auto gekocht met fijne service

auto gekocht en auto ingeruild voor goede prijs aardige mensen en prima service

word goed geholpen

overleggen is ook mogelijk

Prima !

Vorige maand was ik toe aan een APK keuring alsmede een grote beurt.Ik kon vrijwel direct een afspraak maken om te komen. Ik kreeg kosteloos een leenauto mee en aan het eind van de middag kon ik mijn auto alweer ophalen. Bij het nalopen van de rekening werd een duidelijke uitleg gegeven van de verrichte werkzaamheden. Ik kan nu weer met een gerust gevoel veilig de weg op.Kortom : hierbij een tevreden klant!

Goede service en fijne behandeling.

Prima.

Uitstekende service en vakmanschap

Uitstekende service en vakmanschap

Zie onderstaande info.

Ik ben al jaren klant bij autobedrijf van Meegen. Klantvriendelijkheid, deskundigheid en betrouwbaarheid staan hoog in het vaandel. Kortom, ik zal dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

Uitstekend en correct geholpen.

Prima service. Incl leenauto voor 2 wkn toch mobiel gebleven. Top!

Snelle service, altijd vriendelijk

Onlangs lampje stuk, gebeld, kon bijna gelijk terecht, voor ik kopje koffie op had euvel verholpen, inclusief een gezellig praatje, kortom, nog een, gewoon ouderwets gezellig familiebedrijf, met oog voor de klanten.

Heel fijn bedrijf

Ik heb een positieve ervaring met autobedrijf van Meegen. Ben goed begeleid in het aankopen van een auto passend bij mij, zeer transparant, fijne communicatie en een super service.

Professioneel bedrijf met oog voor persoonlijk contact

Goede service op alle fronten tegen een nette prijs. Een regelrechte aanrader!

Prima geholpen en prettig contact

Prima service en vriendelijk personeel

Er werd keurig overlegd over de uit te voeren werkzaamheden en ook werd de prijs van tevoren aangegeven.

Hele fijne zaak en een mooie deal!

Martijn heeft mij goed voorgelicht, geen verkoop praatjes maar een duidelijk verhaal. Heb mijn auto voor een goede prijs kunnen inruilen. Vriendelijk geholpen, en snel kunnen leveren. Top geregeld! Irma

Storing bandenspanninglampje

Ze hebben speciale apparatuur, konden oude senson niet klonen, maar met code weer in orde gemaakt

Super tevreden!

Snelle afspraak APK + service beurt Je kunt gebruik maken van fiets of auto. Netjes geholpen we zijn tevreden.

Alles top geregeld

Altijd vriendelijk, vakkundig en klantgericht

Goede service met eerlijke prijzen. Ze denken ook mee en altijd een leenauto gekregen als dat nodig was. Heerlijke dropjes op de balie..

Snelle. Duidelijke service. Zeer vriendelijk personeel.

Altijd goed.

mooie prijs kwaliteit. Staan altijd voor je klaar ook als je zo even langs rijd met een vraag.

Ik breng altijd mijn auto met plezier daar naartoe. Ze weten precies wat ze mee bezig zijn. Je word vriendelijk ontvangen door medewerkers daar.

Snel en kwalitatief erg goed.

Bellen voor winterbanden, velgen en montage en de volgende met winterbanden onderweg! Snel en kwalitatief erg goed. Dank je wel Martijn.

Goede service!

Goede service!

Snelle service

Bellen voor winterbanden. Volgende ochtend liggen ze er al op voor een normale prijs . Heel fijn

Goed en snel geholpen. Kom.terug

Heel goef

Prettige communicatie. Voelt vertrouwd en persoonlijk. Altijd overleg voordat ze iets repareren. Nog nooit problemen gehad na een reparatie. We komen hier al 4 jaar en komen hier graag.