Goede service gehad

Zeer gastvrij ontvangen, goede service verleent aan ons. Vrij snel de auto al in ontvangst mogen nemen. Service na aankoop is ook zeer netjes en blijven in het begin echt betrokken hoe de auto is en rijd.

Top ontvangen en behandeld,kon niet beter.

Na op de website een auto hebben gezien had ik een bericht gestuurd,had ik binnen 24 uur een antwoord,afspraak en stond ik in de showroom. Na zeer hartelijk te zijn ontvangen door Geert en onder het genot van een lekker bakkie werd er alle tijd voor me genomen en uitleg gegeven over de 2 modellen waarvoor ik interesse had. En niet geheel onbelangrijk,zonder ook maar opdringerig te zijn in tegendeel juist. De showroom stond er zeer puik bij en het werd eigenlijk steeds moeilijker om een keuze te maken. Met een paar offertes keerde ik huiswaarts en daarna ging alles in een stroomversnelling. Ik had mijn keuze laten vallen op een bijzonder mooie zwarte Toyota chr. Ondanks dat ik de auto heb gekocht zonder garantie of wat dan ook ivm prijs moet ik zeggen dat de verkoper me meer dan netjes heeft behandeld. Ik kwam na de koop enkele toch enkele puntjes tegen waar ik me aan stoorde,deze zijn allen naar tevredenheid en gratis opgelost. Ik ben echt bijzonder enthousiast over de service die ik van autocentrum Stiphout heb gekregen. Inmiddels rijd ik met ontzettend veel plezier al een dikke maand rond in mijn Toyota chr. Dikke pluim voor deze garage.

We zijn zeer tevreden

We hebben onze mini cooper ingeruild voor een nieuwere versie. Onze vragen vooraf werden heel snel en correct beantwoord, en tijdens het bezoek was alles top geregeld. Er werd ons alle tijd gegund die we nodig hadden, de wagen werd uitgebreid toegelicht en alle documentatie was voorhanden. Uiterst prettig en betrouwbaar. Ook de aftersale service is super, een kleine opmerking werd meteen opgepakt en binnen garantie geregeld. Tja, wat moet ik meer zeggen, we zijn uiterst tevreden over de manier van handelen, en heel blij met onze nieuwe mini. Familie Bovens uit Sittard Geleen

TOP Bedrijf, TOP Service

Onlangs een Mercedes A220 Automaat gekocht bij dit bedrijf. We werden vriendelijk te woord gestaan en vakkundig geholpen. We hadden daarna nog een paar kleine aandachtspunten en die werden servicegericht als ze zijn opgelost. Ze hebben veel geduld voor de klant en geven de klant de ruimte waar die nodig is. Ik kan niet anders zeggen, TOP Bedrijf, TOP Service. Hier gaan we zeker de volgende keer als eerste kijken ?? Bedankt Marc en Lambert!! Van een zeer tevreden familie uit Someren!

Fijn garagebedrijf.

Onlangs een renault scenic aangeschaft. Werden er vriendelijk ontvangen,en verkoper had alle tijd voor ons.

ZEERGOED

TOP-SERVICE-ZEER-VRIENDELIJK-GEHOLPEN

Topservice

Ik ben heel erg goed geholpen en fantastische service gehad.

Zeer tevreden klant

Vanaf het moment dat we bij dit autobedrijf kwamen hadden we een goed gevoel! Echt perfect geholpen door Marc die alle tijd voor ons nam! De BMW gekocht die we online hadden gezien en toen we hem op gingen halen stond zowel de koffie en de auto keurig gepoetst klaar. Marc heeft ons nog een duidelijke uitleg gegeven en telefoons gekoppeld. Echt een perfecte service! Zeker aan te bevelen!

Ik ben door beide medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam behandeld. Ik heb een eerlijke prijs gekregen voor de auto die ik heb ingeruild. De service en de aflevering van de nieuwe auto was perfect.

Prima geholpen, fijne verkopers, goede service

Auto gekocht maar na een maand ging er iets kapot, deden totaal niet moeilijk en hebben het kostenloos prima opgelost.

Zeer prettige ervaring

Auto voor mijn zoon gekocht, het contact was zeer vriendelijk en gaf me meteen vertrouwen. Had auto voor hoger bod kunnen verkopen maar heeft dat niet gedaan en het ons gegund! Voor zover mijn vertrouwen in de autobranche was beschadigd is die nu bij Marc Gruijters volledig hersteld!

Super garage…

Alles top geregeld… En de koffie staat alles klaar Met andere woorden super…

een tevreden klant

via autoscout kwamen we bij autocentrum stiphout uit. we waren op zoek naar een opel astra daar aangekomen mochten we meteen een proefrit maken. wat ons beviel was het vertrouwelijke en kundige afhandeling.

Hier wordt op een gemoedelijke en ontspannen manier verkocht!

Wij zijn op een vriendelijke en ontspannen manier geholpen door Marc! De auto was scherp geprijst en de inruilwaarde van mijn auto was reëel. Een week later hebben we de auto opgehaald. De punten die we besproken hadden waren netjes verholpen/behandeld/aangepakt. Ook kregen we een uitvoerige uitleg over het bedieningspaneel en andere zaken aangaande de auto. Marc, bedankt!

Een keurig bedrijf

Je wordt netjes en goed geholpen Wel is en blijft het handel waar de marges gehaald moeten worden Er zijn een paar mankementjes die zij al haade moeten constateren en kenbaar moeten maken verder is het een.nette auto

Gastvrij ,vriendelijk, geduldig goede uitleg en servoce

We werden met eindeloos geduld geholpen. Goede uitleg over de auto,s waar we interesse voor hadden, we werden niet gepusht maar onze vragen werden vriendelijk beantwoord. Lekker kopje chocomel e/ o koffie erbij,dosis brabantse humor van Geert en ja we kochten een fijne auto en kregen een redelijke prijs voor onze inruilauto. Mooie garage eerlijke prijzen en ja we raden deze garage aan. Uiteindelijk na gedegen check en apk konden we de auto ophalen bij Marc. Dank jullie wel Marc en Geert!

Erg positief!

Een hele plezierige ervaring! Op Autoscout had ik een prachtige Ford Focus gezien tegen een mooie prijs dus snel een afspraak gemaakt met Marc. Aangekomen kregen we uitgebreid uitleg over alle snufjes en functies die in de auto zaten. Daarna een proefrit gemaakt en ik was snel verkocht. Rustig, onder het genot van een bakje koffie, over de inruilprijs van onze Fiat gezeten. Waren we snel over uit en dus konden we met onze nieuw aangeschafte bolide huiswaarts! Wat ik persoonlijk erg fijn vond is dat Marc de tijd voor je neemt en je je geen enkel moment 'gepusht' voelt. Ook erg attent om na een aantal dagen een appje te krijgen met de vraag of alles nog goed gaat en je nog tevreden bent! Wat mij betreft is ACS een aanrader!

Goede ervaring

Enkele weken geleden een Ford Focus Station gekocht. Prima advies gehad van Marc, fijne auto. Zeker aan te raden om hier een auto te kopen!

Zeer positieve.

Erg goed

Prachtige Volvo V70 gekocht. Mooie prijs gekregen! Marc heeft ons goed geadviseerd qua trekhaak etc. Helaas had de auto enkele dagen na ophalen een lekkage van de voorruit (bekend Volvo probleem). Dit is heel adequaat opgepakt waardoor ik de auto een half uur later kon laten controleren en repareren bij een lokale autotaalglas. De rekening is hierbij door ACS opgepikt. Daarna is er actief contact gezocht om te vragen hoe het resultaat was en of zich andere problemen hebben voorgedaan. Echt heel positief verrast.

Hartstikke tevreden!!

Klantenservice dik tevreden,

Hele goede service gerichte garage

Super mooie BMW X1 gekocht. Na lang zoeken bij ASC uitgekomen. Perfecte service. Marc is een fijne man in de omgang en geeft goede uitleg bij alles. Hij denkt met je mee en geeft je ook de tijd om een beslissing te nemen (geen gepush). Mooie prijs voor de BMW X1 en een goede inruilprijs gekregen voor onze oude auto.

Alles super, snel en goed geregeld!

Mooie Ford Kuga gekocht, super blij mee! Marc is een relaxte verkoper, legt goed uit maar niet opdringerig. Proefrit gereden en naar huis gegaan om er over na te denken. Geen gepush. Inruil eigen auto mochten we tot het laatst over beslissen, was geen probleem. Wij zijn blij met de hele gang van zaken en hopen nog lang plezier van onze Ford Kuga te hebben.

prima prijs/kwaliteit verhouding

Veel aanbod Prima prijs/kwaliteit Klantvriendelijk

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Behulpzaam en goed geholpen bij aankoop van nieuwe auto en inruil huidige auto. Er staan mooie auto’s in de showroom.