Zeer professionele rijschool met dito instructeurs

Zeer fijne rijlessen van José gehad. Persoonlijke begeleiding was voor mij belangrijk, en deze heb ik ook zeker gekregen. Bij een foutje direct feedback ontvangen met advies hoe het beter kan, maar ook complimenten wanneer iets goed ging. Voor mijn zelfvertrouwen was dit goed, en ben hierdoor vol overtuiging het examen ingegaan met een positief resultaat. Dank voor alles!

Fijne en duidelijke instructie.

Ik heb de motorlessen altijd erg leuk gevonden. Ik kon het op mijn eigen tempo doen. De Tippe is een erg fijn oefenterrein. Ik heb erg genoten van de lessen op de weg. De instructie was voor mij altijd duidelijk en plezierig. Veel flexibiliteit in het inplannen van de lessen.

Goede rijschool

Veel plezier gehad en goede rijlessen

Fijne en flexibele lessen.

Altijd flexibel geweest met plek en tijd, goeie lessen.

In het begin was het prima maar na de Corona kreeg ik iemand anders.

In het begin was het prima. Na de Corona kreeg ik een nieuwe rij instructeur omdat Jose het te druk had met moterijlessen. Zelf had ik het gevoel dat ik niet heel veel heb geleerd bij de andere rij instructeur. Ik had aangegeven om liever weer door Jose les te krijgen en dat beviel mij beter. Ik heb nee ingvuld bij aanbevelen omdat ik het jammer vondt dat ik niet serieus werd genomen.

Zeer leuke lessen gehad

Prima rijschool, met veel kennis en leuke rijinstruteurs

Een super fijne rijschool die mee denkend is.

Een professionele rijschool, die mee denkt en goed opleid.

Uitstekende rijschool geweldige instructeurs!

Hele fijne begeleiding en uitleg! Instructeurs zijn ontzettend aardig en sociaal!

Zeer tevreden over het gehele traject!

De instructies waren altijd helder, goede begeleiding. Flexibel in planning! Zeer aan te bevelen!

Fijne rijschool

Instructrice die weet waar ze het over heeft. Geeft op een humoristische manier les maar ook serieus wanneer nodig,

Vertrouwd gevoel!

Hele gezellige, hilarische maar vooral leerzame motorlessen gehad, oefeningen/feedback worden duidelijk uitgelegd. Voor mij was het een vertrouwd gevoel.

Fantastisch, Instructie professioneel en leuk!

Goede ervaring, Professioneel, Efficient en altijd met een lolletje! Keurige motoren, en leuke instructie. Een aanrader!

Fijne rijschool

Zeer flexibel, goeie lessen

Was gewoon geweldig

Een hele goede begeleiding, en had meteen mn zwakke kant in de gaten ,waardoor er juist extra op geoefend werd ,en zo glansrijk kon slagen

Goede rijschool

Aanhanger rijbewijs in 1x gehaald.

Prettige rijschool

Prettige rijschool die met je mee denkt. Goede instructeurs nette auto’s en ruimte om je lessen in te plannen.

Super goede lessen met fantastische instructeur!

Vanaf de eerste les voelde ik mij op mijn gemak bij José. De lessen waren gezellig, maar vooral heeft José mij super veel geleerd op een manier die bij me past. Ze is geduldig, houdt wel van een grapje en legt heel goed uit!

Uitstekende rijschool

Dè plek in Steenwijk om je rijbewijs te halen.

Goed geregeld

Zowel bij Pleuni als bij Arend gereden. En over beide positief. Ik was goed voorbereid voor het examen en reed daarom ook in 1x af.

Fijne rijschool waar je goede persoonlijke begeleiding krijgt

Heb mijn motorrijbewijs bij José gehaald. Altijd fijne lessen gehad waarbij ze je goede begeleiding geeft. Ik kan het iedereen aanraden!

Ik heb veel kunnen leren van arend en jose

Ik heb het leuk gehad tijdens de lessen en heb grote stappen kunnen maken en ben goed voorbereidt het examen in gegaan.

Goede rijschool

Rijden bij Steenwijkerrijschool is heel fijn en zeker aan te raden. De instructeurs kijken niet naar snelheid maar naar de leerling zelf. Ik heb een hele leuke tijd gehad tijdens de lessen met Arend van de Wetering!

In 1 woord ; top!

Al een aantal keer gezakt bij een andere rijschool en daarna over gestapt naar SteenwijkerRijschool. Na een aantal super lessen daar direct geslaagd! Altijd super goede uitleg gehad en een goede klik met de instructeur! Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen

Zeer duidelijke en goede instructeur

Lessen bij deze rijschool is zeker een aanrader !

Super goede rijschool