Altijd goed geholpen

Rij al 17 jaar met de classic v70 dankzij PG

Zeer netjes en snel geholpen

Weer voor herhaling vatbaar.

Goede service, en leveren goed werk

Goede service, en leveren goed eerk

Kleine beurt en parking sensors laten plaatsen. Prima gedaan

betrouwbaar

Betrouwbaar!

goede communicatie, zeer netjes werk afgeleverd

goede en vriendelijke verkooper

zeer tevreden,zal zeer zeker nog eens in deze volvo lievhebber binnen wandelen

nou voor mij vijf sterren

Het voelt voor mij vertrouwd behulpzaam meedenkend en behulpzaam ik dank jullie dan ook voor de klantvriendelijkheid. vr. gr.Dymphy

Betrouwbare en perfecte garage

Gert Jan / team van PG auto's heeft onze auto gedurende 5 jaar perfect onderhouden. Gert Jan was zeer vriendelijk en behulpzaam en bij de verkoop van onze Volvo heeft hij ons een mooi bod gedaan. Auto gaat met een traantje weg maar we hopen dat iemand anders nog vele jaren van deze auto kan genieten.

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen en gelijk in oplossingen omgezet.

De APK en kleine beurt van de V70 R naar volle tevredenheid.

Al enige jaren hebben wij onze Volvo's bij PG in onderhoud. Beurten, reparaties en schades zijn iedere keer weer naar volle tevredenheid uitgevoerd. De kleine beurt (incl. APK) die onlangs heeft plaatsgevonden is ook dit keer weer volgens afspraak en een fijne terugkoppeling m.b.t. de werkzaamheden perfect gedaan.

Super goede service!

Super service!

Goed en betrouwbaar.

Goede service en betrouwbare afspraken. Altijd vriendelijke medewerkers. Aan te bevelen voor iedere Volvo-rijder.

Kwam binnen met een vraag over raar geluid bij motorblok, monteur heeft gelijk gekeken én, omdat het een kleine reparatie was, gelijk opgelost! Dat is meedenken.

prettig, persoonlijk, professioneel,

Het was weer een mooie ervaring om samen met Gert-Jan en Jan-Willem op te trekken rond het kiezen van een nieuwe auto uit de showroom. We rijden weer met veel plezier verder met VOLVO!

fijn om volvo experts in de buurt te hebben

Altijd met aandacht

Ook deze keer weer goed geholpen met de beurt. De waarschuwing van de vorige keer over vervangen van de remblokken, was nu alleen nog van toepassing op de achterkant. Fijn dat er echt gekeken wordt naar wat nu nodig is en niet daar hebben we het al over gehad. Er wordt ook gewerkt met een externe partij die voor mij de pakking zal vervangen bij de bak. De insteek is zij doen niet anders en daarmee beter en goedkoper. We maken een afspraak voor je en alles loopt via het vertrouwde adres inclusief leen auto. top service!

Klantvriendelijk

Volvo bij PG gekocht en nu weer voor APK en grote beurt. Ze zijn deskundig, vriendelijk en prachtige garage. Prima service en goede communicatie.

Volvo V70 wat probleempjes mee. Afspraak gemaakt en het word opgelost. Houden je op de hoogte. Gewoon top service.

Uitstekend!

Bij ‘toeval’ door zoekfunctie bij PG auto’s terecht gekomen. Wat een verademing met andere garages. Keurig nette garage, niet alleen de showroom maar ook de werkplaats die we mochten bekijken. Hier wordt je nog als klant behandeld en naar je wensen geluisterd. Binnen een uur waren we eruit, en hadden het gevoel dat we op de juiste plek waren. Vandaag de Volvo opgehaald en kregen niet alleen de papieren en sleutels overhandigd, maar ook een prachtige bos bloemen! Geen twijfel mogelijk, bij deze garage komen we graag terug. Een aanrader!!

Klantgericht hoog in het vaandel

Dit bedrijf heeft de kennis en ervaring waardoor zij uitmuntende service verlenen meedenken en kwaliteit en prijs goed zijn.

altijd goed

Prima bedrijf, aardige mensen en Volvo specialist

Mijn Volvo kreeg ik niet meer aan de praat, ze hebben de auto op laten halen met een auto met aanhanger. Daarna is er groot onderhoud aan de Volvo uitgevoerd en kon ik hem na een aantal reparaties weer ophalen.

Vakkundig & uitstekende service

Vakkundig personeel en zeer goede service. Er wordt duidelijk gecommuniceerd wat er moet gebeuren en de kosten ervan. Alles gaat in goed overleg, erg prettig!!!!

Uitstekende service en vakmanschap!

Er wordt goede kwaliteit geleverd en heel fijn dat er meegedacht wordt n.a.v. de wensen van de klant.

Burg. Keijzerweg 16 a

3352AR Papendrecht