Gezellig

Leuke enthiousaste kerel die elke les het beste uit je probeert te halen. Altijd tips en tops aan het einde van elke les zodat je deze kan verbeteren.

Heel Goed

De lessen waren duidelijk en Theo heeft me goed geholpen ! Ik kreeg door hem veel zelfvertrouwen. Als je auto rijden moeilijk vind is Rijschool mulder een goede keuzen! Groetjes Gijs

Fijne lessen

Theo neemt de tijd voor elk onderdeel om het goed onder de knie te krijgen! Ook is die altijd netjes op tijd! En is altijd in om te kletsen! Goeie ervaring!

Stap voor stap leer je op een leuke en leerzame manier autorijden.

Er wordt voldoende tijd besteed aan elk onderdeel zodat je die goed onder de knie krijgt. Ook moedigt hij je soms aan om een tandje bij te zetten als het nodig is, maar er is ook zeker ruimte voor een leuk praatje.

Een hele fijne rijschool. Alles word je goed en duidelijk uitgelegd op een manier waarop je het snel leert. Als je iets niet in een keer helemaal begrijpt word het rustig stap voor stap uitgelegd zodat je het de volgende keer in een keer goed zult doen. Deze rijschool is zeker aan te raden want door de goede begeleiding ben ik in een keer geslaagd.

Precies wat ik nodig had!

In 1 keer geslaagd bij Mulder!! Ik was vaak best zenuwachtig om te rijden, maar Theo sleepte mij er altijd doorheen. Dat maakte de rijlessen veel fijner! Bij Mulder lessen voelde heel persoonlijk, hij zocht uit welke manier en technieken het beste bij mij paste. Ondanks dat ik heel blij ben met mijn rijbewijs ga ik Theo wel missen! Bedankt voor alles!

Geduldig maar leerzaam.

Ik heb een prima tijd gehad samen met mulder, Hij legde mij stap voor stap uit wat ik moest doen en dit was zeer leerzaam. Ookal waren we het niet altijd met elkaar eens legde hij toch geduldig uit waarom hij iets dacht dat was wel fijn. Verder een top ervaring gehad en in 1x geslaagd.

Fijne rij instructeur die goed luistert naar wat de leerling nodig heeft

Theo was voor mij een fijne rij instructeur die goed luisterde naar mij. Hij heeft de rijlessen naar mijn tempo aangepast want hele fijn was. Ik heb een hele fijne ervaring gehad!

Leerzaam

Toen ik voor het eerst bin theo in de auto stapte gaf die mij meteen een goed gevoel en die is niet weg gegaan soms is die een beetje streng maar dat is alleen maar om jouw een goeie automobilist te maken en ik en mijn broer zijn in 1 keer bij hem geslaagd dus hij heeft het zeker goed gedaan.

Zeer uitstekend

Na zeker 3 jaar lessen, Eindelijk me praktijk gehaald ookal werd hij me soms echt zat hij heeft het nooit aan me opgegeven en is 3 jaar lang vol met mij aan de bak geweest waar ik hem echt dankbaar voor ben want ik weet hoe irritant ik soms kan zijn en deze man heeft het gewoon 3 jaar met me uitgehouden

In 1x geslaagd!

Goed alle stappen doorlopen en alles in 1x gehaald.

Professionele rij-instructeur die weet waar hij het over heeft

Theo is een goede rij-instructeur die je niet vertelt wat je wil horen, maar wat je soms moet horen zodat je kan groeien in je rijvaardigheid. Legt rij situaties en fouten goed en helder uit. Ik heb de lessen altijd als prettig ervaren! Aanrader voor mensen omstreek Ijsselstein

Theo is een goede rijschoolhouder en een prima rijinstructeur. Hij heeft mij goed begeleid en heeft mij gesteund waar nodig. Een goede optie als je in de omgeving van IJsselstein een rijschool zoekt.

Hele fijne en leerzame lessen

Hele fijne lessen, het was gezellig en leerzaam. Hij heeft het beste met je voort, ook kwa aantal lessen en de kosten.

Geduldig & uitstekend alle kneepjes van het autorijden geleerd

Theo is een ontzettend enthousiaste en menselijke instructeur met veel oog voor detail. Door geduldig ervoor te zorgen dat geen één onderdeel van het rijden imperfect gaat, heb ik echt het gevoel dat ik het autorijden beheers.

Hele goede rijschool met een instructeur met veel ervaring!

Deze rijschool raad ik zeker aan. De instructeur heeft veel ervaring en kijkt goed naar de leerling. Hierbij kijkt de instructeur naar het tempo van de leerling en maakt op basis daarvan de lessen. Hierdoor voel je je als leerling op je gemak en weet je waar je aan toe bent. Daarnaast kijkt de instructeur ook heel reëel naar wat er gedaan moet worden om je rijbewijs te halen, wat zeker zal lukken bij deze rijschool!

Uitstekende rijschool met goede ondersteuning

Ik heb in deze corona periode ervoor gekozen om te gaan lessen bij de Autorijschool Mulder, en dat was een succes. Ik heb goede ondersteuning gekregen van de rijschool, waarin alles wat je moet kunnen voor je examen stap voor stap uitgelegd werd. Ik heb hierdoor ook mijn tussentijdse toets en praktijkexamen beide in 1x gehaald! De rijschool is absoluut een aanrader.

Fijne lessen

De lessen en uitleg waren helder en er werd veel gelet op de details tijdens het autorijden, hierdoor leer je goed en beheerst autorijden en ben ik in 1 keer geslaagd! Bedankt Theo !

Super goeie en fijne rijschool

Super goeie rijschool met een fijne sfeer, stelt je gerust als er wat fout gaat en probeert alles zo goed en duidelijk mogelijk uit te leggen. Ondanks mijn ADD is er altijd ruim de tijd genomen om me te leren om te gaan in het verkeer en als er iets fout ging nam hij ook altijd de tijd om me uit te leggen hoe ik het beter kon aanpakken. Kortom mijn ervaring met deze rijschool is uitstekend en zou hem zeker aanbevelen.

Een fijne relaxte rijinstructeur met goeie tips!

Ik heb mijn rijbewijs bij theo mulder in een keer gehaald door zijn fijne manier van lesgeven en zijn goeie tips die hij geeft voor het examen, hij was erg relax in de auto wat mij een fijn gevoel gaf en hij kon zich goed inleven in mij.

Duidelijke en goede lessen!

Duidelijke uitleg tijdens het rijden en een goede reflectie na de lessen. Wordt goed op de examen punten gelet en tot in de puntjes klaar gemaakt voor het verkeer op de weg! Enorm leuke en leerzame tijd gehad.

Door de directe communicatie van Theo en het RIS(rijopleiding in stappen) stappenplan vandaag geslaagd. Uitstekende begeleiding en goeie praktische tips om je te leren rijden.

Goede lessen aangepast naar wat ik nodig had!

Altijd gezellige lessen waar ik goed met hem kon praten over van alles en nog wat terwijl ik stapsgewijs steeds beter leerde rijden. Hij past zijn methode goed aan naar hoe je bent en de rijstijl die bij je past. Ondanks corona, mijn rooster, werken studeren was het altijd mogelijk nog een les in te plannen.

Theo heeft mij de juiste begeleiding geboden waardoor ik in één keer ben geslaagd!

Waar het soms wat lastiger ging wist Theo mij goed te ondersteunen waardoor ik meer zelfvertrouwen op de weg kreeg, wat resulteerde in het behalen van mijn rijbewijs.

Goede ervaring, neemt de tijd voor je.

Fijn om hier te lessen, er wordt de tijd voor je genomen en je wordt goed geholpen om moeilijkheden te oefenen. Verder een aardige rij instructeur (Theo Mulder) wat de lessen ook fijner maakt.