Prettig volk, komen afspraken na

De aanschaf van onze bestelbus verliep soepel, er was alle ruimte om een keuringsmonteur mee te nemen en de ontvangst was prettig. De besproken punten zijn prima afgewerkt bij aflevering.

Service zoals het hoort!

Inmiddels mijn tweede auto gekocht bij Kusters Someren. Prima service en werk volgens afspraak!!

vriendelijk, flexibel en klantgericht

Vanaf het eerste moment van contact zijn wij persoonlijk en zeer vriendelijk behandeld. De service is klantgericht en heel flexibel. Omdat wij van ver moesten komen, konden wij zelfs 's avonds voor een proefrit langskomen. De auto werd ondanks de afstand aan huis afgeleverd. Kortom, we hebben aan ons bezoek aan Kusters Auto's niet alleen een heel mooie auto, maar ook een zeer prettige ervaring over gehouden.

Geweldige gastvrije service

Kan deze garage en dealer bij iedereen aanraden

Goed bedrijf met vriendelijk personeel.

Ik had de opdracht uitgezet te zoeken naar een VW T-roc. Na enkele weken hadden ze er een gevonden en binnen korte tijd reed ik er in. Vriendelijke mensen met verstand van zaken.

Goede service, goede uitleg, vriendelijk

Een leuk en vriendelijk stel, Anita en Peter. Na een lekkere kop koffie zijn we gaan kijken naar een geschikte auto voor mij. De uitleg van de auto die ik heb uitgekozen was heel goed en duidelijk. Bij de levering ook nog 2 nieuwe banden. Kortom een leuk en mooi bedrijf. Goede service en leuke mensen.

Goede, persoonlijke service en zeer klantvriendelijk

Vanuit Rotterdam bij Kusters Auto’s terecht gekomen na goede recensies van bekenden. Heel tevreden met het besluit om onze auto hier te kopen. Vanaf het eerste moment een vertrouwd gevoel en de service is persoonlijk en zeer klantvriendelijk. Zo is er bijvoorbeeld met ons meegedacht over het moment van ophalen en het aanvragen van een parkeervergunning.

Vol vertrouwen en in een fijne sfeer een auto gekocht, wij komen zeker terug!

Gastvrij, eerlijk, gun-factor, vriendelijk, duidelijk en nemen alle tijd voor je!

Nog nooit met zoveel voldoening een auto aangeschaft !

Het was een waar genoegen om hier een andere auto aan te schaffen. Ze nemen echt de tijd en het geduld voor een goed gesprek. Geen overbodige info of zo, gewoon eerlijk zonder franje. En ze hebben goede koffie in echte kopjes .

Nette en goede service

Erg klantvriendelijk! Peter en Anita kunnen duidelijke informatie geven over de auto. Goede communicatie en ook de inruil van mijn oude auto was top en duidelijk geregeld. Koffie staat altijd klaar en nemen ook de tijd voor je om alles over de auto te vertellen. Ik zou hier zeker nog een auto kopen in de toekomst!

Goeie service!

Goeie service en duidelijke communicatie. Super blij met mijn auto via kusters auto's Vincent Wageningen

Wederom perfect en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van onze auto.

Goede communicatie. Komen afspraken na. Aardig en behulpzaam, denken met je mee. Goede advies. Peter en anita bedankt voor de Goede zorgen. Hij rijd heerlijk. Aankoop hyundai tucson.

Super service!

Super gastvrij en een fijne service!

Zeer klantgericht

Kusters Auto's verkoop alleen goede occasions en combineert dat met een hoog service niveau. De klantgerichtheid vind je in een gemoedelijke Brabantse benadering. Afspraken worden nagekomen en er is ook nog ruimte voor een stukje extra service, zoals bijvoorbeeld adviezen bij de verkoop aan een andere partij van de inruilauto. Ik zou zo weer een auto kopen bij Kusters of een opdracht geven voor import van een geschikte auto uit België of Duitsland.

Wij zijn tevreden

Wij zijn tevreden

Fijn bedrijf en aardige mensen.

Hier onlangs een auto gekocht. De eigenaars zijn erg vriendelijk en nemen alle tijd voor je. Je krijgt alle tijd en ruimte om na te denken over de eventuele aankoop. Auto is keurig volgens afspraak afgeleverd en bevalt tot op heden uitstekend. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanraden.

Goede service, leuke mensen en zeer vriendelijk

Een zeer vriendelijk autobedrijf. Nemen de tijd voor jou om te informeren over de auto, klantvriendelijk staat bovenaan. Afspraken die je maakt rworden nagekomen en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Zeer vriendelijk en naar tevredenheid geholpen

1e indruk: geweldige mensen, zeer behulpzaam. Ook bij de aflevering werd de tijd genomen om een en ander door te nemen/uit te leggen. Dit vonden wij zeer prettig. zeker een aanrader om te gaan kijken als er een geschikte auto in de voorraad is.

Top service door Anita en Peter.

Vanaf de bezichtiging, tot aan de aankoop en het ophalen van de auto top service. Vriendelijke, gastvrij mensen, niet opdringerig, een gevoel van thuiskomen.

Top service

Prachtige auto gekocht bij dit bedrijf, erg blij mee. Afspraken worden goed uitgevoerd, Kortom: Top Service!

Heel fijn bedrijf

Ontzettend vriendelijke mensen met hart voor de zaak. De koffie staat altijd klaar en mijn auto is tiptop afgeleverd. Heel blij dat ik bij mijn zoektocht naar een auto bij Kusters Auto's ben uitgekomen.

Geweldig!

Zorgvuldig rustig advies. Ze nemen alle tijd voor je. Je voelt je helemaal op je gemak, hierbij wordt echt gekeken naar wat er bij jou past qua auto.

In een woord, geweldig!

Bij Kuaters koop ik nu mijn 2e auto, en zeker niet mijn laatste. Denken met je mee, in welke situatie ook. Ze komen hun afspraken na en hebben ook deze auto weer netjes afgeleverd. Top bedrijf!

Heel goed

Ontvangst heel spontaan. Heel netjes en correct geholpen.

Over Kusters Auto's

Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens. Ook op afspraak buiten de openingstijden te bezoeken.