Super snelle service

Zeer snelle, spontane service

Super klantenservice!! Auto top in orde gemaakt.

vriendelijk

Info via de tel. of berichtje in iphone, tijd en afspraak. exact en snel op tijd worden geholpen.

Zeer behulpzaam en probleemoplossend. Zeker aan te raden. Ga nergens anders naar teo

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk en goed advies

service beurten van auto prima en niet duur

vriendelijk personeel prima service!!

Vriendelijk en nemen de tijd voor je

Aankoop auto

We werden vriendelijk ontvangen. Er werd geluisterd naar ons verhaal en mijn wensen. Duidelijk advies. Variatie aan auto's, onder budget, budget en iets boven budget laten zien. Verschillen uitgelegd en proefrit geen enkel probleem. Fijne ervaring!

Ben zeer goed en vakkundig geholpen

Een heel aardige vriendelijke verkoper neem tijd voor uitleg en komt heel eerlijk over Dat geeft vertrouwen

Fijne garage

Staan altyd vriendelijk klaar en je wordt goed en snel geholpen .bedankt

Top voor ieder een aanrader

Snel, correct en behulpzaam.

Apk en onderhoud

Super service

Na apk keuring alles snel en goed gemaakt.

Eerlijk en proffesioneel

Omdat ik daar mijn auto gekocht had en deze auto altijd ook bij het Occasion Center in onderhoudt was geweest had ik besloten dit voort te zetten. Eerlijk kundig advies, redelijke prijzen en de herstelwerkzaamheden gebeuren in een proffesioneel uitgeruste garage. Ben tevreden.

Zoals in hetverleden zeer goed

Perfecte weet van zaken. Prima communicatie. Heel goed inlevingsvermogen van de klant.

geweldige service

Service is in handen van deskundige mensen die met de client meedenken. Voorts zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Nette service, inzicht gegeven, geheel volgens afspraak

Er zaten wat problemen onderhuids aan de auto en er werd duidelijk laten zien wat en waar, wat de mogelijkheden waren, wat noodzakelijk was en wat optioneel, met prijs en uitleg. Uiteindelijk geheel volgens afspraak in orde gemaakt en precies volgens opgegeven prijs.

Eerlijk en goede service

Auto gebracht voor Apk en reparatie. Goede service en duidelijk over de kosten Aanrader

Super service

Zo als altijd weer super geholpen !

Komen afspraken na.

Prima geholpen bij reparaties na APK keuring. TOP.

nette en correcte behandeling

correcte en vriendelijke behandeling super service

Komt afspraken na

Aankoop ging snel en soepel

Tevreden als altijd

Toch altijd spannend als je ergens gaat met je auto. Vaak meer kosten dan je dacht. Niet het geval bij occasion Maastricht. Hier worden geen onnodige reparaties gedaan. Bedankt.

Het bedrijf nodigt uit om een auto te kopen

Vriendelijk , neemt de tijd , net bedrijf , ziet er zeer verzorgt uit. Straalt vertrouwen uit. Professioneel.

Oosterbroekweg 17

6247BN Gronsveld