben ik nu ook weer zeer tevreden over de afwikkeling met de koop van mijn nieuwe auto.\r\nIk kom hier zeker terug voor mijn derde auto.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nM de Jong\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Zeer ontspannen manier van verkoop wat mij aanspreekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben daar onlangs een auto gekocht naar alle tevredenheid. Goede service en klant gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Samen met mijn vrouw gekeken naar een nieuwe familie auto. De Ford C-Max op voorraad had een mooie lage, onderbouwde, kilometerstand. \r\n\r\nAuto zag er goed uit en reed prettig. Veel vragen kunnen stellen aan de verkoper en ook duidelijk en eerlijke antwoorden terug gekregen. Er ontbrak wel een sleutel, maar dit werd passend gecompenseerd. \r\n\r\nNa een paar dagen achter een klein defect gekomen, maar ook dat is keurig opgelost door het autocentrum!\r\n\r\nAutocentrum Stiphout levert kwaliteit, komt afspraken na en het zijn in mijn ogen eerlijke verkopers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top verkoper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaring. na motorstoring in onze auto is er meteen een afspraak gemaakt om dit op te lossen. zelfs het vervoer van onze auto. dit is de juiste service die je verwacht bij aankoop van een auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooie nette auto\'s ,zien er goed verzorgd uit, nette showroom. duidelijke uitleg op een vriendelijke manier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een Kia picanto gekocht ben er zeer tevreden mee.\r\n\r\nVriendelijke mensen, en ze komen beloftes na.\r\n\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, goede uitleg over auto / garantievoorwaarden, veel mooie auto\'s in de showroom.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke ontvangst. nemen uitgebreid de tijd voor je. deskundig advies. scherpe prijzen

• Service N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf met relatief jonge auto\'s. \r\nWordt netjes geholpen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weet waar je aan begint.\r\nVia internet viel mijn oog op een jonge volvo V40 bij Stiphout.\r\nDe inruilprijs kwamen we telefonisch al vergaand overeen.\r\nHet was tenslotte wel 200 km rijden.\r\n\r\nBij de aanschaf bleek dat de voorbanden glad waren en de auto ingesteld was op franse taal. (Omzetten naar NL kost 150 euro). Dat bleek niet onderhandelbaar. \r\n\r\nHet onderhoudsboekje bleek incompleet.\r\nWel werd direct een Belgische Car-Pass getoond. Deze laat zien dat de kilometers correct zijn.\r\nDe mogelijkheid om ook schade te vermelden op de carpass was niet gebruikt.\r\nBij opvraag van de onderhoudshisotie in Belgie bleek dat de auto 3 kleine schades had gehad in 3 jaar. Maakt niet uit maar bij de aanschaf wel handig om te weten. \r\nOok bleek de 60.000 beurt niet uitgevoerd. Dat werd pijnlijk duidelijk toen mijn vrouw met de auto onderweg was en het olielampje ging branden.\r\n\r\nDe auto bleek geen lease auto te zijn geweest maar eigendom van een bedrijf. Dat bedrijf heeft 100 auto\'s bij de weg in eigen beheer. De strakke onderhoudsregels bij lease wel gelden waren daardoor mogelijk minder strak gevolgd.\r\n\r\nOp basis van mijn ervaring raad ik je Stiphout aan als je:\r\neen scherp geprijsde jonge auto wil kopen. \r\nin de buurt woont\r\neen volledig garantiepakket kan afsluiten\r\nde auto van te voren kan laten uitlezen\r\nje een volledige onderhoudshistorie bij een carpass hebt.\r\nje eventueel bereid bent om zelf het nodige werk nog te laten uitvoeren.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht, en aankoopkeuring extern gedaan. Bij ophalen auto waren de punten niet afgewerkt zoals omschreven. Achteraf bleek ook dat de achterbanden totaal versleten, ruitenwisser reservoir was lek, ruitenwissers versleten, gordel achterin werkte niet. Auto was nooit door APK keuring gekomen. Dus erg jammer dat het zo moet!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring was goed, alles is goed verlopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer scherpe prijzen duidelijk en vakbekwame mensen.

Over Autocentrum Stiphout