Goed en transparant

Tijdens de eerste ontmoeting met Auto Select een goede eerste indruk gekregen. Prettig gesprek. 4 Weken later het bedrijf nogmaals bezocht en de bewuste auto gekocht. Na twee weken de auto opgehaald; alle afspraken zijn nagekomen, geen verrassingen. Top mannen, ga zo door.

erg goed!

2 broers met elk een specialiteit. Zeer klantvriendelijk en deskundig autobedrijf met goede service. Vanaf het moment dat ik binnen ben gekomen tot ik weg ben gegaan!, Ze zagen zelf nog wat kleine dingetjes na het afleveren die ik niet gezien had en hun hebben dit aangegeven om dit zsm op te lossen, welk bedrijf is er nou zo eerlijk?! 😊 Ik raad dit bedrijf iedereen aan!! Ook de communicatie was ook altijd snel en duidelijk!

Erg goed en professioneel bedrijf

Contact met verkoper was erg duidelijk en prettig. Auto is netjes afgeleverd in de afgesproken tijd. Bij het ophalen van de auto werd deze nog even rondgelopen en ontdekten we nog een klein krasje. Deze hebben ze vervolgens direct weggepoetst als service. Top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed bedrijf en aan te bevelen. Heeft mooie exclusieve auto’s en redelijke prijzen. laagdrempelig en staan meteen voor je klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hey \r\nIk heb +/- 2 weken geleden een exclusieve mooie Audi A3 1.8 van deze 2 mannen gekocht. 2 broers met elk een specialiteit. \r\nHeel eerlijk gezegd heb ik mindere ervaringen gehad met auto’s kopen van garages. Anders dan een officiële dealer maar ik had bij Yakup een goed vertrouwt gevoel en toch maar een poging gewaagd. \r\nProefrit was geen probleem en die zelfde week had ik Ja gezegd. Alles is heel netjes afgehandeld. En eenmaal in bezit. Paar dagen daar begon de accu vreemd te doen. Ik kreeg Ferhat hiervoor aan de lijn. Hij had een nieuwe accu geregeld en daarna was alles weer goed! \r\nHeel vertrouwd gevoel bij deze jongens en ze staan echt voor je klaar! En dat heb ik niet snel :). \r\nBedankt voor de dikke Audi ! Ik kom graag nog is terug over een paar jaar haha.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en deskundig autobedrijf met goede service. Na aankoop bleek panaoramadak een lekkage te hebben. Auto is in Eindhoven opgehaald met achterlating van leenauto en weer terug gebracht na reparatie.\r\nIk raad dit bedrijf iedereen aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige eerste ervaring met Selekt: snelle gang van zaken, vriendelijke verkopers en een mooie auto mee naar huis. Ik wens jullie heel veel succes met jullie bedrijf, met de aanwezige motivatie en vertrouwen gaat dat goed komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. Via autobedrijf Selekt in het bezit gekomen van een prachtige rijk uitgeruste golf 7 variant. Altijd door de Duitse vw dealer onderhouden. Een genot om door de showroom te lopen met al dat moois. Erg klantvriendelijk. Voor een volgende auto keren wij zeker terug bij dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een fantastische (tweedehands) auto gekocht bij Autobedrijf Selekt in Epe. Hele prettige ervaring. Vriendelijke mensen, netjes. Bij ophalen auto bleek de accu niet super, ter plekke nog vervangen! Ze hebben keurig contact met mij onderhouden over het importeren ed van de auto. Enige kritiekpunt is dat de inruil van mijn Ford financieel onaantrekkelijk was bij dit bedrijf. Ik heb dus mijn eigen auto op een andere manier verkocht. Al met tevreden en heel blij met de nieuwe auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Volskwagen Golf 7 gekocht bij autobedrijf Selekt te Epe. Een heerlijke auto en geleverd met uitstekende service en vriendelijkheid. Na de aanschaf waren er nog een paar kleine dingetjes die verholpen moesten worden en dit is ook direct kosteloos geregeld. \r\n\r\nEen erg fijn autobedrijf waar ik graag mijn volgende auto weer zal kopen en zeker zal aanraden aan anderen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autobedrijf select een mercedes c 180 komprossor gekocht.\r\nFijn bedrijf rustige en geen opdringerig mannen.\r\nWerd goed geïnformeerd en hebben alles naar wens geregeld.\r\nKom zeker terug zodra ik de andere auto nodig heb.\r\nBeveel hun ook aan anderen.\r\nBedankt voor de fijne afhandeling.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een tijd onderhandelen heb ik een mooie BMW 3 serie gekocht bij Auto Selekt . Bij mijn inruil auto waren achteraf wat dingen geconstateerd waar ik niet vanaf wist als leek, heel vervelend voor dit bedrijf, maar bij mijn nieuwe auto waren ook wat dingen naar voren gekomen waar bij je bij de koop dit niet kan weten. In goed overleg zijn we bij elkaar gekomen met een goede oplossing voor beide partijen. Ik kan niets anders zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van de manier van oplossen van dit bedrijf. Ze doen er echt alles voor om de klanten tevreden te laten vertrekken, en dat is ze gelukt. Als Auto Selekt de volgende keer weer wat moois heeft staan zal ik zeker er alles aan doen om daar een auto te kunnen kopen .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Transparant bedrijf, maakt waar wat beloofd wordt. Dank voor de goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een occasion BMW min of meer bij toeval terechtgekomen bij Autobedrijf Selekt. Mijn ervaringen zijn bijzonder positief. Farid is een ambitieuze ondernemer die hart heeft voor zijn bedrijf en klanten. Ik heb met hem heel prettige gesprekken gehad en het was een plezier zaken met hem te doen. Farid heeft veel aandacht besteed aan voorlichting en het was prettig met hem zaken te doen. Ik rijd nu een paar dagen heel tevreden in mijn Bmw 325i touring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zins kort ben ik in het bezit van een mooie BMW 1 serie.aangeschaft bij autobedrijf Selekt. prima ontvangen door Dhr Farid. bmw opgehaald en thuis kwam ik tot ontdekking dat er geen hoedenplank in zat. maar eigenlijk koop je de auto zoals deze er staat. maar toch heeft dhr Farid er voor gezorgd dat de hoedenplank toch nog is gekomen. zonder extra kosten. helemaal top!!!! ben zeer tevreden over dit bedrijf.\r\nGroet \r\nGerard uit zeewolde\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 3 juni een audi a4 gekocht wat strubbelingen gehad voordat de koop door ging, alles netjes opgelost door het bedrijf. Aardige jongens goeie service. Tot nu toe veel plezier van mijn nieuwe auto.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin dit jaar kochten we een BMW bij Autobedrijf Selekt. We werden vriendelijk geholpen en alle onderdelen die we vervangen wilden hebben werden voor een schappelijke prijs geleverd. De auto werd bij ons thuis afgeleverd en toen er later een probleem met de accu was, werd hij ook weer thuis opgehaald voor de reparatie. Wat een service. We zijn heel erg tevreden en zullen Autobedrijf Selekt ook zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag 15 april 2017 een mooie BMW 520i (2008) gekocht. Zeer vriendelijk geholpen en een leuk gesprek gehad. Personeel is geïnteresseerd in de klanten en heeft een goed luisterend oor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier kort geleden een VW jetta gekocht. Via marktplaats ben ik bij Autobedrijf selekt terecht gekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken geleden een Citroën Ds5 hybrid gekocht bij deze jonge enthousiaste , eerlijke en klantvriendelijke verkoper. Er wordt ruim tijd voor je genomen. Met de auto op wintersport geweest en bevalt prima. Kortom een een vertrouwd adres. Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken geleden mooie Audi gekocht.\r\nkwam na paar dagen klein mankement aan.Verkoper is hier keurig en correct mee omgegaan en direct aan de slag gegaan om het op te lossen. en alles werd met een uitstekende service en kwaliteit opgelost.\r\nPerfect geregeld .goede service en wat mij betreft een dikke 10.\r\nJan uit Veldhoven\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele goede ervaring met dit bedrijf. wij zijn keurig geholpen en zijn blij met onze vw Passat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, Klantvriendelijk heb ik samen met mijn man gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede gang van zaken en auto meteen meenemen was geen probleem

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paar maanden terug een auto gekocht bij auto selekt en toen hoefde de distributieriem niet vervangen te worden ik mocht later terugkomen om dit te laten vervangen bij hun vaste garage voor een scherpe prijs en dit hebben zij ook gedaan voor mij . bedankt heren voor de goede ervaring