top kwaliteit naar eigen wens

wordt goed naar je wensen geluisterd en mee gedacht

Duidelijke en goede service

Super!

Hele goede service!

Persoonlijke top service

Wij waren op zoek naar een gezinsauto, dat was eigenlijk het enige wat we wisten op het moment dat we de showroom bij Kusters Auto's binnenliepen. Vervolgens zijn we geweldig geholpen door Peter en Anita. Of het nou ging om de keuze voor een nieuwe auto, het inruilen van de huidige auto of na een paar weken het updaten van de navigatie, overal werden we deskundigheid bij geholpen. Ook het contact was persoonlijk en snel, waardoor we snel knopen konden doorhakken. Ook na de aankoop blijven Peter en Anita altijd bereid om te helpen.

Zou er bijna iedere week een auto willen kopen

Hele hartelijke mensen(Brabanders he) Alle vragen direct beantwoorden,geen verkooppraatjes.Kortom fijne auto s fijne mensen.Ga zo door Anita en Peter Goede zaken in de toekomst. Groetjes CORRIE EN GER VENLO

Super service!

Op Autotrack kwam de Nissan Qashqai in beeld die ons erg aansprak en hier te koop stond. Omdat we in Wernhout wonen hebben we een afspraak gemaakt om de auto te bezichtigen. We werden erg vriendelijk ontvangen en hebben een proefrit gemaakt, ook nog met een andere auto. Dat was allemaal geen probleem. We hoefden niet lang na te denken en de Nissan was snel gekocht. Het gevoel was gewoon goed, geen gladde verkooppraatjes maar gewoon Peter en Anita. Een aanrader!

Betrouwbaar en goede service!

Al vaker hier een auto gekocht en altijd goed geholpen, hartelijke ontvangst en persoonlijke benadering. Erg tevreden met onze nieuwe auto! Dankjewel Peter en Anita.

goed ontvangst

Goed geholpen Zeer klantvriendelijk ook nadat de koop gesloten is nog alle tijd voor een praatje

Top bedrijf

Uitstekend geholpen auto gekocht en de service is optimaal.

Wij willen nooit meer ergens anders een auto kopen!

We hebben advies op maat gekregen: aan de hand van onze wensen is Kusters voor ons op zoek gegaan naar een auto. En die hebben ze gevonden! In het proces van de aankoop hebben ze steeds duidelijk gecommuniceerd over de voortgang, waardoor we goed wisten waar we aan toe waren. Wij raden anderen echt zeker aan om je auto hier te kopen!

Zeer goed geholpen

Deskundigheid, persoonlijke benadering, zeer tevreden

erg prettig

super

super goed geholpen.

Uitstekende Service, deskundig en klantgericht

Geen leaseauto meer en gezinsuitbreiding dus op zoek naar een ruime station. Deze hebben we via autotrack gevonden in Someren bij Kusters Auto. Omdat we vanuit Schijndel moesten komen vooraf even gebeld. Vriendelijk te woord gestaan door Peter en een voor dezelfde ochtend een afspraak gemaakt. Tijdens de afspraak zijn we heel goed geholpen door Anita. Geen gladde verkoper maar iemand met verstand van zaken. Proefrit was geen probleem en op alle vragen een goed antwoord. Na de proefrit was de deal ook snel gesloten. Na een week de auto opgehaald met verse apk en onderhoud. Voor de kinderen hadden ze ook nog een leuke verrassing, helemaal top. Zo konden we met een goed gevoel naar huis met onze nieuwe auto.

Al jaren klant en nog steeds heel tevreden

Je kunt alles bespreken wat je wensen zijn en Kusters Auto's gaat gericht zoeken naar een auto van je wensen. Scheelt je zelf heel veel zoekwerk en de service is voortreffelijk.

Perfect geregeld en zeer klantgericht

Extra kentekenplaat en verloop stekker erbij gekregen zonder erom gevraagd te hebben. Klantvriendelijk en komen eerlijk en betrouwbaar over. Wij wonen vlakbij Nijmegen maar alles digitaal kunnen regelen. Prima.

Nette vriendelijke mensen

Ford Fiesta gekocht voor mijn dochter. Fijne vriendelijke mensen. Hartelijk dank Anita en Peter

Mijn moeder ontzettend goed geholpen wanneer zij snel een auto nodig had, nu exact de gewilde auto gevonden door jullie voor mij. Ik kan niet anders zeggen dat jullie geweldig zijn en de belangen van de klant altijd in oog hebben.

Persoonlijke eerlijke service

Erg hartelijke ontvangst en persoonlijke benadering. Winden er geen doekjes om en prettige afhandeling.

Geweldig geholpen met de zoektocht naar de door ons gewenst auto

Geweldig geholpen met de zoektocht naar de door ons gewenst auto Zeer vriendelijk en meedenkend.

Geweldige Service

Wij hadden meteen een fijn gevoel toen we onze Renault Captur bij hen hadden besteld.

Super service!

Leuke auto opgehaald, goede service. Betrouwbare mensen die weten waar ze het over hebben!

super tevreden!!

een zoekopdracht gegeven, met het merk en al onze wensen voor een auto en perfect door jullie 2tjes uitgevoerd volgens ons verzoek. Super bedankt!! p.s kruipolie werkt perfect :) groetjes Twan en Suzanne

100% tevreden, super service!

Middels zoekopdracht heeft Peter de perfecte auto voor ons gevonden! Met meer opties dan we gehoopt hadden. Wij zijn meer dan tevreden. Daarnaast is het contact met Peter en Anita heel persoonlijk. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je en je voelt je erg welkom. Ook krijg je snel reactie bij vragen. Kortom: het is ons uitstekend bevallen en komen hier zeker weer terug!

Super geregeld

We wisten wat voor auto we wilden en Kusters autos heeft die gevonden en nog mooier dan gedacht klasse!

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.