In één woord top!

Zeer goed geholpen door dit bedrijf. Een echt specialist met kennis van zaken! Ik herken mijn auto niet terug, wat een vermogen! Ik zal hier in de toekomst zeker nog vaker naar terug gaan!

Tuning prima - contact zeer teleurstellend

De Tuning van mijn VW transporter is prima verlopen. Na afloop kreeg ik een pinbon mee en toen ik verzocht om mij ook een factuur mee te geven werd mij beloofd dat die dezelfde avond nog gemaild zou worden. Het is inmiddels 2 maanden geleden dat ik de auto heb laten tunen en sindsdien heb ik verschillende keren gemaild en gebeld met het verzoek om mij een factuur te mailen. Ik kreeg elke keer te horen dat dit in orde gemaakt zou worden en dat ze er meteen achteraan zouden gaan. Loze beloftes blijkbaar want tot op heden heb ik nog steeds geen factuur ontvangen. Ik vind dit zeer teleurstellend en klant onvriendelijk en vraag mij ernstig af of ik ooit nog een factuur ga ontvangen.

Snelle service en super resultaat!

Binnen een half uur was mijn Skoda Karoq getuned van 150 maar 180PK en van 250 naar 335NM. Auto rijd fijner en schakelt beter!

Snel geholpen en tuning goed voelbaar

Ik had voor het weekend een offerte gevraag en gelijk na het weekend kon ik terecht. Kon er op wachten dus dat was wel fijn. Na aanpassing even testen en vooral koppel erg merkbaar. Later die dag nog een stuk gereden en voor mijn gevoel liep die toen nog netter. Er werd al gemeld dat bij de 1e 500km de software zich nog wat aanpast. Al met al goeie ervaring met dit bedrijf.

Meer koppel, fantastisch

Mijn renault megane 3 estate vond ik qua koppel/ power verrassend goed gezien gewicht van de auto. Maar na tuning is dit echt beduidend beter geworden. Meer koppel ervaar je gelijk! Vlot geholpen en bij een volgende auto ga ik hier weer heen!

Goede service en een top tuning

Mijn Jeep Compass een chip tuning laten doen bij Scholtmeijer in Westerbork. Meer trekkracht betere wegligging en zuiniger in verbruik.

Skoda Fabia rijd als een zonnetje en heeft nu voldoende vermogen om vlot in te halen

Vriendelijke service Goede prijs Klaar terwijl je wacht Voldoet volledig aan de verwachtingen Wanneer ik weer een auto wil laten chippen kom ik hier zeker weer terug!

Prima en goede informatie en service

Met mijn Hyundai Tucson benzine auto naar scholtmeijer geweest. Wou toch iets meer trekkracht hebben voor met name de caravan. Goede en correcte informatie gehad en na de chiptuning een goed verschil merkbaar. Ik vind scholtmeijer een aanrader voor chiptuning

Komt zijn afspraken na, en regelt het

Nette zaak. Tuning van Ford Kuga II 150 pk economist. Mooi resultaat. Extra koppel (daar was het mij om te doen), en een nog soepeler rijdende auto. Kortom, dit bedrijf is een aanrader

goede vaklui en een prima resultaat

Mijn audi TT 1.8 turbo laten chippen bij Scholtmeijer. geen lange wachttijd. Garantie en een certificaat mee naar huis. Audi is een andere auto geworden. Mn koppel is erg verbeterd. Absoluut aan te bevelen.

Mijn BMW 320i door Johan laten tunen. Duidelijk verschil waarneembaar. Van 184 naar 250pk (440Nm) Bij intrappen gaspedaal veel agressiever geworden. Op terugweg zag ik tevens, dat het brandstofverbruik lager was, dan toen ik erheen reed. Het is allemaal vlot geregeld, terwijl je er op kan wachten onder het genot van een kopje koffie.

Snelle afspraak, goede service

Mail, contact en afspraak binnen 2 dagen. Mijn BMW X5 3.0d heeft na het tunen meer koppel en loopt mooi en soepel. Op de terugreis al beduidend zuiniger.

Top tuning

Mijn opel insignia 2.0 cdti laten chippen bij Johan. 70 pk erbij en dat merk je en hoe. echt een totaal andere auto geworden. echt super zo soepel als de auto nu rijdt, en bovenal snel heel snel. echt top!!

Echt een verschil

De Auto van mijn dochter laten Tunen, Nadat software was aangepast en ingeschoten kreeg ik eerst de gelegenheid om een stukje te gaan rijden. Direct vernam je het verschil. Het betreft een polo 1.2 TDI bleumotion die nu veel directer is. Vandaag ook gelijk een prijs aanvraag gedaan voor mijn eigen auto want deze laat ik hier ook zsm tunen en de EGR klep weg schrijven.

Reactie op mijn vorige opmerking

Goede middag 26/06/2021 Even een correctie van mijn kant zie voor gaande mail Persoonlijk contact gehad met Johan en alles berust op een mis communicatie bij de callcenter die het bericht heeft laten liggen. Hierbij mijn excuus aan Johan en graag vorige mail als niet gelezen beschouwen M.v.g H Speek

Boven verwachting

Na twee maanden rijden nog steeds zeer tevreden.

Hij is veel zuiniger!

No nonsense

VW Touran 1.6 TDI dsg uit 2016 laten tunen. Je merkt het meteen. Rijdt rustiger, meer koppel en mooi resultaat van 110 naar 150pk. Tweede keer dat ik hier mijn auto heb laten tunen en hopelijk net zolang plezier van. No nonsense en doen wat ze zeggen.

Auto goed en snel getuned

Vandaag mijn Nissan Micra diesel laten tunen. Resultaat direct merkbaar. Zéér vriendelijke ontvangst, kopje koffie erbij en binnen anderhalf uur weer de weg op. En ook nog eens zéér prettig geprijsd. Van harte aanbevolen.

Wat een stukje software al kan doen.

Binnen een uurtje weer huiswaarts met meer pk's en een top hoog koppel. En wat je niet verwacht, een lager verbruik!

Ook nu weer : TOP

Al vele jaren klant bij Scholtmeijer tuning en Johan heeft al menige meesterwerkjes voor mij gecreëerd. Na een aantal Skoda's nu een Mercedes C180 van 156 pk en 270nm naar 210pk en 380nm. Vermogens toename gelijk voelbaar en rijdt super. Bedankt Johan : TOP .

tuning gelukt

Het was een paar uur langer wachten dan was gezegd maar het was dan ook erg druk. Het resultaat is een wat soepelere motor en ruim 1 liter per 100 km minder brandstof verbruik. Die paar pk meer merk ik niet echt . :(

Mijn vorige autoe een Renault megane lll 1.5diesel door Johan laten tunen. Dat was een geweldige ervaring. Nu heb ik een Renault kadjar 1.2 benzine en die wil ik ook laten tunen als dat kan. Zo ja dan verheug ik mij daar nu al op.

snel en

Chevrolet spark 1.2 81 PK 111NM laten tunen Na tuning 94Pk 126NM toch een verschil van 14% en 16% en klinkt als te verwaarlozen maar hij rijdt gelijk een stuk prettiger. Net als de vorige keer goed netjes en snel geholpen.

Mijn Mercedes had last van een motor storing, de chiptuning heeft dit helaas niet compleet verholpen maar het is stukken beter geworden. De motor draait rustiger en mooier, verder reageert de auto vlotter en komt de motorstoring veel minder vaak voor. Het chippen is zo gepiept en is de €300 wel waard. Ik zou het aanbevelen om de auto te chippen bij Scholtmeijer chiptuning.