Mijn auto had wat mankementen wat wist ik niet ze hebben mij netjes op de hoogte gebracht en zeer goede service zekker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige mensen, verstand van zaken, fijne service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant en tot tevredenheid. Onlangs auto ingeruild en andere gekocht. Ging zeer vlot, niets dan lof.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met een goed gevoel een VW Golf gekocht bij \r\nvan Eersel\r\nVanuit Venlo bij hun de Golf gekocht omdat de prijs kwaliteit verhouding top was\r\nAflevering en service een top bedrijf\r\nGroetjes fam Breuers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een top bedrijf, waar een zeer goede service wordt geleverd. De monteurs nemen de tijd voor je en zorgen ervoor dat je meer dan tevreden de winkel verlaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, deskundig en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en houden je op de hoogte wat ze doen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundigheid en een vriendelijke goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van eerste bezoek tot en met de aflevering van onze zeer mooie Ford Kuga niets dan lof deze occasion is als nieuw afgeleverd. Bedankt hiervoor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes geholpen. Peugeot 207 ingeruild en Mazda 3 aangeschaft. Meest prettige garage tot op heden waarmee ik zaken heb gedaan. Zou er zo weer een auto kopen. Mocht ik ondanks de complete aflevering een beroep moeten doen op garantie dan wordt het vast netjes verholpen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Teleur gesteld in de service. Mijn auto gebracht terwijl alle verlichting op dasbord het deed.nadat hun mijn dasbord open gemaakt hebben deed na ophalen de helft van de verlichting het ineens niet meer.om dit te laten herstellen moest er gewoon weer de volle pont afgerekend worden en viel dit niet onder de service/ garantie.zeer teleurstellend vind ik dit.zo ga je niet met trouwe klanten om

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf komt zijn afspraken na

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en prettige service\r\nStraalt vertrouwen uit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto starten niet, ze hebben het probleem gevonden en na overleg gerepareerd. Goede service.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo,ik wil toch even kwijt dat de mensen van Autoservice van Eersel oprecht en eerlijk en vertrouwd overkomen bij ons bezoek .Wij werden warm ontvangen door Joost, handje schudden en gelijk een bakje koffie ,Joost stelde ons gelijk op ons gemak en na de koffie kregen we alle vrijheid om de Mercedes te bezichtigen .Een proefrit was ook geen probleem .De eigenaar Hans kwam binnen met een zak patat en werden ook door hem heel vriendelijk ontvangen .Auto werd klaar gezet en we konden proefrijden .Super auto en niets overdreven in de advertentie ,auto is echt in nieuwstaat!! uiteindelijk en dat zit tussen mijn oren ,vond de kleur toch wel erg grijs en heb toch uiteindelijk besloten om hem niet te kopen ivm de kleur .Vanmorgen gebeld en uitgelegd waarom ik van de koop af zag en ook hier werd heel netjes en correct op gereageerd.Ik kan alleen maar zeggen ,Hans ,Joosten en de rest van het team ,Ga zo door en wellicht tot ziens ,al zou het alleen al zijn voor jullie koffie en spontaniteit .....Groet Addy en Jacolien Elburg