Laden reviews...
Laden reviews...
1 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Ik heb me rijbewijs in 1x gehaald. Theo is erg duidelijk, rustig en eerlijk. Je kan met hem lachen maar hij zal altijd eerlijk zeggen waar je in moet verbeteren en waar je scherper op moet zijn.
Beveelt aan
28 November 2025
Ismene
IJsselstein
Theo is een rustige man die op een duidelijke geduldige manier uitleg geeft. Door zijn ervaring kan hij naar mijn idee goed inschatten wat iemand nodig heeft in de les.
Beveelt aan
19 May 2025
Anita
Utrecht
Hele goeie rijschool met fijne begeleiding. Alles wordt duidelijk en optijd geregeld.
Beveelt aan
21 April 2025
Merlijn
Ijsselstein
Theo heeft veel geduld en helpt je met wat je lastig vind op een rustige en fijne manier!
Beveelt aan
21 April 2025
Yero
IJsselstein
Ik kan mijn ervaring met Theo niet genoeg aanbevelen. Theo legt alles rustig en duidelijk uit, heeft enorm veel geduld en weet precies hoe hij/zij je moet motiveren. Dankzij zijn/haar professionele en persoonlijke aanpak heb ik mijn rijbewijs gehaald! Als je op zoek bent naar een rijinstructeur die echt om je vooruitgang geeft en je goed voorbereidt op het examen én op zelfstandig rijden, dan is Theo absoluut de beste keuze. Bedankt voor de geweldige rijlessen!
Beveelt aan
12 March 2025
Justin
IJsselstein
Ik heb hele fijne lessen gehad bij theo. Hij legt via de ris methode verschillende dingen uit en doet dit rustig met zo nodig herhaling. Theo is vriendelijk, rustig, serieus en altijd in voor een praatje
Beveelt aan
4 December 2024
Eline
Ijsselstein
Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad tijdens de rijlessen en heel veel geleerd. Ben ook nog eens in 1 keer geslaagd, dus ben heel erg tevreden!
Beveelt aan
27 November 2024
Daphne
IJsselstein
Heeft beide mijn broer en ik enorm goed geholpen, beide in één keer geslaagd. Veel gezellige gesprekken gehad in de auto, maar ook een geweldige instructeur. Een hele goede steun in de rug waar dat nodig was!
Beveelt aan
4 October 2024
Bram
IJsselstein
Ik vond de lessen duidelijk en was hierdoor nog zelfverzekerder dus het ging steeds beter. Ik werd hierdoor goed ondersteund door Theo. In 1 keer geslaagd dus ik ben helemaal tevreden.
Beveelt aan
7 August 2024
Lieke
IJsselstein
Hele fijne lessen. Geduldige instructeur die inspeelt op hoe jij de lessen het fijnst vindt. Luistert heel goed en neemt de tijd voor je.
Beveelt aan
18 June 2024
Daphne
IJsselstein
altijd gezellige en goede lessen
Beveelt aan
30 May 2024
max
ijsselstein
Leuke enthiousaste kerel die elke les het beste uit je probeert te halen. Altijd tips en tops aan het einde van elke les zodat je deze kan verbeteren.
Beveelt aan
28 February 2024
Julian
Freling
De lessen waren duidelijk en Theo heeft me goed geholpen ! Ik kreeg door hem veel zelfvertrouwen. Als je auto rijden moeilijk vind is Rijschool mulder een goede keuzen! Groetjes Gijs
Beveelt aan
22 February 2024
Gijs
IJsselstein
Theo neemt de tijd voor elk onderdeel om het goed onder de knie te krijgen! Ook is die altijd netjes op tijd! En is altijd in om te kletsen! Goeie ervaring!
Beveelt aan
22 January 2024
Guusje
IJsselstein
Er wordt voldoende tijd besteed aan elk onderdeel zodat je die goed onder de knie krijgt. Ook moedigt hij je soms aan om een tandje bij te zetten als het nodig is, maar er is ook zeker ruimte voor een leuk praatje.
Beveelt aan
11 January 2024
Charlene
IJsselstein
Een hele fijne rijschool. Alles word je goed en duidelijk uitgelegd op een manier waarop je het snel leert. Als je iets niet in een keer helemaal begrijpt word het rustig stap voor stap uitgelegd zodat je het de volgende keer in een keer goed zult doen. Deze rijschool is zeker aan te raden want door de goede begeleiding ben ik in een keer geslaagd.
Beveelt aan
11 January 2024
Robin
IJsselstein
In 1 keer geslaagd bij Mulder!! Ik was vaak best zenuwachtig om te rijden, maar Theo sleepte mij er altijd doorheen. Dat maakte de rijlessen veel fijner! Bij Mulder lessen voelde heel persoonlijk, hij zocht uit welke manier en technieken het beste bij mij paste. Ondanks dat ik heel blij ben met mijn rijbewijs ga ik Theo wel missen! Bedankt voor alles!
Beveelt aan
12 December 2023
Lise
IJsselstein
Ik heb een prima tijd gehad samen met mulder, Hij legde mij stap voor stap uit wat ik moest doen en dit was zeer leerzaam. Ookal waren we het niet altijd met elkaar eens legde hij toch geduldig uit waarom hij iets dacht dat was wel fijn. Verder een top ervaring gehad en in 1x geslaagd.
Beveelt aan
21 November 2023
jessy
IJsselstein
Theo was voor mij een fijne rij instructeur die goed luisterde naar mij. Hij heeft de rijlessen naar mijn tempo aangepast want hele fijn was. Ik heb een hele fijne ervaring gehad!
Beveelt aan
21 September 2023
Fabiènne
IJsselstein
Toen ik voor het eerst bin theo in de auto stapte gaf die mij meteen een goed gevoel en die is niet weg gegaan soms is die een beetje streng maar dat is alleen maar om jouw een goeie automobilist te maken en ik en mijn broer zijn in 1 keer bij hem geslaagd dus hij heeft het zeker goed gedaan.
Beveelt aan
29 June 2023
Nick
IJsselstein
Na zeker 3 jaar lessen, Eindelijk me praktijk gehaald ookal werd hij me soms echt zat hij heeft het nooit aan me opgegeven en is 3 jaar lang vol met mij aan de bak geweest waar ik hem echt dankbaar voor ben want ik weet hoe irritant ik soms kan zijn en deze man heeft het gewoon 3 jaar met me uitgehouden
Beveelt aan
28 June 2023
Miriam
Benschop
Goed alle stappen doorlopen en alles in 1x gehaald.
Beveelt aan
30 May 2023
Willem
Nieuwegein
Theo is een goede rij-instructeur die je niet vertelt wat je wil horen, maar wat je soms moet horen zodat je kan groeien in je rijvaardigheid. Legt rij situaties en fouten goed en helder uit. Ik heb de lessen altijd als prettig ervaren! Aanrader voor mensen omstreek Ijsselstein
Beveelt aan
1 May 2023
Tijn
Karelse
Theo is een goede rijschoolhouder en een prima rijinstructeur. Hij heeft mij goed begeleid en heeft mij gesteund waar nodig. Een goede optie als je in de omgeving van IJsselstein een rijschool zoekt.
Beveelt aan
5 April 2023
Luc
IJsselstein
Hele fijne lessen, het was gezellig en leerzaam. Hij heeft het beste met je voort, ook kwa aantal lessen en de kosten.
Beveelt aan
13 February 2023
Sanne Dijkman
Lopik
Jolandeplantsoen 85
3401 XH Ijsselstein
Branch
Automotive
Specializations
Rijles, Rijschool
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit