Wij hebben een zeer vriendelijke benadering ervaren van dit familiebedrijf. Waar wij als familie al meerdere autos aan gekocht hebben , plus een uitstekende service. K.H.Rosenbrand Hank Nbr.

Meedenkende garage..fijn !

Vlotjes alles geregeld. Meegedacht toen het nodig was. Enne..een grote vogelpoep op m'n zwarte lak die de monteur even met de hoge druk eraf heeft gehaald. Dat is toch top?!!

Eerlijk en goed

Goed geholpen en goede prijsindicatie gehad

Prettige service!

Ik ben bij Autoservice van Eersel geweest voor de aanschaf van een auto. Goed, vriendelijk en vooral eerlijk geholpen!

..Uitstekend adres...

..Uitstekend adres om in gemoedelijke sfeer een prima ocasion met een goede prijs / kwaliteit verhouding te kopen. Ad, Waspik.

Super goed geholpen bij de aankoop en inruil van onze auto!!

Via whatsapp contact opgenomen over een auto, ik kon gelijk terecht voor een proefrit. Compleet met APK en 3 maanden garantie opgeleverd 2 dagen later! Alle papieren netjes in orde gemaakt, met complete uitleg van de auto op weg gegaan. Wij komen zeker bij jullie terug, hartelijk dank voor de goede service!

Onderweg vanuit Rotterdam naar mijn woonplaats Helmond gestrand in Waspik met een kapotte auto.. Gelukkig kon ik terecht bij Van Eersel waar mijn auto snel werd gerepareerd.

de ervaring die ik tot nu toe heb is prima,hartelijke ontvangst ev

uw bedrijf was me al eens opgevallen op mijn vele rondjes fietsen, het nodigt tot meer ,wat ik daad werkelijk ga invullen, op komende vrijdag 05-04-2024; tot dan!!!

Goed overgekomen. Werd netjes beleefd benaderd.

Ik heb een garantie regeling afgesloten voor 3 maanden, na die 3 maanden kon ik ook nog voor gereduceerde tarieven langs komen voor hulp en reparatie.

geweldig

ze helpen me altijd zo goed en snel, had geen betere garage kunnen wensen

Geweldige service en vriendelijkheid

Na mijn eerste keer daar geweest te zijn, hadden wij al 'n heel goed gevoel bij het zoeken van 'n andere auto door de niet opdringerigheid van de verkoper en de vrijblijvende informatie die wij kregen. Dit besloot ons om daar onze andere auto te kopen. Daar vertrouw ik mijn onderhoud toe voor mijn auto.

Keurig netjes geholpen

Goed en vriendelijk personeel die zeer behulpzaam waren bij het uitzoeken van de juiste auto. Bij aflevering alles goed geregeld en n leuke attentie gekregen.

Goede en eerlijke service

Goede en eerlijke service,onverwachts een storing gekregen met mijn auto, direct mer Van Eersel kunnen schakelen en auto kunnen brengen, meteen diagnose gesteld en later die dag verholpen. Helemaal Top!

Super service en ondersteuning bij de aanschaf van mijn nieuwe auto!

Autoservice van Eersel heeft super werk geleverd en me geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. De hulp bij inkoop was tevens top.

Dat ze de tijd neemen voor een probleem

Ze staan klaar en kleine problemen doen ze oplossen

prima geholpen en een fijne auto gekocht.

Heel tevreden tot nu toe

Kan naar 3 dagen nog niet veel vertellen. Te weinig km gereden Wel tevreden over service.

Vriendelijk contact

Vriendelijk en service gericht.

Zeer klantvriendelijk, hulpvaardig en correct.

Erg fijn contact gehad met Jim tijdens de aankoop van mijn auto. Een fijn familiebedrijf waarbij vertrouwen en een betrouwbare goed onderhouden auto voorop staan. Erg prettig en zeer klantvriendelijk contact. Ik heb mijn auto in zeer goed vertrouwen aangekocht.

Tevreden

Voel me goed geholpen

super geholpen

Steeds als ik bij de garage kom is er een luisterend oor en een snelle reactie. Ook nu bij de aanschaf van mijn nieuwe auto niets dan lof

Heel goed goede service

Super goed geholpen, service is top & erg blij met onze nieuwe auto!

Goede service !!!

Zoals altijd goed advies etc.

Deskundige en uiterst vriendelijke mensen,prima geholpen

Bij de aankoop van de auto,zeer vakkundig en vriendelijk geholpen,gelijk een proefrit gemaakt, de verkoper Jim heeft voor mij de proefrit gemaakt,aangezien ik wat problemen heb aan mijn heup,was geen probleem,alle medewerkers zijn uiterst vriendelijk,aan alles is te merken,dat er wordt meegedacht met de klant(en),zeer zeker een betrouwbaar bedrijf.