Snel en vakkundig geholpen, er wordt meegedacht.

Ik kom hier al jaren en wordt nog steeds uitstekend geholpen, vriendelijk personeel met verstand van zaken. Je wordt van te voren ingelicht over de kosten en komt dus niet voor verrassingen te staan. Er wordt met je meegedacht en er worden alternatieven geboden.

altijd goed, eerlijk en betrouwbaar!

Zoals altijd goed, het eerste garagebedrijf die ik wel vertrouw!

Duidelijke communicatie en afspraak . Prima onderhoud

Goed geregeld

Netjes afgehandeld

Een leuke en spontaan autobedrijf

Mensen die de tijd voor je nemen en luisteren naar wat jij belangrijk vind.

Dat is mijn garage

Altijd te vreden

Mooie auto’s lekkere koffie

Lekker bezig!

Toen ik de foto's van eenClio op de site zag, was ik eigenlijk al meteen verkocht dus hup naar Emmen. Testrit, prijs goed, betaald en goed geregeld. Eenmaal thuis kreeg ik een mailtje van Stefan dat hij over het hoofd had gezien dat de APK nog maar 2 weken geldig was. "Laat hem maar keuren bij een partner en laat me weten. Scheelt je een ritje op en neer naar Emmen". Moeiteloos door de APK, Stefan heeft de factuur betaald en iedereen happy! Thanks, Menges & De Vries, jullie zijn lekker bezig!

Uitstekende service kleine onderhoudsbeurt

Ik ben langsgereden om een afspraak te maken voor een kleine beurt voor mijn auto. Het personeel is heel vriendelijk en denken goed mee. Het onderhoudsboekje van de auto werd meteen bekeken om te zien wat er nodig was qua onderhoud. Een kleine beurt voldeed voor mijn auto. Ik kon dezelfde week nog mijn auto heenbrengen voor de kleine beurt. De onderhoudsbeurt is snel uitgevoerd, het onderhoudsboekje mooi afgetekend en dat alles tegen een aantrekkelijke prijs. Uitstekende service! Ik kom zeker nog een keer langs wanneer de auto voor de APK of een reparatie nodig heeft.

Alle verwachtingen overtroffen.

Nadat wij op internet een mooie Peugot haden gezien, hebben wij telefonisch contact gehad met Anne-Wim. Wij hebben toen een afspraak gemaakt voor een proefrit. Tussentijds had ik wat vragen die Stefan per mail bovenverwachting beantwoorde door ook de volledige onderhoudsgeschiedenis mee te sturen. Zelf als er een gedetailleerde vraag van mijn kant kwam werd deze profesioneel beantwoord. Op de dag dat we kwamen werden we zeer hartelijk ontvangen door Anne-Wim. Omdat hij nog heel even bezig was, kregen wij koffie en alle vrijheid om even de showroom en de auto te bekijken. De showroom was netjes schoon en ook coronaproof. Anne-Wim legde ons het een en ander uit waarna we aan de proefrit begonnen. De auto beviel en we zijn tot de koop gekomen. Er waren wel wat afspraken gemaakt tot opties waar we vroegen of we hem een week later konden ophalen. Anne-Wim zou zijn best doen maar kon niks garanderen, wat begrijpelijk was.Donderdag contact opgenomen en gesproken met een monteur die vertelde hoe de status was. Op vrijdag belde Anne-Wim dat we hem zaterdag konden halen, maar dat hij er zelf niet was. Op zaterdag werden we weer hartelijk ontvangen door Stefan die alles netjes uitlegde wat er gedaan was aan de auto en konden we genieten van de lange rit terug. Ik raad dit garage bedrijf zeker aan en zou zelfs 10 sterren willen geven. De communicatie, het leuke verkoopgesprek,hartelijk ontvangt, klantvriendelijkheid, het nakomen van de afspraken en vooral de eerlijkheid ben ik van mening dat ik hier zeker nog een keer een auto zal aanschaffen. Complimenten mannen !

Goed garagebedrijf, vriendelijke medewerkers, volgende APK weer bij Menges & De Vries.

Super!

Doen wat ze zeggen, goede service en klantvriendelijk.

Goed werk

Ze geven duidelijk aan was gerepareerd moet worden voor dat ze beginnen.

Goede en comlete informatie gehad bij de eerste proefrit.

Bij de eerste kennismaking met dit garagebedrijf is mij opgevallen dat er veel aandacht wodt gegeven aan de te verkopen auto's. Mooie showroom en goede service.

Super service

Apk laten doen, klein defect, direct gerepareerd.

Goeie service

Erg goed geholpen, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Top service

* Vriendelijk * Goede en duidelijke communicatie. * Helpen je meteen bij problemen. * Top service.

Wederom goed geholpen.

Auto voor apk en beurt gebracht. De zelfde dag nog klaar en interieur weer schoon gereinigd. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer vriendelijk en gastvrij

Ik werd gastvrij ontvangen, kopje koffie bij aankomst, auto stond klaar voor proefrit. Inruil eigen auto tegen redelijk bedrag. Tevens goede communicatie met verkoper (Anne-Wim), over afhalen auto etc.

Netjes geholpen

Vriendelijk, netjes en no nonsens

Zeer tevreden met de afhandeling tot nu toe. Van mail tot aan gesprek, was aangenaam

Was goed

Nette manier van omgaan

Nette bedrijf met klantvriendelijke personeel!

Ze zorgen ervoor dat je tevreden weg bent.

Zeer tevreden!

Goede en snelle service. Altijd te bereiken wanneer het nodig is. Nooit problemen.

Uitlaat kapot, Het was een klein scheurtje, werd direct gelast we konden er op wachten. Super service zoals altijd.