Hallo Courtney, Aangezien mijn mail waarschijnlijk niet bij je is aangekomen en je nu overal *** reviews achterlaat. Hierbij een kopie van mijn mail naar jou. Zo transparant als wij zijn, delen we dit graag openbaar. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beste Courtney, Bedankt voor je aangetekende brief. Aangezien deze in het Nederlands is geschreven, zal ik de verdere communicatie met jou ook in het Nederlands voortzetten. Ik vind het ontzettend vervelend dat deze zaak nu zo’n wending krijgt. Zoals op 11 oktober telefonisch, en daarna per mail, is aangegeven willen wij zéker wél de refund waar jij récht op hebt naar jou overmaken. Wij staan voor het enkel betalen waar je voor rijdt, wij zullen nooit en te nimmer onterecht geld van iemand willen houden. Telefonisch en per mail heb ik jou geprobeerd duidelijk te maken: 1. waarvoor jij hebt betaald 2. waar jij gebruik van hebt gemaakt 3. wat de refund is waar jij recht op hebt. Tijdens het gesprek lukte het mij niet om tot jou door te dringen, toen dit gesprek door dreigementen een andere wending begon te krijgen heb ik besloten het gesprek te beeindigen. Daarna heb ik jou gemaild met hetgeen er tijdens het telefoongesprek is besproken. De bevestiging per mail van mijn collega voor een refund was gebaseerd op de refund, niet op de hoogte van jouw berekening. Ik vind het ontzettend vervelend dat dit voor verwarring heeft gezorgd bij je. Ik heb meerdere malen geprobeerd je uit te leggen dat jouw berekening niet klopt. Het zou namelijk wel heel gek zijn, want volgens jouw berekening zou jij voor de rijlessen slechts 37,60 per lesuur betalen. Terwijl er overal op de website heel erg duidelijk is aangegeven wat de lesprijs in een pakket is en wat de lesprijs is wanneer je deze los aanschaft. Hier heb jij screenshots van gemaakt, als je terugkijkt zul je zien dat dit gaat om 55,- per uur! Naar aanleiding van jouw kijk op onze website, en je klacht over de onduidelijkheid hebben wij inderdaad een aanpassing gedaan op de website. Het woord ‘(gratis)’ is toegevoegd bij de automaat pakketten. De prijzen en alle overige zinnen zijn gelijk gebleven. Het is een Unique Selling Point dat wij een gratis tussentijdse toets aanbieden in al onze pakketten. Zonde om dit niet te benadrukken ;) Al 16 jaar lang runnen wij dit bedrijf, onze website is altijd duidelijk geweest voor al onze kandidaten, alle refunds zijn altijd goed gegaan… Maar blijkbaar was het toch niet voor iedereen duidelijk genoeg. Bedankt voor je attentie hierop. Het is jouw recht om verdere juridische stappen te ondernemen als jij het niet eens bent met onze berekening. Wij willen je graag betalen waarvoor je hebt betaald, maar kunnen je helaas geen korting in vorm van geld teruggeven. Hierbij nogmaals het antwoord op je vraag. Ik hoop dat het ditmaal, in het Nederlands, wel duidelijk is. Jouw tegoed van de niet gereden lesuren staat nog steeds bij ons gereserveerd voor je. Met vriendelijke groet, Rijschool Expert
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd