Top bedrijf

Super fijne mensen . Ik had interesse in een mercedes V klasse via de app en telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan....daar aangekomen geen woord gelogen de V Klasse stond er perfect bij...en aan koffie kom je ook zeker niet te kort lekker kletsen en niet pushen wat je moet kopen....ik ben er kei blij mee Stefan bedankt voor de service jullie hebben een .ooie showroom met top auto's en een mooie werkplaats succes samen

Prima service.

Zeer klantvriendelijk ontvangen en een super mooie en schone zaak.

Prima service!

Vriendelijk en professioneel geholpen. Keurige leenauto waarbij alleen benzinekosten werden gerekend.

Betrouwbaar

Kom al jaren bij Menges en de Vries en is altijd een betrouwbaar adres gebleken. Altijd een eerlijke communicatie, en een snelle en goede service! Absoluut een betrouwbaar bedrijf, dus zeker een aanrader. De 5 sterren dus zeker waard!

prima geholpen

Gisteren mijn Leon bij Stefan opgehaald, stond netjes en conform afspraken klaar. En lekkere koffie, goed bedrijf

Super goed geholpen

Ze komen met goede oplossingen en denken mee

doen hun werk goed

Een wordt perfect service.

Geweldige ervaring

Zeer goede ontvangst en afhandeling

Top bedrijf

Goed bedrijf met fijne mensen,die duidelijk zijn en afspraken nakomen..

Snelle goede servive

Prettig

Heel erg goed

Goede service, soepel contact, goed geprijsd gewoon uitstekend

Mooie auto gekocht met goede service.

Oplossingsgericht en klantvriendelijk

De denken goed mee en bieden de meest klantgerichte oplossing. Uiteindelijk veel goedkoper uit dan bij de merkdealer en minstens net zo klantvriendelijk

Prima mensen.

Snelle cervice.

Duidelijke afspraken en goede service

X

keurig geholpen

Ontvangst, verkoop, service, uit het boekje

Vriendelijk en snelle service

Ik had gebeld om een afspraak te maken voor een proef rit, vriendelijk ben ik te woord gestaan. Op locatie aangekomen werd ik professioneel opgevangen en kreeg ik de sleutels om een rondje te rijden. Terug op locatie om een prijs af te spreken voor de inruilen en de papieren in orde te maken. Zelfs heeft een monteur de auto nagekeken en werd ik voorgeschoten voor de aankomende apk. Zeer vriendelijk personeel, zeker de moeite waard om te bellen of langs te gaan!

Vlot,vriendelijk

Goed ontvangen en ons te wordt gestaan en de zaken vlot geregeld

Vriendelijk en goed geholpen,

Bij binnenkomst zeer goed ontvangen, niet opdringerig, zeer sympathieke verkoper en eerste indruk is zeer goed.

Vriendelijk en vakkundig

Prima mensen daar! Je wordt vriendelijk te woord gestaan, werkzaamheden worden keurig uitgevoerd en voor langere reparaties staat een gratis leenauto klaar. Niks mis mee.

Prima zaak goede service en wil ook nog onderhandelen zeer tevreden zeker een aanrader

Ik ben zeer tevreden met de afhandeling en het contact met jullie.

De duidelijkheid en de service.

Net bedrijf en zeer vriendelijk ontvangst

Auto werd volledig afgeleverd als afgesproken .

Vriendelijke personeel

Ik ben goed en accuraat geholpen bij Menges en de Vries