Zeldzaam betrouwbaar

Bij de aankoop van mijn auto bleek er onverwacht een flink defect te zijn. AE auto’s heeft de reparatie op zich genomen. Ze gaan voor een goed gevoel, voor zichzelf en voor de klant.

Zeer goede ervaring

Na het aanschaffen van een Peugeot 107 zijn er na de eerste week wat electronicse probleempjes. Na gebeld te hebben met het bedrijf is het prima opgelost. De auto werd voor de deur afgeleverd. Ik kan zeer wwibg bedrijven die zo begaan zijn met hun klanten. Zeker een aanrader voor de toekomst

Grote klasse!

We vonden de camper die we leuk vonden op marktplaats bij AE auto's. Telefonisch een afspraak gemaakt waarbij we keurig en vriendelijk behandeld werden. Ondanks alle Corona beperkingen tijdens de afspraak hartelijk ontvangen en we hebben rustig de camper kunnen bekijken en een uitgebreide proefrit kunnen maken. Een kleine week later de camper opgehaald en tussentijds gemaild. Iedere keer snel antwoord en vriendelijke service. Fijn om te merken dat er nog ondernemers zijn waar je woord waarde heeft en afspraken nagekomen worden. Dus: Grote klasse!

Betrouwbaar bedrijf

Op 12 februari hebben wij onze camper Fiat Ducato Possl 2 opgehaald. We zijn netjes geholpen en Arno vertelt een eerlijk verhaal (hij laat je in alle rust naar de auto kijken en proefrijden) en goede afspraken gemaakt voor een grote beurt, nieuwe banden en een APK. Goede communicatie met Arno en zeker een aanbeveling waard!

Duidelijk, snel, eerlijk

Goed mail contact snelle duidelijke antwoorden. Nette auto nieuwe apk (zonder dat dat gevraagd is) Voldoende benzine in de tank voor de terug reis (150km) Zeer prettig geholpen.

Zeer goede service

Vorige week naar een Mercedes oldtimer gaan kijken. Wat opviel is dat de verkoper mij alle tijd gaf om de oldtimer goed te bekijken. Wat ik persoonlijk erg prettig vind. Verder geen gladde verkoop praatjes. Arno denkt graag met je mee. Kleine onderhoudsbeurt en wat kleine dingetjes werden keurig in orde gemaakt. Aangezien de auto naar Venlo moest, heeft Arno aangeboden om deze tegen een kleine vergoeding thuis af te komen leveren met de trailer. Zeker zo prettig om een oldtimer niet direct 180km voor zn kiezen te gooien. Bij aankomst had Arno een setje sleutels bij laten maken, nieuwe apk (had nog een jaar) en de auto af getankt. Dit alles hadden we niet besproken. Top service.

Toppie

Zeer klantvriendelijk en service gericht bedrijf, wat opvalt is dat alles goed voor elkaar is Straalt perfectionisme en gedrevenheid van nature af, niet over de top of gemaakt. Kia Venga gekocht van 2014 auto als nieuw weinig kilometers aantoonbaar in de geschiedenis en onderhoud gegevens Geen verborgen kosten, zeer service gericht zelfs met een volle tank !

Zeer positief

Vorige week een Mazda 2 aangeschaft bij AE Auto's. Wat mij opviel was het geduld wat Arno heeft voor zijn klanten. Alle tijd om een goede proefrit te maken. Op alle vragen wordt duidelijk geantwoord. Dit is iets wat me van tevoren tijdens de mailwisseling ook al was opgevallen. Snelle en duidelijke reacties.

Netjes en goed geholpen

Auto was geheel als omschreven. Gewoon netjes te woord gestaan. Snel afgeleverd!

Geweldig fijn geholpen

Bijzonder klantvriendelijk en welwillend om bepaalde zaken te regelen. Graag net een stapje verder om dingen te regelen voor de klant.

Relaxt... zoals het hoort!

Relaxt ontvangst, geen gepush en een keurige deal! Kan menig merkdealer iets van leren! Aan te bevelen!

Zaterdag een Countryman S all 4 Aangeschaft bij AE auto’s. Heel netjes geholpen, ( laat je op je gemak naar de auto kijken en proefrijden ) en zeer goede service ( we hadden wat aandachtspunten aan de auto) Hierop is direct een afspraak gemaakt om dit adequaat te laten herstellen. Hierdoor reed de auto weer als “nieuw” . Ook is de apk vernieuwd voor ons, met een olie verversing. Zeer prettig geholpen door Arno, Zeker een aanbeveling waard !

Komt afspraken na

No nonsense fijne verkoper. Kom hier zeker weer terug als er iets interessants op de site staat.

Top.

Zeer positief. Probeert je niet iets op te dringen, luisterde naar je en geeft goede informatie. Prettig om zaken mee te doen.

Behulpzaam en eerlijk over de auto's die verkocht worden. Als er iets aan niet goed is, dan wordt dat meegedeeld. Bij de aanschaf van mijn XC90, gaf Arno keurig aan welk onderhoud er aan zat te komen. Arno neemt de tijd voor het beantwoorden van vragen en is prettig in de omgang. Wat prettig is, is dat Arno de historie van de auto's kent, die hij verkoopt. Perfect!

Klantvriendelijk, correct

Recentelijk een Porsche 944 gekocht bij AE Auto's. Vooraf was bekend dat deze auto geen APK had omdat deze lang stil heeft gestaan. Arno wist mij juist te informeren over de verbeterpunten alvorens de auto APK gekeurd zou kunnen worden. Arno komt tot mij over als een rustig persoon met kennis van zaken. Hij was zelf ook zeer enthousiast over de auto waardoor ik het verkoopproces als zeer prettig heb ervaren. Ook heb ik een keurige inruilprijs gekregen voor mijn BMW. Helaas is het portiermechaniek afgebroken tussen het moment van bezichtiging en de koop (dit gebeurd nu eenmaal met oudere auto's) maar Arno heeft dit keurig opgelost door mij te informeren en de aankoopprijs aan te passen.

We zijn goed ontvangen bij dit bedrijf. Alle voorwaarden zijn besproken en zijn transparant. De garantie verloopt via het garantie fonds. Wel zo veilig voor beide partijen. Dik tevreden dus!

Goede ontvangst duidelijke uitleg en neemt de tijd voor je.

Een net bedrijf dat het meer dan waard is om een stuk voor om te rijden. Geen goedkope verkooppraatjes maar deskundig advies en antwoord op al je vragen. Een hele mooie Peugeot 3008 gekocht en 308 ingeruild. Over een aantal jaar koop ik daar graag weer mijn auto.

Zeer goede ervaring met Arno , zeer klantvriendelijk, eerlijk en open geen kletskoek verhalen. Mooie Mercedes C klasse gekocht, kregen een eerlijke inruilprijs voor onze vw, kortom zeer zeker aan te raden!!

Een goed onthaal en een net en schoon bedrijf , en goede uitleg van de auto die ik heb gekocht. ik ben zeer tevreden en raad het mijn vrienden ook aan om daar is te gaan kijken.

Wij hebben een Bmw z3 gekocht bij dit bedrijf.

• Service N.v.t.

Zeer tevreden. Vooral service was goed. Bedrijf was officieel gesloten maar na een telefoontje konden we toch direct terecht.. En met succes.