Zeer klantvriendelijk en servicegericht

Wij hebben een zeer prettige ervaring bij Kusters auto’s mogen hebben. Direct en snel contact, uitstekende service en zeer klantgericht met scherpe prijzen. We voelde ons direct op ons gemak en hebben op een ontspannen manier zaken kunnen doen.

Top service, heel vriendelijk

Top service en heel vriendelijk

Geweldig geholpen

Fijn ontvangt en geweldig geholpen en nemen de tijd om je te helpen en te adviseren.

Prettig en leuke behandeling.

Vriendelijke en kundige ervaring maar dat was al bekend.

Perfecte service en kwaliteit!!

Ongedwongen benadering en zeer vriendelijke omgang. De auto werd zelfs aan huis bezorgd omdat de zaak gesloten was tijdens de corona maatregelen. Auto is in perfecte staat afgeleverd. Als zeer prettig ervaren.

Dit autobedrijf heeft een geweldige service en de medewerkers zijn bijzonder vriendelijk.

Topbedrijf.

Super vriendelijk en geweldige service

Dit is al de derde auto die ik hier gekocht heb en waarschijnlijk ook niet de laatste. Eerlijke prijzen en geen nonsens. Zeer fijne mensen om zaken mee te doen, een absolute aanrader!

Heel erg tevreden over mijn auto. Zoals afgesproken netjes klaar gemaakt voor aflevering.

Pesoonlijk en oprecht

Fijne mensen met goede service

Helemaal goed

Vol vertrouwen

Op een leuke manier geholpe

De hartelijkheid waarmee we werden ontvangen sprak ons heel erg aan, ook de kennis van zaken straalde er vanaf. Aan de netheid van het bedrijf zag je dat er zorgvuldig werd gewerkt. Hier wil ik weel elke week een auto kopen.

goede ervaring

Bij Kusters een Nissan Qashqai aangeschaft, fijn en professioneel geholpen. Goede en eerlijke prijs gekregen voor mijn huidige auto, proefrit kunnen maken en auto heeft volledige servicebeurt gekregen. Bij het ontbreken van een bijbehorend boekje in de verkeerde taal werd gratis en voor niks een boekje besteld in het Nederlands, topservice !!!!

Een geweldige en zeer vakkundige begeleiding naar een perfect passende auto!

Mijn auto was echt op en dus moest ik op zoek naar een nieuwe, maar ik wist echt niet wat ik wilde. Peter en Anita hebben uitgebreid de tijd genomen om goed te luisteren naar mijn wensen. Ook stelde ze de juiste vragen om nog scherper te krijgen wat ik wilde. Vervolgens zijn ze op zoek gegaan naar de best passende auto. Ze hebben me telkens van elke stap heel goed op de hoogte gehouden en met heel veel geduld mijn vragen beantwoord. Zelf nadat ze de auto speciaal voor mij uit Duitsland gehaald hadden, werd me helemaal niks opgedrongen en had ik nog alle keuzevrijheid. Omdat het echt de best passende auto was, heb ik hem gekocht. Ook de service en begeleiding daarna waren geweldig. Met een goed gevoel en trots rijd ik nu rond in mijn nieuwe auto. Peter en Anita zijn vakmensen met veel kennis en kunde en met hart voor hun klanten. Ik hoop nog lang van deze auto te kunnen genieten, maar mocht hij aan vervanging toe zijn, dan weet ik nu al dat ik mijn volgende auto ook daar ga kopen!!!

Professioneel behandeld

Erg fijn ontvangen met een kop koffie, en goed geholpen

Super goede service en oprecht vriendelijk

Onze ervaring is. We waren daar en zagen de auto die we wilde. Konden een proefrit maken. Ze nemen de tijd voor je. Ze zijn super vriendelijk. En niets is te veel gevraagd. Voor herhaling vatbaar. Ga zo door. Grts. Mieke en Mario uit Eindhoven

Een fijne ervaring in alle opzichten

Vanaf het eerste contact voelde het goed. Open, eerlijk, meedenkend en flexibel zijn woorden waarmee ik Peter en Anita zou willen omschrijven. Ik kan Kusters Auto's oprecht aanbevelen.

Super zaak, vriendelijke en betrouwbare eigenaren! Willen het beste voor de klant, goed advies en niets is teveel.

Super service

Heel erg blij met onze nieuwe aankoop. Uitstekend geholpen. What you see is what you get. Eerlijk, klantvriendelijk, kundig. Een aanrader voor iedereen. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Behulpzaam, aandachtig en een goede koop!

Vanwege gezinsuitbreiding op zoek naar een nieuwe auto, via internet terechtgekomen bij kusters auto’s. Hartelijk ontvangen bij eerste afspraak. Echte persoonlijke aandacht van Anita en Peter die veel moeite gestoken hebben om de aankoop zo fijn mogelijk te laten verlopen. We hebben hun service ervaren als echte betrokkenheid (geen verkooppraatjes). Daarnaast een mooie auto voor een eerlijke prijs!

top kwaliteit naar eigen wens

wordt goed naar je wensen geluisterd en mee gedacht

Duidelijke en goede service

Super!

Hele goede service!

Persoonlijke top service

Wij waren op zoek naar een gezinsauto, dat was eigenlijk het enige wat we wisten op het moment dat we de showroom bij Kusters Auto's binnenliepen. Vervolgens zijn we geweldig geholpen door Peter en Anita. Of het nou ging om de keuze voor een nieuwe auto, het inruilen van de huidige auto of na een paar weken het updaten van de navigatie, overal werden we deskundigheid bij geholpen. Ook het contact was persoonlijk en snel, waardoor we snel knopen konden doorhakken. Ook na de aankoop blijven Peter en Anita altijd bereid om te helpen.

Zou er bijna iedere week een auto willen kopen

Hele hartelijke mensen(Brabanders he) Alle vragen direct beantwoorden,geen verkooppraatjes.Kortom fijne auto s fijne mensen.Ga zo door Anita en Peter Goede zaken in de toekomst. Groetjes CORRIE EN GER VENLO

Super service!

Op Autotrack kwam de Nissan Qashqai in beeld die ons erg aansprak en hier te koop stond. Omdat we in Wernhout wonen hebben we een afspraak gemaakt om de auto te bezichtigen. We werden erg vriendelijk ontvangen en hebben een proefrit gemaakt, ook nog met een andere auto. Dat was allemaal geen probleem. We hoefden niet lang na te denken en de Nissan was snel gekocht. Het gevoel was gewoon goed, geen gladde verkooppraatjes maar gewoon Peter en Anita. Een aanrader!

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.