Snelle en uitmuntende service

Bandenprobleem, zelfde dag nog opgelost!

persoonlijke service en verstand van zaken

Laatst geweest met een storing van mijn Golf. Kon vrij snel terecht. Uitgelezen en problemen besproken. Dit geheel kosteloos, terwijl er geen verdere reparatie nodig was. Dat is nog eens een service Top bedrijf. ! En bij een reparatie of beurt altijd een leenauto ter beschikking

Snelle en goede service

Ze staan voor je klaar als je onaangekondigd binnen loopt

Personeel is heel redelijk en voor een eerlijke prijs

Tot nu toe blij met de bij Van Meegen gekochte auto. Een professioneel ogend bedrijf met vriendelijk personeel bij de balie. Nadat de auto een grote beurt had gehad en de distributieriem was vervangen een jaar na aankoop, bleek er een probleem met een gebroken (en gerepareerde?) bout bij de turbo wat resulteerde in het geluid van een lekke uitlaat. Het probleem is gelukkig snel en kostenloos verholpen, wat dat betreft een goede service dus! Het enige wat ik wel als tip mee zou willen geven: iets meer openheid over de verrichtte zaken en wat daarbij gebeurd is. Dat er iets was gebeurd met de bout (ik neem aan bij het vervangen van de distributieriem?) is mij in eerste instantie niet verteld, dat hoorde ik pas nadat ik had gebeld over het geluid dat ik hoorde. Het is mij tot nu toe nog niet helemaal duidelijk wat er precies is verholpen, wat het probleem was en wat de mogelijke schade/impact is geweest van het probleem. Ik heb wel geprobeerd hierover te praten met het personeel dat bezig was met de auto, maar echt een (duidelijk) antwoord kreeg ik niet.

Goed en betrouwbaar

Service en klantgericht zoals ik het graag zie. Vooraf geïnformeerd worden en dus geen verassingen achteraf. Top!

Goede, snelle service!

Martijn, Babette, dank voor de service! Fijn dat ik meteen bij jullie terecht kon en jullie het probleem dezelfde dag nog hebben verholpen/opgelost, echt top! :-)

Klantgericht

APK-keuring standaard. Autolampen afgesteld voor meer licht en veiligheid. Verder, netjes in de afhandeling. door monteur werkplaats.

Bij autobedrijf van Megen Doen ze wat ze beloven .

Fantastisch geholpen

Ik heb een hele mooie bestelbus gekocht bij Martijn. Martijn is zeer vriendelijk en meedenkend. Ik wilde een aantal dingen erbij en er werk gekeken naar mogelijkheden. Bij aflevering werd de bestelauto netjes afgeleverd en alles werd uitgelegd door Wouter. In de dagen erna waren een aantal kleine dingen die opvielen en ik kon direct bij ze terecht. Gaf aan dat ik ook graag een bandenwissel Wilde doen en dit werd geheel kosteloos voor mij gedaan omdat ik nu bij hun was. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en zou zeker aanbevelen om hier je auto te doen.

Martijn en Babette zijn vriendelijk, professioneel, reageren tijdig en handelen snel, bedankt!

Ik heb een goede tweedehandsauto gekocht en een jaar later onderhoudsbuurt gehad. Al mijn vragen werden professioneel behandeld en de service is fantastisch!

Super!!

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Een garage die zijn afspraken na komt.

Na een jaar rijden met een auto van Meegen, zeer tevreden kleine dingen worden gelijk opgelost. Nu mij eerste grote beurt, na de eerste inspectie telf. Kontakt met een prijsindicatie van de te verwachten kosten. Helemaal tevreden. Fam. van Meegen ga zo door, je vader zou trots op je zijn..

fijn bedrijf

Het is echt een fijn bedrijf waar je heel persoonlijk wordt geholpen.

Effe een lamp vervangen, het kan nog!

Voor mij noodzakelijk: 1 koplampje kapot, langsrijden en ter plekke gerepareerd/vervangen en weer veilig op weg!!

Autoservice is perfect uitgevoerd

Vooraf zijn de reparaties besproken en perfect uitgevoerd

Alles was weer meer dan uitstekend geregeld

Al meer dan 30 jaar kom ik bij Autobedrijf Van Meegen en onlangs heb ik daar voor de zoveelste keer een auto gekocht. Dit keer was voor mij anders omdat de auto elders werd aangeboden. Het hele proces van regelen dat we bij de andere garage konden proefrijden, het inruilvoorstel, het transport van de nieuwe auto naar Bemmel, tot de uiteindelijke aflevering, verliep weer op een bijzonder prettige manier, zakelijk en toch persoonlijk. Inmiddels heb ik de nieuwe auto kunnen uitproberen en het is een feest om mee te rijden. Ook de nazorg is goed geregeld. Voor mij is er maar één autogarage en dat is Van Meegen!

Service en klantgericht denken

Helt me iedere keer weer op dat de monteurs van van Meegen actief voor je aan het werk zijn. Goed bereikbaar, goed werk, transparantie, eerlijke factuur. Niks mis mee, ga hier nooit meer weg.

Betrouwbaar en professioneel

Zeer betrouwbaar bedrijf, fijne service en eerlijke mensen. Wat helaas uitzonderlijk is in deze branche. Aanrader!

Probleem snel en goed opgelost

Top service en prettig contact!

Wij hebben via Autobedrijf Van Meegen onze auto verkocht en ik kan niets anders dan zeggen dat dit "top geregeld" was! Van te voren duidelijke afspraken gemaakt, die heel netjes zijn nagekomen en Martijn hield ons keurig op de hoogte. Bedankt voor de goede service!

Zeer fijn en betrouwbaar bedrijf.

Begin van het jaar hier een x-trail gekocht en dat was al een fijne eerste ervaring. Nu terug voor een kleine reparatie en wederom super geholpen. En zelfs een leenauto meegekregen zonder kosten. Het personeel is erg vriendelijk en gedreven om alle problemen op te lossen. Zeker een aanrader.

Fijne garage die met de klant meedenkt

Aanrader om daar een auto te kopen En om er ook het onder te laten uitvoeren

Een prettige ervaring zeer vriendelijk, prima werk afgeleverd

Heel goed ontvangen wordt nog als klant ontvangen, en geen nummer.

Goede service en communicatie

Do ochtend probleem met voertuig afgeleverd door ANWB bij Van Meegen , ondanks drukte einde middag probleem al verholpen en gebeld dat ik de auto weer op kon halen. Super!

Zeer tevreden door prettige werkwijze, flexibiliteit en echte service

Recent occasion gekocht bij Van Meegen en zijn zeer tevreden. Prettige werkwijze, flexibel en met klanttevredenheid voorop. Komen afspraken na en zorgen ook na aankoop nog voor een prima service. Zeker aan te raden!

De Plak 80

6681DR Bemmel