Mooie auto, keurig bedrijf!

Heb een appje gestuurd om een inruilvoorstel te onvangen, hierop werd vlot gereageerd door Anne-Wim. Dit gaf aanleiding om de auto te bekijken, dit kon dezelfde dag. Na een proefrit waren we het snel eens over de prijs, ik wilde er graag nog een nieuwe apk op. Dit kon gelijk worden geregeld, zodat ik de auto meteen kon meenemen!! Dit is topservice!! We zijn erg blij met onze nieuwe auto.

Prima overleg en advies.

Prettige medewerking

Goed ontvangen met koffie, goed te woord gestaan,en goed geholpen een mooi en net bedrijf.

Goed ontvangen met koffie, goed te woord gestaan, en goed geholpen, een mooi en nette garage.

uitermate correct personeel en correcte werkwijze

Afspraak gemaakt voor APK, aanvang werkzaamheden op tijd. Personeel komt erg netjes over. Afronding werkzaamheden na ruim een half uur, uitleg gekregen omtrent uitgevoerde werkzaamheden. Showroom en kantoor netjes schoon, werkplek beschikbaar tijdens wachttijd. Uitstekende service !!!

Zeer nette zaak.

Goed bedrijf. Geen opdringerig verkoper.

Altijd zeer goed en super vriendelijk!

De keuring was zoals altijd weer perfect in orde!

Top service!!

Denken mee. Prachtige auto afgeleverd!!

Vakmensen

Ze verstaan hun vak

Ik heb een zogenaamde rossi replica gp edition bla bla wat niet zo is

KIJK UIT VOOR DEZE GARAGE! Uit goed vertrouwen ging ik ervanuit deze verkoper stefan verstand van zaken had. Ik heb gewoon bijna 8000 euro betaald voor een standaard Yamaha R1 uit 2004 met rossi kuipset. Die had ik er zelf ook op kunnen zetten. Volgens de advertentie is het een zeer zeldzame motor met een mond vol speciale woorden. Uiteindelijk was het enige speciale de prijs. Je gaat verhaal halen maar wordt gewoon afgepoeierd met een dure advocaat. Mooi weer spelen daar is hij goed. Ik voel me zwaar opgelicht. Ik kan dit nooit verkopen zoals het mij verkocht is. Veel teveel betaald voor een 20 jaar oude motor. Wat een schande zeg.

Snel en goed

Heldere communicatie. Snel opgelost

Mega snelle service!

DSG automaat defect. Kon gelijk mijn auto brengen terwijl de zomerdrukte al is begonnen. Tussendoor is mijn auto weer rijklaar gemaakt en weer soepel schakelt. Super snel. Fijn geholpen. Vriendelijk!

Super geholpen!

Professioneel bedrijf.

Wij zijn zeer vriendelijk en netjes geholpen door de verkoper in een geheel ongedwongen sfeer. Alle tijd genomen voor de occasion waar wij interesse in hadden.

Top geholpen

Zeer vriendelijk, koffie , praatje, proefrit en er gezamelijk uitgekomen.

Fijne verkoop

Eerlijk en goede service. Klantvriendelijk en zouden het zeker aanbevelen.

Prima geholpen

Ik ben trouwens altijd goed geholpen bij dit bedrijf en geeft mij ook een goed gevoel met het rijden van alle voertuigen en bedank het werkplaats personeel voor het mee denken en alles wat er bij komt kijken dank daarvoor

Zeer snel geschakeld en meegedacht

Klasse bedrijf. 2e keer dat we nu bij jullie geweest zijn. Helemaal als top ervaren.

Netjes en correct!

Keurig geholpen en een goede service!

Duimpje omhoog

Goede zorg

Direct leaseauto goede service

Snel en netjes te woord gestaan en reparatie netjes uitgevoerd.

Positieve ervaring

2 weken geleden een auto gekocht bij dit autobedrijf. De garage ziet er vakkundig, netjes en opgeruimd uit. De auto’s staan er netjes bij. We konden na het sluiten van de deal de auto meteen meenemen, als wij dit wilden. Tot dusver ook erg tevreden over de auto.

Top auto gekocht

Uitstekend adres voor het kopen van een goede auto voor de goede prijs............. Blij met mijn BMW..........

Top bedrijf

Vandaag een vw tiguan gekocht de koop liep soepel onder het genot van een bakje koffie de auto in het zonnetje bekeken . Daarna een proefrit gemaakt . In overleg word nu de trekhaak geplaatst . Dus prima bedrijf waar ik zeker nog terug kom

Uitstekende service!

Communicatie is super. APK en grote beurt gehad, niks op aan te merken!

Willem Barentszstraat 12

7825 VZ Emmen