Goede service; aardige mensen
Eerst kennismaking meteen goed. Goede ontvangst prettig na gemaakte afspraak voor een premium camper. Inruilvoorstel op juiste waarde gedaan voor bestaande camper dus koop kwam binnen een dag tot stand. Aflevering compleet ,camper top opgeleverd met juiste uitleg.
Wij hebben een korte intensieve zoektocht gekend naar de ideale camper die bij ons zou passen. Al snel kwamen we bij TRM uit. Patrick heeft een mooi bedrijf die enkel voor kwalitatief jonge topmodellen kiest. De kennis en know-how die je daarbij mag verwachten en een kundig en warm persoon. Alles klopt. Nogmaals bedankt Patrick en blijf zo doorgaan!
Probleem aan de versnellingsbak werden snel en kundig opgelost binnen de garantie.
Wij hebben onlangs onze camper hier aangekocht en zijn erg tevreden. De camper hebben we meteen meegenomen op een 2 weken lange roadtrip en hebben enorm genoten. Ondanks dat de camper in perfecte staat is kom je altijd wel wat kleine dingetjes tegen. Deze puntjes direct aangegeven en konden de camper langsbrengen om deze te laten repareren. Dit is snel en netjes afgehandeld. Een erg prettig bedrijf om met een gerust hart een camper te kopen. Fijn dat ze ook aangesloten zijn bij de BOVAG.
Netjes geholpen. Nieuwe thermokoppel geplaatst. Werkt weer super!
Wat veelbelovend leek te zijn bleek een grote teleurstelling!! Service HO maar, alle vragen werden afgedaan met dat moet je aan de vorige eigenaar vragen. Niet erg op zich maar wat geïnteresseerder zou helpen. De bedrading van de zonnepanelen was slordig aangelegd en die zou worden aangepast op 4 juli, op 5 juli kreeg ik een foto en de bedrading was volgens afspraak netjes aangepast. We hebben de camper op 7 juli gehaald en thuis bleek dat de zonnepanelen geen opbrengst (meer) hadden. Uit de geschiedenis van de app van de laadregelaar blijkt dat er sinds 4 juli de dag van de aanpassingen er geen opbrengst van de zonnepanelen is! Vervelend maar iedereen kan een fout maken. Ons is verzekerd dat alles gecontroleerd was en werkte voor afleveren?? Dat klopt dus niet! Navraag wanneer dit gerepareerd kan worden leverde dit op: " we hebben het erg druk de komende 1 1/2 week, ok kunnen we een datum afspreken? Je kan pas na 28 augustus komen???? WAT?? Dus een door jullie gemaakte fout kan/ wil je pas 7 weken later herstellen! Hoezo service? Een lokale specialist heeft geconstateerd dat de zonnepanelen overbelast zijn geweest/ onoordeel kundig zijn behandelt en volledig kapot zijn! *****. Van de op mijn kosten geïnstalleerde extra navigatie/ sound systeem en 3Gas systemen krijg ik de garantiebewijzen niet en de handleiding van het 3Gas systeem ontbreekt ook. Er bleken een paar sleutels niet te zijn meegekomen bij aflevering, die zouden worden opgestuurd. Ik heb gevraagd om die aangetekend te versturen, ik heb ze nu 11 dagen later nog steeds niet. Het nieuwe APK formulier ontbreekt al beweert de medewerker dat het bij de papieren zit. Als laatste er zat nog pis in de cassette bak en het slangetje stonk ook nog volledig naar oude pis. Voor ruim 60 duizend euro verwacht ik meer service, meer kwaliteit en inzet. Totaal Recreatie is een Totale Puinhoop *****!!
Geachte heer *** Op 18 juni j.l. nam u contact met ons op omdat u geïnteresseerd was in een camper die wij te koop hadden. Het was een bijzonder telefoongesprek waarin u *** aangaf dat u enkel op zondag 22 juni de camper zou kunnen bezichtigen. Ook gaf u aan dat u “nog nooit ergens de vraagprijs voor betaald heeft “ en dat u korting eiste. Waarop ik u vertelde dat onze prijzen vast zijn, maar dat er wel te overleggen valt over de opbouw van extra accessoires of aanpassing aan de camper. U was het daar toen niet mee eens en werd zeer dwingend aan de telefoon, wat mij al een zeer vervelend gevoel gaf. Op zondag 22 juni kwam u met heel veel bombarie bij ons het pand binnen ****. Ik heb u zo goed mogelijk geprobeerd te helpen, al was dat niet makkelijk omdat ik bij elke zin die ik wilde uitspreken in na 3 woorden onderbroken werd door u. Nadat u de camper helemaal beken had gaf u aan dat u de camper wilde kopen en bood mij 50.000 euro voor de camper, wel te verstaan 10.000 euro onder de vraagprijs. Ik vertelde u dat dit echt niet kon en dat wij dit aan de telefoon ook al besproken hadden. U reactie hierop was niet gering, *** Ik heb u toen rustig naar de uitgang begeleid en het pand afgesloten. De woensdag na dit voorval belde u ons op en bood uw excuses aan voor wat er zondag was voorgevallen. Na een lang telefoon gesprek hierover vroeg u mij of u alstublieft tóch de camper zou kunnen kopen en u was bereid de vraagprijs te betalen. Ik heb toen de domste beslissing gemaakt ik mijn 30 jarige carrière en heb hiermee ingestemd. Nadat wij de camper naar uw wensen hadden aangepast vond de aflevering plaats. Mijn collega heeft deze taak op zich genomen en is een 1,5 uur met u door de camper gegaan om alles uit te leggen. Na de aflevering bent u nog even naar mijn kantoor gekomen ***. Hierop hebben wij de aflevering afgerond en u bent het terrein afgereden met uw camper. Een aantal dagen later nam u contact met ons op over papieren die niet aanwezig zouden zijn en dat uw zonnepanelen niet zouden werken. Wij hebben u verteld dat wij zeker weten dat de papieren in de camper liggen en dat wij u dit bij de aflevering ook hebben laten zien. Wij hebben u uitgenodigd om langs te komen zodat wij de papieren naar boven kunnen halen en de zonnepanelen kunnen controleren. *** Tot op heden bent u nog steeds niet bij ons langs geweest ondanks de door ons voorgestelde data. Ondertussen heeft u heel het internet vol geschreven over ons en valt u ons ook persoonlijk aan in deze berichten. U probeert onze onderneming met opzet te schaden en ons persoonlijk belachelijk te maken. *** Vooralsnog hopen wij uiteraard dat wij onze relatie kunnen herstellen naar een gezonde klant relatie en nodigen u dan via deze weg nogmaals uit om een definitieve afspraak te maken om bij ons langs te komen zodat wij de kans krijgen om de papieren voor u boven water te krijgen en de zonnepanelen installatie voor u te repareren. Vr.gr. Patrick & Nilton
Vriendelijk ontvangen door Patrick, die ons de camper uitgebreid liet zien. We hebben even bedenktijd genomen, maar toch later op de middag de koop gesloten. Mocht u een andere camper willen aanschaffen, dan bevelen wij het bedrijf ten zeerste aan. Toen er naderhand iets ontbrak aan de luifel, heeft hij dit besteld en gemonteerd toen wij weer langs kwamen.
Nog nooit heb ik een aanschaf voor een dergelijk bedrag gedaan zonder hetgeen je wil kopen "live" te hebben gezien, hetgeen door omstandigheden niet snel kon. Door met elkaar in gesprek te gaan kwamen we daar toch zeer snel uit en hebben op afstand een koopovereenkomst gesloten. Toen we de camper echt konden bekijken en alles hebben rondgemaakt bleek alles geheel conform verwachting. Geen loze praatjes, goede info op de site en prima gasten om alles mee door en af te spreken. Je moet er een paar uur voor reizen maar dat is voor een dergelijk belangrijke investering zeker de moeite waard.
Wij hebben een super mooie bijna nieuwe Hymer B780 bij deze mensen , Patrick & Nilton , gekocht. Een enorm dure aanschaf dus vertrouwen is deze wel erg belangrijk. Het vertrouwen was al snel gewekt door deze gezellige realistische mannen en alle afspraken zijn dan ook nagekomen. Mannen wij zijn heel blij dat we jullie gevonden hebben ! Chapeau en ga zo door !
Een probleem met de verwarming opgelost door plaatsing van gereviseerde kachel. Tevens kraan vervangen.
Onlangs een mooie Hymer MLi 620 op een fijne Mercedes van Patrick en Nilton gekocht. Zorgvuldig geselecteerd en secuur klaar gemaakt voor aflevering. De mannen weten waar ze over praten en ze hebben ook een onderscheidend beschaafde klantcommunicatie. Oprechte zorg voor de prospect/klant.
Na een afspraak re hebben gemaakt werden wij vriendelijk ontvangen en er is uitgebreid tijd voor ons genomen. Camper is zoals omschreven op de website en wij hebben hem gekocht. Tot nu toe een hele prettige ervaring. We krijgen hem volgende week.
Het begon met de website, wat stonden daar een mooie campers op. Campers zijn natuurlijk niet goedkoop, maar ik had het idee dat het goede prijzen waren. Bovag garantie, dus welke buil kan je vallen? Even bellen, want ik had niet het idee dat het een GIGA camperwinkel was, dus er zo maar even heen rijden deed ik niet. Meppel ligt ook niet naast de deur. Afspraak gemaakt. Dat ging al heel flexibel. En dan kom je aan in een prima verzorgde hal waar een vijftal campers stonden te blinken. Er liep een monteur rond die duidelijk kundig en relaxed aan het sleutelen was. Het vertrouwen werd meteen gewekt en de koop was gesloten. Extra opties besproken (Nieuwe velgen, trekhaak, Hifi met achteruitrijcamera). Allemaal keurig uitgelegd wat de mogelijkheden waren en binnen een paar weken kon ik de camper ophalen. Nog even wat heen en weer geappt (Snel en adequaat antwoord, hoe fijn is dat !!!). Het ophalen ging ook fijn. Met de trein erheen en ik werd door de eigenaar bij het station opgehaald. Op het laatste moment had ik nog gevraagd om een reservewiel onder de camper te plaatsen en ook dat was prima geregeld (juist 16inch maat erbij gezocht). Nog wat uitleg, paparassen, overschrijven en dan begint de after sales. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. Dus zoek je een knappe camper, dan weet ik nog wel een adresje !
Totaal Recreatie Meppel bleek het door ons gewenste model camper te hebben staan. Een rit van anderhalf uur werd beloond met een zeer vriendelijke ontvangst. We kregen alle tijd om rustig rond te kijken en vragen werden naar tevredenheid beantwoord. Ook werden we geadviseerd op gebied van extra sloten en een fietsendrager, welke na ons besluit tot aankoop vakkundig werden gemonteerd. Een vraag tussendoor op de app wordt snel beantwoord en ophalen van het treinstation is geen enkel probleem. Kan TRM van harte aanbevelen! Dank voor je goede service Patrick
De bij Totaal Recreatie aangeschafte camper (Hymer B678) hebben we aan ons zelf verkocht, daar deze voldeed aan onze wensen. Desalniettemin zijn we netjes geholpen door Patrick. Uiteraard moet je bloeden bij het onderhandelen over de inruilprijs, maar daar zijn we tenslotte zelf bij. Wij kopen emotie en voor Patrick is het z'n brood. Op vrijdagmiddag na 15.00u de camper afleveren is achteraf gezien geen goed idee geweest. Een echt goede uitleg hebben we door de tijdsdruk niet gehad. Bij het vullen van de LPG tanks bleken de moeren van de leidingen niet vastgedraaid te zijn, dus het betreffende tankstation in de mist...,niet fijn...Te weinig vloeistof in het Alde verwarmingssysteem, waardoor deze niet op temperatuur kwam en nog wat kleine zaken die aan de aflever-aandacht zijn ontsnapt. Na proefdraaien met de camper bleken er enkele defecten te zijn, die na overleg, netjes zijn verholpen. Als de huidige wijze van service verlenen van Totaal Recreatie gehandhaafd blijft, dan komen we graag terug. Als dan ook blijkt dat de we idd een waardevaste camper hebben gekocht, zoals Patrick ons meerdere malen heeft verteld, dan komen we graag t.z.t. de camper inruilen bij Patrick voor een nog luxere uitvoering :-). Ons eigen leermoment is dat we scherper moeten zijn bij het aankopen en afleveren; dus bv niet vragen of de satelliet en TV naar behoren werken, maar ter plekke controleren of laten zien. Niet vragen of er volgens plan onderhoud is gepleegd aan het motorgedeelte, maar ter plekke controleren a.d.h.v. de boekjes, e.d. Ook niet onverstandig om de verkoop tekst van de advertentie nog even door te lopen bij het afleveren. Deze bleek niet geheel overeen te komen met hetgeen we kregen... Opletten dus, voorkomt frustratie en gedoe achteraf. Het is in elk geval geruststellend dat we 12 maanden Bovag garantie hebben. Daarvan hopen we geen gebruik van hoeven te maken, maar dat geldt voor elke garantie. Kortom: Koop gerust een camper van Patrick, maar blijf zelf scherp !
We waren op zoek naar een camper. Eindelijk hadden we er eentje gevonden via internet bij Totaal Recreatie Meppel, die aan onze wensen voldeed. Ik stapte naar binnen en stootte mijn hoofd tegen het hefbed. Ik dacht dit wordt hem niet. Maar de eigenaar zei; hij kan er ook uit, en dat kunnen wij doen. De Camper voldeed aan al onze wensen en een dag later hebben wij hem gekocht. De eigenaar Patrick denkt niet in problemen maar in oplossingen. Wij zijn super blij met deze Camper.
Tot op heden zeer fijn en goed voor de aflevering maar dat zal ongetwijfeld ook zeer goed zijn volgens onze verwachting wij kunnen iedereen aanraden bij aanschaf camper zeker bij trm langs te gaan
Kwamen camper bekijken werden hartelijk ontvangen door Patrick kregen een goede uitleg en maakte een proef ritje met de camper deze reed inderdaad fantastisch zoals gezegd verder afspraken gemaakt voor de kleine reparaties en de opties die wij nog wilden daarna koop gesloten na een gezellige ochtend nu afwachten of het allemaal in orde is als we de camper kunnen halen maar hebben daar het volste vertrouwen in als je een camper zoekt kom dan eerst even bij Patrick langs
Adequaat gerepareerd.
Patrick denkt goed mee en levert eerlijk en goed werk. Aanrader.
Ondanks dat we blijkbaar wat onduidelijk waren geweest hoe we de busbiker wilden hebben is alles keurig aangepast en hebben we een prima uitleg gekregen. En wat heel belangrijk is voor een klant: bij vragen gewoon terugkomen. Dat geeft vertrouwen. We zijn blij met dit bedrijf!
Vlotte en accurate afhandeling van reparatie, c.q vervanging. Goede communicatie.
aardige zaak hij is altijd bereikbaar voor een vraag en ben blij met mijn aankoop van de camper
Onderkap van het dakluik vervangen. Eerst de kosten daarvan afgestemd alvorens tot aanschaf over te gaan. Keurig bedrijf!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.