goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1x geslaagd door goed begeleidde lessen, waardoor ik nu vol vertrouwen zelf de weg op kan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was goed, lekker rustig aan, overal werd goed de tijd voor genomen. Prima begeleiding en ook eerlijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb Theo leren kennen als een zeer bekwame instructeur. Met zijn ervaring, kunde en geduld beschikt hij over alle vaardigheden om van iedereen een veilig chauffeur te maken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb in december 2017 bij deze rijschool mijn rijbewijs gehaald en ik kan zeker zeggen dat ik tevreden ben over de rijschool.\r\nZal ik eerst zeggen dat ik zeker geen makkelijke leerling ben, ik ben nogal eigenwijs en ben, mede door mijn ADHD, snel afgeleid. Hierdoor verloor ik ook snel mijn focus.\r\n\r\nIk was voor ik begon met rijlessen nogal bang, ik durfde en wilde niet. Na een proefles bij deze rijschool ben ik begonnen met lessen.\r\nTheo heeft mij heel goed begeleid tijdens mijn rijlessen. Hij heeft veel geduld, geeft goede uitleg en feedback. Als ik aangaf iets lastig te vinden gingen we de komende paar lessen daaraan werken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend fijne man om bij in de auto te zitten. Hij is echt bezig om je het rijbewijs te laten halen! Hij is sociaal en bereid zich aan te passen aan zijn klanten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede persoonlijke lessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb er maar één woord voor, top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier de lessen gevolgd. Er wordt de tijd genomen om je op je gemak te laten voelen, maar er wordt ook goed aangepakt om vooruit te komen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een prima ervaring gehad met de rijschool. De lessen zijn altijd zo lang als ze horen te zijn en er wordt zorgvuldig gekeken naar je fouten tijdens het rijden zodat je deze goed en snel kan verbeteren.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weet goed hoe die het moet aanpakken per persoon en veel ervaring, waardoor Mulder weet wat er gedaan moet worden voor het examen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd met veel plezier de lessen gevold. Je krijgt een goede voorbereiding op je tussentijdse toets en examen. Er is ook een fijne sfeer in de auto waar ik mij prettig bij voelde.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb nu na bijna een jaar rijles te hebben gehad eindelijk mn rijbewijs opgehaald! Samen met Theo heb ik een jaar lang een boel meegemaakt en hard gewerkt naar dit moment. Door mijn ADHD was het soms lastig en hebben we er veel voor moeten doen. Maar dankzij Theo is het allemaal goed gekomen, bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autorijschool Mulder is zeker aan te bevelen! De begeleiding tijdens de rijlessen was erg goed. Door de goede uitleg, geduld en feedback, kan ik nu met trots zeggen dat ik in een keer mijn rijbewijs heb gehaald.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het heeft voor mij even geduurd maar met veel geduld, vertrouwen, goede uitleg en doorzetten aan beide zijden heb ik mijn rijbewijs gehaald, ik ben superblij en trots, dankzij een uitstekende instructeur.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Autorijschool Mulder weet je zeker dat het uiterste in je naar boven wordt gehaald. Tijdens de lessen werd er de tijd genomen om mij op mijn plek te laten voelen, terwijl ik wel steeds iets nieuws leerde en vooruit ging.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel geduld met trage leerlingen. Niks om over te klagen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo is erg geduldig en geeft goed en duidelijk les. Door deze goede lesmethode heb ik mijn rijbewijs in maar liefst 2 maanden weten te halen. Met de verdienste aan Theo. Ik raad daarom autorijschool Mulder zeker aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, in de rijlessen neemt Theo echt de tijd voor je!

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super goede lessen gehad! fijne rijschool

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijschool. Theo neemt de tijd voor je en zorgt ervoor dat je naast het behalen van je rijbewijs, veilig en zelfverzekerd de weg op kunt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autorijschool Mulder zit je goed!\r\nIk heb met plezier en op een prettige manier leren autorijden! Er was in de auto altijd tijd voor een gezellig praatje. Als je goed en veilig wilt leren autorijden, dan beveel ik je Mulder aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijlessen als prettig ervaren. Het was altijd erg gezellig in de auto. Ik voelde me op m\'n gemak in de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige rijschool; goede heldere duidelijke uitleg in een vriendelijke rustige ontspannen sfeer. Meelevende ervaren instructeur die altijd voor je klaar staat en je met eerlijkheid & no nonsens in korte tijd klaarstoomt voor theorie en praktijk, je rijbewijs en belangrijker nog: je met vertrouwen écht zelfstandig leert autorijden. Een aanrader voor jong en oud.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo is een goede instructeur met een duidelijke werkwijze. Na iedere les kreeg ik een lijstje met verbeterpunten en dan werkten we daar de volgende les aan. Hij neemt de tijd om te zorgen dat jij je zeker achter het stuur voelt met tussendoor ook nog leuke gesprekken. Aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Neem echt de tijd voor je die je nodig hebt om zelfverzekerd en veilig achter het stuur te zitten. \r\nEen hele goeie rijschool.