Vriendelijke rustige kerel

Mijn Nissan Pulsar rijd nu super meer pk en koppel en drie jaar garantie vind ik netjes .

Chiptuning van mijn Ford Transit Connect groot succes 1000cc en dan van 100 naar 150 PK zeer goede vermogenstoename .

Snel en goed gedaan

Minder brandstof en de motet loopt soepeler en heeft meer vermogen

Geweldig!!

Mijn Renault Twingo RS Cup edition Laten tunen waarvan verwacht +12pk Dus uitkomen op 145 Uiteindelijk uitgekomen op 151pk plus 18pk zonder turbo motor te zijn verbluffend resultaat en super professioneel Echt een aanrader man verstaat zijn job en neem het erg serieus

Prima prestatie

De tuning is geweldig en zover ik als leek kan beoordelen professioneel uitgevoerd. De auto rijdt direct beter dan je verwacht.

Klantvriendelijk, vakkundig, weten waar ze over praten, zeer tevreden.

Zeer tevreden, professioneel bedrijf.

Fantastische vermogenstoename en goede service

Volgens opgave gaat mijn Mercedes A205 (C-klasse 200 cabrio 2017) van 184 naar 230 pk en van 300 naar 420 pk. Niemand heeft het nagemeten maar ik geloof het onmiddellijk. Wat een heerlijk soepele motor is het geworden. In de Eco stand is hij nog vlotter geworden dan daarvoor in de comfort stand, om maar niet te spreken over wat er gebeurt in de Sport of Sport+ stand. En zowaar brandstofbesparend, alhoewel je wel erg moet oppassen dat je het extra vermogen niet te graag aanspreekt, want dan gaat de besparing weer verloren natuurlijk. Na een storingsmelding waarvan niet zeker was of het door de tuning kwam, heeft Johan dat meteen en kosteloos verholpen. Helaas is de ontvangst in Assen erg sober en koud, vandaar een 9 i.p.v. een 10.

Snelle service en goede prijs

Ik heb mijn BMW 418D laten chiptunen en het resultaat is goed. Verschil is duidelijk merkbaar.

Prima!

Snel klaar, groot verschil in vermogen van mijn Volvo XC90

Helemaal top!!

Mijn mazda 2 1.5 GT-M Automaat bouwjaar 2009 103pk laten tunen, auto pakt super op en trekt nu in een stuk door zeer tevreden

Helemaal top

Johan super goed gedaan we zijn helemaal Tevreden bedankt voor de goede service . Net of we een complete andere auto hebben hij rijd zo mooi en de dsg schakelt veel beter als origineel helemaal super

Uitstekende en snelle service

Binnen een uur was mijn Citroën C4 Cactus getuned! Tijdens de proefrit merkte ik gelijk dat ik meer vermogen had. Ik ben zeer tevreden!

Super service, direct merkbare verbetering van prestaties

Na het runen valt direct op dat mijn auto stukken soepeler en.vlotter rijdt. Een aanrader

Ook met mijn voorgaande auto geweest. Altijd goed geholpen en top resultaat.

Prima ervaring met getunede auto. Rijdt fantastisch.

Bedrijfspand was wat lastig te vinden. Bleek een andere bedrijfsnaam te hebben en er was wat miscommunicatie over het tijdstip van de afspraak. Resultaat tuning was echter uitstekend.

Beste Bob, Omdat we ons eigen pand aan verbouwen zijn zitten we tijdelijk in een ander pand. Het adres is wel gecommuniceerd, echter staat ons bedrijfsnaam niet op dit pand, ik kan mij voorstellen dat dit verwarrend is aangezien we dit niet gecommuniceerd hebben. Bedankt voor de tip! We zitten binnenkort weer in ons eigen pand in Westerbork! Ik ben blij dat de tuning goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Daniel Scholtmeijertuning

Super geregeld zoals afgesproken.

Super geregeld zoals afgesproken

Storing verholpen en de auto trekt veel.

Snelle en goede service voor een prima prijs.

Snelle en goede service voor een prima prijs.

Enorm verschil, zeer tevreden

Ken Johan al een aantal jaren. Altijd zeer goede service en enorm blij met het resultaat!

Prima bedrijf

Ervaar een behoorlijk verschil in trekkracht en souplesse!

Goed geholpen en geadviseerd.

Alles goed geeegeld en binnen een uur alles klaar.

Snel geholpen, nu het resultaat afwachten.

Smelled service

Snelle service,prima