Altijd klant vriendelijk

Krijg van tevoren altijd een schatting van de kosten.

Prima no nonsens garage

Volvo vakgarage waar je na afspraak niet ontvangen word door een gastdame en binnenkomt in een klinisch geheel. Gewoon een bakkie, sleutels inleveren en weten dat het goed komt, dat geeft vertrouwen.

Een vakkundige garage.

Het zijn hartelijke klantvriendelijke mensen met zeer ervaren deskunidige monteurs die voor elk probleem een oplossing hebben.

excellent

Het feit dat ik hier al 15 jaar klant ben spreekt al voor zich! Deze garage staat voor kwaliteit ,wat je terug ziet in alles. Hier is de klant echt nog Koning .Prima service .De werkplaats ziet er altijd geordend uit,De monteurs zijn echt volvo specialisten en liefhebbers tegelijk.Je kunt altijd langs komen met een probleem.,Onder het genot van een kop koffie checkt iemand even of het pluis of niet pluis is .Prijs kwaliteit prima. Onderdelen die worden vervangen zijn altijd origineel volvo, hier doen ze geen concessies in. Volvo bezitters, deze garage geeft je auto de aandacht die het verdient!

Prima service, duidelijk over de kosten en netjes uitgevoerd

Gewoon goed

Top Service

Altijd vriendelijk en behulpzaam tegen scherpe prijzen

Altijd prima service

Geheel prima service.

Vriendelijk en vakkundig personeel. Prijs kwaliteit prima in orde

Fijne werksfeer en fijne medewerkers

Pas APK gehad en ze denken goed met je mee. Ze helpen waar nodig. Er hangt een hele fijne werksfeer het is altijd gezellig als je er bent, ook om even een rondje door de showroom te lopen.

Transparant, vakkundig en betrouwbaar

Van tevoren is helder wat er gaat gebeuren, er wordt gebeld om reparaties te bespreken. Waar anderen niet in slaagden om een oorzaak te vinden van een mankement, was dat hier geen probleem. En afspraak is afspraak.

Top geholpen, zonder afspraak!

Een calamiteit werd snel en deskundig verholpen. Heel blij mee dat we gelijk weer verder konden!

Deskundig

Heb de volste vertrouwen in de medewerkers van PG. Daarom al jaren klant bij ze. Of je nu komt voor een APK keuring of onverwachts met pech langs komt, ze staan altijd voor je klaar.

Geweldig bedrijf met de beste kwaliteit en service

Net als altijd weer de beste service en kwaliteit voor de auto en de bestuurder gekregen. Vakmensen!!

prima garage en goede service

Prima ervaringen en men is altijd bereid te helpen

Prima service en heel fijn personeel

Prima garage altijd alles in overleg wat uitgevoerd wordt en heel fijn personeel en goede service.

Ze denken goed met je mee

Ze denken goed met je mee en hebben oog voor hun klanten. Ik ben dan ook al jaren trouwe klant bij ze!

Enthoudiaste, vakkundige volvoliefhebbers

Altijd bereid om te helpen, mee te denken!

alles goed voor elkaar

Eerlijk en betrouwbaar

Altijd goed

Gewoon prima service.

Enthousiast personeel met veel kennis en kunde.

Binnen lopen met een auto vol problemen en uiteindelijk zeer tevreden weg rijden met een mooie occasion, het kan snel gaan. Meedenkend en uiterst coulant zijn wij er snel uitgekomen en reed ik met een mooie v40 de deur uit.

Snelle raparatie

Met een storing kom ik direct terecht om de storing te verhelpen.

Goed, degelijk, betrouwbaar

Vakmensen. Denken met de klant mee.

Goede garage !!!!!

Vooraf prijsopgave!! Doen super hun best

snel geholpen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.