Prima en goede informatie en service

Met mijn Hyundai Tucson benzine auto naar scholtmeijer geweest. Wou toch iets meer trekkracht hebben voor met name de caravan. Goede en correcte informatie gehad en na de chiptuning een goed verschil merkbaar. Ik vind scholtmeijer een aanrader voor chiptuning

Komt zijn afspraken na, en regelt het

Nette zaak. Tuning van Ford Kuga II 150 pk economist. Mooi resultaat. Extra koppel (daar was het mij om te doen), en een nog soepeler rijdende auto. Kortom, dit bedrijf is een aanrader

goede vaklui en een prima resultaat

Mijn audi TT 1.8 turbo laten chippen bij Scholtmeijer. geen lange wachttijd. Garantie en een certificaat mee naar huis. Audi is een andere auto geworden. Mn koppel is erg verbeterd. Absoluut aan te bevelen.

Mijn BMW 320i door Johan laten tunen. Duidelijk verschil waarneembaar. Van 184 naar 250pk (440Nm) Bij intrappen gaspedaal veel agressiever geworden. Op terugweg zag ik tevens, dat het brandstofverbruik lager was, dan toen ik erheen reed. Het is allemaal vlot geregeld, terwijl je er op kan wachten onder het genot van een kopje koffie.

Snelle afspraak, goede service

Mail, contact en afspraak binnen 2 dagen. Mijn BMW X5 3.0d heeft na het tunen meer koppel en loopt mooi en soepel. Op de terugreis al beduidend zuiniger.

Top tuning

Mijn opel insignia 2.0 cdti laten chippen bij Johan. 70 pk erbij en dat merk je en hoe. echt een totaal andere auto geworden. echt super zo soepel als de auto nu rijdt, en bovenal snel heel snel. echt top!!

Echt een verschil

De Auto van mijn dochter laten Tunen, Nadat software was aangepast en ingeschoten kreeg ik eerst de gelegenheid om een stukje te gaan rijden. Direct vernam je het verschil. Het betreft een polo 1.2 TDI bleumotion die nu veel directer is. Vandaag ook gelijk een prijs aanvraag gedaan voor mijn eigen auto want deze laat ik hier ook zsm tunen en de EGR klep weg schrijven.

Reactie op mijn vorige opmerking

Goede middag 26/06/2021 Even een correctie van mijn kant zie voor gaande mail Persoonlijk contact gehad met Johan en alles berust op een mis communicatie bij de callcenter die het bericht heeft laten liggen. Hierbij mijn excuus aan Johan en graag vorige mail als niet gelezen beschouwen M.v.g H Speek

Boven verwachting

Na twee maanden rijden nog steeds zeer tevreden.

Geweldig!

Hij is veel zuiniger!

No nonsense

VW Touran 1.6 TDI dsg uit 2016 laten tunen. Je merkt het meteen. Rijdt rustiger, meer koppel en mooi resultaat van 110 naar 150pk. Tweede keer dat ik hier mijn auto heb laten tunen en hopelijk net zolang plezier van. No nonsense en doen wat ze zeggen.

Auto goed en snel getuned

Vandaag mijn Nissan Micra diesel laten tunen. Resultaat direct merkbaar. Zéér vriendelijke ontvangst, kopje koffie erbij en binnen anderhalf uur weer de weg op. En ook nog eens zéér prettig geprijsd. Van harte aanbevolen.

Wat een stukje software al kan doen.

Binnen een uurtje weer huiswaarts met meer pk's en een top hoog koppel. En wat je niet verwacht, een lager verbruik!

Ook nu weer : TOP

Al vele jaren klant bij Scholtmeijer tuning en Johan heeft al menige meesterwerkjes voor mij gecreëerd. Na een aantal Skoda's nu een Mercedes C180 van 156 pk en 270nm naar 210pk en 380nm. Vermogens toename gelijk voelbaar en rijdt super. Bedankt Johan : TOP .

tuning gelukt

Het was een paar uur langer wachten dan was gezegd maar het was dan ook erg druk. Het resultaat is een wat soepelere motor en ruim 1 liter per 100 km minder brandstof verbruik. Die paar pk meer merk ik niet echt . :(

Mijn vorige autoe een Renault megane lll 1.5diesel door Johan laten tunen. Dat was een geweldige ervaring. Nu heb ik een Renault kadjar 1.2 benzine en die wil ik ook laten tunen als dat kan. Zo ja dan verheug ik mij daar nu al op.

snel en

Chevrolet spark 1.2 81 PK 111NM laten tunen Na tuning 94Pk 126NM toch een verschil van 14% en 16% en klinkt als te verwaarlozen maar hij rijdt gelijk een stuk prettiger. Net als de vorige keer goed netjes en snel geholpen.

Mijn Mercedes had last van een motor storing, de chiptuning heeft dit helaas niet compleet verholpen maar het is stukken beter geworden. De motor draait rustiger en mooier, verder reageert de auto vlotter en komt de motorstoring veel minder vaak voor. Het chippen is zo gepiept en is de €300 wel waard. Ik zou het aanbevelen om de auto te chippen bij Scholtmeijer chiptuning.

Vriendelijke rustige kerel

Mijn Nissan Pulsar rijd nu super meer pk en koppel en drie jaar garantie vind ik netjes .

Chiptuning van mijn Ford Transit Connect groot succes 1000cc en dan van 100 naar 150 PK zeer goede vermogenstoename .

Snel en goed gedaan

Minder brandstof en de motet loopt soepeler en heeft meer vermogen

Geweldig!!

Mijn Renault Twingo RS Cup edition Laten tunen waarvan verwacht +12pk Dus uitkomen op 145 Uiteindelijk uitgekomen op 151pk plus 18pk zonder turbo motor te zijn verbluffend resultaat en super professioneel Echt een aanrader man verstaat zijn job en neem het erg serieus

Prima prestatie

De tuning is geweldig en zover ik als leek kan beoordelen professioneel uitgevoerd. De auto rijdt direct beter dan je verwacht.

Klantvriendelijk, vakkundig, weten waar ze over praten, zeer tevreden.

Zeer tevreden, professioneel bedrijf.

Top service

Top service