Al jaren ben ik klant bij PG auto’s. En dat is niet voor niets. We hebben momenteel 3 auto’s in onderhoud bij PG. Onlangs heb ik in korte tijd beide auto’s voor een onderhoudsbeurt aangeboden. Beide keren is er ook nu weer met volle tevredenheid gewerkt aan de auto’s. Voor ons geen verrassing!!

Super direct beschikbaar om te helpen

Ik kon mijn auto met storingen direct kwijt en binnen 1 dag was alles gerepareerd, super snel, echt top

Juiste benadering en adequate oplossing van het probleem

Juiste benadering en adequate oplossing van het probleem

zeer prettig

zo wil ik als klant graag behandeld worden !

Prima service !!!

Onze klassieke V70 uit het jaar 2000 rijdt op dit moment beter dan toen we haar kochten; Rijgedrag, comfort en uiterlijk zijn steeds beter geworden :-) !!!

snel en correct.

Zoals alle voorgaande keren wordt je snel en correct geholpen, altijd tijd voor een kop koffie en een praatje.

Een Warme Douche

Het plotseling nodig hebben van vervoer, werd gelijk opgelost met een leen auto. Humor, vakmanschap en meedenken, duidelijk aanwezig. Klasse!

supersnelle service

je kan er altijd terecht en wordt snel geholpen

Perfect geholpen en goede prijs kwaliteit verhouding.

Altijd behulpzaam en deskundig advies.

Goede service, snel geholpen, goede tips van ervaren volvo liefhebbers.

Vriendelijk, duidelijk en transparant

‘s Morgens voor een beurt gebracht. Vrij snel een telefoontje met de analyse wat er moet gebeuren met een prijsopgave (moesten wat extra dingen gebeuren). Op afgesproken tijd klaar en geen verassingen meer. (Ben overigens al jaren klant en heb al een paar keer meegemaakt dat ik voor iets onbenulligs even langskwam en dan direct en vriendelijk werd geholpen)

Zoals altijd voortreffelijk

Communicatief goed Technisch goed Prijstechnisch gedetailleerd vooraf en uiterst netjes.

Betrouwbaar, deskundig en vriendelijk!

Betrouwbaar, deskundig en vriendelijk!

altijd prima en gezellig

altijd prima en gezellig

Uitstekend!

PG heeft de problemen van onze V40 snel en goed opgelost. Uitstekende service.

Ad hoc direct goed geregeld

Mijn brandstofpomp ging kapot in het weekend. De auto bij PG geplaatst. Ondanks drukke programma en minder bezetting in de garage was mijn auto die maandag nog gerepareerd. Top!

Super goed

Betaalbare kwaliteit!

Altijd fijn geholpen. Mijn (gekoesterde) Volvo wordt goed verwend.

De auto rijdt weer als nieuw!

Zoals altijd fijn geholpen, en met resultaat weer naar huis

Al tientalle jaren tevreden

Professioneel Vakbekwaam Klantvriendelijk

Most reliable garage in The Netherlands

As always, very reliable garage with perfect service. If you have a Volvo, you can fully trust on PG Auto's.

• Would you recommend us? Yes

Deskundig en klantvriendelijk!

Heel plezierig en deskundig bedrijf. Mijn Volvo XC90 wordt hier prima onderhouden. Ik word hier altijd vriendelijk ontvangen en te woord gestaan.

Weer als vanouds. Eerst even voor bespreken wat (wellicht) aan vervanging toe is en wat het kost.

Zo weet je als klant waar je aan toe bent.

Professioneel bedrijf met vriendelijke uitstraling! Heerlijke koffie!

wij zijn heel fijn geholpen

Goede service en prima adviezen