Geweldige rijschool

Super goede rijschool met onwijs goede leraren en planning. En ook nog ontzettend vriendelijk tegenover iedereen, echt top Bedankt voor alles.

Uitstekend, professionele, gezellige rijschool

Niet alleen ik maar ook mijn 2 zonen hebben hier hun auto/motorrijbewijs gehaald en wij zijn echt zeer tevreden . Najib en Rachid zijn zeer professionele, vriendelijke, geduldige rijinstructeurs. Er hangt een zeer gemoedelijke , gezellige sfeer waar iedereen zich gelijk thuis voelt. Najib en Rachid bedankt voor de goede fijne lessen, waardoor ik mijn AVB en AVD van het motorrijbewijs allebei in 1 keer heb gehaald.

Geweldige rijschool!

Van begin tot eind een positieve ervaring met deze rijschool. Najib en Rachid zijn allebei ervaren, vriendelijke en geduldige instructeurs. Niet te vergeten dat Sven, de planningmeester, mij elke keer uit de brand wist te helpen als er iets in mijn agenda tussenkwam. Daarnaast zijn het simpelweg toffe gasten.

Rust, (vooruit-)kijken en gezelligheid

Als eerste wil ik zeggen dat team Expert echt toppers zijn. De mensen die ik heb gesproken en gezien, doen hun werk met liefde en plezier. Ook mijn rijinstructeur Rabah heeft hart voor het vak. Hij kijkt naar wat passend is bij jou en liet mij zelf nadenken wat ik het beste kon doen in elke situatie. Bij mij was dit rust en (vooruit-) kijken, afwisselend met gezellige gesprekken en muziek. Door Rabah voelde ik mij tijdens de rijlessen en nu na het behalen van mijn rijbewijs, zeker op de weg. Hij geeft tips en adviezen en zorgt dat je vertrouwen heb in jezelf. Ben jij op zoek naar een rijschool die kennis heeft op het gebied van auto/motor/scooter rijden, dan is rijschool Expert de beste keuze. Ze zijn experts op dit gebied en staan klaar als je ze nodig heb. Team Expert en Rabah bedankt!

Vakmensen die gedreven zijn mij te laten slagen!!

Als eind veertiger werd het tijd voor mijn motorrijbewijs. De heren van rijschool Expert hebben mij daarbij uitstekend geholpen. Ondanks mijn eigenwijsheid, grote mond en dat ik afgeleid was vanwege mijn werk, bleven ze geduldig en af en toe streng zodat ik met marge gemakkelijk het rijbewijs kon halen. Heren nogmaals bedankt..!!

Geweldige rijschool! Zowel AVB als AVD in een keer gehaald!

Top instructeurs die weten waar ze het over hebben en het ook duidelijk kunnen uitleggen wat je wanneer moet doen. Ik heb het als heel fijn ervaren om hier mijn motor rijbewijs te kunnen behalen. En niet geheel onbelangrijk alles in een keer!! Zeker een aanrader.

Top instructeurs en begeleiding

Hele goede ervaring met de instructeurs en de rijschool. Ik heb goede uitleg en adviezen gekregen! Zeker een aanrader voor iedereen!

Super fijne rijschool!

Rijschool Expert was mij aangeraden en ik zou ze ook zeker aanraden! Najib en Rachid zijn super goede instructeurs, ze hebben mij geholpen mijn rijbewijs in een keer te halen! Professioneel, vriendelijk, grappig en heel geduldig! Heel erg bedankt voor alle fijne lessen!

Een ervaren en deskundig rijinstructeursteam.

Na jaren van uitstel en twijfel, kwam het moment om de knoop door te hakken nabij. Na genoeg zoekwerk, kwam ik uit bij motorrijschool Expert Leiden. Ik heb met nul rijervaring op de motor, professioneel, deskundig, efficiënt en doelmatig motorrijlessen gehad van vooral motorinstructeur Rachid, maar ook Najib en moet eerlijk erkennen dat zij alle lof en credits verdienen vanwege de boven genoemde criteria. Met als resultaat, in één keer geslaagd voor beide praktijk examens. Rijschool Expert bedankt. Jullie zijn TOP!!

Kundige instructeurs

Mijn motorrijbewijs had al jaren ik al maar ik had geen rij ervaring. Met een paar lessen zakte de angst en kreeg ik ook plezier in het rijden. De instructeurs hebben goede vakkennis en weten adviezen op maat te geven. Ze zijn kritisch maar dat bevordert de progressie. Let op: rijlessen zijn 2 uur en daarmee zijn het dus ook 2 lessen in 1x :) Heren bedankt voor de leerzame en gezellige lessen, ik hoop jullie snel op eigen motor eens tegen te komen.

Uitmuntend

Ik als 61 jarige zonder enige ervaring behalve mijn fiets heb binnen 5mnd mijn motor rijbewijs gehaald dat is toch fantastisch dus aan een ieder die twijfels heeft ga gerust naar motorrijschool EXPERT in Leiden en hun slepen je er gegarandeerd doorheen

Kon niet beter

Rijles van Rabah is een voorrecht. Deskundige instructeur waar je veel mee kan lachen! Hij weet precies wanneer je klaar bent om af te rijden.

Super leuk en altijd naar me zin gehad

Na een hele lange tijd toch de stap gemaakt om te beginnen aan mijn motorrijbewijs. Zo ben ik uit gekomen bij rijschool Expert. Daar heb ik les gekregen van Rachid en Najib met veel plezier. Ze waren erg duidelijk en doelgericht zodat iedereen zijn rijbewijs kan halen. Bij deze raad ik een ander ook aan om voor deze rijschool te kiezen.

Uitstekende rijschool!

Rijschool Expert is een uitstekende rijschool. Najib en Rashid geven heel goed les: zij zijn kritisch maar dat zorgt er wel voor dat je prima voorbereid bent op de examens. Ze zijn geduldig en vriendelijk maar nemen niet genoegen met minder. Ondanks het feit dat ik op latere leeftijd ben begonnen met motorrijden, hebben zij ervoor gezorgd dat ik zowel voor mijn AVB als mijn AVD in een keer geslaagd ben. Najib, Rashid: jullie zijn geweldig!

Erg genoten van alle rijlessen. Was erg gezellig en ik heb heel snel ontzettend veel geleerd.

Super fijne rijschool!

Erg goede rijschool met een super gezellige en open sfeer! De instructeurs hebben duidelijk veel ervaring en begeleiden je erg goed, ook als je -zoals ik- niet eerst je autorijbewijs haalt voor je aan motor begint. Je krijgt heel accuraat veel nuttige tips en ze voelen je goed aan. Ik heb er met veel plezier en vertrouwen gereden en heb dan ook in één keer m'n examen kunnen halen!

Top rijschool!

Fijne instructeurs die zorgen voor goede, duidelijke motorlessen in een leuke sfeer. Elke keer weer zin om naartoe te gaan!

Top rijschool: snel leren rijden, leuke instructeurs

In mei ben ik begonnen met lessen voor mijn motorrijbewijs (A). Vanwege mijn werk kon ik altijd alleen maar 's avonds, maar dat was geen probleem want ik kon ingepland worden voor avondlessen van 19 tot 21 uur. Ik had afwisselend lessen van Najib en Rachid en dat was altijd lachen. Ze leggen het allemaal goed uit, laten je met een vertrouwd gevoel de weg op gaan en maken de lessen altijd gezellig. Ging er elke keer met plezier heen! Wat ik top vond aan de rijschool is dat deze in het centrum zit, waardoor je naar de verschillende oefenterreinen telkens 10-20 minuten moet rijden. Hierdoor doe je tijdens je AVB lessen al veel wegervaring op. Afgelopen week, precies 3 maanden na mijn eerste les, moest ik examen doen en ben ik - natuurlijk - geslaagd. Najib en Rachid, bedankt vrienden!

Top rijschool

Hele gezellige en aardige rij-instructeurs die tegelijkertijd streng genoeg zijn om je alsmaar beter te laten rijden. Wat ik vooral fijn vond is de persoonlijke aanpak. Najib en Rashid zijn erg goed in uitleggen en begeleiden en dat komt vooral omdat ze heel snel door hebben wat wel en niet voor je werkt.

Goede rijschool in Leiden!

Rabah is een fijne instructeur die je op je gemak laat voelen. Hij geeft goede tips en houdt je voortgang goed bij. Een expert bij expert!

Een super Rijschool dat me in één keer heeft doen slagen!

Rijschool Expert biedt goede kwalitatieve rijlessen. Rij-instructeur Rabah had precies door hoe ik reed en waar ik aan toe was. Zeer fijne communicatie, waardoor ik op een hele relaxte manier in één keer geslaagd ben! Zeker een aanrader!

Super fijne rijschool!

Na ongeveer 18 lessen in 1 keer mijn rijbewijs gehaald dankzij de fijne en leuke lessen bij expert.

Snel afrijden onder goede begeleiding

Binnen 4 maanden mijn motorrijbewijs behaald dankzij de goede lessen van rijschool expert !

Leuke en goede rijschool

Ben altijd met plezier naar motorrijles gegaan, met deze twee rij-instructeurs waren de lessen altijd leerzaam en gezellig.

Top rijschool om je motor rijbewijs te halen

Het is echt te zien dat Najib en Rashid met plezier lesgeven. Soms wat streng wanneer dat moet, maar altijd met een lach. Ze nemen ook de dingen die bij de voorgaande les wat minder lekker gingen mee en steken daar extra tijd en moeite in bij de opvolgende les, totdat het goed gaat. Dit gaat altijd gepaard met de nodige tips en uitleg op een leuke manier.