Geen bullshit gewoon duidelijke communicatie

Goede service... mocht er meer aan de hand zijn wordt er netjes tussentijds gebeld en overlegt. En de auto wordt gewassen en gestofzuigd opgeleverd .. top service

Professioneel

Snelle reactie op offerteaanvraag. Transparant in communicatie. Remmen piepen helaas nog steeds, maar dat is het enige minpuntje. Auto was netjes gratis gewassen en gestofzuigd toen ik hem weer kwam ophalen. 1e keer gratis bandenopslag (wisseling naar winterbanden). Auto rijdt weer heerlijk!

Naar tevredenheid afgewerkt.

Mijn bus moest weer voor de jaarlijkse keuring, goedgekeurd gelukkig. Netjes terug gekregen gewassen en van binnen uitgezogen. Petje af, hij zag er weer als nieuw uit. Bedankt voor de goede service.

Alles volgens afspraak

Zomer-/winterbandenwissel prima volgens afspraak verlopen en netjes op tijd weer klaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede ervaring met deze voor mij nieuwe garage, na het wegvallen van Hurkmans.

APK Keuring deskundig afgewerkt Prettig 'n prijs vooraf. (Offerte) Beschikbaar stellen van leenauto omdat e.e.a. vertraging opliep. Goed contact met leider van de garage. Eerlijk in de materialen en prijzen.

Positief

Service is gewoon goed. Netjes geholpen, snel en volgens afspraak. Ook een leenauto ter beschikking is erg prettig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle afhandeling aanschaf andere auto

Andere auto gekocht en deze stond netjes klaar volgens afspraak. Dat geeft een fijn gevoel!

prima en gedegen bedrijf

goede en vlotte service, duidelijke communicatie

TOPPERS!

Alles tip top geregeld! 10 punten!

Perfect geholpen

Perfect geholpen. Keurig volgens afspraak.

perfect.

goed geholpen zeer vriendelijk komt in rotterdam haast niet meer voor.

erg goed

zonder twijfel goed, correct, open,..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tip: Ik vond het niet echt duidelijk waar de entree was.

Alles was goed

Betrouwbaar en vriendelijk

Je wordt als persoon behandeld. Onze ervaring met de verkoop was heel fijn en prettig. Er word meegedacht naar de beste oplossing voor de klant en ook een klein probleem later word snel opgepakt en verholpen. We adviseren mensen om ons heen ook wanneer ze een nieuwe auto aan willen schaffen, om direct een bezoek te brengen aan AutoJorg.

klantvriendelijk

bereidheid om te voldoen aan specifieke wensen van de klant is prima

Prettig geholpen volgens afspraak

Fijn dat er oude gezichten na de overname van Hurkmans werkzaam zijn gebleven. AutoJorg werkt volgens afspraak, is duidelijk naar de klant toe zodat je niet voor verassingen komt te staan. Geeft een vertrouwd gevoel. Het extra stukje service van de auto netjes wassen tijdens een bezoek aan de werkplaats word ook zeer gewaardeerd.

zeer behulpzaam,vriendelijk en beleefd

zie boven.

Prima geholpen

Prima geholpen, zat weer een duur onderdeel bij dat vervangen moest worden, viel tegen.

Snel en goed geholpen

prima service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel en denken in oplossingen

Ik ben erg tevreden met de auto en de deal die auto Jorg mij aanbood. De zoektocht was een station uitvoering met leuke extra’s met graag een fatsoenlijk bod voor onze huidige auto. De afdeling Sales heeft mij uitgebreid geholpen met het beantwoorden van mijn vragen en wensen. Daarnaast hadden zij nog extra aftersales aardigheden waardoor voor de toekomst ook eventuele twijfels werden weg genomen. TIP: als nieuwe klant vraag naar de auto verzekering vanwege de ruime dekking! Ook de pech hulp service pas zijn leuke extra’s.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het eerste contact is prima bevallen

Het vervangen van lampjes in koplampen is direct en ik kon er op wachten. De receptie was correct en we hebben gelijk een afspraak gemaakt voor de APK.

Fantastische service!

Dochter d'r auto stond stil en moest de volgende dag naar België. Aan huis gekomen en accu gestart. Daarna hebben we de auto naar Jorg gereden en er werd direct een nieuwe accu geplaatst. Auto gewassen en gestofzuigd! Meer dan blij met Jorg!