Goeie rijschool

Top rijschool Plannen van rijlessen is flexibel en word altijd goed rekening mee gehouden wanneer je kan. De rijlessen zelf krijg je goede begeleiding mee en beleefd als je wat fout doet. En gezellige rijinstructeur

Vroeger al een positieve ervaring voor mijn autorijbewijs. Vandaag geslaagd voor de motor. Zeer te spreken, goede tips en tricks. Vooral een prettige sfeer ervaren. Bedankt steenwijkerrijschool

Een goede en fijna omgeving om autorijden te leren op je eigen tempo.

Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad met steenwijkerrijschool samen in overleg met mijn instructise bouwden wij een plan richting het examen. Daardoor heb ik hem ook in 1x gehaald en zou ik er dus weinig aan veranderen.

Gezellige, duidelijke lessen.

Er is altijd genoeg ruimte voor gezelligheid, maar er wordt duidelijk en fijn lesgegeven. Je wordt goed voorbereid en je bent in goede handen.

Dikke aanrader

Top rijschool! Ze snapten precies waar ik extra hulp nodig had en waren super flexibel waardoor ik in een erg korte tijd toch voldoende lessen heb gehad. De lessen waren daarnaast ook nog eens gezellig! Zo heb ik mijn motor rijbewijs in 1 keer kunnen halen! Jose en Lisette, hartstikke bedankt!

Super fijne begeleiding en goede lessen!

Goede en passende rijlessen met een persoonlijke touch.

De rijlessen zijn altijd goed verzorgd en op maat voor de voortgang en mogelijke verbeterpunten. Ook is het altijd gezellig en vriendelijk waardoor je je erg comfortabel voelt tijdens het rijden en snel veel vertrouwen opbouwt. Daarnaast is de communicatie buiten de lessen om altijd snel, persoonlijk en soepel te regelen.

Goeie rijschool!!

De lessen waren, naast leerzaam, ook erg gezellig. Ik heb tijdens, en na, iedere les goede feedback gekregen en hierdoor mijn examen ook in 1 keer kunnen halen! =D

Hele fijne mensen om les van te krijgen en zeer kundig.

Hele fijne rijschool. Kundige mensen en erg fijn in de omgang. Zou zeker adviseren bij hun te lessen. Heb mijn lessen altijd als erg prettig ervaren. Super bedankt voor de fijne lessen en het halen van mijn rijbewijs!

Met minder lessen meer leren

Zeer fijne instructrice die altijd rustig blijft en helpt waarbij het nodig is. Onderweg worden er goede voorbeelden opgezocht om goed te kunnen oefenen. Als er wordt ingegrepen word er niet gescholden of wat dan ook maar er wordt uitgelegd wat er beter kan of wat je had moeten doen en daarnij rijd je rustig verder. Na 32 lessen in 1x het examen gehaald!

Rustig en duidelijk

Super ervaring met deze rijschool, ze zijn duidelijk, blijven rustig en super gezellig team!!

Goede motorrijlessen, leerzaam, geduldig en gezellig! Wat wil je nog meer? José en haar team bedankt voor de lessen!

Goede rijschool, ik heb snel mijn motorrijbewijs A2 gehaald.

Goede rijlessen. Ik heb in weinig lessen mijn motorrijbewijs kunnen halen en hoefde niet lang te wachten voor mijn examens.

Top rijschool!

Mijn ervaring met Steenwijker rijschool is zeer positief! Een positieve ervaring die ik had met mijn rijschool was de professionele en geduldige instructrice die mij begeleidde tijdens mijn motor rijlessen. Ze was altijd vriendelijk, gezellig en bemoedigend, wat me echt op mijn gemak stelde tijdens het leren rijden. Ik voelde me altijd gesteund en aangemoedigd tijdens mijn rijlessen en ik ben blij dat ik voor de Steenwijker rijschool heb gekozen. Dankzij hun professionele begeleiding en flexibiliteit slaagde ik uiteindelijk in 1x voor mijn motor rijexamen en voel ik me nu zelfverzekerd en veilig op de weg.

Helemaal top

Ik heb in een korte periode mijn rijbewijs mogen halen dankzij steenwijkerrijschool.

Goede leerzame en gezellige rijschool

Ontzettend veel geleerd, gezellige instructrices. Ik zou het iedereen wel aanraden hier heen te gaan, alles word duidelijk en goed uitgelegd, en er is ook natuurlijk wel tijd voor gezelligheid voor en na de rijles. Dus zeker een aanrader!

Ik heb een super fijne prettige ervaring gehad bij SteenwijkerRijschool

Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald door de geweldige lessen. Ik heb een mooie gezellige maar ook leerzame tijd gehad. Super leuke omgang met elkaar gehad, en dus blij dat ik hier ben gaan lessen!!

Leuke en leerzame motorrijlessen gehad

Dankzij de goede begeleiding beide examens in 1 keer gehaald

Goede uitleg en tips

Gelijk vanaf dag 1 had ik een goed gevoel, fijne instructeur. Gezellige lessen, maar streng waar nodig. En dat is top. Met 25 rijlessen in 1 keer mogen slagen. En dat was niet gelukt zonder de goede en leerzame rijlessen. Dankjewel voor het vertrouwen en de leuke rijlessen!

Gezellige, leerzame, flexibele lessen!

Bij José en Liset heb ik onwijs gezellige en leerzame lessen gehad. Ze zijn erg flexibel met inplannen waardoor je lekker in 1 keer door kan lessen! Ze erg oplettend in je rij gedrag en wijsen je goed de weg hoe het wel moet op een positieve, fijne manier. Ik heb het altijd heel erg naar mijn zin gehad en heb mijn motor rijbewijs in 1 keer gehaald.

Hele leuke leerzame lessen!

Ik heb hele goede lessen gehad. Alles werd duidelijk uitgelegd.

Goede lessen en gezellige instructeurs ;)

De lessen van José heb ik als zeer plezierig ervaren.

Desondanks dat ik een moeilijke student was, heeft José me toch klaar kunnen stomen voor het examen. Dat allemaal op een erg fijne manier. José, nogmaals enorm bedankt voor de leerzame tijd!

Goeie en gezzelige rijschool!

Goeie rijschool met hartstikke aardige instructeurs en alles snel en goed geregeld!