Hier gaat het nog persoonlijk

Na lang zoeken heb ik mijn droomauto hier gevonden, hartelijk ontvangen en onder het genot van een lekker kopje koffie deal gesloten. Ben zeer tevreden.

Persoonlijk en klantgericht, fijn bedrijf

Uitstekende ervaring. Auto is echt als beschreven. Richard maakt ook werk van zijn advertenties, daar sloegen we ook op aan, naast de auto natuurlijk. Zoals hij het beschrijft geeft je al een goed gevoel. Na afspraak gemaakt te hebben maakt Richard alle tijd voor je. Je hebt ook geen moment de indruk dat hij iets wil forceren. Wel iets minder gekregen voor onze inruil dan gehoopt maar goed, de totale deal was prima, daar gaat het natuurlijk om. Auto bevalt super dus al met al zeker happy.

Een bijzonder plezierig en persoonlijk contact resulterend in de aanschaf van een Jaguar XJ

Op zoek naar een Jaguar XJ6 automaat Executive van de laatste 3 serie las ik op de website van Ridderman Auto in Emmen het verhaal/beschrijving van precies de Jaguar waar ik naar zocht. Een verhaal waar de passie vanaf spatte en die mij een dermate goed gevoel gaf dat ik meteen contact opnam met Richard Ridderman. Het verhaal was niet alleen enorm inspirerend maar ook eerlijk v.w.b. de (kleine) gebreken. Alle reden om vanuit Den Haag naar Emmen te rijden voor een bezichtiging ter plaatse. Op het internet zijn talloze U tube filmpjes te vinden waar je op moet letten, maar ook Richard had de Jaguar al een technische keuring laten ondergaan. Ik heb mij in verbinding gesteld met mijn eigen Jaguar garage om de gebreken afgeprijsd te weten. Werd buitengewoon vriendelijk ontvangen en de taart kwam absoluut over als hartelijk en de ontmoeting bevestigde alleen maar dat mijn allereerste gevoel volstrekt juist was. Ik ben met deze Jaguar dan ook verzekerd en wel naar huis gereden en vanmorgen bij mijn Jaguar garage langsgegaan om deze absolute schoonheid te laten zien. Hun oordeel? Dat ik buitengewoon geluk gehad heb met de aankoop van deze Jaguar.

Goede eerlijke vlotte service

Ik geniet van elke kilometer van de inmiddels 20 jaar oude Mercedes met slechts 43.000 km op de teller bij aankoop. Had na eigen huiswerk meteen een goed gevoel bij deze garage en ben blij dat niemand mij voor was bij de aankoop van deze auto. Was de twee lange ritten vanuit Den Haag heel wat waard.

Een een woord top!

Geweldige service! Nadat we een zoekopdracht geplaatst hebben is Richard bezig gegaan en heeft de perfecte auto gevonden. Nog even zelf de auto bezichtigen en even een stukje rijden. Wij waren direct weg van de auto! Daarna heeft Richard de koop geregeld, de auto gehaald een onderhoudsbeurt en zelfs even alle knopjes en dingen uitgelegd! Een lekkere taart mee naar huis en genieten van onze auto! De wereld zou meer van dit soort mensen moeten hebben! Wij weten in iedergeval waar we terrecht kunnen nu!

Zoals Richard zelf zegt... dikke top!

Na 5 jaar hebben we opnieuw een zoekopdracht bij Ridderman auto geplaatst. Al binnen twee maanden had Ridderman auto een complete, keurige en bomvolle auto voor ons gevonden. De aankoopprijs was al helemaal dikke top. De auto werd door Ridderman zelf opgehaald, compleet nagekeken en met gebak opgeleverd. Wil je vertrouwd een auto kopen, waar voor je geld hebben en trots wegrijden... Wij weten het wel! Ridderman auto te Schoonebeek.

Komt zijn afspraken na!

Wij hebben onze auto verkocht via tussenpersoon aan ridderman auto’s. Van te voren heldere afspraken gemaakt en bij het ophalen van de auto zeer prettig contact gehad. Zelfs na de verkoop hebben ze nog moeite gedaan om iets op te sturen wat we vergeten waren uit de auto te halen. Van ons krijgt ridderman auto’s een dikke duim omhoog!

Mijn vw+ na ruim een jaar een super auto

De golf in maart 2019 gekocht en geen minuut spijt van gehad. Gasvoorraden mijn volgende auto zeker naar de zelfde garage.

Zeer tevreden!

De heer Ridderman kwam ons in alle wensen tegemoet, de afspraken waren makkelijk te maken en werden nauwkeurig opgevolgd. Het contact voelde als vertrouwd. Kortom: Heel prettig zaken gedaan!

Goed en betrouwbaar

Hier samen met mijn man een Opel Astra gekocht. Prima service. Meer een dorpsgarage, denken echt met je mee. Leuk en goed gevoel achtergelaten.

Goed geluisterd naar dexwens van de klant

Richard, Super bedankt voor het zoeken naar de auto, precies zoals wij deze wilde hebben. Geweldig gedaan. Nogmaals bedankt Tonnie en Neel

Stukje rijden maar de moeite waard

Op marktplaats een advertentie gezien en een afspraak gemaakt. Was de rit zeker waard! Meteen een betrouwbaar gevoel . Hopelijk lang plezier van mijn Opel mariva

Richard weet waar hij over praat en dat is zijn passie.

Goede service Deskundig personeel Prijs/kwaliteit verhouding goed Reden bezoek aanschaf andere auto

Super geholpen

Wanneer je hier niet in vertrouwen een auto kunt kopen dan ligt het echt aan jezelf. Lost voor ons keurig netjes een mankement op bij een auto die we zonder garantie hebben gekocht. Wel weer een dagje Schoonebeek extra maar gewoon super geregeld. Klasse Richard!

Goede service, vlotte afhandeling en een fantastiche auto!

Eerder deze maand een auto aangeschaft bij Ridderman in Schoonebeek. Communicatie m.b.t. staat/onderhoudshistorie van de auto verliep soepel en ook de koop zelf heb ik als zeer prettig ervaren. Inmiddels volop aan het genieten van m'n nieuwe auto en o.b.v. mijn ervaringen kan ik een ieder het van harte aanbevelen om bij Ridderman een auto aan te schaffen!

Sympathiek bedrijf

Mijn vrouw en ik hebben twee geslaagde transacties binnen korte tijd afgewikkeld bij Ridderman Auto. Het is een sympathiek bedrijf. Richard heeft verstand van zaken en kiest zijn occasion-aanbod met zorg. Hier geen geen gladde praatjes en addertjes onder het gras maar een eerlijk verhaal over kwalitatief prima auto's in mooie staat. Met de after-sales service zit het ook goed middels de samenwerking met het allround service-bedrijf Vobri als partner onder één dak. De deskundigheid en servicegerichtheid van Rick in de werkplaats is top. Een garage waar je met een goed gevoel vandaan komt.

Gewoon Goed!

Ik had mijn rode Peugeot 107 active gezien op Autotrack. Na het lezen van alle opties, hebben we een flinke trip gemaakt om een proefrit te maken en de auto is direct meegegaan. Gewoon een goed gevoel bij het bedrijf, en iedereen die er werkt! Ze doen nét een beetje meer... En doen dat vooral ook met plezier. Bedankt!

Prima!

Flexibel ook in deze tijd... Afspraak voor ‘s avonds kunnen plannen. Auto stond klaar en was gelukkig precies als omschreven. Gekocht en met Richard kunnen overleggen dat we de nieuwe auto gelijk konden meenemen en onze oude auto konden laten staan ondanks dat we hier niet op gerekend hadden met de papieren. Heel simpel opgelost en scheelde ons een extra rit. Laagdrempelig bedrijf met prima service en eerlijke aandacht.

Top bedrijf 👍

Eerlijk en toegankelijk autobedrijf met mooie auto’s. Leuke kerels, ook in de werkplaats. Ze willen alles voor je doen om je te helpen. Ik kan me prima in de andere reviews vinden, die bevestigen alleen maar mijn ervaring. Klasse mannen, gezien de (hele) volle werkplaats doen jullie ook in deze tijden goede zaken, en verdiend ook. Nogmaals bedankt! Gr. Peter.

Betrouwbare garage en zeer klantvriendelijk

Leuke auto gekocht bij Ridderman Auto. We hebben een prima gevoel aan het bedrijf overgehouden.

Goede service en erg klantvriendelijk!

Een aantal weken geleden heb ik een auto gekocht bij dit bedrijf. Helaas begon na een paar dagen het motorlampje te branden. Hoewel het uiteindelijk meeviel hebben ze mijn probleem erg serieus genomen en ben ik snel en behulpzaam geholpen. Topservice en erg aardig personeel!

Perfecte service! Eerlijk en aangenaam contact!

Bij de aankoop (en inruil) van een Passat prima geholpen en geadviseerd door Richard! Geen ‘snelle verkoper in het pak’, maar een oprechte, eerlijke en warme persoonlijkheid met een no-nonsense benadering! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Altijd vriendelijk en goede service!.

De onmogelijke Bucketlist?

Mijn "autoscout" wensenlijst was als volgt: Stationwagen of SUV, logische km.stand onder de 130.000, benzine,meer dan 250pk,zuiniger dan 1 op 11, incl.onderhoudsboekjes, 4 nieuwe all-weather banden, trekhaak(liefst afneembaar)Volledig dekra gekeurd, airco gereinigd, grote beurt,nieuwe apk, nieuwe remschijven en blokken en showroomklaar voor onder de 20.000 euro. Maar dat was nog niet alles : verkoper met goede reviews dus niet zo'n snelle Harry, geduld, verstand van auto's, luisterend oor naar wat klant eigenlijk wil, beleefd en eigenlijk ook graag perfectionist met liefde voor auto's (en passant uitlaat-ophangpuntje vervangen,wit kentekenplaatje erbij) waarbij je denkt : koffie en strik om je auto of taart bij aflevering. Bestaat niet denk je? Mooi wel dus ! Hij heet Richard Ridderman uit Schoonebeek. Ik wens hem heel veel succes! Dank voor prachtige Volvo. W.g. Bob

perfect, zeker aan te bevelen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto