Top uitstekende service👍👍👍👍

Snelle en perfecte service klantvriendelijk gewoon top👍👍

Prima samenwerking ervaren

Vanwege een afstand van 230 km hebben we veel contact via de telefoon gehad (bellen en whatsapp). Dit contact is zeer prettig en goed verlopen. Uiteindelijk staat hier een mooie auto voor de deur!

Vriendelijk en duidelijk

Geweldige service

Dit is een garage met medewerkers die er duidelijk plezier in hebben. De aangeboden auto's bieden altijd net wat meer dan bij andere garages. Uitgebreide garantiepaketten en een goede werkplaats. Het is niet voor niets dat mensen uit het hele land deze garage weten te vinden. Er wordt meegedacht met de klant en ik verwacht dat deze garage nog flink zal groeien. Aan ambitie in ieder geval geen gebrek. Ik zou er zo weer een auto kopen. Belangrijk is ook dat ze lekkere koffie hebben.

Snelle service

Een dag voor vakantie problemen met de auto ervaren. Direct werd er een diagnose gesteld en het probleem dezelfde dag nog verholpen. Top service!

Was super, is super en blijft ongetwijfeld super.

Was super, is super en blijft ongetwijfeld super.

Vriendelijk en goed geholpen

Een mooie auto gekocht, zaten een paar kleine krasjes op deze zijn keurig weg gepoetst top

Komen afspraken na zoals afgesproken!

Een goeie ervaring gehad

Een betrouwbare garage, ze denken graag met de klant mee en zijn zeer vakbekwaam! Ze zoeken vrijblijvend dingen voor je uit. Top service en tevens staat Klantvriendelijkheid staat hier ook hoog in het vaandel.

Goede service en vriendelijk personeel

Betrouwbaar en daadkrachtig

mijn ervaring is zeer prettig GEEN gladde verkopers wat ze zeggen staan ze voor en als je weg rijd niet het gevoel hebben dat je bent besodemieterd

Goed bedrijf

Een occasion hier gekocht, prima geholpen door een vriendelijke medewerker. Geen praatjes maar een duidelijk verhaal. Auto gekocht voor een meeneem prijs maar toch werden de vloeistoffen en bandenspanning gecontroleerd. Goede service!!

Keurig behandeld Vwb APK, en aanschaf auto.

Mijn ervaring is dat de klant voorop staat, zowel voor advies, APK keuring en goede behandeling bij inruil en aanschaf nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wordt altijd erg netjes geholpen! Dikke prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service. netjes overleg altijd wat het gaat kosten en altijd een leenauto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen, nette zaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren opzoek naar een andere auto, via de site vonden we snel de auto die we zochten. Na een korte bezichtiging kregen we de sleutel voor een proefrit en na de rit was de deal rond. 2 dagen later de auto kunnen halen met een nieuwe beurt en een wasbeurt bij de poetser. Wij komen hier zeker terug. Vriendelijk, eerlijk en deskundig personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage!