geweldig

Er wordt onder het genot van een kopje koffie naar je geluisterd en wat vooral belangrijk is, actie ondernomen als dat nodig is. Een echte aanrader

Zeer open en transparant

In eerste instantie een proefrit gemaakt die als zeer prettig werd ervaren. Op de auto zaten nog wat krasjes aantroffen omdat deze nog niet gepoetst was. De afspraak gemaakt dat zij de auto zouden poetsen en dat we de week erop terug zouden komen. Toen we de week erop terug kwamen waren zoals beloofd nagenoeg alle krasjes weg. Nu trotse eigenaar van deze mooie Skoda Octavia.

Meedenken, klantvriendelijk en service staan op de 1e plaats.

Anita en Peter werken als een bijzonder klantvriendelijk team met service hoog in het vaandel. Ze denken met de klant mee en geven een eerlijk advies zonder de eigen mening op te dringen. Naar mijn ervaring staan ze altijd klaar voor de klant en onderscheiden ze zich door het familiegevoel wat ze de klant geven.

Fantastische warme betrouwbare garage!

Wat een warm bad, gelijk bij binnenkomst een prettige benadering. Werden top geholpen en kregen het juiste advies. We hebben een prachtige auto gekocht waar we erg blij mee zijn. Aanrader!! Ons zie zeer zeker weer terug

Goede, persoonlijke en vriendelijke service

Goede en vriendelijke service afgestemd op de klant

Aangenaam verrast

Tijd voor een gesprek en goede uitleg over de werkwijze van de firma.

Afspraken worden nagekomen.

Een man, een man, een woord, een woord. Daar waar meegedacht kan worden doen ze. Service van een hoog peil

Een prettige sfeer en hele leuke verkopers.

Zeer klantvriendelijk en zeker niet opdringerig. Weten waar ze over praten. Professioneel en vakkundig. Nemen alle tijd voor de klant.

Hele fijne mensen

Het zijn hele vriendelijke mensen en weten waar ze over praten. Alles is bespreekbaar , Je voelt je gelijk thuis!

Hele fijne persoonlijke service.

Zeer prettige garage, na een zoekopdracht de perfecte auto gevonden. Goede service en er wordt veel tijd genomen voor je autowens.

Helemaal goed!

Ik heb Kusters Auto’s een zoekopdracht gegeven. En wat hebben ze een prachtige auto voor mij gevonden die helemaal aan mijn wensen voldoet!

TOP

We werden vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Er werd goed naar ons geluisterd en er werd goed meegedacht. We werden goed op de hoogte gehouden van de zoekactie. we zijn blij met onze nieuwe auto

Klantvriendelijk en service staan op de 1e plaats. Je word heel warm ontvangen, ook met kinderen van harte welkom. Ze nemen alle tijd voor je, dringen niets op. Kortom een bedrijf om trots op te zijn.

De eigenaren zijn klantvriendelijk en bieden goede service. Ze nemen de tijd voor je en zijn betrouwbaar. Ze denken met je mee en geven je alle ruimte om geen overhaaste beslissing te nemen. Wij zijn dan ook zeer tevreden met onze nieuwe auto.

Spontaan, eerlijk, betrokken en vertrouwen

Er is goed omgegaan met onze wensen, de betrokkenheid was prima en wij hebben er alle vertrouwen in een prima auto gekocht te hebben.

Geweldige, persoonlijke en ouderwetse service

We zijn door de eigenaren heel erg goed geholpen, ze waren vriendelijk, eerlijk en niet opdringerig,,ze willen mensen iets verkopen waar ze zelf maar ook wij als klant achter staan, ze dachten met ons mee en ze gaven ons rustig de tijd om een beslissing te nemen met de nodige service erbij.

Wij zijn heel tevreden en positief over de manier waarop wij geholpen zijn. We hebben een zoekopdracht gedaan. Ze hebben hun uiterste best gedaan en een prachtige auto voor ons gevonden. Klantvriendelijkheid en de tijd voor je nemen staat zeker bij Peter en Anita voorop. Een warm en gezellig ontvangst! Goede service.

Professioneel met uitstekende service

Professioneel bedrijf met uitstekende service. Zeer klantvriendelijke mensen die hun best doen jou de juiste auto te verkopen omdat die bij je past, niet omdat ze willen verkopen. Staat je auto er niet tussen, gaan ze voor je opzoek! Peter en Anita, ga zo door!!

Kusters Auto's is een prima bedrijf waar de klant nog koning is.

Bij Kusters Auto's word je goed geholpen en word er ruim de tijd voor een klant genomen zodat ze weten wat de wensen van de klant zijn en ze daar aan kunnen voldoen.

Super bedrijf

30 seconden is te kort! Anita & Peter, geweldige mensen!

We zijn heel tevreden met onze auto die we bij de garage hebben gekocht

Een heel hartelijk ontvangst door Peter en Anita , Goede uitleg van de auto die we hebben gekocht. Aflevering van de auto prima alles in orde van de garage volgens afspraak top.

Super service !

Peter en Anita, Hartelijk dank voor de fijne samenwerking en de geweldige service: ben ontzettend blij met mijn nieuwe autootje!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kende ze persoonlijk al em wilde ook daar mn auto kopen..was al even op zoek naar iets anders en eindelijk een hele mooie ingevoerde kia sportage gevonden .....ingevoerd vanuit duitsland en getipt door Anita die altijd op uiterste allertheid staat......ze wist immers dat ik enorm tevreden was over mn vorige kia sportage....dank hiervoor

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk, persoonlijk en deskundig advies!!

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.