Echt een aanrader

Afspraak kon vrij snel gepland worden. Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd. Allemaal netjes geregeld. Er wordt goed gekeken waar je moeite mee hebt om dit extra te oefenen. Ben blij dat ik de stap heb genomen.

In 1 keer geslaagd!!

Dankzij de lessen van Rijschool Expert ben ik in één keer geslaagd voor mijn beide motorexamens! In de zomer ben ik begonnen met een proefles van Najib. Ik kon al binnen 1 week terecht én op zaterdag, wat voor mij erg handig was vanwege mijn werk. De proefles beviel zo goed dat ik gelijk een lespakket heb aangeschaft. Helm en kleding had ik toen nog niet, maar er is ruime keuze bij de rijschool om spullen te lenen. De motoren van het type Honda CB650R zijn vrij nieuw en in goede staat. De eerste lessen (AVB) vonden plaats op het parkeerterrein bij Vlietland of Panbos. De leraren Sven, Rachid, Nordin en Najib hebben veel oog voor detail en weten precies op welke onderdelen je nog moet verbeteren. Dankzij hun tips en rustige uitleg, bereiden ze je 150% voor en daardoor ben ik in één keer geslaagd voor beide examens. De sfeer beviel mij ook heel goed. De mensen van Expert laten je echt op je gemak voelen en qua planning was altijd alles top geregeld dankzij Jacqueline en de andere collega's op kantoor. Dank allemaal voor de top lessen en fijne sfeer! Ik zou Rijschool Expert zeker aanraden!

Unreliable

On the day of my exam, the car broke down. I understand this can happen, but then my driver kept trying to force me to call the CBR and lie that I had corona. He kept saying this is the only way I would get my money back from the exam. Luckily I refused and ended up passing the exam in a car I was unfamiliar with. The entire morning before the exam, my instructor kept telling me I would fail the exam and lose all the money. I also still have not received a refund for unused lessons.

• Would you recommend us? No

Hallo Courtney, Aangezien mijn mail waarschijnlijk niet bij je is aangekomen en je nu overal *** reviews achterlaat. Hierbij een kopie van mijn mail naar jou. Zo transparant als wij zijn, delen we dit graag openbaar. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beste Courtney, Bedankt voor je aangetekende brief. Aangezien deze in het Nederlands is geschreven, zal ik de verdere communicatie met jou ook in het Nederlands voortzetten. Ik vind het ontzettend vervelend dat deze zaak nu zo’n wending krijgt. Zoals op 11 oktober telefonisch, en daarna per mail, is aangegeven willen wij zéker wél de refund waar jij récht op hebt naar jou overmaken. Wij staan voor het enkel betalen waar je voor rijdt, wij zullen nooit en te nimmer onterecht geld van iemand willen houden. Telefonisch en per mail heb ik jou geprobeerd duidelijk te maken: 1. waarvoor jij hebt betaald 2. waar jij gebruik van hebt gemaakt 3. wat de refund is waar jij recht op hebt. Tijdens het gesprek lukte het mij niet om tot jou door te dringen, toen dit gesprek door dreigementen een andere wending begon te krijgen heb ik besloten het gesprek te beeindigen. Daarna heb ik jou gemaild met hetgeen er tijdens het telefoongesprek is besproken. De bevestiging per mail van mijn collega voor een refund was gebaseerd op de refund, niet op de hoogte van jouw berekening. Ik vind het ontzettend vervelend dat dit voor verwarring heeft gezorgd bij je. Ik heb meerdere malen geprobeerd je uit te leggen dat jouw berekening niet klopt. Het zou namelijk wel heel gek zijn, want volgens jouw berekening zou jij voor de rijlessen slechts 37,60 per lesuur betalen. Terwijl er overal op de website heel erg duidelijk is aangegeven wat de lesprijs in een pakket is en wat de lesprijs is wanneer je deze los aanschaft. Hier heb jij screenshots van gemaakt, als je terugkijkt zul je zien dat dit gaat om 55,- per uur! Naar aanleiding van jouw kijk op onze website, en je klacht over de onduidelijkheid hebben wij inderdaad een aanpassing gedaan op de website. Het woord ‘(gratis)’ is toegevoegd bij de automaat pakketten. De prijzen en alle overige zinnen zijn gelijk gebleven. Het is een Unique Selling Point dat wij een gratis tussentijdse toets aanbieden in al onze pakketten. Zonde om dit niet te benadrukken ;) Al 16 jaar lang runnen wij dit bedrijf, onze website is altijd duidelijk geweest voor al onze kandidaten, alle refunds zijn altijd goed gegaan… Maar blijkbaar was het toch niet voor iedereen duidelijk genoeg. Bedankt voor je attentie hierop. Het is jouw recht om verdere juridische stappen te ondernemen als jij het niet eens bent met onze berekening. Wij willen je graag betalen waarvoor je hebt betaald, maar kunnen je helaas geen korting in vorm van geld teruggeven. Hierbij nogmaals het antwoord op je vraag. Ik hoop dat het ditmaal, in het Nederlands, wel duidelijk is. Jouw tegoed van de niet gereden lesuren staat nog steeds bij ons gereserveerd voor je. Met vriendelijke groet, Rijschool Expert

Uitstekende rijinstructeur

Automaat examen gedaan bij Ronny - uitstekende instructeur, die didactisch sterk is, werkt aan zelfvertrouwen, opbouwende kritiek, rustig. Uiteindelijk gaat het om de instructeur, denk ik. Backoffice was prima, planning en betaling en papierwinkel allemaal soepel. Ik kan deze rijschool aanbevelen.

De beste rijschool!

Ik heb de lessen altijd als zeer prettig en zeer professioneel ervaren. Ik had Rabah als instructeur en zonder zijn expertise was het mij nooit gelukt om te slagen. Zijn manier van lesgeven zou een voorbeeld moeten zijn voor elke rijinstructeur. Klasse! Expert is verder altijd goed te bereiken, fijne mensen en een goede prijsverhouding. Expert; bedankt! Rabah, je bent een held. Bedankt voor alles!

Top rijschool en de beste intructeur

Top rijschool en een top instructeur! Bedankt Fais voor de mooie leerzame lessen.

Erg behulpzaam en nuttige lessen!

Zowel mijn instructeur als de mensen op het kantoor van Expert waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige Rijschool

Ik heb een super ervaring gehad bij Expert. Goede klantgerichte service, goed opgeleide en vriendelijke instructeurs. Door hun ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen!

Goede en leuke Rijschool!

Mijn auto, aanhanger en recent mijn motorrijbewijs gehaald. Ik ben iedere keer graag terug gekomen bij Expert! Een leuke en goede rijschool!

Bedankt Danny!

Ik heb in 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de goede lessen van Danny. Hij is ontzettend geduldig, houdt van een grapje en leert je meer dan alleen bepaalde trucjes op een examen reproduceren. We hebben leuke tripjes met de auto gemaakt en hij heeft ervoor gezorgd dat ik elke keer weer met plezier de auto instapte. Ik heb vertrouwen in mijn eigen rijkunsten gekregen en kan niet wachten totdat ik mijn eigen auto heb. Dank je wel Danny!

Een enorm gezellige en leerzame periode gehad

De afgelopen tijd heb ik het erg naar mijn zin gehad in de auto bij Rabah. Er was ruimte voor een grapje hier en daar, maar puntje bij paaltje nam hij de lessen heel serieus. Fijne attitude, humor en vooral het plezier in het rijden leren ervaren door Rabah. Dankjewel voor alles!

Een top ervaring

Nu bijna een jaar geleden begonnen met rijlessen bij Abdel. Een hele leuke, gezellige maar ook een hele goede instructeur! Fijn dat ik nu mijn rijbewijs heb maar ergens ga ik de lessen ook wel missen. Heel veel ervaring op gedaan en In 1 keer geslaagd voor mijn examen. Expert is 100% een aanrader!!

Het zit hem in de naam, het zijn experts op het gebied van rijles geven

Voordat ik was aangesloten bij Expert had ik een aantal lessen gevolgd van een andere rijschool. Echter kwam ik er snel genoeg achter dat het tempo en de manier van lesgeven mij niet goed lag. Na de overstap naar Expert ben ik in iets meer dan een maand geslaagd voor zowel mijn AVB als AVD. Even ter vergelijking, de rijschool waar ik hiervoor zat had ik al bijna 2 maanden les zonder dat er een examen ingepland was en kreeg ik ook geen indicatie van hoelang het ongeveer zal duren voor mijn eerste examen. Gelukkig zijn de experts bij rijschool Expert uitermate goed (en gezellig) in hun werk, waardoor beide examens in 1 keer gelukt zijn. Mijn dank is groot!

Goede rijlessen van een fijne instructeur

Ik heb mijn rijlessen met Abdel erg prettig ervaren! Hij schat goed in op welke manier je het beste leert, laat ruimte voor je eigen groei en heeft me perfect voorbereid op het examen. Ik heb het in een keer gehaald en voel me nu comfortabel op de weg!

Najib en Rachid gaven tijdens de moterrijlessen op een hele fijne manier instructie en gaven mij vertrouwen! Vanuit het kantoor regelde Sven altijd zonder problemen het inplannen van de lessen en examens. Bedankt Team Rijschool Expert!

Uitstekend !!! Ervaring !!! Danny is Super hulpzaam !!!

Alleen Positief !!!! In een keer gehaald ......... Danny neemt zijn tijd om alles duidelijk uitteleggen en is altijd positief. Bedankt voor de mooie ervaring !!

Gezellige, leerzame en leuke rijlessen die aansluiten op jouw behoefte.

Zelf heb ik afgelopen vrijdag mijn rijbewijs in 1x gehaald na de rijlessen van Rabah. Een sympathieke, gezellige en onwijs vriendelijke man. Daarnaast weet hij precies wat hij aan het doen is en wat jij nodig hebt om zo goed mogelijk je examen in te gaan. De lessen sluiten erg aan op jouw wensen en behoeften. Er wordt duidelijk gecommuniceerd, zowel via whatsapp als in het echt. De lessen waren echt leerzaam, maar daarentegen ook erg leuk en gezellig. Als je opzoek bent naar een goede rijschool/instructeur ben je hier zeker op het goede adres!

Top rijschool

Credits naar Fais voor het snel behalen van mijn auto rijbewijs. Expert is een top rijschool met vakkundige en geduldige rijinstructeurs, een echte aanrader!

Geweldige rijschool

Super goede rijschool met onwijs goede leraren en planning. En ook nog ontzettend vriendelijk tegenover iedereen, echt top Bedankt voor alles.

Uitstekend, professionele, gezellige rijschool

Niet alleen ik maar ook mijn 2 zonen hebben hier hun auto/motorrijbewijs gehaald en wij zijn echt zeer tevreden . Najib en Rachid zijn zeer professionele, vriendelijke, geduldige rijinstructeurs. Er hangt een zeer gemoedelijke , gezellige sfeer waar iedereen zich gelijk thuis voelt. Najib en Rachid bedankt voor de goede fijne lessen, waardoor ik mijn AVB en AVD van het motorrijbewijs allebei in 1 keer heb gehaald.

Geweldige rijschool!

Van begin tot eind een positieve ervaring met deze rijschool. Najib en Rachid zijn allebei ervaren, vriendelijke en geduldige instructeurs. Niet te vergeten dat Sven, de planningmeester, mij elke keer uit de brand wist te helpen als er iets in mijn agenda tussenkwam. Daarnaast zijn het simpelweg toffe gasten.

Rust, (vooruit-)kijken en gezelligheid

Als eerste wil ik zeggen dat team Expert echt toppers zijn. De mensen die ik heb gesproken en gezien, doen hun werk met liefde en plezier. Ook mijn rijinstructeur Rabah heeft hart voor het vak. Hij kijkt naar wat passend is bij jou en liet mij zelf nadenken wat ik het beste kon doen in elke situatie. Bij mij was dit rust en (vooruit-) kijken, afwisselend met gezellige gesprekken en muziek. Door Rabah voelde ik mij tijdens de rijlessen en nu na het behalen van mijn rijbewijs, zeker op de weg. Hij geeft tips en adviezen en zorgt dat je vertrouwen heb in jezelf. Ben jij op zoek naar een rijschool die kennis heeft op het gebied van auto/motor/scooter rijden, dan is rijschool Expert de beste keuze. Ze zijn experts op dit gebied en staan klaar als je ze nodig heb. Team Expert en Rabah bedankt!

Vakmensen die gedreven zijn mij te laten slagen!!

Als eind veertiger werd het tijd voor mijn motorrijbewijs. De heren van rijschool Expert hebben mij daarbij uitstekend geholpen. Ondanks mijn eigenwijsheid, grote mond en dat ik afgeleid was vanwege mijn werk, bleven ze geduldig en af en toe streng zodat ik met marge gemakkelijk het rijbewijs kon halen. Heren nogmaals bedankt..!!

Geweldige rijschool! Zowel AVB als AVD in een keer gehaald!

Top instructeurs die weten waar ze het over hebben en het ook duidelijk kunnen uitleggen wat je wanneer moet doen. Ik heb het als heel fijn ervaren om hier mijn motor rijbewijs te kunnen behalen. En niet geheel onbelangrijk alles in een keer!! Zeker een aanrader.

Top instructeurs en begeleiding

Hele goede ervaring met de instructeurs en de rijschool. Ik heb goede uitleg en adviezen gekregen! Zeker een aanrader voor iedereen!