Nieuwe auto

Na een ongeval met mijn vorige auto heb ik met de hulp van Peter en Anita weer een nieuwe auto gevonden waar ik me veilig en vertrouwd in voel. Bedankt voor de goede en snelle service!

Aardige mensen, perfect geholpen!!

Kreeg een eerlijk antwoord op alle vragen die ik had. En ben perfect geholpen. Ook het inruilen van mijn oude wagen was op en top geregeld!!

Service is top!

Onze auto was total loss door een ongeluk, alle hulp van Peter en Anita gekregen zodat we toch met een auto naar het werk konden. En binnen korte tijd een andere, fijne auto voor ons gezocht.

Zeer goed!

Vriendelijk, goede service, staan voor je klaar als je ze nodig hebt.

Vakkundig, transparant en eerlijk

Vorige maand een mooie Citroën C4 Grand Picasso bij Kusters aangeschaft. Wij werden goed geholpen. Omdat bij deze auto’s de onderhoudsgeschiedenis (mn. Distributieriem) nogal van belang is, heeft men dit volledig uitgezocht. Was het niet te traceren geweest had men aangeboden de distributieriem kosteloos te vervangen. Erg netjes. Communicatie was ook erg transparant en snel. Een oase in de woestenij van autohandelaren.

top bedrijf

Betrouwbaar en fijn bedrijf dat met je meedenkt

Heel prettig geholpen met de aankoop van de auto

We zijn ontzettend goed geholpen bij de aankoop van onze auto. We werden heel gastvrij ontvangen en er werd met veel rust en tijd gekeken of de auto iets voor ons was. Inmiddels onze vierde auto die we hier kopen, en altijd eerlijk en goed advies!

Prettig bedrijf met vriendelijke mensen

Mijn ouders hadden hier een aantal jaar geleden een auto gekocht, doordat het bedrijf goed was bevallen hebben we als eerste hier gekeken voor een nieuwe auto voor mijzelf. Hier hebben we een mooie auto kunnen aan aanschaffen. De Klantgerichtheid als klantvriendelijkheid is top!

Fijne mensen, goeie service

Na meerdermale tevredenheid hebben wij opnieuw een auto gekocht bij kusters. Ze hadden niet gelijk het model wat we zochten, maar na een paar maanden geduld hadden zij een heel mooi aanbod voor ons. We hebben onze eigen auto ook kunnen inleveren.

vanaf de eerste keer dat we binnen stapte voelde heel goed.

Hele fijne mensen om een auto te kopen. duidelijke uitleg over alles wat we wilde weten, super service. kopje koffie erbij en n gezellig gesprekje over vanalles, Wij kunnen Kusters Auto s van harte aanbevelen. Alle lof.

Doen wat ze zeggen!

Wederom bij Kusters een auto gekocht. En weer erg fijn en persoonlijk geholpen. Ik ben klant, en blijf klant!

Zeer goede service n fijne uitleg bij papier werk

Zeer klantvriendelijk en service gericht

Je wordt vriendelijk ontvangen en geholpen, al mijn vragen werden beantwoord en niets was te veel. De auto is eerder afgeleverd dan afgesproken en dat is altijd goed. Ik ben zeer tevreden met de gehele behandeling en service die ik heb gehad bedankt.

no nonsens, een goede combinatie van zakelijkheid en gastvrijheid

Kusters Auto's is een verademing in deze tijd van autoverkoop waar praatjes vaak de overhand hebben. Peter Kusters is open, eerlijk en betrouwbaar. Anita Kusters zorgt voor een vlotte soepele administratieve afhandeling. Heb er een auto gekocht en een ingeruild. Een zaak om terug te komen.

Kusters auto is een no nonsense garage, vriendelijke mensen die niet opdringerig zijn.

IK heb de garage als zeer prettig ervaren. Je kon laagdrempelig binnen kijken, een proefrit maken was ook geen probleem en daarna waren ze ook niet opdringerig in hun verkoop. De auto werd keurig volgens afspraak opgeleverd.

Zeer prettige, vertrouwelijke ervaring

We zijn vriendelijk ontvangen, duidelijk beleid, voldoende tijd om zelf rond te kijken, niet opdringerig. Kortom het voelde erg vertrouwd om een auto te kopen.

Geweldige mensen die Peter en Anita, we hadden meteen een klik!

Onze ervaring met Peter en Anita is dat ze erg gastvrij zijn en echt tijd voor je maken. Over de aankoop van onze auto werd alles netjes uitgelegd en goed geregeld. Wat ze zeggen komen ze ook na. Onze inruilauto wilde helaas niet meer starten en Peter kwam de auto bij ons ophalen. Top! Wil je een auto aanschaffen, ga dan zeker eens kijken bij Kusters Auto's. Peter en Anita bedankt voor de goede service! Groeten uit Boekel.

Super vertrouwd bedrijf

Een aanrader heel goed geholpen, alles volgens afspraak afgeleverd . Groetjes Piet

Ze laten de klant in hun eigen waarde en geven persoonlijk en gericht advies,

Je krijgt het gevoel dat ze wel een auto willen verkopen maar er is geen moet bij. Ze laten de klant in hun eigen waarde en geven zeer goed aanvullend advies en zijn in zijn algemeenheid goed op de hoogte van wat er speelt. Ze zijn rustig en bekwaam. Fijn om zaken mee te doen.

Uitstekende service en spontane ontvangst.

Leuke Renault Twingo gekocht met een zeer lage KM stand voor mijn dochter Anita is een spontane en eerlijke verkoopster, duidelijk en attent. Bij het ophalen alles doorgenomen wat er was afgesproken. Top bedrijf, geen addertjes onder het gras. Gewoon duidelijk in zowel prijzen als in afspraken. Mijn dochter is blij met haar Twingo en kan er nog veel veilige KM mee rijden.

Zeer Tevreden

Vriendelijk Deskundig Gastvrij

Betrouwbaar

Open en transparant over de auto en dergelijke

Goede betrouwbare handelaar

2e auto gekocht bij Kusters en ben zeer tevreden over de service. Meteen een goed gevoel hierbij, en dat is belangrijk.

Goede sfeer en fijn geholpen.

Ik heb hier mijn nieuwe auto gekocht, was de moeite waard om 2 uurtjes heen te rijden. Helaas na 2 weken wat pech maar hadden garantie en de auto werd netjes thuis opgehaald en een leen auto achter gelaten. Al met al een fijn gevoel en vriendelijke afhandeling. Ga zo door.

Kusters auto’s is voor mij een fijn autobedrijf van mens tot mens!

Zag bij Kusters auto’s de auto staan waar ik naar op zoek was. Na goede communicatie zowel via de mail als telefonisch, afgesproken dat ik af zou reizen met inmiddels mijn oude auto naar Kusters auto’s. Aangekomen een prettige ontvangst, proefrit gemaakt en de vooraf gemaakte afspraken zijn volledig na gekomen! Keurig en betrouwbaar autobedrijf!

Randweg 17 a

5711DJ Someren

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.