Geweldig!!

Fijne doe maar gewoon is gek genoeg mensen... Snelle deal gemaakt ....voor een hele mooie Fiat 500 X

Flexibele en persoonlijke benadering

niets meer toe te voegen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vanaf het eerste moment komt het bedrijf betrouwbaar en zeer servicegericht over. Aankoop is volgens afspraak verlopen en een defecte sensor werd meteen de volgende dag (op zaterdag) verholpen. De heer Immink staat altijd voor je klaar of heeft zijn medewerkers geïnstrueerd en is telefonische goed bereikbaar en oplossingsgericht.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Aardig en behulpzaam personeel en doen wat je vraagt

Ik wilde graag voor de vakantie met onze vouwwagen mijn remmen hebben nagekeken, want we hoorden soms wat piepen. Alles nagekeken, schoongemaakt en getest en uiteindelijk zonder kosten en banden op de juiste spanning weer meegekregen!

Vriendelijk en gastvrij

Zonder afspraak binnen komen wandelen. We werden gastvrij en vriendelijk ontvangen. Aanrader om hier je auto te kopen, de inruilwaarde was eerlijk.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Alsof je een nieuwe auto koopt

We kwamen voor een occassion van beperkte waarde, maar werden behandeld alsof we voor een nieuwe auto kwamen. De receptie was uitnodigend (koffie met een koekje in de zithoek) en aansluitend werden we uitstekend geholpen door een eerlijke en transparante verkoper, die de tijd nam voor ons en onze vragen & kritische noten serieus nam. Na de (geslaagde) proefrit nam hij alle tijd om onze vragen en opmerkingen te bespreken en tot een eerlijke overeenkomst te komen. De genoemde aandachtspunten worden door de garage opgelost, en we kijken er naar uit de auto binnenkort op te halen!

Prettig en accuraat

De reparatie is vakkundig en goed uitgevoerd.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Van proefrit tot aankoop prima geregeld.

Kees heeft ons stapje voor stapje meegenomen in de wereld van hybride rijden. Heel gemoedelijk en heel attent. Wanneer je op zoek bent naar een andere auto kan ik iedereen aanraden om hier toch even te gaan kijken.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettig contact, meegedacht als het moeilijk was

Zie boven

Prima ervaring

Mijn beperkte ervaring met auto dealers is door deze wauw-ervaring rijker geworden. Een prettige en humoristische rustige verkoper die zonder overdrijven ons een andere, grotere auto heeft verkocht, die geweldig rijdt. Kees Immink, de verkoper, is daarnaast open en eerlijk bijv over het brandstofverbruik en of andere info over de auto. Naast zijn enthousiasme en ook zijn nuchterheid heeft hij een positieve uitwerking op mij en latermijn vrouw gehad. Verder was zowel de inkoop/ruilwaarde van mijn oude auto marktconform zonder dat je daarover hoefde te onderhandelen. Kortom, een zeer tevreden blije klant!€

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Door omstandigheden kon ik niet op de afgesproken tijd komen voor mijn bandenwissel. Maar mocht gewoon komen, na de andere afspraak. Prima service dus. Tijdens wachten lekker kopje thee.

• Reden bezoek: N.v.t.

Meedenkend in onze wensen en top service!

Kees is een fijne man die een auto vond naar onze wensen. De auto is tip top in orde gemaakt dus top service!

Prima ervaring

Duidelijk in informatie en kennis.

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima, klantvriendelijke garage

Mijn auto naar de garage brengen is voor mij een kwestie van vertrouwen. En dat heb ik volledig in garage Koopman en Immink.

Onderhoud Toyota CHR

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met deze garage en de wijze waarop het onderhoud wordt uitgevoerd. Een afspraak is zo gemaakt, vervangend vervoer staat klaar. Eventuele bijzonderheden (als die er überhaupt zijn) worden telefonisch afgestemd met de klant. Wij kunnen deze garage van harte aanbevelen! mvg, Rob.

Vertrouwd adres voor Kwaliteit en Service. Chapeau

Al jaren “onze zaak” waar wij de daar gekochte auto’s laten onderhouden door een geweldig team van gespecialiseerde monteurs, vriendelijk goed geregelde receptie tot en met aanwezige directie. Een vertrouwde zaak met “korte lijnen”, Fiat en Toyota waardig !! Nogmaals Chapeau en dank voor goede en vertrouwde samenwerking. Met vriendelijke groet

Altijd vriendelijk, vakmanschap

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Er werd een eerlijk advies gegeven en beslist niet aangedrongen. Kreeg alles op papier mee zodat we rustig thuis alles konden nakijken. Ging mee met de proefrit om alles in de praktijk uit te leggen waar je op moet letten met het rijden van een hybride auto (we hebben bij meerdere dealers proefritten gemaakt maar dit heeft geen enkele dealer aangeboden)

Prima ervaring !

Goeie service!!!

Kon snel terecht, was eerder klaar als gedacht.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ondanks drukte snel geholpen.

Ik stond met pech en indanks drukte snel geholpen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

1 maal FIAT altijd FIAT, correct, direct en gezellig!

Goede ontvangst, goede afspraak , goede koffie en goed werk.

Prima Toyota dealer

Vriendelijke medewerkers, altijd koffie en prima service

Correcte organisatie, goede uitvoering

Volgende keer beetje meedenken ajb. Nu 1x afspraak voor water in kachel en banden, 1x voor APK en 1x voor grote beurt. Had eigenlijk in 1x gekund lijkt mij. Verder heel goede ervaring. Technisch super en coöperatief!

Heel prettig.

We zijn heel prettig ontvangen en hebben ook fijn zaken gedaan. Er zijn geen problemen geweest met het later leveren van de auto ivm. de leenauto die we hadden. Ik had wel mijn Panda al ingeleverd maar alles verliep heel prettig. Fijne afhandeling bij levering van mijn Aygo X.