Zeer prettige, vertrouwelijke ervaring

We zijn vriendelijk ontvangen, duidelijk beleid, voldoende tijd om zelf rond te kijken, niet opdringerig. Kortom het voelde erg vertrouwd om een auto te kopen.

Geweldige mensen die Peter en Anita, we hadden meteen een klik!

Onze ervaring met Peter en Anita is dat ze erg gastvrij zijn en echt tijd voor je maken. Over de aankoop van onze auto werd alles netjes uitgelegd en goed geregeld. Wat ze zeggen komen ze ook na. Onze inruilauto wilde helaas niet meer starten en Peter kwam de auto bij ons ophalen. Top! Wil je een auto aanschaffen, ga dan zeker eens kijken bij Kusters Auto's. Peter en Anita bedankt voor de goede service! Groeten uit Boekel.

Super vertrouwd bedrijf

Een aanrader heel goed geholpen, alles volgens afspraak afgeleverd . Groetjes Piet

Ze laten de klant in hun eigen waarde en geven persoonlijk en gericht advies,

Je krijgt het gevoel dat ze wel een auto willen verkopen maar er is geen moet bij. Ze laten de klant in hun eigen waarde en geven zeer goed aanvullend advies en zijn in zijn algemeenheid goed op de hoogte van wat er speelt. Ze zijn rustig en bekwaam. Fijn om zaken mee te doen.

Uitstekende service en spontane ontvangst.

Leuke Renault Twingo gekocht met een zeer lage KM stand voor mijn dochter Anita is een spontane en eerlijke verkoopster, duidelijk en attent. Bij het ophalen alles doorgenomen wat er was afgesproken. Top bedrijf, geen addertjes onder het gras. Gewoon duidelijk in zowel prijzen als in afspraken. Mijn dochter is blij met haar Twingo en kan er nog veel veilige KM mee rijden.

Zeer Tevreden

Vriendelijk Deskundig Gastvrij

Betrouwbaar

Open en transparant over de auto en dergelijke

Goede betrouwbare handelaar

2e auto gekocht bij Kusters en ben zeer tevreden over de service. Meteen een goed gevoel hierbij, en dat is belangrijk.

Goede sfeer en fijn geholpen.

Ik heb hier mijn nieuwe auto gekocht, was de moeite waard om 2 uurtjes heen te rijden. Helaas na 2 weken wat pech maar hadden garantie en de auto werd netjes thuis opgehaald en een leen auto achter gelaten. Al met al een fijn gevoel en vriendelijke afhandeling. Ga zo door.

Kusters auto’s is voor mij een fijn autobedrijf van mens tot mens!

Zag bij Kusters auto’s de auto staan waar ik naar op zoek was. Na goede communicatie zowel via de mail als telefonisch, afgesproken dat ik af zou reizen met inmiddels mijn oude auto naar Kusters auto’s. Aangekomen een prettige ontvangst, proefrit gemaakt en de vooraf gemaakte afspraken zijn volledig na gekomen! Keurig en betrouwbaar autobedrijf!

Hartstikke fijne zaak.

We werden meteen ontvangen met een gezellige kop koffie. Een gevoel van thuis zijn. Gewone mensen zoals jij en ik. Dank je wel voor deze fijne en eerlijke auto.

Heel vriendelijk en goed geholpen

We zijn ontzettend vriendelijk en goed geholpen.

Erg prettig en betrouwwbaar

Telefonisch erg vriendelijk en enthousiast te woord gestaan! Een afspraak maken was direct mogelijk binnen gevraagde dag/tijd. Bij ontvangst erg behulpzaam en alle vragen werden beantwoord, zonder (koop)verplichtingen. Per app/telefoon en mail bereikbaar. Reageren snel, komen afspraken na en maken tijd voor je vrij! Kortom: Erg professioneel, vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar!

Heel goed geholpen

Na online een paar auto's te hebben bekeken zijn we uiteindelijk hier terecht gekomen. Heel goed en zeer vriendelijk gehopen, en uiteindelijk weg gegaan met een mooie auto waar we nog veel kilometers mee gaan rijden! Bedankt Kusters Auto's!

Fijne autoverkoper

Peter en Anita staan altijd voor je klaar goede service klant vriendelijk komen afspraken na

Eerlijk, Betrouwbaar, en een zeer goede service

Voor de eerste keer hier mijn auto gekocht. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Hele vriendelijke mensen, ze dringen je niks aan, ze denken met je mee, proefritje maken is geen probleem. De koop ging heel goed en gemakkelijk. Ik had m'n auto 2 weken, toen ik hoorde dat er wat mis was. Ik heb gebeld en ik kon langskomen met de auto, nouja ik kon m'n "nieuwe" auto daar laten. Ik kreeg een leenauto mee en mijn auto zouden ze maken. Zo gezegd, zo gedaan. Ook hierover werdt geen probleem gemaakt, ze bleven nog steeds even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Wij zijn heel en heel tevreden over jullie :) Als wij weer een andere auto nodig hebben zijn jullie de eerste bij wie we gaan kijken eo kopen :)

Prima garage

Reële mensen die weten waar ze mee bezig zijn

Leuke mensen ,het voelt meteen vertrouwd

Vandaag onze gekochte auto opgehaald Paar dagen terug zijn we gaan kijken naar de auto die we hadden zien staan hier Je krijgt alle tijd om de auto rustig te bekijken en proef te rijden . Geen opdringerige verkoper en geen rare verkoop praatjes. Gewoon een eerlijk en leuk autobedrijf. Alles wat we hadden afgesproken is ook allemaal nagekomen Zoekt u een occasion ,zou ik hier eens langs gaan , wij zijn dik tevreden

Super service met een goede onderbouwing

De eerste keer dat ik de auto zag mocht ik direct een proefrit maken. Na de auto te hebben bezichtigd is een richtprijs besproken. Een week later is de auto besproken inclusief oplevering. De afgesproken lakschade is netjes weggewerkt en de overgebleven lakstift is beloofd. Al met al een prettige verkoop geweest. Alle papieren die er waren van de auto zijn overhandigd met de nodige tips en contactgegevens. Ik kan het zeker aanraden om hier eens langs te lopen of zeker een auto te kopen.

Klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Het contact met Autobedrijf Kusters heb ik ervaren als klantvriendelijk en betrouwbaar. Leveren service en komen gemaakte afspraken na.

Deze week voor de tweede keer een auto gekocht bij Kusters auto's. Anita en Peter nemen de tijd, zijn geduldig en verkopen geen onzin. Een aanrader dus!

Een goede en prettige ervaring

We zijn vriendelijk te woord gestaan. Van te voren gebeld om afspraak te maken om een auto te gaan bekijken. Toen we aan kwamen werd de auto netjes na voren gezet om hem beter te kunnen bekijken.k meteen netjes de boekjes van onderhoud aangereikt. En konden op gemak kijken en voor vragen konden we ze roepen ook voor een test rit. Toen we de auto wilde kopen zijn er netjes afspraken gemaakt over de auto koop. Met ophalen waren alle afspraken na gekomen en hadden ze zelfs wat dingen extra gedaan toen ze die tegen kwamen met afleveren. Al met al een goede en zeer prettige ervaring met ze gehad.

Prettig!

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop bij Kusters auto's.

Bij Kusters Auto's maken ze werk van het ontzorgen van de klant.

Goede service t.a.v. inruilen van (zeer) oude auto bij aanschaf van een occasion. Alle tijd om de klant te woord te staan en informatie te verschaffen. Geen verborgen of onmiddellijke kosten, aan slijtage onderhevige delen werden alvast vervangen. Leveren ook opties bij een occasion indien mogelijk. Wat ik misschien ook wel had willen zien is een lijstje van aanwezige kleine schades als dat mogelijk zou zijn.

Eerlijk en betrouwbaar

Bij het zoeken naar een nieuwe auto kwamen we uit bij Kusters Auto's. Op zaterdag een proefrit gemaakt en benoemt dat we diezelfde dag ook elders nog naar een auto gaan kijken. Dit was allemaal geen enkel probleem en we kregen te horen dat we vooral niet te gehaast een beslissing moesten maken en zeker ook andere autobedrijven moesten proberen. Uiteindelijk beviel de auto bij Kusters het beste en we hadden ook veruit een prettiger gevoel bij het bedrijf. Uiteindelijk hier een nieuwe auto gekocht. Toen we hem op gingen halen heeft de auto zonder extra kosten een volledige grote beurt gekregen, 4 nieuwe banden en een nieuwe apk. Wij zij zeer tevreden over de manier van werken en de eerlijke en open aanpak.

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.