Een prettig bedrijf met goede kennis van zaken

Betrouwbaar en goede service.

zeer prettig geholpen

vriendelijk en professioneel geholpen, duidelijke informatie ontvangen, snelle service bij de koop van onze nieuwe auto.

Prima garage

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Deskundig en snel geregeld

Deskundig, goed advies, tussentijds overleg, top geregeld op mooie nieuwe locatie

Duidelijk en klantvriendelijk

Goed en duidelijk......ga zo door

Wat een TOP bedrijf!!!

Inmiddels zitten ze in een nieuw pand. Service is fantastisch! Gelukkig bestaan er nog eerlijke garages, zoals deze. Duidelijke communicatie, eerlijke prijzen en denken goed mee. Ik ga niet meer naar een ander, blijf bij deze. Ga zo door en gefeliciteerd met jullie mooie nieuwe pand.

heldere afspraken, goede service en advies!

zie hierboven

Snelle en goede service!

Snelle en goede service!

Altijd netjes vriendelijk en goed geholpen

Fijne garage met zeer vriendelijke eigenaar. Altijd goed geholpen en overleg voor reparatie.

Wederom geweldig

Duidelijke communicatie, diagnose En prijsafspraken. Auto wederom uitstekend gerepareerd. Van Harte aanbevolen.

Snelle service en prettig contact

Fijn contact, duidelijke afspraken, laagdrempelig, geen bureaucratie

Kwalitatieve goede service...

Auto wordt goed afgeleverd en de service is uitstekend.

Netjes behandeld alles was goed geregeld

Service zijn goed

fantastisch geholpen

Was op zoek naar een 4 deurs auto voor 5 personen die niet te groot mocht zijn, heb geen kaas gegeten van auto's, maar rij nu in een fijne auto zonder te veel toeters en bellen waar ik goed mee uit de voeten kan.

uitstekend

Nette ontvangst. Komen de gemaakte afspraken na. Mooie nette showroom en ontvangst balie. Vriendelijk en duidelijk vooraf in de uitleg van de reparatie. Goed bereikbaar en voldoende parkeerplaatsen.

Ze doen wat ze beloven!

Gebruik gemaakt van de garantie op onze auto die we bij dit autobedrijf hebben gekocht . Autobedrijf van Meegen heeft zowel de accu vervangen en de achteruit rij camera gemaakt zonder hier moeilijk over te doen. Echt top. Het gevoel wat we hadden toen we onze auto bij van Meegen kochten heeft ons niet in de steek gelaten.

Professionele garage met goede persoonlijke service!

Professionele garage met goede persoonlijke service! Paar maanden terug een Ford Fiesta gekocht bij deze garage en nog steeds erg veel plezier van! Martijn is eerlijk en geeft goed advies.

uitstekend

Goed service en duidelijk van zaken, zonder poespas.

goede service, normaal factuurbedrag,

Bekend, betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk deskundig en snel geholpen

Prima bedrijf

Blijvend goede ervaring

Mijn Jaguar die ik in 2014 bij Van Meegen heb gekocht wordt al die jaren door hen onderhouden. Hierover ben ik zeer tevreden en kom nooit voor verrassingen te staan. Toekomstig onderhoud wordt altijd goed voorspeld en onnodig onderhoud wordt niet gedaan.

Wij zijn correct geholpen

De ervaring is goed

Service verlenend

prima geholpen en heerlijke koffie

Nog steeds een gewoon bedrijf waar je geen nummer bent

Goed advies en goede oplossingen.

Wederom top

Voor kleine olielekkage de auto gebracht. Dezelfde dag geregeld.