Goede instructeurs die duidelijk uitleg geven en fijne nieuwe motoren

Rijschool Expert denkt met je mee en bereid je goed voor op je examens. Doordat ze de examens op tijd inplannen kan je er echt naar toe werken. Daarnaast zijn alle spullen piekfijn in orde. Als laatste zijn de ruime lestijden perfect.

Goede ervaring

vandaag geslaagd voor me motor rijbewijs in een keer, super fijne rijschool, transparant eerlijk en kwalitatief. Zeker een aanrader !!!!

Uitstekend!

Na talloze rijlessen en meerdere examens bij 2 andere rijscholen op advies van kennissen overgestapt naar Rijschool Expert. Ik wou dat ik dit eerder had gedaan! In 1 keer geslaagd bij Rijschool expert. Bedankt nordin!!

Uitstekende vakkundige rijschool

Ik heb in juli 2017 mijn A2 rijbewijs bij Rijschool Expert gehaald. De instructeurs zijn zeer vakkundig en hebben veel geduld wat de lessen zeer prettig maakt. De uitstekende ervaring bij het behalen van mijn A2 rijbewijs heeft mij doen besluiten om ook mijn A rijbewijs bij Rijschool Expert te gaan halen. Eén telefoontje naar Rijschool Expert was voldoende om binnen anderhalve week een examen bij het CBR in te plannen. Kortom, Rijschool Expert is een vakkundige rijschool die doen wat ze beloven.

Rijschool Expert gaat voor optimaal resultaat

De eerste keer dat ik binnenliep bij Rijschool Expert was direct heel relaxt. In de rijschool hangt voor en na de lessen een gezellige en informele sfeer, er wordt altijd even gevraagd hoe het met je gaat, wat je bezig houdt, een grapje gemaakt. Zodra je op de motor stapt, is het daarentegen tijd voor professionaliteit: in het verkeer is het belangrijk om je goed te concentreren en je doelen voor ogen te houden. Najib en Rachid nemen veilige verkeersdeelname heel serieus en daar wordt niet luchtig over gedaan. Als je merkt dat je een oefening lastig vindt en daardoor een onveilig gevoel krijgt, is er ruimte om dit aan te geven en om dit onderdeel vaker te oefenen. Er blijft individuele aandacht en de mogelijkheid om jouw zwakkere punten aan te pakken, ook al les je met een groepje. Je gaat bij deze rijschool tijdens het oefenen voor een optimaal resultaat, zodat je een examen (als de zenuwen meespelen) voldoende af kan sluiten. Hierdoor beide examens in één poging gehaald. Thanks guys, ik loop/rijd zeker nog eens langs!

Fantastische rijschool met de beste instructeurs

Ik ben Rijschool Expert enorm dankbaar voor de enorm leuke motorrijlessen en de goede hulp op de momenten dat ik dacht dat het me nooit ging lukken. De instructeurs zijn fantastisch en door hun hoeveelheid ervaring hebben ze altijd goede tips voor hoe het nóg beter kan en daarnaast zijn het wat mij betreft vrienden voor het leven en hopelijk gaan we ook nog samen veel kilometers afleggen. Bedankt!

Eerlijk en waar voor je geld!

HAPPY WITH MY LICENSE!!!

Highly Recommended!!

- Customer service is very proactive and helpful in terms of replying questions and handling requests - My instructor "Abdel" was a very friendly and a professional guy. He knows what he does and he prepares you for the best score which is higher than CBR's expectations. He also has perfect communication skills. Not only for dutch, but I recommend him for foreigners and Expats as well!

• Would you recommend us? Yes

Great

Zozik was awesome. I always felt comfortable driving and his lessons were really valuable. Highly recommend.

• Would you recommend us? Yes

Zeer onprofessioneel en slecht!

Altijd te laat. Een les voor examen oefenen op de snelweg. Appende instructeurs. Instructeurs nemen lunchtijd op tijdens lestijd. Zeer slecht en onprofessioneel. Kost klauwen vol met geld!

Super gezellig en professioneel

Mijn ervaring bij Expert was top. De instructeurs hielpen me goed tijdens de lessen en waren geduldig, maar ze gaven me ook een extra duw als ik die even nodig had. Ze zien snel potentie en geven je goede uitdagingen.

Uitstekend!

Super goeie ervaring gehad. Erg tevreden met de motorrijlessen die ik hier heb gehad. Jullie zijn zeker aan te raden. Bedankt Najib en Rachid!

Geweldig rijschool alles is tip top geregeld.

Goede rijschool! Altijd met veel plezier rijles gehad. Ik zou het zeker aanbevelen. Heel erg bedankt Fais en rijschool Expert!

Superfijne rijschool! Willen altijd helpen en hebben een goed feedback moment na de lessen. In 1x geslaagd! Zou het zeker aanraden. Thanks Mo!

Super fijne rijschool

Goede rijschool en rij-instructeur! Lessen zijn goed ingedeeld. Feedback wordt altijd goed besproken. In 1x geslaagd! Bedankt Mo!

Streng maar goed

Ze zijn streng maar dat help wel om je examen te halen. Als je het goed doet of je fouten verbetert krijg je dat ook zeker te horen! Ik had al 4u les gehad voor de scooter alleen vond ik dat ik nog iets meer les nodig had omdat ik nog wat moeite had met bepaalde onderdelen. Dit was geen probleem en hadden ze daarom nog een plekje voor mij vrijgemaakt de dag voor mijn examen wat heel fijn was! Ik heb het examen dan ook in 1x gehaald

Super!

Heel leerzaam en gezellig

Heel erg tevreden :)

Twee jaar geleden heb ik mijn autorijbewijs gehaald bij Rijschool Expert en vandaag ook afgereden voor mijn motorrijbewijs. De instructeurs zijn vakkundig en werken erg doelgericht. Je krijgt persoonlijke begeleiding, door gerichte aanwijzingen en tips. Zo zijn de lessen erg efficiënt en leer en oefen je veel in een les. De administratie is goed te bereiken, zo plan je samen lessen in en kan je zelf inloggen om online een overzicht van de geplande lessen te zien. Ik voel me erg op mijn gemak tijdens lessen. De instructeurs sluiten goed aan en zorgen dat je op je eigen tempo leert, maar stimuleren je ook om snel vaardig te worden in het rijden. Ik raad deze rijschool iedereen aan :)

Onbetrouwbaar en slecht georganiseerd

Als de les eenmaal doorging was er niks aan de hand; het probleem is alleen dat lessen om de haverklap worden geannuleerd. Redenen liepen uiteen van 'lekke reserveband' tot (meermaals) 'de instructeur is te moe voor de rijles'. Een reserveauto zou beschikbaar zijn wegens de aanhoudende mankementen met de lesauto, maar toch is deze nooit in gebruik genomen. Op schriftelijke verzoeken om nieuwe lessen in te plannen wordt bovendien niet eens geantwoord; op den duur werd de frustratie te groot om verder te gaan bij deze rijschool.

Goede rijlessen met veel persoonlijke aandacht.

Ik heb een prettige ervaring met rijschool expert. Mo heeft mij erg goed geholpen en mij persoonlijke hulp geboden bij het halen van mijn rijbewijs.

Top kwaliteit!

Na 2 jaar rijlessen weer opgepakt bij rijschool Expert. De beste keuze die ik heb gemaakt. Dankzij Mo vandaag in één keer geslaagd! Hij is een vakbekwame rijinstructeur die goed kan uitleggen, tips geven en wijst je op je fouten op een positieve manier. Daarnaast waren de lessen leuk en vooral leerzaam. Nogmaals bedankt Mo!

Vriendelijke en kundige instructeurs die je met plezier de kneepjes van het motorrijden bijbrengen.

Ik heb met veel plezier motorrijles gevolgd bij Expert. Najib en Rachid zijn goede, vriendelijke, strenge, maar ook geduldige instructeurs die zichtbaar van motorrijden houden. Ze bereiden je zo goed voor en streven zodanig naar het maximale, dat zelfs de stress van de examenmomenten je geen problemen gaan opleveren. Najib en Rachid, super bedankt voor jullie geduld, advies en plezier tijdens de lessen!

Fijne sfeer in de auto

Ik heb een hele fijne lestijd gehad bij rijschool Expert. Vanaf 0 heeft Fais, mijn rijinstructeur, mij leren autorijden waardoor ik nu veilig en zelfverzekerd de weg op durf. Hij vertelde me eerlijk wat er wel en niet goed ging en hij reageerde erg goed als hij merkte dat ik het spannend vond. Verder waren de afspraken tussen ons duidelijk en verliep de communicatie soepel. Dit maakte dat de sfeer in de auto ook goed was. Erg bedankt Fais en rijschool Expert! Groeten, Sanne

Rijles gehad bij Mo. Altijd gezellig tijdens de les, geeft duidelijk advies, ziet fouten die je zelf niet hebt opgemerkt en altijd positief. Zeker aan te raden!!