Prima bedrijfspartner

Prima partner voor het onderhoud van onze bedrijfswagens, flexibel in de planning en snelle service als het nodig is. Daarbij is de prijs/kwaliteitsverhouding zeer netjes.

Zeer vriendelijk personeel. Nette garage en een goede communicatie.

zeer tevreden

Goede en duidelijke service. Nette prijzen.

Keurig

Snel en heel netjes geholpen.

vriendelijke ontvangst , snel klaar, nette zaak, prima kwaliteit prijs verhouding ik zou zeggen houden zo

Zeer fijn bedrijf.

Mooi en zeer professioneel bedrijf . Nemen alle tijd voor vragen en uitleg . Ben zeer tevreden en zeker een aanrader.

Goed geholpen aan een occasion.

Een prettig contact, behulpzame medewerkers en duidelijke prijzen.

Leuk bedrijf, vriendelijke mensen, nette auto’s

Vandaag naar een Lexus IS300h gaan kijken bij hun, ben vriendelijk geholpen en de auto voldeed aan alle verwachtingen.

Prima en snelle service

Omdat ik de auto 's middags om 14.00 weer nodig had heeft M&dV de beurt extra snel uitgevoerd. Om 12.30 kon ik deze al weer ophalen. Bedankt.

Zeer nette service!!!

Wij kwamen van ver om te kijken naar een auto. Na wat app contact kregen we een inruil voorstel voor onze auto. We werden zeer netjes geholpen. Het is een mooi net bedrijf waar je goed wordt behandeld. Het was geen probleem om de auto van onder te inspecteren op een brug in de werkplaats.

Uitstekende kennis en vriendelijk

Heel netjes autobedrijf. Zeer tevreden

Goed geholpen in de vakantie

goed en netjes opgelost

goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar. Komen afspraken goed na.

Bij Menges en De Vries zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Nette garage en goede communicatie.

Goede service, en alles in overleg. Er is ook een kinder hoekje

Altijd klantgericht

Prettig om er heen te gaan. Altijd behulpzaam.

Professioneel bedrijf met top service

Goede service van vakmensen. Bedrijf ziet er keurig en verzorgd uit! Complimenten!!

goede ervaring mee netjes geholpen

goed geholpen bij de apk keuring

Top service

Er ging een storingslampje branden en ben gelijk langs gereden. Ze maakten gelijk tijd om mijn auto uit te lezen. Er blijk een klein onderdeel kapot te zijn en te moeten vervangen, dit hebben ze gelijk gedaan en binnen een uur was mijn auto weer 100% in orde!

Superrrrr

Ik ben dik tevreden over de garage, auto altijd piekfijn in orde, bellen altijd even om te overleggen wat ze gaan en kunnen doen. En t zijn hele aardige jongens...

Zeer goede service en zeer vriendelijk

Zeer kundig en vriendelijk personeel

Snel en vakkundig geholpen, er wordt meegedacht.

Ik kom hier al jaren en wordt nog steeds uitstekend geholpen, vriendelijk personeel met verstand van zaken. Je wordt van te voren ingelicht over de kosten en komt dus niet voor verrassingen te staan. Er wordt met je meegedacht en er worden alternatieven geboden.

altijd goed, eerlijk en betrouwbaar!

Zoals altijd goed, het eerste garagebedrijf die ik wel vertrouw!

Duidelijke communicatie en afspraak . Prima onderhoud

Goed geregeld