Good teaching and guidance

My instructor was good and explained things well. Recommended.

Uitstekend !

Goede , fijne maar vooral leerzame lessen gehad wat heeft geholpen om meteen te slagen de eerste keer ! Superfijne rijschool en zeker aan te raden !

Binnen enkele weken mijn motorrijbewijs kunnen behalen door de goede uitleg van zowel Najib als Rachid. Beide mannen nemen de tijd om je op de juiste manier door het examen heen te helpen. Zeker een aanrader!

SIMPELWEG FANTASTISCH!

Ik heb rijlessen gevolgd bij Rijschool expert te leiden! En ik heb er een leuke ervaring aan overgehouden. Ik ben volledig klaar gestoomd voor mijn examen en heb veel praktijk en theorie tips meegekregen, tot slot in 1x mijn rijbewijs gehaald!!!! Altijd een gezellige sfeer! Zeker aan te raden! Bedankt Expert.

Leuke leerzame lessen

Vandaag was de grote dag, motorrijexamen. Najib en Rachid waren tijdens de lessen messcherp, streng en rechtvaardig. Een hele opgave voor de instructeurs omdat ik al 35 jaar auto rij en enorm eigenwijs ben. Iedere keer weer keek ik met plezier uit naar de volgende les. Uiteindelijk is het de Rijschool gelukt mij de fijne kneepjes van het motorrijden bij te brengen. Het resultaat vandaag is ... jawel het rijbewijs A gehaald. Ik zal jullie missen :-D

Geslaagd in één keer, wat wil je nog meer :)

Najib en Rachid hebben een heerlijk relaxte stijl van lesgeven. Eerlijk, open en ontspannen. Ze hebben alles door en hebben duidelijk al jaren ervaring. Na een leuke proefles aan de slag gegaan met een pakket van 25 lessen om mijn motorrijbewijs te halen en na vandaag geslaagd voor mijn A rijbewijs :D Najib, Rachid, dank jullie wel voor alle eerlijke feedback zo in mijn oortje elke keer. Maar vooral dank jullie wel voor de leuke omgang en jullie inzet, die was elke keer fantastisch!

" Mijn ervaringen over Rijschool Expert "

Beste Rijschool Expert, Dank jullie wel voor deze mooie ervaringen die ik heb geleerd tijdens mijn rijlessen namens mijn ervaringen waren de lessen altijd leuk en leerzaam! De rijinstructeur was altijd erg geduldig en het was altijd een goede sfeer daarnaast leerde ik veel over een aantal dingetjes op de weg die ik eerst niet begreep wat ik erg fijn vond. Bovendien heb ik niets meer hierop aan te merken de ervaringen waren uitstekend en raad het iedereen wel aan! TOP Ervaring!

Uitmuntend

Ik heb met plezier rijlessen gevolgd bij deze rijschool. Ze zijn streng, doelgericht maar er is zeker ook plek voor wat lol in de auto. Wel wat rijlessen achter de rug, een examen dat is verzet.. maar gelukkig in 1 keer geslaagd! DAAR DOEN WE HET VOOR!

Goede rijles en gezellige sfeer

Halim heeft mij vanaf dag 1 heel goed op weg geholpen met rijden. Ik heb mijn rijexamen in een keer gehaald door hem! Als je nog op zoek bent naar een rijschool ga vooral hier.

Hele goeie lessen van Rijinstucteur Faysel, legt alles goed uit en zorgt ervoor dat je veilig de weg op kan. Expert de beste rijschool van leiden zeker een aanrader !!!

Toppie

De lessen van Halim waren goed, rustige en geduldige instructeur. Mijn laatste lessen waren bij instricteur Mo en daar geldt hetzelfde voor aardige en goede instructeur! Maken altijd een gezellig praatje en zijn ook flexibel qua les tijden. Zeker een aanrader! Dankzij hun in 1 keer geslaagd ondanks super erge zenuwen.

👌

Top alles goed uitgelegd halim top gozer.

Zeer tevreden!

Ik was zeer tevreden met mijn rijlessen van Zozik, een hele goeie rijinstructeur. Kan goed uitleggen, kaart je fouten goed aan en komt elke keer met duidelijke verbeterpunten. Als je goed luisterd en opneemt wat er elke les wordt verteld, haal je je rijbewijs gegarandeerd!

Vijfmaal is scheepsrecht!

Ik had voor Rijschool Expert bij twee verschillende rijscholen gezeten en had al vier keer examen gedaan, zonder positief resultaat. Dankzij Zozik van Rijschool Expert ben ik nu ook eindelijk geslaagd en kan ik vol vertrouwen de weg op!

In 1x geslaagd met behulp van een expert rij-instructeur.

Ik zou hun zeker aanbevelen voor andere mensen!

Geweldige rijschool

Ik zou iedereen aanraden om hier te lessen voor motor of voor de auto. De rijschool weet waar ze mee bezig zijn, goeie instructies en goeie instructeurs! Ik zeg DOEN!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zelden zo\'n slechte rijschool meegemaakt. De positieve reviews gaan voornamelijk over de auto lessen. Motor rijlessen bij Expert zijn een drama. Hieronder paar voorbeelden:\r\n\r\n1. Er is amper persoonlijke aandacht aangezien je de ene keer een Najib als instructeur krijgt, de andere keer een Rashid en nog een andere keer bijvoorbeeld eentje die er tijdelijk werkt. Hierdoor is er ook amper inzicht in je voorgang en wat je al wel en niet gedaan hebt. Zo moest ik na 10 lessen mn instructeurs er op wijzen dat ik een aantal oefeningen voor het examen wat ik een week later had uberhaupt nog nooit gedaan had.\r\n\r\n2. Bij het uitzoeken van je motorkleding is het altijd vechten om de juiste maat aangezien het spul wat ze hebben hangen simpelweg beperkt is en zwaar verouderd.\r\n\r\n3. Lestijden worden soms zomaar zonder overleg ineens gewijzigd zonder dat ze het je uberhaupt laten weten.\r\n\r\n4. Motorrijlessen voor het AVD examen (verkeersdeelname) kennen totaal geen structuur of opbouw (zoals bijvoorbeeld een RIS opleiding dit wel heeft). Je gaat gewoon steeds een rondje rijden en moet alles maar in 1x goed doen. \r\n\r\n3. Dan hebben we nog Najib, note bene de eigenaar die het goede voorbeeld zou moeten geven, Deze man zit tijdens de oefeningen de godganse tijd alleen maar op z\'n telefoon, is enorm ongeduldig, opvliegend en zal het ook nooit toegeven als hij er zelf een keer naast zit. \r\n\r\n4. Nadat ik had aangegeven te willen vertrekken naar een andere rijschool werd er gelijk even als stok tussen de deur een examen zonder datum ingepland bij het CBR om te voorkomen dat ik op korte termijn elders examen kan afleggen. Dit geeft maar weer eens aan hoe deze rijschool te werk gaat. \r\n\r\nKort samengevat; betaal misschien paar euro meer maar bespaar jezelf een hoop tijd en frustratie en kies voor een fatsoenlijke rijschool. Het gezegde luidt niet voor niets: pay peanuts, get monkeys.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rij inspecteur en heb me rijbewijs in 20 lessen gehaald bij Halim , was wel streng maar dat was nodig \r\nZeker goede rijschool!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijles gevolgd bij Halim. Was altijd erg geduldig en legde alles altijd goed uit en vond het niet erg om het een tweede keer uit te leggen. Is ook streng op de momenten waar het moet, wat altijd wel prettig was. Was ook altijd gezellig in de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar positief. Duidelijke instructeur (Halim) die erg flexibel was en gelijk wilde meedenken hoe we het konden laten werken dat ik mijn rijbewijs snel kon halen. Hij heeft veel geduld en legt erg duidelijk uit en is een vrolijke instructeur, top als je zoveel tijd in de auto zit! Ook maakt hij je op je gemak en legt dingen goed uit zodat je zo goed mogelijk voorbereid richting het examen gaat. Wat ik top vond is dat ik met een andere instructeur kon oefenen en ook proefexamen kon doen, zodat je ook een andere visie krijgt en diversere feedback. In een keer geslaagd wat zeker door de aanpak van hen kwam! Thanks

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super blij met deze rijschool! In een keer mijn rijbewijs gehaald en super tevreden geweest met mijn instructeur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb les gevolgd bij Halim. Hij legt de lat hoog, wat ik als prettig heb ervaren. Tijdens het examen stond ik daardoor niet voor onaangename verrassingen. \r\nDaarnaast vindt hij het belangrijk dat de leerling zaken goed begrijpt. Hij doet daarom zijn best om goed uit te leggen. Dat heeft mij uiteindelijk geholpen om snel mijn rijbewijs te halen.\r\nDank Halim!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een keer geslaagd! Dank je wel Halim voor alle leuke en leerzame lessen. Ook een les gevolgd bij Mo, heel relaxed en leerzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het een hele fijne rijschool. Halim was heel relaxed en kon goed aanvoelen welke methoden het beste voor mij werkten. Daarnaast heeft hij me veel vertrouwen gegeven in het rijden!