Uitmuntend

Erg gemakkelijk en vertrouwd

Kwam binnen, meteen met naam ontvangen en kon ook gewoon even een proefrit maken. Verkoper komt zeer betrouwbaar over, duidelijk in zijn uitleg.

Goede service en vriendelijkheid. Altijd duidelijke communicatie over de prijs!

Betrouwbaar en netjes

Ondanks dat het druk was, werden we snel en netjes geholpen. Over de deal moesten we zelf nog even nadenken maar toen we eruit waren, werd het snel en kundig afgehandeld. Tevreden over de deal incl inruil. Goed contact, snel reactie op zowel telefoon als app of mail.

Goede snelle service

Auto laten keuren voor de jaarlijkse apk. Mijn auto had een paar punten maar was binnen een uur klaar.

Zoals altijd

Super goeie garage

Netjes en duidelijke communicatie! Vriendelijke verkoper,en snelle afhandeling

Begripvol

Helaas mijn afspraak wegens zieke glad vergeten. Het bleek geen probleem te zijn alsnog ( veel te laat) te arriveren.

zeer klantvriendelijk bedrijf

klant vriendelijk en goede service

Vriendelijk personeel en goede communicatie.

Zeer goed en vriendelijk ontvangen. Ik kwam voor een doel en uiteindelijk is die, met medewerking van jullie, bereikt. Erg prettig in omgang en ook willen meedenken in eventuele oplossingen. Zakelijk, vriendelijk.

Top bedrijf

Super fijne mensen . Ik had interesse in een mercedes V klasse via de app en telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan....daar aangekomen geen woord gelogen de V Klasse stond er perfect bij...en aan koffie kom je ook zeker niet te kort lekker kletsen en niet pushen wat je moet kopen....ik ben er kei blij mee Stefan bedankt voor de service jullie hebben een .ooie showroom met top auto's en een mooie werkplaats succes samen

Prima service.

Zeer klantvriendelijk ontvangen en een super mooie en schone zaak.

Prima service!

Vriendelijk en professioneel geholpen. Keurige leenauto waarbij alleen benzinekosten werden gerekend.

Betrouwbaar

Kom al jaren bij Menges en de Vries en is altijd een betrouwbaar adres gebleken. Altijd een eerlijke communicatie, en een snelle en goede service! Absoluut een betrouwbaar bedrijf, dus zeker een aanrader. De 5 sterren dus zeker waard!

prima geholpen

Gisteren mijn Leon bij Stefan opgehaald, stond netjes en conform afspraken klaar. En lekkere koffie, goed bedrijf

Super goed geholpen

Ze komen met goede oplossingen en denken mee

doen hun werk goed

Een wordt perfect service.

Geweldige ervaring

Zeer goede ontvangst en afhandeling

Top bedrijf

Goed bedrijf met fijne mensen,die duidelijk zijn en afspraken nakomen..

Snelle goede servive

Prettig

Heel erg goed

Goede service, soepel contact, goed geprijsd gewoon uitstekend

Goed geholpen

Mooie auto gekocht met goede service.

Oplossingsgericht en klantvriendelijk

De denken goed mee en bieden de meest klantgerichte oplossing. Uiteindelijk veel goedkoper uit dan bij de merkdealer en minstens net zo klantvriendelijk

Prima mensen.

Snelle cervice.

Bedrijfsgegevens

Willem Barentszstraat 12

7825 VZ Emmen

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.