Zoals in hetverleden zeer goed

Perfecte weet van zaken. Prima communicatie. Heel goed inlevingsvermogen van de klant.

geweldige service

Service is in handen van deskundige mensen die met de client meedenken. Voorts zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Nette service, inzicht gegeven, geheel volgens afspraak

Er zaten wat problemen onderhuids aan de auto en er werd duidelijk laten zien wat en waar, wat de mogelijkheden waren, wat noodzakelijk was en wat optioneel, met prijs en uitleg. Uiteindelijk geheel volgens afspraak in orde gemaakt en precies volgens opgegeven prijs.

Eerlijk en goede service

Auto gebracht voor Apk en reparatie. Goede service en duidelijk over de kosten Aanrader

Super service

Zo als altijd weer super geholpen !

Komen afspraken na.

Prima geholpen bij reparaties na APK keuring. TOP.

nette en correcte behandeling

correcte en vriendelijke behandeling super service

Komt afspraken na

Aankoop ging snel en soepel

Tevreden als altijd

Toch altijd spannend als je ergens gaat met je auto. Vaak meer kosten dan je dacht. Niet het geval bij occasion Maastricht. Hier worden geen onnodige reparaties gedaan. Bedankt.

Het bedrijf nodigt uit om een auto te kopen

Vriendelijk , neemt de tijd , net bedrijf , ziet er zeer verzorgt uit. Straalt vertrouwen uit. Professioneel.

Fijn bedrijf

Had via internet een auto zien staan. Nadat ik gebeld had of de auto er nog was mocht ik gelijk langskomen en een testrit maken. Alle vragen werden netjes beantwoord en je had het gevoel dat “niks moet”. Je krijgt alle tijd om alles te bekijken. Ik heb hier een Hyundai I 30 gekocht Gr. Marcel

Mijn ervaring is goed

Maar ik ben er pas 2 keer geweest dus kan niet verder oordelen, het zal de tijd uitwijzen hoe belangrijk het is om een goed oordeel te vormen.

Correcte en vlotte service bij apk

Correcte en vlotte service bij apk

Super goede service

Duidelijke en goede service! Zeer tevreden.

prima service

prima service vakkundig personeel prijs kwaliteit

Goede snelle service

Een vriendelijke en snelle service voor apk en reparatie

super goed.

mijn sterren geef ik na de aflevering. maar ik denk dat dat wel goed komt.

Goede service,

Perfect!

Had een auto nodig voor de dag zelf. Voor met mijn gezin op vakantie te kunnen. Aangezien plotseling mijn auto met pech bij de garage kwam te staan. En zij hebben me per direct kunnen helpen en alles was goed geregeld. Prijs kwaliteit verhouding was top! En ook de borg na de auto te hebben terug gebracht was op de zelfde dag nog terug gestort! Echte aanrader!

Topgarage

Netjes correct en goed adviserend.

Gewoon goed !

Vakantiecheck laten uitvoeren, gewoon prima niets op aan te merken ! Alleen de prijzen reizen tegenwoordig de pan uit, wordt bij iedere beurt alsmaar duurder Ppffff !!!

Top service

De heren denken in oplossingen. De prijs is prima. Zou ik iedereen aanbevelen om hier te gaan.

Weer super goede service

Werken top altijd vriendelijk en een goede service

geweldige service

directe afspraak, direct geholpen, werk vakkundig uitgevoerd.

Bedrijfsgegevens

Oosterbroekweg 17

6247BN Gronsveld

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.