Klantvriendelijk en professioneel

Men wordt hier als klant "gezien". Geen verkooppraatjes. Duidelijk en professioneel. Keurig nette afwikkeling. We zijn heel erg blij met onze nieuwe aanschaf en dit bedrijf heeft goed gevoel bij ons achter gelaten.

Altijd goed .

Wil ik wat weten fan vraag ik dat en krijg goed advies .

Goede ervaring zowel bij onderhoud als bij verkoop.

Super vriendelijk en heel toegankelijk

Fijn ontvangst en super vriendelijk geholpen, niet opdringerig zoals sommige garage kunnen zijn ☺️ zou hier zeker weer naar toegaan mochten we op zoek gaan naar een andere auto

Zeer goed en goede service

Uitstekende service!

Vriendelijk personeel, deugdelijk product.

Vriendelijke mensen. Snelle reparaties.

erg netjes

Samen met mijn dochter op pad naar Emmen voor een volkswagen up, voor die tijd toch maar even kijken of alles een beetje vertrouwd is , door oa reviews te lezen, Allemaal goed tot zeer goed, dat is verdacht!!!. Dus niet, eigenaar hielp ons, dacht mee, ennnnn nam de tijd Nette zaak en de up zag er uit of hij nieuw was , koop was snel gesloten en een week later kon mijn dochter de Up ophalen , zoals afgesproken met 2 nieuwe voorbandjes , onderhouds beurt etc. Aflevering was ook netjes verlopen, dus alles TOP, daarom kan ik echt dit bedrijf aanbevelen, komt betrouwbaar over en zij willen vooruit, en doen dit door kwaliteit te leveren. PS Hoe de Up motorisch is weten we natuurlijk niet, maar stuur over een paar maand nog een keer een review in, maar de eerste indrukken zijn ook op dat gebied goed , de Up loopt erg lekker Grt HO

Top service!!!

Top service bij Menges & de Vries

Super personeel en service

Stipt op tijd geholpen onder het genot van een kop koffie met chocolade eitjes.

Snelle en goede service 👌

Heel snel geholpen met mijn probleem. Maandag werd de auto opgehaald en dinsdag was ie al weer gereed voor gebruik. Top!

Vriendelijk en professioneel

Professioneel en een erg vriendelijke niet opdringerige houding. Geeft de klant de tijd.

Net, vriendelijk en deskundig bedrijf

Goede nette ontvangst. Nette afspraken die bovendien erg duidelijk zijn. Plezierige omgang tussen klant en bedrijf. Nette afhsndeling

Plezierig

Altijd goede en snelle service

Een mooi bedrijf en vriendelijk personeel

Goed en netjes geholpen.

Prima dienstverlening

Goed geholpen en snelle service

Vriendelijk en betrouwbaar

Fijne gasten en behulpzaam ook na aankoop

Erg professioneel en net bedrijf met vriendelijk personeel!

Menges & De Vries komt bij mij vertrouwd en professioneel over. Ze denken mee naar oplossingen en zijn erg vriendelijk. Ik zou deze garage iedereen in de buurt aanraden.

Klantvriendelijk en eerlijk.

Klantvriendelijk en eerlijke meedenkende garage.

Prettig, vlot en professioneel.

Duidelijk in overleg en het maken van afspraken.

Uitstekend !

Uitstekende ervaring met het bedrijf. Vriendelijk geholpen door de medewerkers. Ook goede prijs kwaliteits verhouding!

Ik wordt behandeld zoals ik wil!

Ga zo door!

Zeer tevreden.

Keurig geholpen, alle kleine onderhoud dingen die ik had doorgegeven keurig opgelost. Dit tegen een zeer redelijke prijs.

Werkplaats

Zeer goed Vakmanschap