Goede service en kwaliteit.

Goede garantie, service en kwaliteit.

Betrouwbare garage met vriendelijk personeel

Wij hebben een VW Golf GTE gekocht bij Hopp. Kleine garage met vele hybride auto's. Wij zijn erg vriendelijk en correct geholpen door Jan Willem en Arjen. De heren hebben verstand van zaken en denken echt met je mee!

Superfijn geholpen

Superfijn geholpen, mooie auto’s Genoeg keus

Top garage!!!

Ik ben geholpen door Arjan. Ik had online een audi a3 etron zien staan en belde gelijk de gerage hopp op ik kreeg dus Arjan aan de lijn die heel vrolijk al mijn vragen beantwoorden in alle rust toen alles door gesproken was hebben we een afspraak gemaakt ik kon gewoon In de avond uren langs komen geen probleem 8:15 de koffie stond klaar en de auto ook met een vollen accu. Alles was heel open en eerlijk je weet wat je koopt het is wat het is alles werd eerlijk aangegeven krasje hier dingetje daar standaard een jaar gerantie afspraken gemaakt en een week later konden we hem op halen alles is volgends afspraak gegaan echt een top gozer!! Zou er zo blind weer een auto kopen kort om garage hopp is TOP zeer tevreden klant uit Rockanje!! Ga zo door !!

Zeer tevreden!!

Hele betrouwbare autohandelaar. Goede service. Auto is netjes afgeleverd! Zeer tevreden over alles.

super goed

wij waren voor her eerst bij autobedrijf Hopp en het was super goed..helemaal top.. ze hebben de nodig tijd voor ons genomen en alles goed af afgehandeld..en alles duidelijk uit gelegd. dus top bedrijf. mvg fam Rengers

Prima kleinschalig autoverkoopbedrijf gerund door twee broers

Prima geholpen. Klein autobedrijf zonder grote glimmende showroom. Je voelt je echt klant door het directe contact, en nemen echt de tijd voor je. Komen afspraken na. Mijn gevoel was direct goed.

Prima klanten service

Ik met tevredenheid geholpen toen ik mijn auto bij autobedrijf Hopp heb gekocht. Ook de afhandeling met nog wat materialen is naar tevredenheid verlopen.

Prima Service, Prima Auto

Prima Service, Prima Auto

behulpzaam, meedenkend, vlot, goede service.

Ik kom al jaren bij Hopp. Er word tijd genomen voor de klant. Erg behulpzaam en alles verloopt lekker vlot. Ook in de toekomst koop ik hier graag weer.

Uitstekende service.

Prettig, correct en volledig geholpen!

Inzichtelijke heldere services !

Vriendelijke service en snappen wat je zoekt. Zou iedereen aanraden langs te gaan bij Hopp!!

Goede Service, nette vlotte behandeling

Dit is echt een autobedrijf die de klant eerlijk en goed helpt. We hebben hier een goed en mooie gebuikte auto aangeschaft. Ze zijn netjes en klantvriendelijk. Zou hier gelijk weer een auto kopen. Ook de aftersales is zeer goed. Ze lopen niet weg voor problemen en lossen echt alles goed op. Ik kan niet ander zeggen geweldig. Ga zo door.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, professioneel, klantvriendelijk en servicegericht. Prima partij geweest voor aanschaf van een auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed klandvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service , eerlijke handel na 2,5 maand mijn lader kapot geen garantie maar toch netjes financieel tegemoet gekomen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, deskundige en betrouwbare mensen, een aanrader. Na aankoop bleek er een mankement aan de auto, en dat is op hun kosten zonder problemen verholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi Q5 gekocht en Volvo V70 ingeruild. Goede prijs voor Volvo gekregen. Audi had probleem met standkachel. Dit gemeld aan Arjan. Deze heeft direct actie ondernomen en Audi is bij Pouw Zwolle op kosten van Hopp gerepareerd .\r\nZeer tevreden over dit bedrijf en zal een ieder aanraden hier een auto aan te schaffen. Top service en zzeer vriendelijke broers.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi a6 gekocht bij Arjan.leuk bedrijf met verstand van zaken en mooie auto\'s. Auto is netjes afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed gesprek gevolgd door proefrit en snelle besluitvorming. Prima shop die HOPP.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week een hele mooie Volvo v60 gekocht. Het was liefde op het eerste gezicht. Arjan heeft me heel goed geholpen. Nam alle tijd. Geen gladde praatjes maar open en eerlijk over hun manier van zaken doen. Ik kom zeker terug...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en eerlijke service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne benadering, duidelijke taal en snelle en heldere afhandeling, zeer tevreden met onze nieuwe Jetta Hybride.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf was al enkele weken op zoek naar een mooie volvo V60 plug in hybride en Hopp had er net eentje op internet geplaatst, mooi kleur mooie uitvoering voor een mooie prijs. Meteen gebeld en een goede omschrijving van de auto gekregen. Hierop heb ik gevraagd om de auto te reserveren wat ook netjes is gebeurd. Ik heb de auto nu enkele weken in bezit en heb er geen spijt van, prima auto en goede service, bij de volgende auto ga ik zeker de firma Hopp raadplegen. Ze zijn open en eerlijk en alles als erg prettig ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie keurige audi A5 gekocht bij dit bedrijf. Mensen zijn erg open en eerlijk over de auto geweest.. fijn en vriendelijk geholpen en met een goed gevoel de auto gekocht..