goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, afspraken kunnen snel online of telefonisch.

Beste Thomas. Wat een leuke start van deze week! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele nette auto\'s + hele nette heren achter de balie. Aanrader!

Hier doen we het voor! Dank. Voor u een succesvol 2017 gewenst! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch geholpen door de heren van Kuperus. Ook heel fijn dat de bus door onvoorziene omstandigheden verzet kon worden. Transparant over de prijzen en voorwaarden en vriendelijke mensen. Aanrader!

Beste Irene, Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Daar worden we blij van zo voor kerst! Hele fijne dagen toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Kuperus

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Telefonisch een prijsopgave gekregen, vervolgens staat op de rekening het dubbele. Reactie van Kuperus: had u maar om een schriftelijke bevestiging moeten vragen. Schandalig.

Beste Dhr Wilschut, Bedankt voor u reactie. Jammer dat het zo gelopen is. Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super duur en afspraken worden niet nanagekomen. absoluut oplichterij

Bedankt voor uw reactie. Erg jammer dat u dit zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Team Kuperus

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vladimir fantastische service en hartelijkheid. Top! En geweldige auto.

Beste André, Dank voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service!

Dank Ferry! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hadden plotseling voor 5 dagen een extra 9 persoons bus nodig, Midden in het hoogseizoen nergens meer te krijgen natuurlijk. Door een tip uitgekomen bij Kuperus, dat bleek een schot in de roos te zijn. Door het meedenken van Sander hebben we de rolstoelbus gehuurd, deze was als enige personenbus nog beschikbaar. Een concurrerende prijs, super schoon en in uitstekende staat. Zowel de uitgifte als het weer inleveren van de bus verliep heel plezierig en professioneel. Tot de volgende keer!

Beste Robert, hier worden wij blij van! Dank daarvoor en graag gedaan. Met vriendelijke groet, Team Kuperus

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor een verhuizing een vrachtwagen gehuurd voor 1 dag. Alles paste er in 1x in! \r\nAlles perfect geregeld. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Beste Eveline, Wat goed zeg! Fijn om te lezen. Dank! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e keer binnen 14 dagen een 9 persoons busje besteld voor een tripje met de hele familie. Busjes hadden al 140.000 gelopen maar in prima staat. Personeel Kuperus, Sander en Vladimir uiterst plezierig en zijn flexibel in hun oplossingen. Voor herhaling vatbaar.

Beste Herman, Dit horen wij graag! Bedankt! Team Kuperus

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang is Kuperus ons vaste adres om een busje te huren voor ons jaarlijkse uitje naar Le Mans. En elk jaar is het weer prima verzorgd. De busjes zijn netjes en goed onderhouden, de medewerkers zijn deskundig en vriendelijk. Top bedrijf !

Beste Jaap, Wat een fijne woorden. Dank daarvoor! Team Kuperus.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen weekend (zaterdag 11 juni 2016) heb ik voor het eerst een lange rolstoelbus gehuurd bij Kuperus Autoverhuur.\r\nEen spontane uitnodiging om samen met vrienden een dagje weg werd naar Brussel in België.\r\nEen mooie onvergetelijke dag waar ik graag op terug kijk.\r\nMet een rolstoelbus van Kuperus Autoverhuur kan ik gewoon in mijn rolstoel blijven zitten en genieten van een onvergetelijke waanzinnige dagje uit;\r\nDe rolstoelbus was uitgerust met een proffesioneel vastzetsysteem dat helemaal correct werkt.\r\nDe opvoubare passagierstoelen zijn makkelijk te bedienen.\r\n\r\nEen goede bus waar ik graag mee reis\r\n \r\n\r\n\r\n

Beste Daniel, Wat super om te horen dat je een top weekend hebt gehad! Fijn dat wij daarin konden helpen. Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij Kuperus. vanaf dat ik mijn rijbewijs heb denk ik.\r\nDe service was goed toen ze nog in die oude keet zaten. Er is niks veranderd, behalve de prachtige nieuwe inrichting van het terrein en het kantoor. Ik heb het wagenpark zien uitgroeien van auto\'s met een grote barst in de voorruit tot hypermoderne auto\'s.

Beste Rutger, Hartelijk dank voor deze geweldige woorden! Dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Team Kuperus