Derde auto geïmporteerd, top geregeld.

Carlo heeft voor ons voor de derde keer een auto geïmporteerd uit Duitsland, ook dit keer was er goed en snel contact en verliep alles keurig. Dank je wel!

Duidelijke afspraken, eerlijk, betrouwbaar en direct.

Ik heb een sinds kort een hybride plugin, ik had geen behoefte om zelf mijn Volvo XC 70 bj 2007 zelf te verkopen, contact gehad met Auto Gijs duidelijke afspraken gemaakt,en mijn Volvo XC 70 is verkocht aan Auto Gijs.. De auto is persoonlijk opgehaald door Auto Gijs, alles ter plaatse afgehandeld; vrijwaring+financiële gedeelte...Top bedrijf!!!!!

Even goed opletten...

Carlo vd Berg komt over als een vent die weet hoe hij handelt. Tot....het moment dat hij de mist ingaat. Dan geeft hij niet thuis. Een gebrekkige technische controle door hem persoonlijk ligt dan ineens aan 'het verwachtingspatroon van de klant', door hem niet geconstateerde gebreken aan 'de staat van de auto van een bepaalde leeftijd'. De import van de auto duurde weken, ipv de vermelde dagen. Altijd was er wel wat. Toen uiteindelijk de auto in Wateringen gehaald kon worden bleek bij de terugreis het spreekwoordelijke 'lampje te gaan branden'. Een motorstoring die hij zelf, zo bekende hij (gesprekken opgenomen) er willens en wetens uitgehaald had want 'dat was toch niet zo erg'. De technische staat van het voertuig toen maar gelijk laten controleren. De auto was in slechte staat van onderhoud, had 3 (!) jaar stilgestaan (blijkend uit het motorverversingsbriefje, de vermelde kilometerstand en de werkelijke kilometerstand) en bleek meerdere mankementen te hebben die bij zijn 'grondige analyse' makkelijk naar voren hadden kunnen komen. Het ergste hierin was dat ik met mijn gezin met de auto terug ben gereden.Verrote koelvloeistofleiding die elk moment kon barsten (och..hij is dicht), de banden hadden ernstige droogtescheuren tussen het profiel (komt door de keuring) en stonden letterlijk op klappen. Injectoren defect (storing uit het systeem gehaald dus willens en wetens een frauduleuze handeling). Auto bleek even snel gespoten te zijn, bumpers zaten los, motorbeschermingsplaat niet goed bevestigd, ontbreken van rubbers.

Prima geregeld

Carlo heeft voor mij inmiddels 2 auto's uit Duitsland gehaald voor mij. Een e63amg en een Range Rover. Deze had ik zelf online opgespoord en Carlo heeft de auto opgehaald, rdw en belasting zaken geregeld. Hij heeft dit netjes afgehandeld.

Alles klopt en komt afspraken na

De tweede auto die Gijs Automotive importeert voor ons en zeker niet de laatste! Dik tevreden over de werkwijze en het advies.

Begon goed, eindigde slecht

Carlo zegt op de site: "De eerlijkheid en “niet lullen maar poetsen” mentaliteit zijn kenmerkend voor deze streek. No nonsense.’", gaat bij mij helaas niet op. Het hele proces van mijn toekomstige auto naar Nederland halen is perfect verlopen, echter waar het op de after-service aankomt geven Carlo en Robert niet thuis. Je kunt ze simpelweg niet bereiken, nemen niet op, reageren niet op mails of appjes. Het draait maar om 1 ding, verkopen, factureren en that's it. Ik vind het heel teleurstellend omdat het allemaal zo goed begon en er ook goed geleverd is. Als ze de after service nu ook goed weten te doen komt het goed. Carlo/Robert als jullie dit lezen (zal wel niet) het zou fijn zijn als jullie eindelijk eens keer reageren op de uitstaande actie die jullie zouden opvolgen.

Prachtige unieke auto’s, regelen precies wat je wilt en goede service!

Mijn Volkswagen Golf R line via Gijs automotive gekocht. Heel erg tevreden over de service en de auto is prachtig die ze hebben geleverd!

100% betrouwbaar en een eerlijke prijs

als collega bekijkt Carlo voor mij regelmatig auto's in Duitsland . ongelooflijk hoeveel bedrijven hij daar kent . auto's bekijkt hij technisch en optisch zo goed als dit gaat met zijn apparatuur ik ben er dik tevreden over ga zo door collega

Oplichter

Carlo is een oplichter!! Ga niet met dit bedrijf in zee!!

Zeer plezierige en professioneel bedrijf

Begin oktober een 2015 Maserati Quattroporte gezien in Duitsland, die Qua uitvoering, kleur en prijs mijn interesse had gekregen. Zelf heen was een optie of dit uitbesteden, na wat zoeken op Internet waren er een paar bedrijven die dit soort werkzaamheden uitvoeren, puur toevallig maar naar Wateringen gereden waar Carlo ook net kwam aanrijden, na mijn verhaal verteld te hebben en Carlo zijn werkzaamheden omschreef, direct te opdracht uitbesteedt aan Gijs Automotive, gezien de tijd en kosten was dit eigenlijk de beste en makkelijkste optie, precies 2 weken na het ophalen, keuren, BPM taxatie, was het afgelopen vrijdag de gelukkig dag om het speelgoed te kunnen ophalen, alles tot in detail geregeld, Kenteken, BPM, Alarm, Clean als nieuw, Carlo en Robert bedankt voor het verzorgen van dit alles, Groet Ronald

• Would you recommend us? Yes

Goed en betrouwbaar

Carlo en Robert hebben me prima geholpen met de aankoop van mijn auto uit Duitsland. Vond het lastig om het proces uit handen te geven maar ben uiteindelijk tevreden. Ook zaken die in eerste instantie over het hoofd waren gezien hebben ze keurig opgelost. Als je een auto wil importeren uit Duitsland en je zoekt mensen die je daarbij kunnen helpen zou ik GIJS Automotive zeker aanraden omdat ze een persoonlijke aanpak hebben.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Omdat ik in Nederland niet de Audi kon vinden die ik wilde, ben ik gaan zoeken in Duitsland en ben ik daarnaast op zoek gegaan naar een importeur die mij kon helpen met het invoeren.\r\n\r\nNa het opvragen van diverse offertes bij verschillende importeurs kwam Carlo er qua mogelijkheden en de manier van communiceren er als beste uit, ondanks dat zijn prijs hoger was dan bij de overigen.\r\n\r\nNadat ik mijn wensen kenbaar had gemaakt is Carlo pro-actief aan de gang gegaan om mee te zoeken. Nadat er enkele modellen voor onze neus zijn verkocht, hebben we uiteindelijk het perfecte model gevonden.\r\n\r\nDe grootste reden waarom ik voor Carlo heb gekozen heb is omdat hij ter plekke langs gaat bij de auto, de auto inspecteert en zijn mening direct geeft via Whatsapp/Facetime/Skype of het en goede koop is. Hierdoor heb je het hele proces het gevoel dat je er actief bij betrokken bent.\r\n\r\nDe auto is in Nederland weer in nieuwstaat gebracht: zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant en was het een klein feestje om hem op te halen. \r\nDaarnaast is er 1/3 van de BPM afgegaan na het taxeren, waardoor ik uiteindelijk veel \'goedkoper\' uit ben dan bij de overige aanbieders.\r\n\r\nCarlo is geen gladde autoverkoper, maar een realistische, eerlijke man met veel verstand van zaken.\r\n\r\nOver 90.000km hoop ik weer een mooie auto met hem te vinden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reden bezoek GIJS Automotive: Aanschaf Duitse gebruikte Subaru Outback.\r\n\"GIJS Automotive is een verademing in de autobranche\"!\r\n\r\nZeer open persoonlijke benadering.Transparante werkwijze.\r\nVeel bespaard op de BPM.\r\nAlles wordt de koper uit handen genomen.\r\nPrijsonderhandelingen, auto ophalen, invoeren, op naam stellen.\r\nJe wordt op de hoogte gehouden van de vooruitgang in het hele proces.\r\nDe auto werd na \"detailing\" als nieuw afgeleverd.\r\nZeer professioneel en klantgericht.\r\nPerfect bedrijf. Aangename mensen.\r\n100 % aanbevolen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toch maar het avontuur aangegaan. Ik wilde een Volvo xc60 met toeters en bellen uit Duitsland. Dankzij de vele positieve reviews rond Carlo heb ik hem ingeschakeld en ik moet zeggen, wat heerlijk om met zo iemand dit traject in te gaan. Eerst zelf gezocht waar Carlo dan met de adviezen kwam wel of niet doen. Uiteraard heeft Carlo ook gezocht en kwam met een fantastisch mooie xc60 inscription uit 2015 voor een fantastische prijs. Carlo is zelf naar Munchen gegaan om de auto te beoordelen en heeft de koop daar ter plekke gesloten. Na een hoop gedonder met de Volvo dealer in Muchen die hem toch niet wilde verkopen hebben we uiteindelijk onze zin gekregen en Carlo is de auto zelf gaan ophalen. Daarna alles perfect geregeld met RWD, belastingdienst etc en is de auto in Wateringen helemaal gepoetst en een beauty van gemaakt. Volgende auto zou ik zo blind op het advies van Carlo ingaan. Kortom, een 10 met een griffel voor Carlo en zijn ploeg.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Carlo heeft ook onze tweede auto netjes afgeleverd en alles geregeld met de verkoper. \r\nLeuk dat hij op de dag van halen even belde om te vertellen over onze nieuwe aankoop.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na mijn BMW 325i 2012 met een 6-cylinder atmosferische motor, wilde ik nog eens een zelfde type motor hebben maar dan met (bi-) turbo.Dus dat moest dan een 340i worden.\r\nBij Nederlandse BMW dealers koop je dat alleen boven de 60K euro’s en dan komen ze ook\r\n2e hands uit Duitsland.Dus die winst van 15-20k die ze daarop maken dacht ik ook zelf wel te kunnen verdienen.\r\nNa een aantal aanbiedingen op Mobile.de bekeken te hebben had ik , na het aanvragen bij diverse ’ Duitse-auto-importeurs’ over de te verwachten BPM toch wel het gevoel gekregen\r\ndat dat de juiste weg voor mij was.\r\nDeze importeurs komen op aanvraag vrij snel met de geschatte BPM over de brug, en met een hele standaard lijst van af te nemen diensten en bijbehorende prijzen.Een min of meer standaard beeld bij al deze bedrijven, op 1 na , die antwoorde pas na 3 dagen met de vraag om welke auto het ging! Over interesse gesproken !\r\nToen ik weer een auto gevonden had en ik dacht ‘dat is-em’,ging ik opnieuw zoeken met wie ik in zee zou gaan.Ik mailde Gijsautomotive en kreeg vrijwel onmiddellijk een enthousiaste mail terug met ‘wat een fantastische auto heb je gevonden Piet…’\r\nDie betrokkenheid sprak mij erg aan en ik heb onmiddellijk contact gezocht.Op de ochtend dat ik Carlo ontmoette en we samen koffie dronken, was de auto van Mobile.de verdwenen…..\r\nSamen nog eens verder gekeken en er was nog een kandidaat alleen wat duurder, maar wel\r\nxdrive en nog meer toeters en bellen.Wel betrof het een aanbieding van een particulier. Maar waar andere inporteurs al in hun beschrijving aangeven dat ze daar niet op ingaan, was dit voor Carlo niet meteen een probleem aangezien de auto interessant was!\r\nOok het feit dat deze auto niet in de min of meer standaard poule van auto dealers net over de grens in Duitsland stond (waar de meeste import bedrijven in vissen, en alleen een telefoontje voor de deal vaak volstaat…) maar in Bayern net tegen de Techische grens aan, was voor Carlo geen probleem zich hiervoor te gaan inzetten.\r\nDat werd hem dus ook; een prachtige niet van nieuw te onderscheiden witte BMW 340i xdrive met alles er en er aan.\r\nCarlo bedankt! \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrokken en gepassioneerd persoon. Het is wel even slikken want je geeft iemand na 1 gesprek een flinke som geld op basis van alleen een offerte, maar je wordt beloond met een mooie wagen die jij samen met Carlo hebt uitgezocht. Hij voor de technische zaken en jij voor de looks. Zeer dankbaar want ik rijd nu een E-klasse 220d. Ziet er niet alleen goed uit. Rijd goed en is geladen met opties.\r\nOverigens herken ik zijn aanpak, want vanuit mijn eigen adviesbureau (Asra-Advies) ben ik ook altijd op deze manier betrokken bij mijn cliënten. \r\nGa je bouwen of ontwikkelen of heb je een juridisch vraagstuk. Bel of mail gerust (06-41719261/ [email protected]).

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben de auto opgehaald en hem 900 km samen terug gereden en mijn advies is koop altijd een auto bij een echte liefhebber ,het was een top ervaring om met Gijs een auto te kopen .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring met GIJS Automotive bij importeren van een gebruikte auto uit Duitsland.\r\nOp dinsdagmiddag eerste afspraak nadat ik een mooie auto spotte op internet, Carlo vond een nog mooiere en op donderdag was de deal in Duitsland rond en stuurde Carlo de eerste foto\'s van onze droomauto.\r\nCarlo regelt de importkeuring en zorgt dat de auto na een week blinkend voor de deur staat.\r\nGoede geeft uitgebreide uitleg.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wilde een auto uit Duitsland kopen en heb er een aantal gevolgd gedurende enkele maanden. Toen het eenmaal zover was heeft Carlo direct actie ondernomen. Nadat de auto in Nederland was, is deze keurig netjes afgeleverd. Een plaatje om te zien.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Carlo heeft voor mij een Volvo Xc60 uit Belgie geimporteerd.\r\nCarlo heeft mij geholpen om binnen mijn budget het maximale er uit te halen.\r\nGoede service en goede hulp bij de zoektocht. Carlo heeft door gedoe bij de verkopende partij extra moeite moeten doen in een drukke periode voor hem. Chapoh!! Door de extra en maximale inzet van Carlo heb ik de auto die ik zocht voor duizenden euro,s onder de nederlandse prijs kunnen binnenhalen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed tot uitstekend. Meer dan tevreden. Zeer zeker aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles netjes geregeld !!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een bijzondere amg kom je al snel in Duitsland uit. Maar hoe krijg je zo\'n auto veilig thuis en wat moet moet je allemaal doen om de auto op kenteken te zetten. Met een beetje regionaal zoeken kwam ik bij Gijs automotive uit. Carlo gaf me een bpm schatting wanneer hij de auto voor mij zou importeren, maar kwam ook met de nodige goede tips in mijn zoektocht. Uiteindelijk heb ik een auto met al mijn gewenste opties gevonden en is Carlo de auto gaan halen. Hij appte me foto\'s en hij belde mij zelfs onderweg in de auto naar Nederland. Carlo kwam met een mooi verhaal over het bijzondere plaatsje Hoyerweerda en heeft alles hier in Nederland voor me geregeld. Het wachten duurt natuurlijk erg lang als je met je nieuwe auto op pad wilt en ik heb dan ook nog nooit zo met smart op een belastingaanslag zitten wachten. De aanslag was zelfs lager dan gedacht wat natuurlijk een leuke verrassing was. Alles wordt top geregeld door Carlo en ik kan hem dan ook zeker aanbevelen.\r\nCarlo bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Carlo and his GIJS Automotive is an extraordinary car dealer. He is honest, hard working, helpful, and goes out of his way to make the purchase of a car the best experience it can be. Carlo is a very unusual car dealer due to his transparency and generosity; and his love of cars is infectious. I would highly recommend him to anyone who asks, and cannot imagine going to anyone else for my car-needs. Well done Carlo!