Kan meteen terecht, goed vervangend vervoer

De vraag is of een Volvo specialist even goed is als een Volvo dealer. Ik denk van wel wat betreft PG auto's Ik betwijfel wel of het financieel veel uitmaakt. Voordeel van dit soort garages vind ik dat je niet misprijzend wordt behandeld als je met een oud bakkie aan komt zeulen. Toen de Volvo dealer moeilijk deed over reparatie van mijn Volvo 240 was ik weg.

zoals ik gewend ben van PG

vriendelijk, efficiënt en deskundig.

Toppers zijn het!

Niet de goedkoopste garage, echter heel eerlijke en transparant in de kosten. Je krijgt eigenlijk echte Volvo service voor een schappelijke prijs. Het is echter geen low-budget garage. Dit is ook te zien aan de werkplaats, zeer verzorgd en opgeruimd met kundig personeel. Vriendelijk, persoonlijk en klantgericht. Ik kom hier graag!

Problemen met de auto voor de afspraak datum maar werd direct geholpen

positief

Duidelijke afspraken. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, Een reden om Volvo te blijven rijden

Zeer goed 👍

Zeer goed. Kan altijd bellen voor hulp 👍

Vakmanschap, meesterschap, klantvriendelijk en billijke prijs.

Eérst zien, dan geloven. Een mooi credo. Datum: donderdag 26 maart 2020. Circa 15.45 uur. Auto : Volvo V70 Ocean Race, 2002, benzine, autom., 276.000 km. Na diagnose ( lekkage in benzineleidingsysteem ) door ANWB / Wegenwacht Technocentrum, vrijblijvend door de ANWB-techneut ( zelf een verwoed V70 rijder ) doorverwezen naar PG auto's, lokatie Papendrecht, alwaar de ANWB-man in kwestie géén aandelen heeft... Maar dit terzijde... Zonder afspraak, á la minute geholpen en binnen 1 uur was het probleem ( gescheurde rubberen verbindingen tussen vulpijp en benzinetank ) snel en adequaat opgelost. Goede wijn behoeft geen krans, maar dit wilde ik tóch even kwijt. Bedankt en Chapeau...!!! PG Auto's heeft er een klant bij !!

Lekker direct luid en duidelijk

Fijne afhandeling service perfect. Ik hoop voor nu nog velen keren.

uitstekende service

prima bedrijf met goede communicatie

wordt goed geholpen door mensen die ook heel prettig meedenken

Prima geregeld

Duidelijke uitleg over de te nemen acties. Afspraken worden nagekomen.

Staan altijd direct voor je klaar, ook indien onverwacht!

Ben al vaak langs gekomen zonder afspraak omdat het vaak een onverwacht probleem was. Maar toch helpen ze je altijd direct even tussen door. Nog geen één keer hebben ze me laten staan! Dat verdient een dikke pluim!

Top, netjes en goed. Zoals je mag verwachten.

Goed!!

ERG GOED

prima adequate en snelle hulp IK dank m.n dhr WILLEM

Snelle service

Vriendelijke en snelle service.

Prima service voor betaalbare prijs

Goede hulp denken mee en niet duur

Professioneel en snel geholpen.

Uiteindelijk een garage die wel de juiste diagnose kan maken. En deze vakkundig gerepaeerd heeft. Gelijk de APK en onderhoudsbeurt ingepland.

Zeer snelle en deskundige service.

Super goed

Super goed gi ede uitleg en heel klantvriendelijk

Hoge kwaliteit van dienstverlening en occasions

Altijd klaar staan bij onverwachte probleempjes (zijn overigens nooit groot bij een Volvo). Altijd ouderwets goed uitgevoerde beurten voor een keurige prijs; nooit slordigheden. Personeel, leiding en monteurs, hebben alle kennis van alle types Volvo en zijn zeer gedreven. Monteurs gaan ook in gesprek met je bij vragen. Zelf bijna 1 jaar geleden een S80 gekocht met een ruime km stand: perfecte aflevering (als nieuw), technisch zeer goed, zoals beloofd en geen enkel probleem. Ik raad iedereen aan die een klasse-occasion zoekt of een onderhoudsbeurt aan zijn of haar Volvo wil, een bezoek te brengen aan deze nog echt "ouderwetse" garage.

Goede service, duidelijke communicatie!

Grote beurt met vervangend vervoer. Kon de auto vroeg brengen en werd in loop dag op hoogte gesteld van te verwachten kosten met duidelijke uitleg. Kan iedere Volvo rijder PG aanbevelen.

Uitstekende communicatie en service

Auto voor beurt gebracht. In de loop van de ochtend telefonisch contact met overleg en uitleg over reparaties. Vriendelijke afhandeling bij ophalen.

Klantvriendelijk, meelevend, meedenkend

Vriendelijk, deskundig en betrokken

Ik heb elders een andere Volvo gekocht. Bij PG waar ik mijn vorige Volvo's in onderhoud had kocht ik een set gebruikte winterbanden. Tegelijk werd mij aangeboden dat de eerste monteur wel even onder de motorkap wilde kijken. Gewoon service! Bedankt