Constant goede service

Nooit teleurgesteld

Professioneel & betrouwbaar

Goede betrouwbare service & communicatie

behulpzaam

Ze nemen de tijd voor je ,en proberen je te helpen.

Goede deskundige service

Tevreden als altijd.

Zoals altijd,goed en snel geholpen.In dit geval de auto gebracht voor een beurt en apk.Tussentijds een telefoontje en overleg over mijn wensen en kon hem al weer snel ophalen.Zelfs een dag eerder dan verwacht.Zeer tevreden.

Tevreden

De auto is naar tevredenheid gerepareerd. Duidelijke uitleg gekregen over de factuur. Vriendelijk en betrokken personeel.

Super garage en super gasten daar!

Twee dagen voor onze vakantie naar Spanje mijn auto bij ze ingeruild. Mijn S80 met roetfiltertrammelant voor een V70. Snel geholpen, goed meegedacht en heerlijke vakantie. Afgelopen week vloog mijn stoel vast op een koffiebeker eronder. Ook dat euvel snel verholpen. Mooie garage met mooie mensen die hart voor hun werk hebben!

Vakkundig, betrouwbaar.

Flexibel altijd bereid te helpen.

Komt de afspraak na!!

In de avond een mailtje gestuurd… werd de volgende ochtend gelijk gebeld door PG auto’s (peter)Waarna hij mij alles heeft uitgelegd over de Volvo c70 waar wij interesse in hadden. Ongezien de prijs afgesproken en de volgende richting Papendrecht vanuit Friesland. Bij aankomst een eerst een kop koffie en daarna de deal gesloten!

zoals altijd prima geholpen

ondanks dat wij de afspraak verzet hadden stonden ze gelijk voor ons klaar

X

Zoals altijd , professioneel en vriendelijk geholpen

Fijne betrouwbare garage !! Vaste klant :)

Uitstekende service

Nette garage met deskundig en behulpzaam personeel.

Altijd zeer goede service

Ook deze keer weer de perfecte oplossing voor mijn wensen. Bedankt PG!

Heel goed

Heel goed geregeld, aardige en behulpzame mensen

Weer topservice

Altijd snel en vriendelijk geholpen

Zoals al jaren

Betrouwbare garage

Ik wordt als klant goed en snel geholpen. Had problemen met mijn auto in buitenland en kreeg direct en een praktisch advies.

Volgens afspraak opgelost

Het bedrijf heeft veel kennis van het merk en geeft het juiste advies. Ik beveel het zeker aan.

Zoals gewoonlijk weer prima service

Beurt en APK. Zijn prima uitgevoerd.

Zoals altijd, top.

Binnen gevallen met een "probleem". Maar geen probleem bij/voor PG. Worden gewoon netjes en top geholpen, naar volle tevredenheid. Eigenlijk, eigenlijk zouden meer Volvo rijders dit moeten kunnen ervaren. Dit is waar het omdraait, klantgericht, service, vakbekwaamheid, gezelligheid met een bakkie koffie. Mijn Volvo blijft bij PG. Groet van V70 en Arjan.

Prettige, snelle afhandeling

Goede service in een verantwoordde prijs / kwaliteitsverhouding

Top!!!

Na mindere ervaringen met de vorige garage dit jaar voor het eerst hier de auto laten onderhouden. Goede afspraken kunnen maken, volgend jaar komt mijn auto hier weer een bezoek brengen!

5 sterren is ook weer zo wat.

5 sterren zou kunnen maar dan gaat het gehele team straks naast hun werkschoenen lopen. Ik hield de site steeds in de gaten en ineens stond "mijn" V70 er. Proefgereden en dan weet je het eigenlijk al. "oude v70" ingeruild en na een week een zeer net gepoetste v70 opgehaald. Na 2 bakken koffie en de bekende bos bloemen (zeer attent) snel wegwezen om te rijden. De korte versie van het verhaal, een goed klantgericht bedrijf met verstand van Volvo.s. Aanbevolen--zeer zeker.