Positief en veel uitleg

ik ben zeer vriendelijk en snel geholpen. alles is ook goed uitgelegd, inclusief kijkje onder de motorkap.

Goede en vlotte service.

Ik werd meteen geholpen.

Perfecte ervaring.

Echt goed en snel geholpen Prima uitleg perfecte service.

Vriendelijk en deskundig

Het was voor mij een eerste kennismaking. Vooraf een duidelijke opgave werkzaamheden en prijzen ontvangen, tussentijds netjes gebeld met uitleg waarom extra reparaties nodig waren en wat dit ging kosten. Bij ophalen auto werden mij de vervangen onderdelen nog getoond als "bewijs". Dit geeft mij wel vertrouwen .

Zoals altijd prima geholpen door Hans met zijn team

Fijn bedrijf met uitstekende service

Ik heb autoservice van Eersel als zeer prettig ervaren, je krijgt goede begeleiding en er wordt goed meegedacht. Toen er onverwacht nog een issue was met de auto is er meteen naar gekeken en konden we de auto de volgende dag al komen ophalen.

Prima service!

Ben goed geholpen. Erg blij mee.

Uitstekende klandizie

Altijd vriendelijk staan altijd voor je klaar goede service. Ik ben er zeer tevreden over

Snel en vriendelijk geholpen

Ik had een lekke band Ik ben zonder afspraak naar de garage gereden en ik ben gelijk naar tevredenheid geholpen

Goede service en kwaliteit!

Ik ben er blij met de service van het bedrijf. Mijn auto is van goede kwaliteit en niks op aan te merken.

Gemoedelijk, oprecht

Goed fijne mensen goede communicatie.

Altijd vriendelijk te woord gestaan. Goede service zelfs op zaterdag.

Ge-wel-dig

Staan klaar voor je en zorgen en alles is tot in de puntjes geregeld. Hebben via Van Eersel een nu 3 auto's gekocht en altijd top onderhouden en geweldige service. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel echt een aanrader die een auto zoekt of hem wil laten keuren of repareren.

Snel en klantvriendelijk

Werd netjes geholpen en werd goed naar me geluisterd. Ze belde van te voren op om te vertellen wat ze gingen doen en wat het zou kosten Kom er zeker terug!

Onverwacht hoge kosten bij APK keuring

Volgens mij is mijn auto 4/ 5 jaar oud - 44.000km op de teller. 2 Jaar geleden gekocht bij v Eersel, en nu via de APK een kostenpost van ong 1000Euro. Dat vind ik na 2 jaar best fors voor zo'n 'nieuwe' auto. Remschijven geroest, remblokjes nieuw en eigenlijk ook de banden die vernieuwd moesten worden. Ik ben zelf geen techneut - geen verstand van zaken - dus heb op de banden na alles laten repareren voor 850euro. Banden krijgen een aantekening en komen de volgende keer wel aan de beurt. Als ik meer tijd had gehad, dan zou ik een 2nd opinion laten doen. Wel geholpen binnen 1 dag. Misschien is het gewoon vette pech, maar omdat ik er zo weinig verstand van heb - voel ik me al snel belazerd.

Beste mevr. Leenen, We vinden het spijtig dat u niet tevreden bent. Vooraf hebben we u geïnformeerd over de kosten waarvoor u ons akkoord heeft gegeven. De onderdelen waren duidelijk aan vervanging toe (ter inzage waren de onderdelen aanwezig)en tevens heeft uw auto groot onderhoud gehad volgens fabrieksvoorwaarden. We begrijpen dat de kosten hoog zijn, maar uw auto is wat betreft onderhoud weer veilig op de weg. We hebben onze uiterste best gedaan. We kunnen helaas niet voorkomen dat onderdelen slijten en kostbaar zijn. We wensen u veel veilige kilometers toe, en graag Tot ziens.

Altijd perfecte service

Ben al jaren klant bij deze garage. Altijd prima service, duidelijke uitleg en overleg over de evt. reparaties.

Klantgericht, oprecht en betrouwbaar.

Ook als klant voor een auto op leeftijd bejegend als ware het voor een nieuwe!

dank u voor de goede beoordeling, we zijn hier enorm trots op .

Goede uitleg en service vriendelijk personeel

Top bedrijf

Een heel prettige eerlijke garage die echt inspant om je auto voor de beste prijs te repareren. Betrokken mensen dus. Vervanging van een eenvoudig onderdeel was erg duur, maar ze hebben net zolang gezocht totdat ze met een veel voordeliger alternatief kwamen wat gewoon prima was. Echt voor ingespannen en eerlijk advies. Ik ben erg tevreden.

Klantvriendelijk

Bedrijf straalt vertrouwen uit.

goede service.

Al meer dan 40 jaar klant. Dat zegt volgens mij voldoende.

Ervaren meneer

We gingen kijken voor een auto en een andere inruilen, totaal geen probleem. Bakje koffie gehad.Goed gesprek gehad, en hij was erg deskundig. Draaide nergens doekjes om. Proefrit gemaakt, goed bevallen, auto gekocht. Zeker aan te bevelen, goed adres.

zeer tevreden

als zeer tevreden

Een echte aanrader!

Werden vriendelijk ontvangen. Tijdens de garantie periode ook altijd goed geholpen. Goed en gezellig personeel je voelt je meteen op je gemak. Een echte aanrader dus!