Heel fijn bedrijf en goede service

Ik ben al jaren klant en deze mensen denken met je mee en geven goed advies. En heel aardig personeel en een dijk van een kerel die garage chef.

Tevreden gevoel na het verrichten van een grote beurt.

Grote beurt aan mijn C70 is naar grote tevredenheid uitgevoerd en het interieur was gestofzuigd. Auto rijdt weer net wat lekkerder.

Aanrader voor het aanschaffen van een mooie Volvo!

Zeer tevreden over de aanschaf van onze prachtige Volvo V70 2.5T R-Design. Prima contact, vragen werden netjes beantwoord, zoals gevraagd konden we de auto even op de brug bekijken, punten werden goed besproken en uiteindelijk is alles meer dan netjes in orde gemaakt. Zelfs nog zaken die niet van te voren waren afgesproken maar daarna nog zijn vastgesteld en ook in orde zijn gemaakt binnen het PG Plus pakket. Prettig bedrijf. Het specialisme in Volvo is hierbij ook zeer prettig en absoluut aan te bevelen!

Fijne ervaring

Zeer vriendelijk personeel, snelle hulp en behulpzame service.

Eerlijk oprecht en betrouwbaar

Wordt altijd netjes geïnformeerd als er extra kosten zijn ,wat eerst niet te overzien was ,ben zeer tevreden over deze garage mooi team.

Altijd goed!

Je wordt als klant én vriend behandeld.

volgens afspraak

Keurige offerte waarbij ik wel even moest aandringen om een paar wijzigingen te laten verwerken. Onderhoud keurig volgens offerte uitgevoerd. Ontvangst als nieuwe klant erg prettig. Medewerkers voorgesteld incl werkwijze.

goede service

Prima service :alles klopt

Alles op tijd en correct

prima geregeld en snel klaar.

Mijn auto naar PG laten slepen wegens kapotte radiator, telefonisch probleem doorgegeven, 3 dgn later alles gemaakt.

uiterst betrouwbaar!!!!!!

Al jaren onze vaste dealer en garage. Zeer betrouwbaar en altijd meedenkend. Toppers!!!!!!

Uitstekende en betrouwbare garage

Tweedehands Volvo bij PG gekocht en met inruil van bestaande auto. De gekochte auto is perfect afgeleverd en voor een eerlijke prijs met servicepakket. Ook voor de ingeruilde auto werd een eerlijke prijs gegeven. Daarnaast fijne en hartelijke benadering vanuit de eigenaren van de garage. Mocht er onverhoopt iets zijn met de gekochte auto, dan kan direct contact worden opgenomen met de garage en wordt het opgelost. Deze garage is een aanrader!

Peter & Gert-Jan toppers

De mannen van PG Auto's staan voor je klaar met raad en daad. Even de +punten op een rijtje: Service verlenging: top Klantvriendelijk: top Vakmensen: top Prijsafspraak: top Bellen bij gereed: top Evt. leenauto: top Niet vergeten, de koffie: top De -punten: Ehhhhhhh. Kortom, een Volvo garage waar je naar toe gaat.

Uitstekend!

Zeer goed geholpen.

Erg fijne zaak!

Een bedrijf waar je kundig en vriendelijk geholpen wordt!

geweldig

Jullie heb ben mij heel goed geholpen om de auto van deze meneer weer goed in orde te maken

Super service kan niet anders zeggen. Vriendelijk personeel

Zoals altijd. netjes en professioneel geholpen

goede eerste indruk, vakmensen die met samen met jou een oplossing zoeken

Vorige week 1e kennismaking met PG. Na een diagnose stap voor stap de mogelijkheden doorgenomen om het probleem aan te pakken. Omdat de bestelde banden niet voorradig waren en ik mijn auto nodig had werden er even tijdelijk andere wielen ondergelegd en kon ik 3 uur later mijn eigen wielen er weer onder laten monteren. fijn opgelost!

Deze mensen staan altijd klaar om je te helpen!

Na een belletje altijd snel geholpen

Betrouwbaar met vakkennis voor Volvo

We hebben vorig jaar bij PG onze XC70 uit 2008 gekocht. Vanwege deze prettige aankoop, hier de jaarlijkse beurt en APK laten uitvoeren. N.B. Wij wonen in Zuid-Limburg.

Wederom

Zoals altijd netjes geholpen. Top dat ze even bellen als de auto weer klaar staat. Ook erg fijn dat ik een leenauto mee kreeg, ook al was de wens van een leenauto door een fout in het systeem niet doorgekomen. En prima prijsstelling vergeleken met de merkdealer. Enig minpuntje: er wordt altijd gecommuniceerd in ex BTW prijzen. Maar ik ben particulier, ik betaal gewoon BTW. Verder top!

Altijd goed

Vriendelijk personeel en zeer goede service. Betrouwbaar en nemen contact op als er bijzonderheden zijn.

heel erg fijn en goed

klantgericht

Prima persoonlijke service

Prima service voor een redelijke prijs