Altijd goed ook nu weer

Altijd goed ook nu weer

Fijne service, vriendelijk, behulpzaam

Voor een auto gebeld, uur later was ik er. De auto stond klaar. Vriendelijk onthaal met een drankje, alle vrijheid om te kijken. Proefrit ook geen enkel probleem.

Keurig geholpen.

De airco werd niet meer koud. Snel en vakkundig geholpen door Patrick!

Altijd geweldig.

Service is excellent. Personeel is altijd vriendelijk, professioneel en duidelijk. Alles is Top.

Net geen 10

Ik ben al een tijd klant bij deze prachtige garage. Ik heb niet alleen mijn privé auto hier in onderhoud, maar ook mijn zakelijke wagenpark. Altijd super geregeld, vlot, tegen een eerlijke prijs en altijd heel erg vriendelijk. Ohh ja, ook niet onbelangrijk, de auto's worden altijd top onderhouden en eventueel gerepareerd. Ik geef ze echter net geen 10, omdat er uiteraard altijd wel iets te verbeteren valt. (Deze tekst zou van hun zelf kunnen zijn)

Service

Goede service en goed advies

Goed advies

Ik ben goed en professioneel geholpen. Een aanrader

Keurig geholpen!

Bij het aanschaffen van een “nieuwe” tweede auto (Opel Adam) prima en fijn geholpen. No nonsense en eerlijk! Inruil ook zeer reeel. Nu op naar de aflevering volgende week!

Wat wil men nog meer?

Topbedrijf met zeer vriendelijke medewerkers.

prima bedrijf

mooi bedrijf ,vriendelijk personeel,en goede sevice

Goed geholpen!

Goed geholpen!

Super vriendelijke, open en fijne service!

Direct toen ik langskwam om naar één van de auto's te kijken werd ik vriendelijk ontvangen. De historie en de plus- en minpunten van de auto werden heel open gedeeld en ik mocht direct een proefrit maken. Alle auto's staan er heel netjes en goed onderhouden bij, zo ook de VW Golf waar ik voor kwam. De auto werd even voor me vastgehouden terwijl ik nog even over de koop moest nadenken. Het afhandelen ging vervolgens heel gesmeerd en heel vriendelijk allemaal. Ook fijn dat de APK ook nog werd gedaan omdat ik deze anders volgende maand zelf al had moeten doen. Al met al dus dik tevreden en heel erg blij met de service!

Super service

Goede service en personeel die weten waar ze mee bezig zijn.

Zeer vriendelijk

Op zoek naar een cabriolet kwamen we via internet uit op dit bedrijf. De site zag er al heel goed uit dus durfden we het aan om vanuit Enschede te komen kijken naar de auto . En deze was net zo mooi als op de foto’s. Nadat we goed en eerlijk geïnformeerd waren over de in en outs van de auto en een proefrit zijn we tot de koop overgegaan. Benadering is vriendelijk en totaal niet opdringerig.

Goed geholpen en vriendelijk personeel!

Mooie zaak, leuke mensen!

Last minute gebeld voor een afspraak (apk) kon gelijk dezelfde ochtend terecht. Zeer nette zaak, ontvangst met een kopje koffie, aardig personeel, zeker een positieve eerste indruk

Snel en accuraat

Uitstekend geholpen en reparatie keurig netjes uitgevoerd...goeie prijs-kwaliteitsverhouding

Klantvriendelijk en klantbewust

Altijd goede ervaringen met dit bedrijf gehad. De klant en haar wens staat centraal. Tevens leveren ze goed en eerlijk werk.

De auto gebracht voor het jaarlijks onderhoud. En zoals altijd de service weer picobello in orde!

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijk en duidelijk wat betreft reparaties en onderhoud en altijd vervangend vervoer

Snelle en goede service!

Mijn auto moest voor APK, na twee kleine puntjes kon mijn auto weer snel herkeurd worden. Ik ben snel en goed geholpen! Top service. Bedankt

uitstekend

Goed onderhoud met de juiste service erbij

Top ervaring

Geweldig!!! Vriendelijk betrouwbaar eerlijk en behulpzaam Al jaren klant naar volle tevredenheid. Nu voor de eerste keer een auto bij hun gekocht. Dit ook naar volle tevredenheid, overal wordt aangedacht.

Goed geholpen

Er wordt duidelijk gecommuniceerd en ik ben vriendelijk geholpen.

Een klantvriendelijk bedrijf

Het is een zeer klantvriendelijk bedrijf en je wordt er goed geholpen. Nog nooit bij deze geweest.. voor het eerst een keuring gedaan en mijn auto rijdt weer perfect. Ik raad dit bedrijf zeker aan.