gewelgige service

je hoeft maar te bellen en je kunt gelijk komen. ook het telefonisch gesprek is zeer vriendelijk

Ik ben blij

Zaterdag panne met mijn auto. Auto Jorg gebeld. Meteen een leen/huurauto en mijn auto was dinsdag alweer klaar. Top service

top geholpen de stagiaire die komt er wel.

zie boven

Uitstekende service.

Mooi bedrijf, zeer klantvriendelijk en duidelijke uitleg over wat er aan de auto moet gaan gebeuren. Was hier voor een onderhoudsbeurt. Ben hier al vaker geweest en om bovenstaande redenen kom ik hier iedere keer weer terug.

In volharding ligt je kracht

Na onnoemlijke lekkages en zoektochten naar oorzaken is het prima opgelost

Korte lijnen en duidelijke communicatie.

Prettig ontvangen door de verkoop. Korte lijnen in communicatie waardoor je snel antwoord en advies ontvangt. Verkoper denkt ook absoluut mee met de wensen van mij als klant. Heel fijn geholpen. Een mooi bedrijf met een enthousiast en leuk team!

Vriendelijk en goede service

Raar om met een Kia picanto bij een garage te komen met audi's.😉. Zeer vriendelijk geholpen zowel met afleveren als ophalen. Verrassing was dat de auto gewassen was. Top👍.

• Deskundigheid N.v.t.

Bij AutoJorg de APK. Fijne service en uitstekende monteurs.

Mijn auto rijdt weer als nieuw!

Vandaag een Dynamic Flush uit laten voeren aan mijn Audi A3 2.0 TDI. De auto rijdt weer als nieuw! Wat een aanrader! Snelle service en een scherpe prijs.

Uitstekend bedrijf!

Uitstekend bij herhaling

Alles zoals afgesproken

Auto op woensdag gebracht voor het schoonmaken van het secundaire luchtsysteem. Bij Porsche zit dit zo goed ingebouwd dat de motor moet zakken om er bij te komen. Grote klus maar op vrijdag was alles gereed en kon ik de auto helemaal klaar en gepoetst weer in ontvangst nemen. Leenauto gratis, goede koffie, helemaal Top

Goed geholpen en goede service

Na de overname van Hurkmans voor een eerste keer bij AutoJorg geweest en heel goed bevallen. Vragen worden goed beantwoord, duidelijke uitleg gegeven qua reparatie en wat er is uitgevoerd.

Alles was naar wens. Offerte met werkzaamheden wordt netjes voor uitvoering besproken en alles is gerepareerd volgens afspraak. Heel fijn bedrijf met duidelijke communicatie.

Geweldig bedrijf

Super goede service en vriendelijke verkopers👍🏼

Ik ben er super geholpen. na mijn eerste bezoek zijn we er helaas niet rond gekomen. Maar bij mijn 2 bezoek zijn we er gelukkig samen uitgekomen en kan ik nu gaan genieten van mijn nieuwe benz

Dik tevreden, een dikke 10 waard!

Dingen die uitgevoerd worden, worden ten alle tijden netjes in overleg gedaan. Team is nauwkeurig in onderzoek. Alles gebeurd in overleg en de klant is koning. Een heel prettig onthaal. Kortom fantastisch! Ik beveel dit bedrijf iedereen aan!

Heel positief en persoonlijk

Goed meedenkend met de klant. Direct reactie op vragen waardoor de lijnen kort blijven, kortom een hele fijne communicatie. Daarnaast ook nog een prettig ontvangst door een leuk team, waardoor je je als klant ook echt welkom voelt!

Persoonlijk

Gezellig, reeël en op gelijk niveau gehandelt.

Prima behandeld door Auto Jorg.

We zijn zeer correct geholpen door Mark van Auto Jorg Veghel bij de koop van een gebruikte Mercedes. B 250 en de inruil van onze auto.

Behulpzaam en snelle actie.

Heel fijn dat ik snel terecht kon voor een afspraak en er word meegedacht wat de auto nodig heeft en advies hierin gegeven. Heel prettig!

Goede begeleiding en uitleg, ga zo door!

Als nieuwe klant na overname Hurkmans bij Carprof AutoJorg terecht gekomen en zeer tevreden over alles. Begeleiding en uitleg vanuit de receptie was duidelijk en prettig. Ga zo door!

Super service van echte vakmensen!!

Snelle diagnose en reparatie!

Het was voor ons de eerste keer sinds de overname van Kia dat we hier kwamen voor een beurt aan onze auto. We zijn netjes geholpen en het was fijn dat we eerst even opgebeld werden om te overleggen over de extra kosten Die gemaakt moesten worden. Wat ook heel fijn was, is dat we een Leenauto aangeboden kregen. Al met al, zijn we dik tevreden.

Super service

Auto een week daar geweest, o.a. ivm een garantieprobleem. Ik werd meerdere keren telefonisch op de hoogte gehouden van de vorderingen. Auto werd weer supernetjes schoon afgeleverd, alsof ie weer nieuw was. Ik ben heel blij met de geleverde service.

Vriendelijk en bereid te helpen waar ze kunnen

Dit was mijn eerste bezoek na de samenvoeging van Hurkmans, waar ik 5 jaar lang n trouwe klant was, en voor mij het onbekende Carprof auto Jorg. Na mijn APK bezoek bleek iets over t hoofd te zijn gezien wat de ANWB heeft moeten repareren zodat mijn auto te gebruiken was. De doorgeroeste ring die de uitlaat omhoog hield had gezien moeten worden tijdens de APK, iets wat de werkplaats ook toegaf. Uiteindelijk wel gemaakt op kosten van Carprof auto Jorg, wat zeer netjes was. Mijn algehele ervaring is wel goed. Ik hoop in de toekomst daar met een tevreden gevoel heen te kunnen blijven gaan.