altijd correct en meedenken jan willem is een top monteur

Vertrouwd en snel

Ter zake kundige technici.

Uitstekende service en alles zoals afgesproken!

Na jaren weer een "nieuwe" V70 gekocht die tip top werd afgeleverd. Blij mee!

Vertrouwd adres en goede service. Top garage!

Zeer goed zoals altijd Prijs/ kwalteitsverhouding prima

geweldige directe service, staan altijd voor je klaar

goede service en altijd een goed advies

Goed service en afspraken zijn nagekomen

Na aanschaf van een auto bleek de auto meer olie te gebruiken als gebruikelijk. De motor is gereviseerd tegen een redelijke vergoeding, waarbij het grootste deel voor rekening van PG auto’s was. Helaas waren er toch onverwachte kosten en die heeft PG auto’s voor hun rekening genomen. Al met al is het een en ander netjes afgehandeld.

Ben heel erg tevreden over de auto

Heb hier ongeveer een 1,5 maand geleden een s80 v8 gekocht ben zeer tevreden over de auto, hij doet wat hij belooft en dan nog wat extra's . De zaak is misschien wat klein maar wel heel netjes, het contact met deze mensen heb ik als plezierig ervaren,lekker nuchter en to the point

Als je daar je auto brengt word hij goed gemaakt. Klasse

Goede service. Als je auto gemaakt wordt, rijdt hij echt weer perfect!

Service met een hoofdletter!

Als je je auto bij de mannen van PG brengt, dan weet je dat het goed is. Je wordt niet als klant, maar als vriend behandeld. Wederzijds respect is daarbij de doorslaggevende factor. In de 25 jaar dat wij nu klant zijn hebben we lief en leed gedeeld en is er nooit een onvertogen woord gevallen. Altijd wordt alles uiterst correct opgelost. Voor ons dé perfecte match. Hier kan geen Volvo-dealer met strak-in-het-pak verkopers tegenop.

Snel tussendoor geholpen.

Snel tussendoor geholpen, ook al was het vakantietijd.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid hand in hand.

Kom hier nu al een paar jaar en ben tot op heden dik tevreden over de geleverde service.

Jaarlijkse keuring weer top

Vaste klant bij pg Ze doen wat ze beloven

De puntjes op de i!

Via PG een revisie van het moterblok van mijn V70 laten doen bij een extern bedrijf. Nadat ik de auto opgehaald heb bij het revisiebedrijf was ik nog niet helemaal gelukkig. Dezelfde dag nog hebben ze bij PG de puntjes op de i gezet en rijd mijn auto weer fantastisch. Enorm bedankt voor ,wederom , de enorme flexibiliteit!!

Kan niet beter!

Kan niet beter!

Duidelijkheid

Snelle service

Uitstekende service.

Kon direct het probleem laten verhelpen. Kennis, kundig en servicegericht.

Professioneel en kundig

Specialistisch bedrijf voor Volvo occasions en onderhoud. Top service en weten wat ze doen. Echt een aanrader.

Heldere betrouwbare dienstverlening

Altijd accuraat!

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk!

Inmiddels een paar jaar klant bij PG en tot op heden alleen maar positieve ervaringen. Zeer klantvriendelijk en altijd op zoek naar een oplossing!

correct

koffie staat klaar!

TOP

Zoals altijd top goed en supergezellig!

Zeer deskundig , eerlijke adviezen en begeleiding de service allemaal zeer goed!

Denk met je mee.

goed geholpen