Vriendelijk en betrouwbaar

Prima service en blij met de auto

Correct geholpen met een grote plus

Een noodlampje ging branden, in boek staat direct naar garage. Gebeld kon direct terecht en werd ook gemaakt met een mooie prijs en verrassing in de auto. Top. Tussen neus en lippen gevraagd of ze een iets grotere auto hadden en dat hadden ze. En daar rij ik nu in met veel plezier.

Vriendelijk, oprechte en goede service

Na een verhuizing was ik op zoek naar een goede garage. Na ervaringen met vele garages kan ik oprecht zeggen dat ik hier de beste ervaringen ooit gehad. De oprechtheid en de lage drempel en de goede service zijn hierin de voornaamste reden. Een aanrader voor een ieder!

Goede prijs kwaliteit verhouding met vakmanschap

Onderdeel auto kapot. Na overleg met vakkundig personeel, binnen 2 dgn reparatie uitgevoerd. Rekening viel goedkoper uit dan bij andere garages. Volgende keer zeker weer naar deze garage.

Vriendelijk ontvangen en dat je een leenauto meekrijgt is heel fijn

Auto was binnen een dag klaar.

Goed geholpen

Zeer vriendelijke ervaring, er was veel geduld voor ik kon zeggen dat de koop doorging.

Ik heb een poosje moeten wachten voor ik ja kon zeggen en dat was geen probleem. Super goede service en een mooie prijs voor de auto die ik kon kopen. Ik zou er zo weer terug gaan als er weer wat bij zou staan voor mijn smaak en keuze.

We hebben hier een auto gekocht. We zijn zeer te vreden hoe dit is afgehandeld. Weet wat hij verkoopt en geeft eerlijk advies. Na de proefrit een samenvatting wat we hebben besproken per app, na akkoord duidelijke afspraken gemaakt hoe de verdere afhandeling plaats zal vinden. Op dag van overdacht een reminder over o.a. over de betaling. Denk goed met je mee.

gewoon goed en klantvriendelijk

super , goed geholpen.

Top service!

Wij hebben hier een Opel mokka x gekocht, en ik zou hier zeker nog een keer mijn auto kopen. Ook de service die ze verlenen is uitstekend. Martijn keep up the good work!

Uitstekende service, eerlijk en oprecht

Uitstekende service, kwaliteit gericht ondanks de drukte werd er alle tijd genomen. Je voelt je er een klant een geen nummer.

Goede vriendelijke service

Mijn auto heeft grote beurt/APK gehad. Is prima en snel verlopen. Snel contact, overleg tussentijds en men heeft zelfs nog de auto gewassen en schoongemaakt van binnen. Iets wat bij een ander niet mogelijk is. Perfecte en zeer vriendelijke service! Bedankt met een pluim.

Goed voorgelicht

Vriendelijk en behulpzaam. Alles goed geregeld.

Service goed, prijs wat hoog

Service is goed je wordt goed en netjes geholpen. Was voor deze garage bij een andere die helaas niet meer bestaat. Daar waren de prijzen naar mijn mening een stuk lager dus even wennen aan de prijs.

Vertrouwen

Supertevreden! De auto die ik zocht is door autobedrijf van Meegen gevonden. Een bedrijf wat met je meedenkt, vertrouwen schept, nergens omheen draait en persoonlijk is!

Zeer prettig en snel geholpen

Na een belletje in de ochtend kon ik direct terecht bij de garage. Ik werd goed en vriendelijk geholpen.

Direct een goed gevoel

Nadat we op onze zoektocht naar een andere auto al een aantal autobedrijven hadden bezocht, hadden we hier direct een goed gevoel. Auto stond klaar voor de proefrit. Na de proefrit waren we overtuigd, maar de auto had wat krassen. Direct werd het poets apparaat erbij gepakt om te kijken of de krassen weg te poetsen waren. Dit was gelukkig het geval. Toen was het besluit snel genomen. Eindelijk een bedrijf wat normaal met zijn klanten omgaat. Hier is een prijs een prijs, geen verborgen kosten. Ga zo door.

Prettige communicatie, prima service

Na zeer slechte ervaring bij de mitsubishi dealer Arnhem zuid, bij Martijn van Meegen zeer goed geholpen. Duidelijke afspraken en communicatie. Deze garage weet nog hoe t hoort! Met hartelijke dank voor de uitstekende service en uitvoering vd werkzaamheden. Dit geldt ook voor de servicemonteur! 5 sterren, van harte aanbevolen!

Onze eerste ervaring is een hele fijne ervaring. Deskundigheid en vriendelijkheid staan hoog in het vaandel.

perfecte service en kwaliteit/prijs verhouding

Auto opgehaald en weer bezorgt door van Meegen. Eerlijke prijsopgave vooraf.

goede service en denkt mee in oplossingen

Bedrijf weet waarvoor ik kwam en de deur staat open. Helder in uitleg. Neemt direct contact met je op als auto gereed staat.

Geweldige service!

Het euvel was zo gevonden. Het onderdeel snel besteld, daar moest natuurlijk even op worden gewacht. Maar daarover, en ook over de prijs, werd ik netjes op de hoogte gehouden.

Zeer goede en vlotte service

De APK keuring van mijn zakelijke bestelbus was heel snel klaar en wat kapot was vlot gerepareerd. De service is heel goed en ook na reparaties geen klachten. Ik ben al jaren een tevreden klant. Een betrouwbaar en goed adres. Ook voor de aankoop van een tweedehands auto !

Goede service en mooie auto. Ook erg transparante prijzen. Was het relatief verre rijden waard.