Uitstekend, zoals telkens weer.

Prima service. Prettig contact. Afspraken worden nagekomen. Goed advies.

Zoals altijd zeer tevreden.

Zoals altijd zeer tevreden.

Vakkundige reparatie diir vaklui!

PG Auto's vervangt op een vlotte en vakkundige wijze de niet meer werkende parkeersensoren. Duidelijk overleg vooraf, keurige leenauto. Niets dan lof!

prima service en een aantrekkelijke prijs-kwaliteitrelatie

zie boven

Professioneel

Uitstekende service

Na pech reparaties snel geregeld met een uitstekende service

Perfecte dienstverlening!

Goed bedrijf waar gave mensen werken. Blij met hen. Ze richten zich op de klant en bewegen daarin mee.

Goede betrouwbare en eerlijke garage!

Recent mijn Volvo gebracht voor een APK. Omdat het een import auto betreft is er tevens gekeken naar de staat van het voertuig. Hierover een duidelijke en mijns inziens eerlijk offerte gekregen. PG auto's denkt hierin ook mee met de klant en zijn wensen. Dit in tegenstelling tot eerdere ervaringen met Volvo dealers. Ik kom graag terug voor het onderhoud en APK aan mijn Volvo!

Goed geholpen

vakkundig

Niets is te veel . Vakkundig en behulpzaam personeel

Echte specialistische kennis en een eerlijk bedrijf

Een voorbeeld voor alle autobedrijven. Hier weet je dat je Volvo met liefde en respect behandeld wordt. Er wordt goed gecommuniceerd en in alles zie je dat er eerlijk gehandeld wordt. Waar vind je dat nog? Nou hier dus!

Geweldige service

Geweldige service, deskundige monteurs.

Prima service conform afspraak, APK en nieuwe voorbanden V50

Op tijd klaar, nette ontvangst, prima

Prima garage

Accuraat en aandacht voor de klant

Volvoorspoed

Wij hebben genoten van de hoge Kwaliteit Klantvriendelijkheid& Kwaliteit van de Volvo. niet te vergeten het personeel van dit bedrijf, die allemaal zeer entousiast hun werk verricht hebben. we reden met een Schitterende Volvo naar huis .

snelle goede service

snelle goede service

Fijne garage met vakkundig en hulpvaardig personeel

Heb mijn auto er al jaren naar tevredenheid in onderhoud

Inspectie door PG motor uitgevoerd na particuliere aanschaf gebruikte V40. Een complete controle voor een redelijk tarief met daarbij een goed onderhoudsadvies.

Betrouwbaar, eerlijk, fijne mensen

Al meer dan 20 jaar een zeer tevreden klant. Door de jaren heen diverse Volvo modellen aangeschaft en in onderhoud gehad. Altijd een eerlijk verhaal, met een bak koffie en een glimlach. En natuurlijk top auto's, die Volvo's Hoop dat ze nog lang zo doorgaan.

Volvo experts met passie

Goede klantgericht bedrijf met verstand van zaken en liefde voor de Volvo. Goede kwaliteit/prijs verhouding en eerlijk advies. Ik wens elke Volvo bezitter onderhoud bij P&G!

Nette zaak

Vriendelijke geen zakelijke houding. Goed geholpen .en tenslotte ook nog een andere auto gekocht

Zoals altijd alles top geregeld.

Servicebeurtje en apk.

Fijn bedrijf om te komen met deskundige personeel en goede service

Uitstekende service

Wederom keurig geholpen en het probleem opgelost.

super service

klantvriendelijk, denken mee en zoeken de meest goede oplossing