Hier staat de klant en service centraal

Beste Autojorg, graag wil ik jullie hartelijk danken voor de geweldige service en meedenken in een oplossing. Wat is er gebeurd? Twee dagen voor onze cabriovakantie met onze onlangs gekochte Mercedes E cabrio wilde de auto niet meer starten. Na tussenkomst van de wegenwacht was de diagnose een defect contactslot. Inmiddels was het donderdag 21.00uur wat nu?!! Dan maar een telefoontje naar Autojorg proberen ondanks het late tijdstip meteen een reactie of we de auto naar Veghel kunnen brengen waar bij aankomst al op ons wordt gewacht . Natuurlijk was mijn vraag kan de auto VOOR ZATERDAG gereed zijn. Vrijdag ben ik gebeld dat de auto niet klaar kon zijn omdat er onderdelen zijn besteld maar dat dit kosteloos wordt hersteld. Om onze geplande cabriovakantie mogelijk te maken staat een andere Mercedes E cabrio klaar om KOSTELOOS te mogen meenemen zodat wij alsnog van onze vakantie kunnen genieten. Autojorg super bedankt nu weet ik waarom wij juist bij jullie een auto hebben gekocht. Een ongekende service die ik nog nooit ergens heb mogen ervaren. Voor het hele team van Autojorg een dikke 10. Groetjes uit Sauerland, Annet en Peter vd Weijer

• Kwaliteit

Mijn eerste indruk is goed.

Vriendelijk te woord gestaan Tussentijds gebeld Eerste indruk goed

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Helemaal goed

Ik belde voor reparatie lekke band, kon dezelfde dag terecht, kon geplakt worden, was maar 20 euro en ook mijn auto nog gewassen EN gestofzuigd. Was echt blij verrast!

• Kwaliteit

goede service bij de koop van een nieuwe auto.

proefrit met de auto is niet aan tijd gebonden.

• Service N.v.t.

constant erg goed

was gewoon weer top, misschien alleen dat het vanwege de drukte even duurde voor ik komen mocht, maar toen ik er eindelijk was, is mijn storing snel en goedkoop - we blijven Nederlander - weer opgelost. En meteen wordt er met me vooruit gekeken naar de nabije toekomst om vast een APK en beurt te plannen; je kunt het commercieel vinden, ik vind het attent en prettig. En bovendien zijn ze allemaal vriendelijk een aardig.

Netjes , correct , auto netjes terug schoon

Auto ziet er netjes uit en vriendelijke mensen Goed gemaakt

• Kwaliteit

straalt in alle opzichten kwaliteit en deskundigheid uit

Men is in alle opzichten vertrouwd met auto's van het merk Mercedes. Waar inmiddels heel veel elektronica in zit. Men weet exact welke trekhaken het beste bij verschillende gebruikswensen passen.

Niets op aan te merken!

Alles helemaal prima, receptie (ontvangst), service en afwerking super. Heel blij dat ik mijn auto schoon terug heb gekregen.

perfekt

perfekt

• Kwaliteit

Goede service en snel klaar!

Werd goed geholpen, heel vriendelijk geholpen! Ze waren snel klaar! Ik stond er van te kijken dat mijn auto ook gewassen werd!

• Kwaliteit

Alles prima en vol tevredenheid. Het enige wat beter had gekund is de uitleg over de leenauto; dit was een automaat en het was fijn geweest als men even een korte uitleg hierover had gegeven.

In een woord geweldig!!!

Wat een service!!! Deskundigheid!!! Super kwaliteit!!! Schoon !!! Perfect prijs en kwaliteit!!!

• Kwaliteit

Een bijzonder positieve ervaring.

Het was mijn eerste kennismaking met dit autobedrijf. In het oog sprongen de professionele uitstraling en de klantvriendelijke omgeving en bejegening. Mijn auto werd ook nog eens gratis gewassen en gezogen. Een compliment waard.

vriendelijk en zakelijk

Vriendelijke ontvangst prima en tijdig op de hoogte gebracht van werkzaamheden

Prettig

Gastvrij ontvangen en alles naar wens verlopen,auto stond klaar met strik. Verkoper (Mark)had alles netjes geregeld. Auto loopt verder prima. Mvg Jac Camp

Snelle service

Kon snel een afspraak maken. Met het ophalen blij verrast dat ie zelfs van buiten gewassen en van binnen gestofzuigd was!

Uitstekende service

Erg vriendelijk en uitstekend geholpen

• Kwaliteit

Zij zorgen voor de glimlach van de klant

Vriendelijke mensen, ze blijven communiceren en zorgen voor tevreden gevoel. Aanrader!

Keurige ,correcte behandeling!!

Vriendelijke benadering ,zie boven

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Top team!

perfecte uitleg, service en aflevering.

Klasse service

Auto voor APK en banden wissel. Prijs zoals afgesproken en netjes gewassen. Top service.

Prima afspraak en communicatie

Afspraak en ontvangst goed geregeld , overleg wat er zoal moet gebeuren. Ook inspraak als het niet nodig is. Auto was weer geheel gecontroleerd en APK.

Goed en snel geholpen

• Kwaliteit

Wat een service, vind je niet meerrr, zoo doe je dat!!!!!

Snelle service conform afspraak

Alles conform afspraak en van tevoren een duidelijke prijsopgave en te verrichten werkzaamheden.

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen