Super service!

Auto gekocht, waren een paar kleine probleempjes. Alles Keurig verholpen (inclusief een nieuwe distributieriem). Tevens heb ik gebruik mogen maken van een leenauto. Top service!

Netjes geholpen, ze denken goed mee

Netjes geholpen, ze denken goed mee

heel goed

vriendelijk personeel, goede adviezen en en heel goede service.

Fijne service

Mijn eerste kennismaking met Autobedrijf van Meegen en de afwikkeling van mijn probleempje met de auto is naar volle tevredenheid verlopen. Alles heel relaxed. Niets was een probleem.

Goede ontvangst Aardig en rustig gesprek

Er wordt met de client meegedacht.

Positief, betrokken, service

Wij zijn reeds 25 jaar klant met meerdere auto's. Altijd goede service, betrouwbaar en deze garage staat voor kwaliteit, klantgerichtheid en persoonlijk contact.

Ik werd goed ontvangen Daarna hebben we naar de auto gekeken.Verder hebben we alles door gesproken.

Ik ben pas klant geworden. Ik ben goed ontvangen Dat kan ik ieder aan bevelen.

Vriendelijke en behulpzame mensen! Goede service.

Al jaren kom ik graag bij dit autobedrijf. Duidelijke, snelle en goede service.

Vakkundig en klantvriendelijk!

Mijn eerste ervaring met autobedrijf Van Meegen is perfect verlopen. Ik ben zeer klantvriendelijk geholpen en de auto is vakkundig onder handen genomen.

Vakkundig en servicegericht.

Onlangs een andere auto bij Martijn gekocht met inruilen van ons 15 jaar oude karretje. Vanaf het begin was alles duidelijk en zo is de transactie ook verlopen.

Klantvriendelijk en goeie koffie

Goeie samenwerking en nette afwerking

Vakkundig en zeer vriendelijk!

volgens afspraak en goed overleg

Deskundige en betrokken service

Autobedrijf van Meegen levert deskundige en betrokken service. Denkt mee om samen te zoeken naar de beste oplossing voor het schadeprobleem aan mijn auto. Straalt echt vertrouwen uit.

Goede service, zeer klantvriendelijk en betrouwbaar

Een goed bedrijf, met goede service en heel klantvriendelijk personeel.

Goede en snelle service

Ik heb mijn auto bij van Meegen gekocht en laat daar ook al 3 jaar het onderhoud en de apk e.d. uitvoeren. Ik ben tot nu toe altijd binnen zeer korte termijn geholpen. Het personeel is aardig en je betaalt een goede prijs. Het gratis gebruik van een leenauto terwijl mijn auto bij de garage staat is ook erg handig.

Snel, vakkundig en goed

Toen ik gebeld had, kwamen ze gelijk. Toen snel en duidelijk plan van aanpak zeer meedenkend met de klant en zeer vlug en goed gemaakt prima opgelost !

Altijd een goede en vriendelijke service

super geholpen weer

wij zijn al jaren vaste klant bij van Meegen. Altijd top service en hele fijne mensen

fijn geholpen

Aardige medewerkers, goed contact en fijn geholpen

Hoe een kleine garage groot blijkt te zijn

Woensdag gekeken maar niet echt gevonden wat ik zocht. Gelijk maar aangegeven wat ik eigenlijk graag wilde hebben. Vrijdag al bij een dealer gaan kijken naar een auto die aan mijn wensen voldeed. Maandag auto ophalen bij autobedrijf van Meegen en rijden maar. Garantie en service zoals de dealer zou geven, werd gewoon volledig overgenomen. Alles werd perfect geregeld. Een hele tevreden klant bedankt Martijn en zijn mensen voor de mooie Mercedes die ze voor hem gevonden, gekocht en afgeleverd hebben.

goed geholpen conform afspraak

zeer aardige vakkundige mensen

mijn auto weer prima in orde ik heb vertrouwen in autobedrijf Van Meegen

Vriendelijk vakkundig personeel .

Vriendelijk vakkundig personeel. Erg fijn dat je voor een kleine vergoeding (tanken) een auto kunt lenen.