Altijd correct Meedenken Goede service Vriendelijk personeel

betrouwbaar en zeer vriendelijk

betrouwbaar en zeer vriendelijk.

zeer goede garage

heel veel samenwerking en gemoedelijk

Geweldige service

Bij mijn Audi brandde een storingslampje. Gebeld en kon dezelfde dag langskomen. Auto was binnen 20 minuten gefikst. Kosten vielen ook enorm mee. Ook professioneel en vriendelijk personeel.

Snelle service

Goede snelle service

Eindelijk een goede garage gevonden!!

Het voelt meteen goed en vertrouwd bij het binnenstappen van de receptie, het ontbreken van stropdassen is voor mij altijd veelbetekenend...... Na een diagnose van mijn auto een zeer gedetailleerde uitleg van de problemen welke waren geconstateerd, megatronic, DSG-koppeling incl. vliegwiel versleten, op mijn verzoek ook de distributieriem meteen maar vervangen, en later bleek ook dat een van de voorste wiellagers er geen zin meer in had. Al met al geen goedkope reparatie, maar binnen de perken, en geen nare bijkomende kosten, ook niet geheel onbelangrijk!! Deze mensen zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen. Ik was klant bij een "vw specialist in de buurt van Diever, maar na twee teleurstellende ervaringen niet meer" Deze z.g. specialist is nu 4 klanten kwijt en Menges en de Vries 4 klanten rijker. Ik ben blij dat ik Menges en de Vries heb gevonden en raad het bij iedereen aan!! Ooh ja, en mijn reparatie gewoon in twee dagen klaar en een gratis leenauto, ...top mannen!! Rinus Middendorp.

Top geholpen

Fijne garage bedrijf.

perfect

Top service en heel vriendelijk.

Klantvriendelijk, no nonsens en keurig bedrijf.

Zeer net bedrijf, vriendelijke no nonsens verkoper. (H)eerlijke prijs. Met erg goed gevoel de auto opgehaald.

Alles duidelijk uitgelegd

Vriendelijke mensen, correct geholpen en uitgebreide informatie over de aankoop.

Zoals het hoort

Heel prettig en open contact. Er werd ruim de tijd genomen voor uitleg, proefrit en verdere info. En als je dan ook ook nog een prachtige auto vindt is de koop snel gesloten. Dus: zoals het hoort!

Zeer goed!!

Top zaak waar je op kunt vertrouwen

Zeer netjes geholpen door Stefan,en de koop was snel rond. Ook in de werkplaats goed ontvangen voor nieuwe banden

Zeer klantvriendelijk en àlles conform afspraak

Tweed auto die wij bij hen gekocht hebben in korte tijd. Goede service, mooie representatieve zaak, zeer goed en vriendelijk geholpen

Goed betrouwbaar bedrijf met uitstekende service!

Nette auto en snelle verkoop

Gebreken waren gemeld dus geen bijzonderheden aangetroffen. Prima prijs, goede communicatie en de verkoop was snel gesloten. En bedankt voor de heerlijke chocolaatjes;-)

Eerste ervaring is super

Eerste maal bij dit autobedrijf Eerste indruk is mij goed bevallen Prettig gesprek met de verkoper gehad.

Vriendelijk en meedenkend

Vandaag een Seat Leon gekocht, we werden vriendelijk en eerlijk te woord gestaan.

Mooie auto, keurig bedrijf!

Heb een appje gestuurd om een inruilvoorstel te onvangen, hierop werd vlot gereageerd door Anne-Wim. Dit gaf aanleiding om de auto te bekijken, dit kon dezelfde dag. Na een proefrit waren we het snel eens over de prijs, ik wilde er graag nog een nieuwe apk op. Dit kon gelijk worden geregeld, zodat ik de auto meteen kon meenemen!! Dit is topservice!! We zijn erg blij met onze nieuwe auto.

Prima overleg en advies.

Prettige medewerking

Goed ontvangen met koffie, goed te woord gestaan,en goed geholpen een mooi en net bedrijf.

Goed ontvangen met koffie, goed te woord gestaan, en goed geholpen, een mooi en nette garage.

uitermate correct personeel en correcte werkwijze

Afspraak gemaakt voor APK, aanvang werkzaamheden op tijd. Personeel komt erg netjes over. Afronding werkzaamheden na ruim een half uur, uitleg gekregen omtrent uitgevoerde werkzaamheden. Showroom en kantoor netjes schoon, werkplek beschikbaar tijdens wachttijd. Uitstekende service !!!

Zeer nette zaak.

Goed bedrijf. Geen opdringerig verkoper.

Altijd zeer goed en super vriendelijk!

De keuring was zoals altijd weer perfect in orde!

Top service!!

Denken mee. Prachtige auto afgeleverd!!

Phileas Foggstraat 90 A

7825AM Emmen