Sympathiek bedrijf

Mijn vrouw en ik hebben twee geslaagde transacties binnen korte tijd afgewikkeld bij Ridderman Auto. Het is een sympathiek bedrijf. Richard heeft verstand van zaken en kiest zijn occasion-aanbod met zorg. Hier geen geen gladde praatjes en addertjes onder het gras maar een eerlijk verhaal over kwalitatief prima auto's in mooie staat. Met de after-sales service zit het ook goed middels de samenwerking met het allround service-bedrijf Vobri als partner onder één dak. De deskundigheid en servicegerichtheid van Rick in de werkplaats is top. Een garage waar je met een goed gevoel vandaan komt.

Gewoon Goed!

Ik had mijn rode Peugeot 107 active gezien op Autotrack. Na het lezen van alle opties, hebben we een flinke trip gemaakt om een proefrit te maken en de auto is direct meegegaan. Gewoon een goed gevoel bij het bedrijf, en iedereen die er werkt! Ze doen nét een beetje meer... En doen dat vooral ook met plezier. Bedankt!

Prima!

Flexibel ook in deze tijd... Afspraak voor ‘s avonds kunnen plannen. Auto stond klaar en was gelukkig precies als omschreven. Gekocht en met Richard kunnen overleggen dat we de nieuwe auto gelijk konden meenemen en onze oude auto konden laten staan ondanks dat we hier niet op gerekend hadden met de papieren. Heel simpel opgelost en scheelde ons een extra rit. Laagdrempelig bedrijf met prima service en eerlijke aandacht.

Top bedrijf 👍

Eerlijk en toegankelijk autobedrijf met mooie auto’s. Leuke kerels, ook in de werkplaats. Ze willen alles voor je doen om je te helpen. Ik kan me prima in de andere reviews vinden, die bevestigen alleen maar mijn ervaring. Klasse mannen, gezien de (hele) volle werkplaats doen jullie ook in deze tijden goede zaken, en verdiend ook. Nogmaals bedankt! Gr. Peter.

Betrouwbare garage en zeer klantvriendelijk

Leuke auto gekocht bij Ridderman Auto. We hebben een prima gevoel aan het bedrijf overgehouden.

Goede service en erg klantvriendelijk!

Een aantal weken geleden heb ik een auto gekocht bij dit bedrijf. Helaas begon na een paar dagen het motorlampje te branden. Hoewel het uiteindelijk meeviel hebben ze mijn probleem erg serieus genomen en ben ik snel en behulpzaam geholpen. Topservice en erg aardig personeel!

Perfecte service! Eerlijk en aangenaam contact!

Bij de aankoop (en inruil) van een Passat prima geholpen en geadviseerd door Richard! Geen ‘snelle verkoper in het pak’, maar een oprechte, eerlijke en warme persoonlijkheid met een no-nonsense benadering! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Altijd vriendelijk en goede service!.

De onmogelijke Bucketlist?

Mijn "autoscout" wensenlijst was als volgt: Stationwagen of SUV, logische km.stand onder de 130.000, benzine,meer dan 250pk,zuiniger dan 1 op 11, incl.onderhoudsboekjes, 4 nieuwe all-weather banden, trekhaak(liefst afneembaar)Volledig dekra gekeurd, airco gereinigd, grote beurt,nieuwe apk, nieuwe remschijven en blokken en showroomklaar voor onder de 20.000 euro. Maar dat was nog niet alles : verkoper met goede reviews dus niet zo'n snelle Harry, geduld, verstand van auto's, luisterend oor naar wat klant eigenlijk wil, beleefd en eigenlijk ook graag perfectionist met liefde voor auto's (en passant uitlaat-ophangpuntje vervangen,wit kentekenplaatje erbij) waarbij je denkt : koffie en strik om je auto of taart bij aflevering. Bestaat niet denk je? Mooi wel dus ! Hij heet Richard Ridderman uit Schoonebeek. Ik wens hem heel veel succes! Dank voor prachtige Volvo. W.g. Bob

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hadden richard gevraagd om voor ons een grotere auto op te zoeken ivm gezins uitbreiding. We zochten een peugeot 308 sw vanaf 2014 met een aantal wensen waar de auto aan moest voldoen. \r\n\r\nNaar een paar weken had richard al de auto gevonden en de kleur en opties wat wij er graag op zouden willen hebben. \r\n\r\nNadat we de auto bekeken hadden en een proefrit gemaakt hadden , was dit de auto die we zochten.\r\nRidderman auto heeft verder alles voor ons geregeld en in orde gemaakt.\r\n\r\nKort daarna hebben we de auto opgehaald. Hij was van buiten en van binnen keurig gepoetst ,\r\n\r\nKortom, wij zijn zééér tevreden over de auto en ridderman auto\'s. \r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben bij Richard een mooie auto gekocht. Hij heeft alle tijd voor ons genomen. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles netjes en correct afgehandeld\r\nRichard is zeer klant vriendelijk \r\nIemand met hart voor zijn zaak en klanten \r\nEn wij zijn zeer gelukkig met onze Skoda van Ridderman\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn eerlijk bedrijf om zaken mee te doen, Richard neemt de tijd voor je en is deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een aantal weken geleden een geweldig mooie, complete Audi gekocht bij Richard. Vooraf was de communicatie telefonisch al erg prettig. Richard heeft voor ons vertrek vanuit Brabant de auto nog extra grondig nagekeken op punten die voor ons belangrijk waren, zodat we niet voor niets naar Schoonebeek reden. Eenmaal daar aangekomen nam Richard uitgebreid tijd voor ons en na een prettige proefrit besloten we de auto te kopen. Door vakanties duurde het een aantal weken voor we de auto konden ophalen en er moesten nog wat dingen aan de auto gedaan worden. In deze weken hield Richard ons steeds op de hoogte. Toen we gisteren de auto ophaalde, stond hij netjes voor ons klaar. Hij had zelfs een aantal punten aan de auto nog verbeterd, zoals de bekleding onder de motorkap en nieuwe batterijen in de sleutels. Wat een service! Richard is erg flexibel, we konden dus ook buiten de openingstijden langskomen. Al met al een enorm positieve ervaring met deze autoliefhebber waarbij je geen seconde het gevoel hebt dat hij je perse een auto wil verkopen. Wij zouden een volgende keer met een gerust hart weer naar Schoonebeek rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zeer goede ervaringen met Richard. We hebben in vrij korte tijd twee auto\'s bij hem gekocht. Twee auto\'s in nieuwstaat. De tweede was een zoekopdracht die hij voor mij op zich heeft genomen. En dat is hem gelukt. Super mooie auto. De komende tijd zijn wij voorzien maar ik zou er zo weer een auto kopen. Echt een aanrader. Hij neemt alle tijd voor je en helpt echt mee met wat de klant wil

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweede keer auto gekocht. Goeie service en mee denk niveau omtrent keuze in de markt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein bedrijfje wat een mooie auto te koop had staan. \r\nVerkoper is een aardige man die rustig en professioneel overkomt.\r\n\r\nIk ben zeer blij met de aankoop.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig zaken doen!! We hebben onlangs onze tweede bestelauto bij Richard gekocht. We zouden gaan voor een gebruikte maar het is uiteindelijk een nieuwe geworden. Het even \"doorzoeken\" van Richard en met een beter advies komen hebben we zeer gewaardeerd en heeft zeker de doorslag gegeven.