Gezellige instructeurs

Het was elke rijles gezellig en ben uiteindelijk na 34 lessen de eerste keer geslaagd

Zeer vriendelijk en erg duidelijk kwa uitleg

Zeer fijne en vriendelijke rijschool die met een lach en een grap jou heel snel de juiste wijze van rijden.

Fijn en gezellig

Het is een erg leuk en maar vooral gezellig team, veel van geleerd. Mede dankzij hun In een keer geslaagd!!!

Prettige rijschool, no-nonsens met veel geduld!

Ik heb José de instructrice als erg prettig ervaren. Rustig geduldig en met een fijne dosis aan humor!! Ze beginnen fijn op een afgesloten terrein waar je langzaam vertrouwd mag raken met de motor. Niet te beroerd om je voor de moeilijke verrichtingen te laten zien en voelen, door achterop plaats te nemen.

De leukste en beste voorbereiding op het motorrijden (na het behalen van het rijbewijs)

Bij José ben je niet gegarandeerd om alles in 1x te halen. Dat moet je toch écht zelf doen. Waar je wel van bent gegarandeerd zijn lessen die stuk voor stuk een feestje zijn én de best mogelijke voorbereiding om in 1x te slagen. Maar vooral ga je na alles gehaald te hebben vol zelfvertrouwen de weg op. José ontzettend bedankt!

Super goede rijlessen gehad!

Door de super goede begeleiding heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald!

Goede leerzame rijschool

Aan het begin van de lessen krijg je goede uitleg over hoe de auto nou in zijn werking gaat. Naarmate je meer rijd kom je er snel in. Ze hebben me snel klaargemaakt voor het examen met 43 lessen.

Erg fijn

Goed voorbereid voor het examen en in 1x gehaald, ook fijn dat ik alle 3 de instructeurs gehad heb.

Hele leuke rijschool!

Altijd op tijd en nooit met andere leerlingen les. Heel fijn en de lessen waren heel gezellig!

Top rijschool! 100% een aanrader

Een goede sfeer, gezelligheid, positiviteit, plezier tijdens de lessen en tegelijkertijd echt goed leren rijden met de puntjes op de i, zodat je veilig de weg op kan! Ik raad de Steenwijkerrijschool aan iedereen aan!

Fantastisch.

Altijd gezellig met de rij lessen van José op de motor. Een grapje op zijn tijd kan er altijd bij. Zegt niet alleen wanneer je iets fout doet maar laat ook weten wanneer je het goed doet. Legt je goed de dingen uit en kan de vragen ook goed beantwoorden. Altijd fijn bij haar mogen lessen. Neemt gerust de tijd voor je.

Geweldige motorrijles ervaring!

José is de rust zelve. Wat heel erg prettig is tijdens het lesgeven. Je merkt dat door de jarenlange ervaring van José de juiste tricks en tips gegeven worden. Rust in het lesgeven en ze geeft duidelijk aan wat beter kan. Uitleg is zeer goed! Dankzij José het AVB en examen op de weg beide in 1x gehaald! Al moet je dat natuurlijk wel zelf doen! Ik heb ervan genoten!

Betrouwbaar, vriendelijk en leerzaam

Ik heb een ontzettende leuk tijd gehad , waarbij ik veel heb geleerd van jullie. Jullie zijn erg betrouwbaar en komen jullie afspraken altijd na. Super bedankt voor deze tijd!

Erg goed

Hele goede begeleiding, doet moeite om tijd vrij te maken. En een goede auto.

goede rijschool

3 hele goede instructeurs, Brent, Lisette en José wat een top team zijn ze met veel plezier rijlessen van ze gehad.

Met vlag en wimpel geslaagd voor de motor.

Fijne motorrijlessen gehad van José. Eerst met de lessen voor voertuigbeheersing liet ze zien wat mogelijk is, hoe ver je kan leunen voordat je kantelt. Hierdoor groeit snel je vertrouwen en was het examen meer een formaliteit. Op de weg eveneens een duidelijke uitleg gehad. Ze rijdt zelf op de motor mee, wat voor mij een grote plus was. Geeft praktische tips, kan goed uitleggen hoe je iets kan verbeteren. Blijft ook rustig en het is zelfs gezellig.

Superleuk

Superleuke ervaring Altijd gezellig maar toch serieus Je wordt goed geholpen met de belangrijke onderdelen ook als je er moeite mee hebt

Goede rijschool, veel geleerd. Ging goed voorbereid het examen in

Gezellig

Ik heb mijn rijlessen als leuk ervaren en heb het altijd gezellig in de les gehad. Je hebt altijd wel leuke gesprekken en ze vinden het ook leuk om af en toe te dollen. Ik geef deze rijschool een 10/10.

Gezellig

Ik heb de rijlessen altijd als plezierig meegemaakt. Tijdens het rijden kun je goed praten en als er even opgelet moest worden dan gebeurde dat ook goed. Ook werden er handige tips gegeven voor de punten waar je nog moeite mee hebt. Al met al was het een leuke tijd

In goede sfeer nemen ze je me om de vaardigheden van motor rijden bij te brengen. Mijn complimenten

Uitstekend en vakkundig

Je krijgt actieve begeleiding. Geen onnodige lessen en het tempo bepaal je zelf.

Fijne rijschool, die de tijd voor je neemt.

Rijschool Steenwijkerrijschool is een fijne rijschool om bij te lessen. Ze nemen de tijd om nieuwe dingen uit leggen en geven je zelfvertrouwen tijdens het rijden. Ook is er altijd ruimte voor vragen of extra uitleg.

Snel en goed

José heeft mij geweldig geholpen door zo snel als kon alles voor mij te regelen. Ze stuurde mij goed aan op de aandachtspunten en dit heeft geresulteerd in een goed eindresultaat Super bedankt

Je voelt je erg comfortabel in de auto

De rijlessen waren altijd erg informatief en ik kon altijd met een positief in de auto stappen. Ik heb veel geleerd en het werd altijd duidelijk uitgelegd.