Zeer vriendelijk en gastvrij

Ik werd gastvrij ontvangen, kopje koffie bij aankomst, auto stond klaar voor proefrit. Inruil eigen auto tegen redelijk bedrag. Tevens goede communicatie met verkoper (Anne-Wim), over afhalen auto etc.

Netjes geholpen

Vriendelijk, netjes en no nonsens

Zeer tevreden met de afhandeling tot nu toe. Van mail tot aan gesprek, was aangenaam

Was goed

Nette manier van omgaan

Nette bedrijf met klantvriendelijke personeel!

Ze zorgen ervoor dat je tevreden weg bent.

Zeer tevreden!

Goede en snelle service. Altijd te bereiken wanneer het nodig is. Nooit problemen.

Uitlaat kapot, Het was een klein scheurtje, werd direct gelast we konden er op wachten. Super service zoals altijd.

Top!!!

Goede service, je wordt eerst gebeld wat de kosten zijn voordat ze verder gaan. Super.

Keurig volgens afspraak.

Auto voor een kleine beurt gebracht, alles netjes afgewerkt, keurig behandeld. Voor meerwerk meteen gebeld met opgaaf van kosten, achteraf geen verrassingen. Leenauto gratis ter beschikking.

Top service

Top service

Top!!

vriendelijke mensen goede communicatie en super service!

Probleem geweldig opgelost

Uitstekende service

Ik ben duidelijk geïnformeerd over de nodige onderhoud van mijn auto met een passende offerte.

Zeer goed!

Goed en vlot geholpen!

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Altijd klant vriendelijke.

Gewoon een Top bedrijf en goede mensen.

Staan voor je klaar als je ze nodig hebt.

Heel prettig en klantvriendelijk

Heel prettig en klantvriendelijk en fijn om daar te komen.

Auto voor APK, grote beurt en kleine reparatie weggebracht

Zoals altijd goede service en vriendelijk.

Een aanrader

Al jarenlang tevreden klant. Goede prijs-kwaliteitverhouding, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Geduldig en luistert naar wat jij wilt. Zeker een aanrader.

Garage waar meegedacht wordt door Stefan en zijn team.

Al jaren een betrouwbare en service gerichte garage waar je geen nummertje bent.

Klantvriendelijk en professioneel

Men wordt hier als klant "gezien". Geen verkooppraatjes. Duidelijk en professioneel. Keurig nette afwikkeling. We zijn heel erg blij met onze nieuwe aanschaf en dit bedrijf heeft goed gevoel bij ons achter gelaten.

Altijd goed .

Wil ik wat weten fan vraag ik dat en krijg goed advies .

Goede ervaring zowel bij onderhoud als bij verkoop.

Super vriendelijk en heel toegankelijk

Fijn ontvangst en super vriendelijk geholpen, niet opdringerig zoals sommige garage kunnen zijn ☺️ zou hier zeker weer naar toegaan mochten we op zoek gaan naar een andere auto