• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed advies bij keuze bestelbus.\r\nZeer vriendelijk en behulpzaam bij samenstelling huurcontract en keuze verhuismiddelen.\r\nZeer klantgericht en vriendelijk. Heldere uitleg.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slechte ervaring met de afhandeling van de autopech die ik had tijdens mijn verhuizing. De accu was kapot waardoor ik tot twee keer toe niet zonder hulp weg kon. Dit heeft me zeker vier uur van mijn kostbare verhuistijd gekost; ik verwachtte dus ook een soort compensatie maar helaas zat die er niet in; het was niet hun schuld, ze konden niet weten dat die accu kapot was. Dat klopt ook maar ik vind dat het wel onder hun verantwoordelijkheid valt en wilde daarom een compensatie. \r\nDat zat er helaas niet in.\r\nHeel vriendelijke mensen maar door bovenstaande toch een slechte service.

Geachte mevrouw Van der Helm, bedank voor het delen van uw ervaring. Wij betreuren uw ervaring en de review en deze komen op de interne agenda te staan ter bespreking! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen en personeel is zeer vriendelijk. Zal hier zeker weer gaan huren!

Geachte heer Veen, dank u wel voor de prettige & positieve aanbeveling en we zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte ervaring. Mooie Volvo.

Geachte heer Lussenburg, wat een heerlijk begin van de week! Wij zijn blij om te lezen dat u dit zo ervaren heeft, hier doen wij het voor! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes, vriendelijk personeel en heel snel!

Geachte heer Jol, dank u wel voor uw mooie aanbeveling, hier worden wij blij van! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor zover wij kunnen beoordelen kloppen alle positieve ervaringen. Geen wachttijden en vriendelijke en accurate service. Wij hadden een ruime, nette en goed rijdende bus.

Geachte heer Dik, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wat een fantastisch begin van de week! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlot en correct, goed bereikbaar, niet wachten. Een prima ervaring en een uitstekende huurauto.

Geachte heer Booy, hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en prettig om te lezen dat u ons bedrijf aanbeveelt. Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, correcte service! Auto keurig afgeleverd. Kom er vast weer!

Geachte heer/mevrouw Wel, wat fijn om te lezen dat u blij was met de service en aflevering en wij zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als ik enigszins iets moet vervoeren of koelen bel ik al jaren Kuperus autoverhuur. \r\nStabiel, zeer klantvriendelijk en altijd de juiste en kwalitatieve topspullen en auto’s mee. \r\n

Geachte mevrouw Niekerk, wat een mooie positieve afsluiter van het jaar 2018! Hartelijk dank hiervoor en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jarenlang huur ik auto\'s bij Kuperus en elke keer valt mij de vriendelijke en snelle service op.\r\nAltijd mooie wagens, kortom: een fijn bedrijf waar ik op kan rekenen!

Geachte heer Daams, bedankt voor de deze mooie woorden! Deze zijn voor ons heel waardevol, van u als trouwe klant. Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een lang weekeinde met de familie op pad geweest in Duitsland. We hebben gebruik gemaakt van de VIP-Minitouringcar.\r\nDe bus stond netjes op tijd en schoon voor ons klaar. Voor vertrek een duidelijke instructie over de bediening en de brandstof precies wat ik verwacht.\r\nIedereen had voldoende ruimte en ook de bagage konden we goed kwijt.\r\nVerder rijdt de bus met automaat prima, zowel op de snelweg als in de heuvels. Kortom zeer tevreden.

Geachte heer Oost, heel erg bedankt voor uw mooie en uitgebreide review en wij waren u graag tot dienst! :-) Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij, de fam.Rigter huren regelmatig de volkswagen Caddy voor rolstoelvervoer. De auto is voorzien van alle beugels en riemen en een goede oprijplaat. Een prima auto voor de juiste prijs. En een prima service en attent team.

Geachte familie Rigter, hartelijk dank voor jullie beoordeling en wat ontzettend fijn om te lezen, dat jullie in alle opzichten zo tevreden zijn. Wij zien ook weer uit naar jullie volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

voldoende, een redelijke ervaring

Geachte heer Spaans, bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect alles geregeld en hartelijk personeel

Geachte heer Poels, ontzettend bedankt voor uw uitmuntende beoordeling. Wij voelen ons vereerd! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De gehuurde bus had een aantal onaangekondigde defecten, dat was jammer. Voor de rest prima. Aanrader om alles heel goed te documenteren/fotograferen. Ze hebben geen moeite met geld in rekening brengen voor ogenschijnlijk kleine zaken. Voor de rest een goede ervaring. Maar even opletten dus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn voor ruim 5 weken op vakantie in Zuid Frankrijk met onze 4 kinderen. Dus we hebben veel mee. Wij zijn uitstekend geadviseerd door Kuperus Autoverhuur en hebben een aanhangwagen gehuurd waar al onze vakantie spullen inclusief tent makkelijk in passen. De aanhangwagen ziet er top uit en ligt goed op de weg. Wij zijn er super blij mee!

Geachte heer van Til, wij hopen dat u genoten heeft, of nog steeds geniet, van een mooie vakantie. Bedankt voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team Kuperus

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had voor een zaterdag een bakwagen nodig maar ondanks een reservering annuleerde Bo-rent op vrijdag middag mijn reservering. Gelukkig kon ik bij Kuperus direct terecht en mocht ik de wagen aan het eind van de middag op vrijdag al meenemen, top!

Geachte heer Hilbers, bedankt voor uw mooie review en wat fijn dat we u hiermee konden helpen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al eerder een verhuisbus gehuurd en nu zelfs 2. We kregen hele mooie schone bussen mee. \'s Avonds terugbrengen of \'s morgens de volgende dag werd totaal niet moeilijk over gedaan. Dus topbedrijf, en bij de volgende bus die ik nodig heb, hoef ik niet te zoeken.

Geachte mevrouw van Duijsen, een beter begin van het jaar kunnen we ons niet wensen, hartelijk dank voor deze prachtige review! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf, waar ,men nog kan benaderen om informatie, en niet alles aanvragen per mail. Verder ter plekke zeer behulpzaam personeel, die nog behulpzaam zijn met diverse adviezen en materialen, ten behoeve van een verhuizing.

Geachte heer Hesterman, wat fijn om te lezen dat u onze manier van werken zo waardeert. Wij streven er namelijk altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen op diverse vlakken en danken u dan ook voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service. Nette schone vervangende auto.

Geachte heer Dunnewind, bedankt voor uw krachtige reactie. Wij voelen ons vereerd! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit was de beste autohuur beleving van mijn leven. Super goed georganiseerd bedrijf met vriendelijke professionals die gratis dekens mee gaven om beschadigingen van de meubels in de verhuisbus te voorkomen. Goede kortingsactie. Leuke puzzel voor thuis voor onze kleine man en gratis drankje. Goede strakke financiele afwikkeling. En die jasjes jongens, die zijn gaaf, ik wil ook zo een Kuperus jasje. Maat XL aub.

Ha die Marc, wat leuk dat we vanuit privé contact, jullie nu ook hebben mogen verwelkomen in ons bedrijf en dat je dan gelijk de eerste keer zo’n positieve ervaring beleeft, dat is nog eens fijn om te horen! Bedankt dus voor je mooie complimenten. Helaas zijn de jasjes zeer exclusief, maar wanneer je weer bij ons langskomt weet ik zeker dat mijn collega’s wel een leuk & winters cadeau voor je in petto hebben… hihihi

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Kuperus Autoverhuur is zonder meer uitstekend. Recentelijk weer eens een bus gehuurd en zo nu en dan ook een van hun geweldige personenauto\'s. Het wagenpark is van een uitmuntende kwaliteit, de service is perfect, alsmede overigens al het gebodene en de adm./fin. afhandeling is immer uiterst correct. Een ieder is er altijd gepassioneerd bezig, daarbij bijzonder vriendelijk, persoonlijk en \'to the point\'. Kortom.....het is voor mij altijd een feest om hier een auto te huren. Een bedrijf \'met een ziel\' en die hebben de toekomst!

Geachte heer Bosselaar, hartelijk dank voor uw lovende woorden, hier gaan wij als team nou van stralen! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sander was enorm geduldig bij het uitzoeken van de meest geschikte bus voor ons om mee naar Zweden te rijden. We hadden all-wheather-banden nodig en een binnenruimte om grote spullen te vervoeren. De afhandeling bij de balie zowel bij het ophalen als het terugbrengen verliep heel soepel.\r\nDe bus was erg gemakkelijk te besturen, het voelde alsof je in een personenauto reed. Tevens zit er lekker veel opbergruimte in de cabine (wat prettig is als je een lange rit wil maken).\r\n\r\nTip: voor mensen die niet zoveel ervaring hebben met het achteruitrijden op spiegels, zou het enorm helpen als er sensoren in de bus zouden zitten die aangeven hoeveel ruimte je nog hebt. Of een achteruitrijcamera.

Beste Hilde, ontzettend bedankt voor je prachtige beoordeling en handige tips. Wij zullen deze meenemen in onze volgende investeringsronde. Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf NOG NOOIT EERDER MEEGEMAAKT!\r\nafgelopen week een nieuwe 12 m3 bus met lift meegekregen voor Frankrijk rit: soepele afspraken vooraf, redelijke voorwaarden en prijsafspraken. afgelopen zondagmiddag bus net voor sluitingstijd ingeleverd. Toen bleek ik verkeerde autosleutels meegenomen te hebben!\r\nHr. Dimitri was spontaan zo vriendelijk om me naar Bussum te brengen en me weer terug te rijden naar Hilversum om alsnog mijn auto mee te kunnen nemen. TOP!! mooi staaltje van klantvriendelijkheid!

Beste Bram, bedankt voor uw reactie, wat een plezierige manier om de nieuwe week te starten! Hier gaan wij van nou van stralen en de zon doet vrolijk met ons mee :-) Ook bedankt voor uw nuttige tip, wij gaan dit zeker meenemen en zeggen voor nu, tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik huur regelmatig bij Kuperus: uitstekende service, nette/schone en nieuwe auto\'s & prima prijs!

Goedemiddag Jørn, dat is nog eens een uitstekend nette beoordeling, waarvoor dank! Met vriendelijke groet, Team Kuperus.