Beurt is netjes uitgevoerd

Auto op maandagmiddag gebracht voor een beurt en Apk. Beurt is netjes uitgevoerd, geen opmerking met de Apk. Adviezen gekregen over de juiste benzine te tanken, V-power, inverbrand met pingelen tijdens het starten. Auto rijd weer heerlijk.

Fantastisch

PG heeft gevonden wat de Volvo dealer niet kon vinden en verholpen,!!!

Ruim 10 jaar ervaring met PG

De moeite waard om over te stappen!

Betrouwbaar, vriendelijk, vakbekwaamheid hoog! Auto wordt schoongemaakt en uitgezogen afgeleverd na een beurt en spuiten van beschadigingen gebeurd vakkundig en tegen scherpe prijzen. En als men zich vergist wordt dat ruimschoots gecompenseerd dmv een bos bloemen of een fles. Pg is een aanrader.

Wat een vriendelijke en aardige mensen

Super geholpen netjes geen poes pas gewoon recht door zee en eerlijke geholpen

Super, keurig geholpen.

Zeer goed.

Opnieuw een hele prettige en professionele ervaring

Net als vorige keren, opnieuw een hele prettige en professionele ervaring!

Fijne vakmensen met goed advies

Al sinds enkele jaren goede ervaringen. Realistische inschattingen en advies op maat.

Top service

Mijn eerste ervaring met PG auto’s is mij top bevallen. Eerlijke en goede service. Ik kom hier zeker terug.

Warm en oprecht onthaal en gaan voor kwaliteit

Wat een fijne ontvangst voor de bezichtiging van een auto. Volgens afspraak staat deze klaar en eerst even een kop koffie na de rit van bijna twee uur is al direct aangeboden. Auto’s staan er netjes bij en proefrit bevestigt het voorgevoel. Hier mag je met vertrouwen een mooie auto kopen voor vele jaren rijplezier. Ook mannen van de werkplaats stralen vakkundigheid uit en zullen bij toekomstig onderhoud dit ook vast en zeker waar gaan maken. Een heel fijn adres voor iemand die een mooie Volvo wil kopen en of laten onderhouden!! Groeten Rutger

zeer goed

veel kennis en goed advies

Heel goed. Prettig meedenkend.

Altijd prettige communicatie. Dank daarvoor!

Goede service, aardig personeel

Er wordt in oplossingen gedacht en men komt met ideeën om iets te verbeteren.

Goede service en kwaliteit en prijs

Prettige service

Fijn bedrijf met verstand van zaken, waardoor ik voorlopig nog geen afstand doe van mijn Volvo Youngtimer!

een hele verademing

Tot voor kort was mijn garage de dealer in dordrecht bij gebrek aan iets anders. Vanaf dag 1 bij binnenkomst had ik het daar al niet naar mijn zin Wat een Air hebben ze daar zeg. (WIJ ZIJN VOLVO) Ik was al geruime tijd aan het zoeken en nu na goog-len bij PG Auto's terecht gekomen. De eerste indruk was al super. Ik ga voortaan Naar PG Auto's en het is nog eens dicht bij ook.

Vakkundig, oplossingsgericht, betrokken, betrouwbaar.

Waar kan je nog langskomen zonder afspraak met een motorstoring, gelijk geholpen worden, kundige diagnose en pasklare oplossing, betaalbaar binnen 24 uur weer rijden, tussendoor een leenauto. Bij PG kan dat nog. Niks poespas, marketing en blabla. Gewoon doen waar je goed in bent. TOP !!!!!!

Altijd vtiendelijk, behulpzaam en doen wat ze zeggen.

Fantastisch

Klein ongelukje gehad en super snel opgelost. Mistlamp vervangen, kentekenplaat houders, bumper gerepareerd. Software aangepast. Sidebars gemonteerd en dat alles op hele korte termijn. Dat is de flexibiliteit van PG Auto.

Prima service, reparaties en advies, zoals altijd ... :)

Prima service, reparaties en advies, zoals altijd ... :)

Snelle deskundige service

Mijn (bleek na controle) ernstige problemen met mijn remmen, werden snel en naar tevredenheid gerepareerd. PG auto's besteed veel aandacht aan persoonlijke aandacht, dit word door mij erg gewaardeerd.

Je kunt er altijd terecht.

Of het nu gaat om een spiegel, een distributieriem of een xenon lamp, je kunt er altijd direct terecht voor de reparatie. Wel vind ik het spijtig dat ze (nog altijd) niet willen adverteren via de atletiekvereniging. Ze verdienen zoveel meer.

Uitstekende service

Eerlijke mensen, je wordt er nog als mens behandeld.

Aangenaam

Klantvriendelijk, aandacht, meedenken, prettig