Ik heb rijlessen gevolgd bij Lisette. Altijd goede en duidelijk uitleg gekregen, hiernaast kon je ook nog gezellig met haar kletsen! Ik heb de rijlessen als positief ervaren en zou ze ook zeker aanraden.

Geweldige ervaring

Rijlessen gevolgd bij Lisette, fijne ervaring en ze legt op een goede manier uit. Onder het rijden bleef ze rustig waardoor ik niet zenuwachtig werd en ze zei op een fijne manier wat er beter moest. Inplannen van de rijlessen ging gemakkelijk.

Fijne en leuke rijlessen/rijschool!

Net als mijn broer en zus heb ik rijlessen gevolgd bij Steenwijkerrijschool. Ze helpen je op een fijne, leuke en rustige manier bij de rijlessen zodat je met een goed gevoel aan je rijexamen zal beginnen. Mijn rijinstructrice was erg betrokken en wilde net zo graag als ik dat ik mijn rijbewijs ging halen. De week en dagen voor het rijexamen hadden we daarom nog wat meer lessen dan normaal ingepland om extra te oefenen en te rijden. En met resultaat, want net zoals mijn broer en zus in 1x mogen slagen voor m'n rijbewijs! Bedankt voor de leuke leerzame rijlessen :)

De rijlessen waren goed, duidelijke instructies en een leuke ervaring.

Leerzaam

Ik heb ontzettend veel geleerd bij SteenwijkerRijschool. Ik kan door hun met volle vertrouwen nu zelf veilig de weg op!

Rechtvaardig

Al onze 3 zoons hier hun rijbewijs gehaald. Ieder in zijn eigen tempo. Als ze af mogen rijden dan kunnen ze ook rijden. Geeft een veilig gevoel.

Eerlijk en betrouwbaar!

Steenwijkerrijschool kan ik zeker aanbevelen. Ik heb mijn motor rijbewijs behaald met zeer weinig lesuren. Bij steenwijkerrijschool word je goed en duidelijk begeleid.

Goed en zeer deskundig

Ik beveel steenwijkerrijschool 100% aan! Mooi en degelijk les motor, Altijd vriendelijk, Weet waar ze het over heeft.

Uitstekend !

Super leuke en vooral leerzame lessen gehad van José. José is een hartstikke vriendelijke vrouw die alles goed en duidelijk kan uitleggen op een rustige en fijne manier. Hierbij wil ik haar ook bedanken voor alles. Kortom; Steenwijkerrijschool beveel ik iedereen aan. Top rijschool!

Super rijschool

Leuke manier van lesgeven en ze denken met je mee!

SUPER

Zeer goede vakkundige rijschool. Goede begeleiding, enthousiaste rij instructeurs waarbij je je gelijk op je gemak voelt. Mijn motor rijbewijs in 1x gehaald dankzij de juiste inschatting van instructrice José. Hartelijk dank daarvoor.

Fantastische rijschool

De motorlessen waren leuk en constructief. José maakt daarbij een vakkundige inschatting wanneer je toe bent aan je examen, zodat je het in één keer kunt halen.

Hele fijne rijschool goede begeleiding in 1keer geslaagd super

Leerzaam en leuk

Ik voelde mij gelijk op mijn gemak in de auto. Alles word zorgvuldig uitgelegd en doorgenomen. De lessen waren altijd leerzaam en leuk. Het plannen van de lessen ging altijd makkelijk en er werd rekening met je gehouden. Een zeer fijne rijschool.

Goede leuke leerzame rijlessen

Ik ben altijd met plezier naar rijles gegaan, ik kreeg altijd zinvolle tips van mijn instructrice en er was altijd wel eens een grap en een grol. Bovendien ging het plannen van rijles flexibel, er werd met je mee gedacht. Ik raad deze rijschool zeker aan, omdat ik hier het vertrouwen heb gekregen om zelf alleen achter het stuur te gaan zitten.

Goed en gezellig auto leren rijden

De de rij-instructeurs proberen je alles zo goed mogelijk aan te leren. Maar er wordt tussen door ook genoeg gekletst en gegrapt.

Super goede en fijne rijschool!

Met heel veel plezier bij Steenwijker Rijschool gereden. Hele aardige en gezellige instructeurs. Er waren vele momenten om gezellig te praten en lachen, maar tegelijkertijd ook wat serieuzere momenten (wel altijd met een lach). Heel flexibel met tijden voor wanneer je kunt rijden. Ook kreeg ik goede tips en tops, de begeleiding in de auto was perfect. Verder in 1x geslaagd! Ik heb de hele rijopleiding bij Lisette gereden. Super fijne instructeur, het was altijd gezellig tijdens de rijlessen. Verder kreeg ik altijd goede feedback tijdens de lessen. Ik raad daarom de Steenwijker Rijschool zeker aan!

Fijne rijschool

Altijd erg gezellige lessen!

Lachen is toegestaan

Met veel plezier mijn laatste deel van het rijbewijs gehaald. Serieuze momenten waren er zeker, maar een lach op zijn plek is ook welkom. De instructeurs zijn erg gezellig en kan je goed mee overweg.

Ik heb met veel plezier mijn motorrijbewijs gehaald!

Ik heb de rijlessen van José als zeer prettig ervaren. Ze weet een hoop, ziet alles, geeft een hoop feedback, is eerlijk en gezellig. En als het een keer niet zo lekker gaat is daar ook ruimte voor. Ik voelde me goed voorbereid op de examens en heb alles in één keer gehaald dankzij de goede voorbereiding. :)

Super gezellige en leerzame lessen!

Je word goed op ge gemak gesteld, en er word veel tijd voor je genomen. De lessen waren altijd leerzaam en gezellig.

Een fijne rijschool om te leren auto rijden!

Meerdere rijscholen gehad, helaas wegens omstandigheden. Maar wat een warm ontvangst. Niet te veel poespas, serieus, maar ook gezellig. Ze weten echt wel hoe ze je moeten helpen. Flexibel, en hebben het beste met je voor. Lisette en José, jullie zijn een top team, ga zo door!!

Top! Top! Top!

Ik heb echt genoten van mijn rij avontuur bij Steenwijkerrijschool! Ik ben goed stap voor stap begeleid. Geeft veel aandacht aan verbeterpunten en door hun hulp is mijn onzekerheid minder geworden en heb ik meer zelfvertrouwen gekregen! Dus echt een aanrader!

Uitstekende rijschool met goede begeleiding

Ik heb mijn motorrijles bij de Steenwijker Rijschool gevolgd. Dit is mij uitstekend bevallen. Je wordt professioneel geholpen maar het is niet constant serieus wat ik erg fijn vind. Jose heeft mij begeleid en dit was top! Alleen schreeuwt ze wel een door de intercom 'richtingaanwijzer!' :P Daarnaast ben ik ook in 1 keer geslaagd dus extra kudos.

Zeer professionele rijschool met dito instructeurs

Zeer fijne rijlessen van José gehad. Persoonlijke begeleiding was voor mij belangrijk, en deze heb ik ook zeker gekregen. Bij een foutje direct feedback ontvangen met advies hoe het beter kan, maar ook complimenten wanneer iets goed ging. Voor mijn zelfvertrouwen was dit goed, en ben hierdoor vol overtuiging het examen ingegaan met een positief resultaat. Dank voor alles!