Afspraak apk , alles netjes volgens afspraak Meteen van aanpakken Prijs kwaliteit uitstekend

Altijd een eerlijk advies en prima service!

Al jarenlang naar tevredenheid klant.

goede service tegen een goede prijs

Probleem snel en goed opgelost

betrouwbare partner.

vaste klant, altijd tevreden

Al jaren klant

Altijd gastvrij, servicegericht en deskundig! Zeer tevreden over alles eigenlijk wel met betrekking tot onderhoud van auto en caravan!

Superfantastich

Wij kwamen bij toeval uit bij het occasion Center Maastricht. Eenmaal binnen werden wij goed gehoplen. Uiteindelijk viel ons oog op een BMW. Na een proefrit waren wij om. Het afleveren zou even duren. Men wilde de auto volledig nakijken, grote beurt geven en een extra poetsbeurt geven. Vandaag, donderdag, stond onze auto klaar. Voorzien van een strik, een bordje, kregen wij de sleutels van onze auto. Verder nog 2 paraplu's en een fles wijn. Waar kom je deze service nog tegen. De auto ziet er top uit, afspraken zijn nagekomen en zelfs nog een extraatje mbt de nieuwe trekhaak. Kortom mij hebben ze als nieuwe klant. Dus in een woord super fantastisch bedrijf met werkelijk een ouderwetse aandacht voor service.

Wordt goed geholpen

Prima ,zeer te vreden. Behulpzaam en goede adviezen .

Apk op afspraak mooi op tijd.

Apk op afspraak mooi op tijd. Prima geregeld.

Ze zijn er altijd voor je

Niets is hen te veel. Altijd paraat. De klant staat voorop.

Top bedrijf

Klantgericht. Denken met klant mee. Bekijken altijd alternatieven.

goede, behulpzaam, vakkundig personeel

Altijd top service!

Altijd top service!

Vriendelijk en kundig

Word altijd vriendelijk ontvangen kan snel terecht en prijs kwaliteit is goed. Zijn altijd zeer meedenkend

Zo doe je zaken met je klanten. Professionele mensen die behulpzaam zijn, en super vriendelijk zijn. Zou hier zo weer een auto kopen.

Alles volgens afspraak

Prima werk geleverd

Supper garage

Optijd gebeld of de auto gemaakt kon worden geen probleem op de afgesproken tijd gebracht en en op de afgesproken tijd terug zkr dat ik in vervolg hier heen ga als wat mis is met mijn auto

Goede sirvice

Chapea, alijd goede sirvice

Super service

Auto gekocht samen met mijn man , , je word vriendelijk ontvangen . super afgeleverd met echt een super goede inspectie en zelfs de nodige dingen vervangen !!!! Wij zeggen wil je een goede auto met garantie koop deze hier !!!!

Topgarage

Altijd behulpzaam. Geven advies en bellen bij evt andere of extra kostenpost

Netjes vooraf geïnformeerd wat er vervangen moest worden.

Samen tot een resultaat komen.

Goed overleg en tot een goed resultaat komen.

Wie immer exzellenter Service

Zijn vaste klanten en zullen dat ook blijven.

Excellent experience

These guys are really professional and punctuate

Uitstekend.

Zeer goede ervaring. Ondanks dat ze druk bezet waren toch nog tijd kunnen maken voor mijn "reparaties". Daarmee dan ook erg goed geholpen!