Kusters Auto's is een prima bedrijf waar de klant nog koning is.

Bij Kusters Auto's word je goed geholpen en word er ruim de tijd voor een klant genomen zodat ze weten wat de wensen van de klant zijn en ze daar aan kunnen voldoen.

Super bedrijf

30 seconden is te kort! Anita & Peter, geweldige mensen!

We zijn heel tevreden met onze auto die we bij de garage hebben gekocht

Een heel hartelijk ontvangst door Peter en Anita , Goede uitleg van de auto die we hebben gekocht. Aflevering van de auto prima alles in orde van de garage volgens afspraak top.

Super service !

Peter en Anita, Hartelijk dank voor de fijne samenwerking en de geweldige service: ben ontzettend blij met mijn nieuwe autootje!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kende ze persoonlijk al em wilde ook daar mn auto kopen..was al even op zoek naar iets anders en eindelijk een hele mooie ingevoerde kia sportage gevonden .....ingevoerd vanuit duitsland en getipt door Anita die altijd op uiterste allertheid staat......ze wist immers dat ik enorm tevreden was over mn vorige kia sportage....dank hiervoor

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk, persoonlijk en deskundig advies!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de 2e keer een auto gekocht bij Kusters Auto\'s. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Weer super tevreden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kreeg een mooie prijs voor de auto en dat incl. de winterbandenset ipv lage prijs en dan nog eens extra bijbetalen voor accessoires. Dit kwam oprecht op mij over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super nette mensen en een super service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn contact met zowel Peter als Anita. Ze houden je netjes op de hoogte, zijn zorgvuldig en denken mee. Zeer positief ervaren. Wil je een andere auto, dan moet je hier zijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de service. Terwijl wij een proefritje maakten met de auto, werden onze kinderen vermaakt met een mooie kleurplaat. Eerlijk bedrijf, erg klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste contact hebben we een heel goed gevoel overgehouden aan Kusters Autos. Na proefrit de \'gebreken\' besproken en die werden beter opgelost dan afgesproken. 3 banden verwisseld ipv 1. Ook waterpomp vervangen terwijl het eigenlijk niet echt nodig was. Ze denken in het belang van de klant. Niet in eigen belang.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en weet echt wat mensen beweegt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had de auto online gezien. Ik had smorgens gebeld en kreeg een heel vriendelijke man aan de lijn. Dat gaf me al een goed gevoel. Bij de ontmoeting werd dit gevoel alleen maar versterkt. We hebben dezelfde dag nog het besluit genomen om de auto te kopen. De week erop stond de auto klaar voor ons. Contact met zijn vrouw was ook heel fijn en deskundig. Het was best een rit vanuit heerlen maar ik zou m de volgende x zo weer doen! Bedankt!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel tevreden en positief over de manier waarop wij geholpen zijn. Het contact verliep prettig, was vriendelijk, duidelijk en correct. Bij vragen wordt adequaat geantwoord. De auto die we hier gekocht hebben wij pas bevalt ons uitstekend. Aanrader !!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijk, meedenkend, duidelijk en eerlijke afspraken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service; Heel vriendelijk en open

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben bij dit bedrijf tot nu toe prima geholpen.\r\nHeb de auto pas 2 dagen. Dus verder kan ik nog niet veel zeggen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ging kijken voor een 2e handse auto. Mocht gelijk een testrit maken. Uitstekend geholpen, goede communicatie achteraf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles is goed te bespreken onder het genot van een lekker kopje koffie, Of je nu 2 of 5 keer terug komt,ze zijn altijd vriendelijk en luisteren serieus naar je. Problemen worden zonder meer verholpen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit zijn echt vakmensen. Geven goed advies en denken met je mee. Ze komen al hun afspraken na en onderhouden goed contact met je. Een echte aanrader!!