Service- en dienstverlenend. Prima

Nvt

al jaren een fantastisch bedrijf

ik ben al jaren een zeer tevreden klant. de klantvriendelijkheid staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel

Prettige mensen in omgang en denken mee met je vragen en wensen

Prettige mensen in omgang en denken mee met je vragen en wensen

Eerlijke mensen met ongekende service

Kom hier al jaren. Familiebedrijf, mensen die meedenken i.p.v. geld uit de zakken kloppen. Giel, Martijn...top service. Houden zo!

een garage die met de klant meedenkt

prettige afhandeling van de koop van een auto, duidelijke uitleg over de auto. De auto is bij afhalen netjes in orde gemaakt en het mooie is dat je niet met een lege tank gaat rijden. dikke duim bert

Top Service

Wordt altijd goed geholpen. ben verhuist maar kom nog steeds naar Bemmel als er wat met mijn auto is. voor mij geen andere garage meer.

Goed en snel geholpen

Apk snel en goed uitgevoerd

Altijd positief...

Altijd positief...

Helemaal top!

Over de prijs goed overeen kunnen komen. Fijn contact met elkaar

Prima contact, open en eerlijk.

Wij hebben voor de communicatie en service als prima ervaren. En natuurlijk erg blij met de nieuwe auto.

Vooraf goede indicatie gegeven over het uit te voeren onderhouden.

Je wordt hier open en eerlijk behandeld.

snel en kundig geholpen zoals altijd

Een klein familiebedrijf waar service op 1 staat

Een fijn familiebedrijf waar ik al jaren kom met mijn auto. Ik ben nog nooit voor verrassingen komen te staan omdat er altijd netjes wordt overlegd over de kosten. Ook de gratis leenauto is top. Ik zeg ga zo door.

Top service

Op laatste moment tch een afspraak kunnen maken voor apk terwijl ze vol waren. Echt een top service vanaf nu breng ik mijn auto alleen maar hier. En je krijgt een leenauto. Nog nooit zo’n goeie service gehad.

Open en eerlijk

Duidelijk wat wel en niet kan. Meedenken in mogelijkheden. En beste oplossing zoeken. Gevoel hebben dat je ook een duur kado komt kopen en daar ook om gewaardeerd wordt. En meteen een goed bakkie koffie.

Top auto

Na een zeer plezierig en informatief gesprek leuke Twingo gekocht. Zeer attent ingegaan ( en goed uitgezocht) op vragen naar eventuele accessoires. Heel plezierig contact!

Vertrouwd en niet te zakelijk

Klein familiebedrijf die service hoog heeft staan. Verkoopgesprek voelde vertrouwd en niet te zakelijk. Je weet waar je aan toe bent.

Fijne deskundige garage

Al 5 jaar klant en verloopt alles volgens afspraak. Nooit vervelende verrassingen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring nemen de tijd voor je.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en snel geholpen.\r\n

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring met dit bedrijf, vriendelijke mensen.\r\nWij hebben onze auto aan hun verkocht en dat verliep allemaal heel soepel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijn gemoedelijk autobedrijf waar je goed geholpen wordt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer tevreden. Gaat er elk jaar naar toe. 8