Buiten gewoon top

Goede communicatie en er word overal de tijd voor genomen. Is gewoon heel vertrouwd en heel transparant zonder poespas. Zal zeker hier terug komen. Kan 1 ding zeggen ga zo door. Groetjes Roland & Naomi

Klantvriendelijkheid en maatwerk staan hoog in het vaandel.

Op zoek naar een andere auto kwamen we bij Kusters Auto's uit. Na enkele onplezierige ervaringen bij andere autodealers leek het alsof we thuiskwamen. Dit gevoel wordt mede veroorzaakt door de vriendelijke, rustige maar zeker ook zakelijke manier van ontvangen. Dit bedrijf geeft vertrouwen en levert maatwerk, al naar gelang de wensen en financiële armslag. Dit bedrijf is daardoor uniek. Echt een aanrader!

Top goede service, leuke mensen zeer vriendelijk

We werden van het begin aan geweldig ontvangen en geholpen in onze keus Men was meegaand en er was ruimte voor wat extra’s. Wij wilden graag trekhaak en dat werd zonder na te denken gratis aangeboden. Al met al een zeer positieve ervaring! Fam ter Braake Eindhoven

Ongedwongen, vriendelijk, warm welkom

Ongedwongen , vriendelijk en warm ontvangen, no nonsens en tijd voor ons als kopers, fijne ervaring Gr Patricia en Noël

Geweldig autobedrijf!

Wij hebben hier vanuit zuid Limburg een auto gekocht. Aan de telefoon al een ontzettend fijn gesprek en de fysieke afspraak was niet anders. Hele fijne mensen die mee denken en ook eerlijk zijn. In vergelijking met andere auto verkopers steken ze er positief bovenuit. Als we ooit nog een auto nodig hebben, komen we zeker terug ondanks de afstand.

Zeer prettige dienstverlening

Vriendelijke mensen, duidelijke informatie, goede deal gemaakt, op eigen beweging nog wat extra een de auto gedaan om mij als klant te ontzien van aankomende kosten.

Zeer fijne ervaring!

Het maken van een afspraak was geen enkel probleem. Een zeer vriendelijk en open autobedrijf. Nemen echt de tijd om je te informeren over de auto! Het voelde fijn om hier een auto te kopen!

Gastvrije mensen die ons ondanks de corona tijd prima hebben geholpen aan een geweldige auto voor een goede prijs. Toen we hem kwamen ophalen kregen we ook nog eens gratis de winterbanden erbij. Zeker aan te raden!!

Fijne auto met een top service

Onze auto gekocht bij Kusters. Als je een afspraak maakt kan je altijd terecht voor een proefrit of om nog even de auto te bekijken. Erg fijn als je nog twijfels heb over het type auto. Binnen een week konden we de auto ophalen en genieten nu van onze mooie gezinsauto.

Klantvriendelijk

Auto stond mooi klaar voor proefrit en ook aflevering netjes. Duidelijk en zeer klantvriendelijk. Wij zijn tevreden met onze aankoop.

Nette goede service , geleverd zoals afgesproken !

Mooie bus gekocht . Nette inruil prijs gekregen voor mijn bus . Hoop op een goede koop !

Super. Geniet elke keer weer wanneer ik aan t rijden ben.

Geniet van elke rit. De fiets blijft in de garage

Warm ontvangst, betrouwbare mensen.

Vaak voel je je "1 van de 100" tijdens een verkoop. In dit geval was het een warm en open ontvangst. Wanneer er vragen waren kon ik deze stellen en er werd samen gekeken naar een goede verkoopdeal. Een juiste afhandeling met een betrouwbaar bedrijf. Ik kan weer veilig de weg op met een prachtige auto!

net en eerlijk bedrijf

We hebben een nette auto daar gekocht en zeer tevreden over de afspraken die ze maken. ook nemen ze de tijd voor je. Ze hadden zelfs meer gedaan dan wat afgesproken was. dat zijn wel de puntjes op de i . Volgende keer weer even kijken of ze weer iets hebben staan als we weer een andere auto nodig hebben.

Hier koop je vertrouwd

Drie weken geleden een auto gekocht. Peter en Anita nemen uitgebreid de tijd voor je. Hier koop je echt vertrouwd, echt t gevoel dat de klant koning is......... Zou er zo weer auto kopen.

Gezellig en vriendelijke mensen

Goed geholpen. Komen afspraken na.

Top geholpen!

Vorig jaar mijn Seat Leon bij Kusters gekocht. Door een knie operatie niet meer mogelijk om met schakel te rijden, dus op zoek naar een automaat. Deze was zo gevonden een Ford Fiesta! Alles netjes geregeld met de inruil van mijn Seat en top afgeleverd!

Goede, klantgerichte en snelle service

Onlangs mijn Kia Picanto bij Kusters auto’s gekocht. Nadat ik met een zoekopdracht bij Kusters auto’s terecht was gekomen, zijn zij voor mij op zoek gegaan. Een korte tijd daarna hadden zij de perfecte auto voor mij gevonden. De auto voldeed aan alle wensen en had mijn wensen zelfs overtroffen! Kortom, ik ben een tevreden klant!

Eerlijke vriendelijkheid zoals het altijd zou moeten

Mooie Honda gekocht, goede inruilprijs gekregen en de Brabantse gezelligheid krijg je erbij cadeau!

Zeer klantvriendelijk en servicegericht

Wij hebben een zeer prettige ervaring bij Kusters auto’s mogen hebben. Direct en snel contact, uitstekende service en zeer klantgericht met scherpe prijzen. We voelde ons direct op ons gemak en hebben op een ontspannen manier zaken kunnen doen.

Top service, heel vriendelijk

Top service en heel vriendelijk

Geweldig geholpen

Fijn ontvangt en geweldig geholpen en nemen de tijd om je te helpen en te adviseren.

Prettig en leuke behandeling.

Vriendelijke en kundige ervaring maar dat was al bekend.

Perfecte service en kwaliteit!!

Ongedwongen benadering en zeer vriendelijke omgang. De auto werd zelfs aan huis bezorgd omdat de zaak gesloten was tijdens de corona maatregelen. Auto is in perfecte staat afgeleverd. Als zeer prettig ervaren.

Dit autobedrijf heeft een geweldige service en de medewerkers zijn bijzonder vriendelijk.

Topbedrijf.

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.