Snel en goedkoop

Na eerst bij de officiele Volvo-dealer te zijn geweest door gereden naar PGautos, aangenaam verrast over de prijs ten opzichte van de Volvo.

heel prettig

Prettige persoonlijke benadering. Inmiddels de tweede Volvo gekocht. Wij zijn tevreden.

Goed geholpen

Er wordt volgens afspraak gewerkt.

Na pech met mijn oldtimer snel weer op pad

Tijdens een rit met mijn Volvo 142 uit 1969 brak de kabel tussen het koppelingspedaal en de koppeling .De ANWB heeft mijn naar de garage gesleept en daarna ben ik snel en deskundig geholpen . De wagen heeft zelfs in de showroom gestaan ( op deze leeftijd staat hij altijd binnen) op mijn verzoek ,nog dank daarvoor.

Kom al jaren daar. Een constante kwaliteit, betrouwbaarheid en continuïteit. Blijf zo doorgaan!

Altijd goede service en vakmanschap

Echte volvo specialisten en naar mijn idee beter dan een volvo dealer.

Het was de tijd voor een APK , dus besloten ( op advies )om een kleine beurt te geven , ook al was er ongeveer 10.000 km gereden . De uiteindelijke kosten ( incl remschijf en remblokken ) viel het totaal bedrag tegen.

Super goed!

Ervaren monteurs. Weten wat ze doen.

Goed contact gehad via mail en telefonisch en vriendelijk te woord gestaan bij het kopen van de auto. Jammer dat er bij controle een probleem was waar ik op dit moment op antwoordt wacht.

professionele organisatie met een persoonlijke benadering en integere klantenbehandeling.

Sinds 2014 ben ik klant en hoewel ik op 40 kilometer afstand van de garage woon ben ik trouw vanwege de vriendelijke persoonlijke benadering van de klant en en het gevoel dat de auto in "goede" handen is.

Altijd netjes en toppie geregeld.

Toppers

Betrouwbaar bedrijf met nette en eerlijke occasions

Betrouwbare en mooie Volvo occasions met een duidelijk verleden. Prijzen en inruil ook eerlijk, weinig onderhandelingsruimte maar daar krijg je wel een hele nette aflevering voor. Mijn 2e Volvo ook weer daar gekocht, zal niet de laatste zijn.

Prima services

Prima services

Direct terecht kunnen bij problemen

Snelle service

gewoon goed!

Deze keer weer super snel geholpen met een defecte band! Velg was ook beschadigd en dat werken ze dan gelijk bij! Wederom weer zeer tevreden!

Eerlijk vakmanschap

Mijn V70 al een paar jaar in onderhoud bij PG. Vakbekwame mensen met liefde voor de auto. Niet goedkoop.

Uitstekende service

Prettige, doelgerichte en klantgerichte benadering.

Alles goed

Duidelijke communicatie, er wordt snel gereageerd, afspraak wordt nagekomen en prima geleverd

Positieve ervaring

Ervaring is goed. Beleefd te woord gestaan. Vervanging onderdeel lijkt geslaagd. Ik had niet gevraagd het vervangen onderdeel even te bewaren, dit had ik achteraf liever toch even gezien.

De service was weer super.

Mijn auto wilde niet starten. De heren van PG Auto's stonden binnen 'no time' bij me voor de deur om de auto weer aan de praat te krijgen en mee te nemen naar de garage. Uitstekende service!

Het was weer prima voor elkaar

Zie boven

Deskundig onderzoek en prettige communicatie.

Gewoon duidelijk dat de monteurs een Volvohart hebben en daarnaast deskundig en klantvriendelijk zijn. Top!

Je wordt er perfect geholpen

Mijn auto gebracht voor een beurt en een APK ze maken hun naam wel waar, stelletje Volvo specialisten!

Service verlenend en no nonsens

Werd gelijk te woord gestaan en voorzien van de nodige adviezen. Hebben mijn probleem goed afgehandeld en zeker niet het vel over mijn neus getrokken.