Prima en vakkundige service

Storing aan mijn auto werd direct en vakkundig verholpen

Mooi Bedrijf met een goede service

Vorige week heb ik een auto gekocht en ben super tevreden. Echt een aanrader als je een mooie auto wilt kopen. Ik kom hier zeker terug voor het onderhoud en eventuele volgende auto's.

Geweldige garage

Goed en fijn geholpen.

Sympathieke en professionele organisatie

Zowel onderhoud als begeleiding keuze andere Volvo is keurig.

Vakkundig

Je krijg eerst een prijs opgave van de reparatie en wordt dan netjes verzorgd

Zou het zo weer doen ;-)

Auto gekocht, blij mee. Weten waar ze het over hebben!

Toppers

Sinds zes jaar kom ik bij PG. Een uitstekende ervaring. Open en eerlijke behandeling.

Goede service en overleg

Razend snelle 'drive by' service!

Met de lesauto onderweg gebeld ivm vervangen wisserbladen. Bij aankomst binnen twee minuten met nwe wisserbladen weer op pad! Toppers!

Gewoon zoals het hoort

APK zonder verrassingen, wat niet apk gerelateerde reparaties direct laten uitvoeren, is altijd wel even tijd voor. Prima bedrijf

Professionele Volvo garage

Vertrouwd

Betrouwbaar en goed

Uitstekende vervanger van de volvo-dealer.

Eerlijk advies

Netjes te woord gestaan en er werd meegedacht. Niet al mijn vragen zijn beantwoord. Dat vond ik wel jammer. Door de drukte kon er niet even de tijd worden genomen, was mijn gevoel.

zeer snel en deskundig geholpen

Het was erg fijn dat ik onverwachts op een middag zo maar terecht kon en mijn band direct gemaakt werd

Persoonlijk en fijn bedrijf met enorme technische kennis!

Altijd vriendelijk en persoonlijk ontvangen. Hier ben je geen nummertje. Technische kennis en oog voor detail bij de monteurs is groot. Helemaal tevreden en rij er graag 50km voor om.

Perfecte service en communicatie

Mijn oog was gevallen op een prachtige Volvo S80 V8 uit 2007. Na het eerste contact gelijk de auto bezichtigd en een nieuwe afspraak gemaakt voor het afhalen van de auto. Je krijg eerlijk advies over de auto en je merk de liefde voor Volvo als je bij ze binnen stap. PG auto's bedankt voor de service !

Topgarage, nette service, goed contact

PG Auto’s is een prettige garage. Goede service, verstand van zaken en meedenken met de klant gaat ze goed af

snelle afhandeling (uitnodiging en oplossing) van de storing

Na een telefonische melding van de storing kon ik de middag erop meteen komen. De aard van het probleem werd snel vastgesteld en na mijn fiat meteen verholpen. Ik kon dezelfde middag de auto herstelde en wel weer meenemen, uiteraard na betaling van de rekening.

Gewoon oke!

Korte lijnen, goede service, goede kwaliteit, correcte communicatie, Gewoon goed dus!

Teleurstellende houding

Inhoudelijk en qua service prima geholpen, echter door een administratieve fout een andere factuur gekregen dan vooraf afgesproken. Na dit bespreekbaar te hebben gemaakt kreeg ik een zeer teleurstellende en alles behalve klantgerichte reactie terug, erg jammer.

Prima en snel

Prima voor elkaar en snel

Niet voor niets al jaren klant

Uitzonderlijk goede service!

Ik was na wat technische problemen in het weekend, waardoor er met de auto niet verder kon worden gereden, aangenaam verrast door de snelle reparatie, nadat de auto op maandag door het bergingsbedrijf was afgeleverd. Daarnaast ook nog eens de service te worden opgehaald bij het inleverpunt van het vervangend vervoer en nog een attentie vanwege het nieuwe jaar. Helemaal top!

goede service en een eerlijk advies.

voor de eerste keer de auto alten repareren. zeer goed advies eerlijk en prijs concurerend.

Uitstekende service

Snelle service