goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ongelofelijke goede service met een persoonlijke benadering. Het bedrijf gaat tot het uiterste om de juiste auto bij de juiste klant te plaatsen.\r\nAlles Top wat wij hebben ervaren!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gijs een super bedrijf met verstand van zaken.\r\nNiet te beroerd om voor je naar het uiterste zuiden van Duitsland te rijden, midden in de nacht wel te verstaan. Om te kijken of de auto er goed uit ziet.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ervaringen met Gijs zijn positief. Carlo is een autoliefhebber die weet waar hij het over heeft en goed meedenkt met zijn klant

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste indruk toen ik Carlo sprak voelde direct vertrouwd. Hij legde het hele proces goed uit en kon op alle vragen goed antwoorden en was ook pro-actief. Hij denkt echt mee. Omdat hij ook taxateur is kon hij de BPM aanslag naar beneden krijgen door de waarde van de auto op papier te verlagen. Echt super cool en had ik nog niet eerder gezien. Al met al een hele prettige ervaring gehad. GIJS Automotive is zeer zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne kerel om mee te werken en levert zeer goed en gedegen werk af. Hij heeft alles van a tot z voor me geregeld en had nergens omkijken naar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer professioneel importbedrijf! Service was uitstekend! Zeker een aanrader!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring duidelijk in wat er gaat en moet gebeuren en nette aflevering van de auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima en prettig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed! heel vriendelijk en makkelijk in de communicatie.\r\nIk omschrijf dit bedrijf als zeer eerlijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vond het best spannend een auto importeren . Zal het wel goed gaan wordt ik niet in de maling genomen. Maar alles super verlopen . What you see is what you get . Heel blij met mijn Evoque

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gijs Automotive heeft me erg geholpen met het zoeken en aanschaffen van mijn nieuwe motorfiets.\r\nTot op heden erg blij mee !
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geïnteresseerd, deskundig, keurige afhandeling. Gewoon top.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaringen met Gijs Automotive\r\nHet enige wat ik zou doen is een digitaal dashboard maken welke stappen er in het traject van invoeren gebeurd zijn.\r\nDit scheelt een hoop digitaal heen en weer verkeer tussen Carlo en koper. Dit kan op een eenvoudige manier d.m.v. een inlog op zijn site met bijv. een traject van 10 stappen die doorlopen moeten worden. Vanaf start traject is alles rood, is er een stap gemaakt (bijv. de keuring, kentekenaanvraag etc.) dan wordt deze groen gemaakt door Carlo. Leuk voor de koper om op die manier er een beetje bij betrokken te zijn en het geeft Carlo meer overzicht en ruimte.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf TOP volgende auto weer !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een kleine valse start, een zeer goed gevoel eraan overgehouden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met behulp van Gijs Automotive heb ik een auto (Renault Espace)\r\nin Duitsland gekocht. Alles werd voor mij geregeld. Aflevering aan huis.\r\nZeer content met de gang van zaken en een heel groot financieel voordeel. Een aanrader dus!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks dat de door mij aangeschafte auto al een half jaar uit de garantie was, toch uit coulance een tegemoetkoming in de kosten gekregen van een onverwachte reparatie, top!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Carlo is een bijzonder deskundig persoon met een uitgebreid netwerk. De toewijding aan de klant is optimaal.