Super vriendelijk en service gericht!

Een grote verhuisbus gehuurd. Zeer prettig in de communicatie. Meedenkend en klantgericht. Een aanrader!

Top service..!

Geweldige service, prettig en persoonlijk contact!

Snel, prettig, schoon, vriendelijk, flexibel

Vandaag bus gehuurd om bankstel op te halen. Vlot geregeld, kan voor een halve dag huren wat genoeg was. Nette bus, schoon, goed onderhouden. Bijzonder vriendelijke ontvangst en afhandeling (dank je Marcel in Hilversum!). Gratis parkeerruimte voor mijn eigen auto. Aanrader, volgende keer kies ik weer voor jullie.

Uitstekende service: vriendelijk en flexibel!

Met Kuperus is het snel geregeld! Prima en snelle communicatie. Ik huur hier eigenlijk altijd. En als je een halve dag huurt, betaal je ook maar de helft!

Perfecte service

Ons bedrijf vertrouwd altijd op Kuperus Hilversum. Altijd perfecte service, vriendelijk, meedenkend, en altijd vriendelijk.

Fantastische service met een lach, schone voertuigen, flexibiliteit met ophalen en terugbrengen, en

Al jaren kom ik bij Kuperus voor het huren van busjes en andere voertuigen. De mensen zijn ongelooflijk behulpzaam, vriendelijk en we maken altijd een leuk praatje. De busjes zijn altijd heel schoon en rijden erg soepel. De uitleg die wordt gegeven bij het huren van een voertuig is zeer helder, waardoor je met een veilig en goed gevoel de weg op gaat. De service is ontzettend goed. Bovendien kun je het voertuig vaak de avond voor de huurdag ophalen en de ochtend na de huurdag terugbrengen, waardoor je optimaal gebruik kunt maken van de huurperiode. Ook de (terug)betaling van de borg gaat altijd erg soepel, en het is goed geprijsd. Kortom, een ontzettend fijn bedrijf met fijne mensen en goede service. Ik zou het iedereen aanraden!

Goede service, voorwaarde, prijs en materiaal. Persoonlijk contact is TOP

Zie boven, in breedste zin van de zin!

Snelle service, kost maar een belletje en je hebt dezelfde dag al een prima busje te huur. Ik huur hier altijd vervoer. Voorwaarden zijn duidelijk en je hebt de garantie dat de busjes allemaal tip top in orde zijn.

Altijd goede service!

Als er een bus(je) moet komen dan reserveer ik altijd via Kuperus. Servicegerichte medewerkers, vriendelijk en het materiaal waarmee ze rijden is altijd keurig verzorgd! Al een paar keer een upgrade gehad, in ruimte of bv automaat ipv schakel. Tip: huur je voertuig einde dag en je hebt 'm de avond ook, dat scheelt, zeker met verhuizingen Je zou bijna denken dat ik aandelen heb in dit bedrijf, maar dit is gewoon een plaatselijk bedrijf die alle zaken goed op orde heeft!

Uitstekende service!

Sander heeft mij uitstekend geholpen! Professioneel en zeer behulpzaam. De perfecte verhuurder, ik kom zeker terug! Voor mij geen ander bedrijf meer.

Accuraat, betrouwbaar en snel.

In een korte tijd 2 maal een busje met lift gehuurd bij Kuperus Hilversum voor een verhuizing. We worden keurig en vlot geholpen en er wordt meegedacht met de klant. De huurregels zijn duidelijk. De busjes rijden ook nog eens heel lekker.

Geweldige service

We huren hier altijd. Bijzonder aardig geholpen en heel flexibel!

Perfect georganiseerd, klantvriendelijk bedrijf!

Afgelopen week een verhuizing van mijn dochter gedaan van Hilversum naar Veenendaal. Bus, 20m3, met laadlift gehuurd. Auto huren via de website ging soepel, opvragen van het kenteken ivm 'Pollers' (paaltjes voor een voetgangersgebied) die naar beneden moesten ook geen probleem. Auto's (afgelopen jaar meerdere malen een bus gehuurd) zijn altijd dik in orde. Een aanrader dus.

Perfecte service

Zeer klantvriendelijk geholpen en flexibel meegedacht met onze wensen. Volgende keer zeker weer naar Kuperus!

Al 30 jaar prima wagens en dito service

Afgelopen weekend weer eens een verhuizing uitgevoerd met de grootste mogelijk vrachtwagen met laadlift voor B rijbewijs. De 22m3! Dit keer een bijna nieuwe wagen meegekregen en nog een automaat ook. Inclusief dekens, stangen, spanbanden, steekwagen en pianokar. We hadden de wagen voor twee dagen gereserveerd maar met alle prima spullen hebben we het in één lange dag kunnen afronden. Auto meteen zat avond ingeleverd en bij ontvangst vd factuur bleek ook nog maar één dag berekenend. Da's nog eens service.....bedankt.en.zeker tot een volgende keer. Mvg Gert-Jan

Wanneer ik een bus nodig heb, is Kuperus altijd mijn eerste keuze. Het contact is altijd vriendelijk en persoonlijk en zij denken graag met jou mee aan mogelijke oplossingen. Kortom: Top service met een brede glimlach!

Helemaal super......

Top service Aardige mensen Een aanrader

Uitstekende en snelle service

Ik had vorige week een (grote) bus nodig. Ik belde om 17.55 en de volgende ochtend lag alles al voor me klaar. Ik kon binnen tien minuten wegrijden. Bus was ook helemaal in orde (en schoon - dat zie je niet altijd bij andere aanbieders). Ook het inleveren ging zeer vlot. Kortom, uitstekend. Hier kom ik zeker terug.

Uiterst vriendelijke en professionele service!

Zondag 1 september 2019 heb ik een busje gehuurd via Kuperus voor mijn verhuizing. Ik werd uiterst vriendelijk geholpen door de twee mannelijke medewerkers en het process verliep erg voorspoedig en snel. Ik kreeg de bus met automaat, waarvoor ik niet had gevraagd maar ik was erg blij met deze "upgrade". Ik ben super tevreden met de service en zou Kuperus zeker aan anderen aanraden. Vriendelijke groet, Wim Hoopman

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed advies bij keuze bestelbus.\r\nZeer vriendelijk en behulpzaam bij samenstelling huurcontract en keuze verhuismiddelen.\r\nZeer klantgericht en vriendelijk. Heldere uitleg.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slechte ervaring met de afhandeling van de autopech die ik had tijdens mijn verhuizing. De accu was kapot waardoor ik tot twee keer toe niet zonder hulp weg kon. Dit heeft me zeker vier uur van mijn kostbare verhuistijd gekost; ik verwachtte dus ook een soort compensatie maar helaas zat die er niet in; het was niet hun schuld, ze konden niet weten dat die accu kapot was. Dat klopt ook maar ik vind dat het wel onder hun verantwoordelijkheid valt en wilde daarom een compensatie. \r\nDat zat er helaas niet in.\r\nHeel vriendelijke mensen maar door bovenstaande toch een slechte service.

Geachte mevrouw Van der Helm, bedank voor het delen van uw ervaring. Wij betreuren uw ervaring en de review en deze komen op de interne agenda te staan ter bespreking! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen en personeel is zeer vriendelijk. Zal hier zeker weer gaan huren!

Geachte heer Veen, dank u wel voor de prettige & positieve aanbeveling en we zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte ervaring. Mooie Volvo.

Geachte heer Lussenburg, wat een heerlijk begin van de week! Wij zijn blij om te lezen dat u dit zo ervaren heeft, hier doen wij het voor! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes, vriendelijk personeel en heel snel!

Geachte heer Jol, dank u wel voor uw mooie aanbeveling, hier worden wij blij van! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor zover wij kunnen beoordelen kloppen alle positieve ervaringen. Geen wachttijden en vriendelijke en accurate service. Wij hadden een ruime, nette en goed rijdende bus.

Geachte heer Dik, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wat een fantastisch begin van de week! Met vriendelijke groet, Team Kuperus