Dikke onvoldoende

Begin 2023 een proefrit gemaakt en een Audi Q5 aangekocht. Helaas binnen 2 weken al de eerste verbrandings-gerelateerde problemen die behulpzaam werden verholpen met nieuwe bougies en injector-cleaner toevoegen aan de benzine. Tijdens de zomer dezelfde storing voor 2e keer en moest de auto voor diagnose teruggesleept worden naar Autobedrijf Selekt in Nederland. Wederom verholpen met nieuwe bougies en injector-cleaner. Na 3e storing op advies van Autobedrijf Selekt de injectoren vervangen, niet als onderdeel van de garantie en dus een flinke rekening. Binnen een maand na de reparatie wederom dezelfde foutmelding en stond ik weer langs de kant van de weg. De ANWB en de Audi dealer hebben de storingen uitgelezen en geadviseerd om onderzoek te doen om het probleem definitief te verhelpen. Voor diagnose en reparatie wederom naar Autobedrijf Selekt, maar deze wilden ondanks het aanbod dat te doen daar toch niet aan beginnen. Oorzaak discussie over betaling eerdere (onnodig) dure reparatie. Vooral omdat ze zich als BOVAG autobedrijf verschuilen achter wel/geen (wettelijke) garantie en ondertussen zit ik dankzij Autobedrijf Selekt opgescheept met een onbetrouwbare auto die in de eerste 9 maanden 5x dezelfde storing heeft gehad en al 77 dagen stil heeft gestaan. Conclusie: als klant heb ik geen vertrouwen meer in de kennis, kunde en service van Autobedrijf Selekt.

Zeer te spreken over hoe alles geregeld werd

Bij de koop van onze "nieuwe" occasion werden wij deskundig en uitstekend geadviseerd en geholpen. Na 3 weken na aankoop nog een keer langs geweest om hulp met het gebruik van het infotainmentsysteem. Daar werd uitgebreid de tijd voor genomen om alles uit te leggen. Onze dank voor het geduld. Complimenten voor de goede service.

Goed bedrijf!

In onze vakantie 1,5 uur gereden naar Epe vanuit Sliedrecht. Aangetrokken door de strakke foto’s,op de website . Jonge Duitse wagens met beperkte kilometers en mooie opties voor een scherpe prijs. De inruil van onze auto was een eerlijke prijs. Jacob heeft de tijd genomen voor ons en na een kleine proefrit was de deal zo gesloten. Mooie strik tijdens het ophalen en goede koffie. De moeite waard om heen te rijden!!!

Super bedrijf

Goed bedrijf zaken gedaan met Jacob komt afspraken na zaten nog winterbanden op zegt zelf van wat is je keuze zomer of winter zonder bijbetaling nieuwe merkbanden kwam thuis zat geen set voor lekkeband inde koffer bak word gelijk nagestuurd goede prijs en heel netjes afgeleverd eeeeeen die goude strik om de auto toppie echt de moeite om de afstand te overbruggen moest er 175 km voor rijden maar het was het waard 1 week geleden mercedes b klasse gekocht

Betrouwbaar, professioneel en vriendelijk!

In maart een mooie BMW Touring gekocht bij autobedrijf Selekt. Je merkt dat de broers trots zijn op de auto's die ze verkopen en geven je vanaf het begin het gevoel dat ze je alleen met een goede auto laten gaan. Super service na de aankoop. Nieuwe mattenset werd thuis langs gebracht en bij vragen elke keer een goed en objectief advies. We zijn erg blij met de auto én met autobedrijf Selekt!

Mooi bedrijf alles op orde

Mooie Tiquan gekocht met alle opties en lage kilometers. De verkoper is geduldig en behulpzaam. Heeft ons alle snufjes uitgelegd en een mooi voorstel gedaan inclusief een servicebeurt. Onze auto hebben wij ingeruild voor een eerlijke prijs. We kwamen er door een aanbeveling van een kennis die daar ook een auto heeft gekocht en die aanbeveling heeft Autobedrijf Selekt zeker bevestigd. Voor onze volgende auto komen we zeker langs!

Prettig contact en goede service.

Keurig autobedrijf, correcte verkopers en goede service. Vanaf het 1e contact tot de uiteindelijke aankoop zijn wij heel fijn geholpen. Aanrader..!

Geweldige service en top advies!

Deze jongens geven advies op basis van je zoekt. Ik zocht een sportieve auto maar ook voldoende ruimte voor mijn familie Een station vind ik niet sportief genoeg. Op hun advies heb ik hier laatst mijn VW Golf 7.5 R-line gekocht. Een prachtige auto met voldoende ruimte voor mijn vriendin en en de kids en toch nog een sportieve uitstraling. Ik wilde graag een virtuel display in deze auto en dit hebben ze voor mij geregeld tegen een mooie prijs! Ik ben erg blij met mijn aankoop. De auto rijdt perfect en heb een goed gevoel over gehouden aan het bezoekt bij autobedrijf selekt en mijn aankoop! Voor mijn volgende auto ga ik zeker weer naar deze mannen!

Erg plezierig bedrijf.

Wij hebben er onze VW Tiguan gekocht in Epe. Zijn uitstekend ontvangen en geadviseerd bij de keuze en hebben een prima uitleg gekregen. Zijn erg tevreden over de service achteraf. Erg blij met de auto.

Top autobedrijf

Hele goede service en een betrouwbaar bedrijf. Hier onze Audi A3 gekocht. Doen er alles aan om de klant tevreden te stellen. We zijn super blij met de auto.

Zeer netjes en betrouwbaar!

Ongeveer 8 weken geleden hebben wij een Mercedes cla 180 , gekocht bij Select Auto,s. Bij binnenkomst direct goed ontvangen en de koop was zeer snel beslist.De afhandeling was zeer goed geregeld en we zijn zeer tevreden.Echt een aanrader om hier eens een kijkje te nemen . Fam.Dijkgraaf uit Heerde

Super goede service

Wij hebben hier een super mooie Renault Kadjar gekocht. Direct bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en voelde het goed om hier een proefrit te gaan maken. De verkoper is eerlijk en houd zich aan de gemaakte afspraken. Wij zijn enorm tevreden en super blij met onze auto!

Wij hebben een mercedes GLA aangeschaft bij dit bedrijf. Wij zijn zeer tevreden en hebben op een hele goede manier zaken kunnen doen. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.

Geweldig,deskundig en zeer viendelijk

Wat een fantastisch bedrijf. Toen we aankwamen stond de koffie al klaar. We hebben een hele mooie Nissan Qashqai gekocht. Goede uitleg van de beide broers en prima service. Zeer zeker een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een goede, betrouwbare en degelijke auto. TOPPERS.

Keurig en heel goed/professioneel geholpen

Vanaf het eerste contact een heel goed gevoel en vertrouwen ervaren, het is zeer zeker een aanrader wat ons betreft !

Net bedrijf met jongens die "doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen"

Heb hier mijn C180 van 2008 ingeruild voor een C180 van 2014. Ondanks Corona waren we zeker welkom, en werden we netjes te woord gestaan. Na de verkoop waren er wat kleine dingen die netjes opgelost werden. De auto werd zelfs thuis op gehaald, weer afgeleverd en kregen we een leen auto tot onze beschikking. Ga zo door jongens.

Prima autobedrijf!

Autobedrijf ziet er netjes uit, de auto’s die er staan zijn nette auto’s en klantvriendelijke verkopers. Je krijgt alle gelegenheid om goed rond te kijken en een proefrit te maken, ze zijn niet opdringerig en maken tijd voor je vrij. De MB A160 is heel netjes afgeleverd en ik heb er alle vertrouwen in. Blije kopers uit Uden

Betrouwbaar eerlijk en uitstekende service

Onlangs een Mercedes A-klasse gekocht. De eerste indruk van het bedrijf was meteen heel goed. De verkoper was zeer sympathiek en gaf ons meteen veel vertrouwen. De auto's in de showroom zagen er allemaal perfekt uit. Alle gemaakte afspraken zijn goed nagekomen. Wij komen hier zeker nog terug en raden iedereen die op zoek is naar een auto aan om hier te gaan kijken!! Wij zijn superblij met onze aankoop!!

Auto Selekt geeft het gevoel dat de klant centraal staat

Auto Selekt neem de tijd voor de klant. Het luistert naar de eisen en wensen van de klant en komt asfpraken na. Een transparante en pretiige transactie.

Uitstekende Service!

Onlangs een Audi A3 gekocht bij AutoSelekt. Goede service! Ze staan altijd voor je klaar. Ik Kon alles zo vragen via whatsapp of door te bellen. Ze reageerde snel. Als er iets was voor de aflevering bespraken ze dat eerst met me! Mooie nette zaak, ziet er goed uit. Klantvriendelijk en betrouwbaar Ik vond het fijn om zaken te doen met ze. Ik raad deze zaak aan voor de echte autoliefhebber!

Goede kwaliteit, eerlijk en betrouwbaar

Onlangs en Audi Q3 gekocht, zeer tevreden en snelle service twee broers die zeer vriendelijk en eerlijk zijn. echt een aanrader!

Fijn bedrijf met prachtige auto's!

Auto Selekt is een mooi bedrijf dat wordt beheerd door 2 jonge broers. Wij waren op zoek naar een Mercedes A180 van een paar jaar oud. Door de reviews zijn we bij dit bedrijf terecht gekomen. Daar werden we fijn geholpen. Verkoper is sympathiek en eerlijk. Wij gaan er zeker weer terug als we opnieuw een andere auto aan willen schaffen :) Het is de rit er naartoe zeker waard.

Vertouwen

Ik was al een tijdje opzoek naar een youngtimer BMW 530i welke ik vond bij select. Daar werd ik aangenaam verrast door het enthousiasme van de beide broers. Beiden zijn fanatiek liefhebbers van auto's met op z'n zacht gezegd een speciale uitvoering. Na wat kleine mankementjes na aanschaf van de BMW welke perfect zijn opgelost door select hoop ik lang te kunnen genieten van mijn BMW. Absoluut een aanrader

Fijne service en geweldige auto's

Recent een Audi A3 mogen aanschaffen bij deze heren. Het was geen makkelijk opgave voor ze aangezien ik vooraf een lijstje had opgesteld met opties die ik wou hebben. Maar ze hebben het geflikt. Na de vondst hebben ze alles netjes geregeld voor mij. Ik hoefde het alleen maar op te halen(en uiteraard betalen). Toppers zijn! De volgende auto haal ik ook zeker bij hen.

Super zaak. Goede service, fijn zaken mee doen. Ga hier zeker voor m'n volgende auto weer naartoe!