Mooie en goede auto!

Ik heb hier een hele mooie youngtimer gekocht. Aankoopkeuring laten uitvoeren en alleen 1 opmerking over de auto teruggekregen. Dat is netjes verholpen voor aflevering en ga er nu fijn mee rijden.

Professioneel en met passie voor het vak

Ik ben heel goed geholpen en geadviseerd door Roy, hij heeft er nog echt verstand van. De auto is super schoon, nieuwe apk, en onderhouden dat ik een jaar vooruit kan! Ik kan het bedrijf en de vakman aanraden!

Wat een fijne zaak

De ervaring is van het begin tot eind prettig geweest. Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg en proces. Je merkt dat er liefde voor het vak is en de showroom staat dan ook vol met mooie youngtimers.

Prettige ervaring voor een youngtimer

Audi A4 gekocht bij Roy en dit was zeker de prettigste auto aankoop ervaring die ik ooit heb gehad. Fijne service en after sales.

Uitstekend Bedrijf

De beste youngtimers van Europa. Dat doen weinig bedrijven RH na.

Duidelijk en helder

Toen ik bij Roy kwam kijken voor een youngtimer had ik gelijk een goed gevoel. Alles netjes schoon op orde en overzichtelijk. Roy is duidelijk, helder en relaxed zonder opschmuck over de youngtimers die er staan. . Geen gladde praatjes gelukkig. Auto is keurig afgeleverd, mooie inruilprijs, financieel netjes afgehandeld, nog echt de tijd genomen om mij uit te leggen hoe de bediening in de auto werkt. Heel tevreden...hoop over 2 jaar weer bij Roy te komen voor een youngtimer weer deo volente.

Betrouwbaar, transparant en plezierig

Vandaag mijn youngtimer mercedes e opgehaald bij Roy. Prettige zaak met prachtige autos. Auto keurig met service beurt afgeleverd. Aanrader! Erik

Fijn geholpen, mooie auto

Roy helpt op een prettige manier. Verwachtingen werden waargemaakt. Het zijn allemaal nette auto's die technisch en optisch nog wat mooier worden gemaakt. Voorlopig blij met de aankoop.

Zeer goede service

Niet alleen de auto was bij aflevering tot in de puntjes verzorgd, ook de bijbehorende documentatie was zeer compleet - meer dan standaard. Verder altijd snelle en volledige antwoorden op mijn mails.

Prachtige goed verzorgde collectie auto's

Roy van RH automotive heeft veel passie voor mooie youngtimers. Dit vertaalt zich in een hele mooie collectie aan goed verzorgde youngtimers. Ik vond het moeilijk om een auto uit te kiezen. Daar was alle tijd voor. Alles gaat op afspraak daarom is er voldoende tijd en rust om rond te kijken.

Top bedrijf, frisse auto's en perfecte service

Fijn bedrijf waarbij veel tijd wordt genomen voor de klant de auto volledig na wordt gelopen voordat de nieuwe eigenaar deze ontvangt.

Geweldige ervaring

Ik heb hier onlangs een Audi Q5 gekocht. De auto leek haast wel in nieuwstaat. Van binnen en buiten nog helemaal perfect. De service was erg goed bij de aankoop.

Goede begeleiding en snelle service van een echte autoliefhebber

Roy neemt de tijd en moeite voor zijn klanten én voor zijn auto’s. Hij vindt het leuk om over de auto’s te vertellen en zorgt dat hij kwaliteit levert. En eenmaal gekocht werd mijn auto snel en netjes afgeleverd, helemaal zoals afgesproken.

Persoonlijk en deskundig

Roy is eerlijk, persoonlijk en neemt de tijd. Ik ben heel blij met mijn nieuwe auto. Alles wordt tot in de puntjes geregeld.

prima gedetailleerde service

zou zaak zeker aanbevelen

betrouwbare dealer

Omdat ik zelf weinig verstand van auto's heb zocht ik een betrouwbare dealer voor de aanschaf van een youngtimer. Roy van RH automotive is een zo'n dealer. Een aantal maanden geleden een Mercedes C280 hier gekocht. Bijzondere auto, uitstekende staat en goede gebruiks en onderhoudshistorie aanwezig. Voor vragen na de aankoop was Roy ook goed bereikbaar. De taxatie voor WEV ook keurig volgens afspraak verzorgd. Zeer tevreden over RH automotive.

perfect

mooie nette showroom, vriendelijke man, wist allevragen te beantwoorden, gaf me tijd om goed na te denken,

Heel goede kwaliteit, service, kennis en vriendelijk!

Recent een Audi A6 (2007) gekocht in super goede staat. Bij de proefrit paar kleine dingetjes, en die zijn kosteloos en goed opgelost (o.a. nieuwe accu). Kan RH Automotive/Roy zeer aanbevelen voor een goede, waardevolle youngtimer!

Super! Professioneel, betrouwbaar, vriendelijk

Het team van RH Automotive blinkt echt uit in nette youngtimers - hele mooie collectie auto’s. Ze nemen de tijd voor advies, denken mee, zijn zeer transparant, en doen alles om de klant tevreden te maken. Ik ben erg te spreken over het hele aankoop- en communicatieproces met RH, en zou het van harte aanbevelen aan iedereen die geen zin heeft in een gelikt verkooppraatje maar gewoon supersoepel zaken wil doen. Bedankt!

Goede ervaringen

Ik heb een BMW X5 aangekocht bij Roy. Roy heeft me goed geholpen. Wat vooral naar voren kwam is het serviceniveau en het vertrouwen.

Duidelijk, vriendelijk en snel

Ik was op zoek naar een mooie BMW youngtimer. Proefrit was snel gemaakt. Roy neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Verwijst ook door naar onderhoudsgarage. Alles is goed gedocumenteerd. Geen gladde verkooppraatjes. Prima onderneming!

Zo kan het dus zo hoort het

Stuk voor keurige en eerlijke auto’s met traceerbare geschiedenis, niet de goedkoopste maar alles klopt, de afspraken, de afwikkeling, de communicatie, openheid. Roy geeft het gevoel betrouwbaar te zijn en dat klopt. Prachtige Mercedes GLK waar ik de komende jaren nog veel van hoop te genieten.

Zorg voor kwaliteit en service

Ik heb bij Roy recent een youngtimer (BMW X3) gekocht en ben zeer tevreden over hem en daarmee RH automotive. Hij neemt de tijd, is zorgvuldig en levert kwaliteit op alle fronten. Een aanrader!

Op een prettige wijze een prachtige en zeer goede auto gekocht

Overheersend voor de beoordeling van mijn ervaring met HR Automotive zijn de begrippen kwaliteit en betrouwbaarheid. Ik wilde nog één keer een geweldige achterwiel-aangedreven-atmosferische-zes-cilinder-in-lijn kopen om de rest van mijn leven (ik ben 66 jaar) mee te rijden, voordat waarschijnlijk zo’n rijdende iPad / EV onvermijdelijk wordt. Het moest dus een auto zijn waar ik tenminste 10 jaar probleemloos rijplezier aan zou kunnen beleven. En die auto heb ik bij RH Automotive gevonden; een prachtige BMW E90 325i LCI van 13 jaar oud, die er uitziet alsof hij een paar jaar oud is; uiteraard enkele (minimale en slechts bij zeer grondige inspectie zichtbare) gebruikssporen aan de carrosserie en met een niet van nieuw te onderscheiden interieur, van één Zwitserse eigenaar die er maar 68.000 km mee heeft gereden en die aantoonbaar keurig volgens de fabrieksvoorschriften door een BMW dealer is onderhouden. Om precies te weten wat de conditie van de auto was, heb ik, in overleg met de heer Hesp, door de BMW specialist, waar de auto in onderhoud gaat, een aankoopkeuring laten uitvoeren. Daaruit bleek dat auto kwalitatief is zoals hij eruit ziet; nagenoeg perfect. Het hele proces van eerste bezichtiging tot aflevering gisteren, verliep erg goed; het contact met de heer Hesp was prettig en alle gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Iemand die voor een reeële prijs een kwalitatief erg mooie en goede auto zoekt, kan ik HR Automotive zeer aanbevelen; ik heb tijdens mijn bezoek meer auto’s zien staan, waarvan ik denk dat deze van een vergelijkbare kwaliteit zijn als die ik heb gekocht. Ik heb (slechts) twee kleine suggesties voor de heer Hesp om de ‘kwaliteitsbeleving’ voor de klant te verbeteren: lever de auto af met een volle tank en geeft bij de afleveringspapieren een mooi opbergmap je. Spijkers op laag water, inderdaad. Ik kan dan ook volmondig zeggen: ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn BMW en wijze waarop het aankoopproces is gegaan.

Kennis van zaken en uitstekende service en advies

Flexibel en klantgericht en expertise