Boven verwachting

Na twee maanden rijden nog steeds zeer tevreden.

Geweldig!

Hij is veel zuiniger!

No nonsense

VW Touran 1.6 TDI dsg uit 2016 laten tunen. Je merkt het meteen. Rijdt rustiger, meer koppel en mooi resultaat van 110 naar 150pk. Tweede keer dat ik hier mijn auto heb laten tunen en hopelijk net zolang plezier van. No nonsense en doen wat ze zeggen.

Auto goed en snel getuned

Vandaag mijn Nissan Micra diesel laten tunen. Resultaat direct merkbaar. Zéér vriendelijke ontvangst, kopje koffie erbij en binnen anderhalf uur weer de weg op. En ook nog eens zéér prettig geprijsd. Van harte aanbevolen.

Wat een stukje software al kan doen.

Binnen een uurtje weer huiswaarts met meer pk's en een top hoog koppel. En wat je niet verwacht, een lager verbruik!

Ook nu weer : TOP

Al vele jaren klant bij Scholtmeijer tuning en Johan heeft al menige meesterwerkjes voor mij gecreëerd. Na een aantal Skoda's nu een Mercedes C180 van 156 pk en 270nm naar 210pk en 380nm. Vermogens toename gelijk voelbaar en rijdt super. Bedankt Johan : TOP .

tuning gelukt

Het was een paar uur langer wachten dan was gezegd maar het was dan ook erg druk. Het resultaat is een wat soepelere motor en ruim 1 liter per 100 km minder brandstof verbruik. Die paar pk meer merk ik niet echt . :(

Mijn vorige autoe een Renault megane lll 1.5diesel door Johan laten tunen. Dat was een geweldige ervaring. Nu heb ik een Renault kadjar 1.2 benzine en die wil ik ook laten tunen als dat kan. Zo ja dan verheug ik mij daar nu al op.

snel en

Chevrolet spark 1.2 81 PK 111NM laten tunen Na tuning 94Pk 126NM toch een verschil van 14% en 16% en klinkt als te verwaarlozen maar hij rijdt gelijk een stuk prettiger. Net als de vorige keer goed netjes en snel geholpen.

Mijn Mercedes had last van een motor storing, de chiptuning heeft dit helaas niet compleet verholpen maar het is stukken beter geworden. De motor draait rustiger en mooier, verder reageert de auto vlotter en komt de motorstoring veel minder vaak voor. Het chippen is zo gepiept en is de €300 wel waard. Ik zou het aanbevelen om de auto te chippen bij Scholtmeijer chiptuning.

Vriendelijke rustige kerel

Mijn Nissan Pulsar rijd nu super meer pk en koppel en drie jaar garantie vind ik netjes .

Chiptuning van mijn Ford Transit Connect groot succes 1000cc en dan van 100 naar 150 PK zeer goede vermogenstoename .

Snel en goed gedaan

Minder brandstof en de motet loopt soepeler en heeft meer vermogen

Geweldig!!

Mijn Renault Twingo RS Cup edition Laten tunen waarvan verwacht +12pk Dus uitkomen op 145 Uiteindelijk uitgekomen op 151pk plus 18pk zonder turbo motor te zijn verbluffend resultaat en super professioneel Echt een aanrader man verstaat zijn job en neem het erg serieus

Prima prestatie

De tuning is geweldig en zover ik als leek kan beoordelen professioneel uitgevoerd. De auto rijdt direct beter dan je verwacht.

Klantvriendelijk, vakkundig, weten waar ze over praten, zeer tevreden.

Zeer tevreden, professioneel bedrijf.

Top service

Top service

Fantastische vermogenstoename en goede service

Volgens opgave gaat mijn Mercedes A205 (C-klasse 200 cabrio 2017) van 184 naar 230 pk en van 300 naar 420 pk. Niemand heeft het nagemeten maar ik geloof het onmiddellijk. Wat een heerlijk soepele motor is het geworden. In de Eco stand is hij nog vlotter geworden dan daarvoor in de comfort stand, om maar niet te spreken over wat er gebeurt in de Sport of Sport+ stand. En zowaar brandstofbesparend, alhoewel je wel erg moet oppassen dat je het extra vermogen niet te graag aanspreekt, want dan gaat de besparing weer verloren natuurlijk. Na een storingsmelding waarvan niet zeker was of het door de tuning kwam, heeft Johan dat meteen en kosteloos verholpen. Helaas is de ontvangst in Assen erg sober en koud, vandaar een 9 i.p.v. een 10.

Snelle service en goede prijs

Ik heb mijn BMW 418D laten chiptunen en het resultaat is goed. Verschil is duidelijk merkbaar.

Prima!

Snel klaar, groot verschil in vermogen van mijn Volvo XC90

Helemaal top!!

Mijn mazda 2 1.5 GT-M Automaat bouwjaar 2009 103pk laten tunen, auto pakt super op en trekt nu in een stuk door zeer tevreden

Helemaal top

Johan super goed gedaan we zijn helemaal Tevreden bedankt voor de goede service . Net of we een complete andere auto hebben hij rijd zo mooi en de dsg schakelt veel beter als origineel helemaal super

Uitstekende en snelle service

Binnen een uur was mijn Citroën C4 Cactus getuned! Tijdens de proefrit merkte ik gelijk dat ik meer vermogen had. Ik ben zeer tevreden!

Super service, direct merkbare verbetering van prestaties

Na het runen valt direct op dat mijn auto stukken soepeler en.vlotter rijdt. Een aanrader

Ook met mijn voorgaande auto geweest. Altijd goed geholpen en top resultaat.