Deskundig, eerlijk en open communicatie

Een super nette Seat gekocht bij Lucas. Hij neemt de tijd en legt alles uutgebreid uit, zo ook de gehele onderhoudshistorie etc. Afspraken worden keurig nagekomen. Open en eerlijke communicatie. Kortom, erg prettig en deskundig!

Super vriendelijk!

Ik ben super vriendelijk geholpen bij Alders Auto. Het bedrijf is heel eerlijk en transparant over informatie van de auto’s. Er wordt echt meegedacht met de klant en dit is zeer prettig.

Gewoonweg uitstekende ervaring

Zeer vriendelijke man uitstekende service en ben zeer tevreden over de auto

Geweldige service.

Lucas komt zeker zijn afspraken na, je kunt er echt van op aan. Kom je niet vaak tegen in de autobranche. Wij gaan in de toekomst zeker gebruik maken van zijn deskundigheid. We raden dit bedrijf zeker aan.

goede service

Ik heb vorige week een seat ibiza gekocht bij Luuk. Luuk is een erg vriendelijke jongen met veel kennis van zaken en een eerlijke en open aanpak. Hij sprak alles van de auto netjes met me door en liet ook alle papieren zien. kwalitatief gezien was de auto in zeer goede staat met volledige historie. kortom een zeer vakbekwame garage waar ik zeker nog een keer terug kom!

betrouwbare, eerlijke en service gerichte garage

Vorige week VW Polo gekocht. Zeer goede indruk van de garage gekregen. Eigenaar is betrouwbaar, servicegericht en klantvriendelijk. Heeft kennis van zaken, je krijgt alle informatie over de auto en neemt hier ook uitgebreid de tijd voor. Proefrit gemaakt, geschiedenis van de auto is aanwezig. Auto netjes afgeleverd en alle afspraken zijn nagekomen. Garantie van 1 maand en ben overtuigd van een goede nazorg (mocht dit nodig zijn). Zal zeker terug keren mocht ik weer interesse hebben in een volgende auto.

Goede service en nazorg

Ik was opzoek naar een polo. Ik had meerdere bezichtigingen op een dag. Maar nadat ik bij Alders Auto’s was geweest had ik mijn keuze al gemaakt. Naast dat de auto er goed uitzag, was de service en eerlijkheid/oprechtheid van Lucas wat doorslaggevend was voor mijn keuze. Nadat ik de auto gekocht had is er nog steeds een goede opvolging en nazorg. Ik ben vol vertrouwen en plezier naar huis gereden

Vandaag een volkswagen gekocht bij Alders auto. Verkoper was erg klantvriendelijk. Hij levert de auto's in zeer goede staat af en je krijgt bij de koop van je auto 1 maand garantie. In een Woord gewoon een super fijn auto bedrijf. Wij zullen hier zeker terug komen, als wij een nieuwe auto nodig hebben.

Ik ben heel prettig geholpen. Ik kreeg bedenk tijd, maar dat was niet nodig. Er was een volledige geschiedenis van de auto en de auto zag er zeer netjes uit. Bij omruilen van de auto kreeg ik ook nog uitleg over de auto en altijd de mogelijkheid om nog eens contact op te nemen als ik iets tegen zou komen of wilde weten. Fijne service.

Top auto gekocht met een super service!

Als klant werd ik goed ontvangen bij de bezichtiging van een Seat Ibiza. Bij deze bezichtiging heeft hij veel tijd in ons gestoken, ook hebben we een proefrit gereden. Al met al een hele prettige ervaring bij het kopen van mijn nieuwe auto!

Ik vond het een goede ervaring

Erg vriendelijk en eerlijk behandeld. Fijne hulp gehad, denkt goed mee. Super klantvriendelijke zaak, zeker een aanrader voor iedereen. Ook als je geen verstand hebt van auto's geeft hij eerlijke antwoorden en maakt er geen gebruik van.

Super!!

wordt vriendelijk ontvangen, krijgt alle informatie over de auto en je kunt merken dat hij weet waar hij over praat! Hier kunnen veel autoverkopers van leren! Kortom een echte aanrader!

Fijn geholpen, alles als van te voren afgesproken en een top auto.

Vriendelijk - eerlijk - oprecht

Wij zijn fijn geholpen; vriendelijk, eerlijk, oprecht en duidelijk. Hij neemt de tijd om je te woord te staan en je alles te vertellen over de auto wat je wil weten. Wij hebben een Seat Ibiza gekocht en hij had een behoorlijke kennis hierover. Hij zorgt ervoor dat je een goede, degelijke auto bij hem koopt die tiptop wordt afgeleverd, zoals je dat graag wil als je een auto koopt.

Een zeer betrouwbaar adres, met uitstekende service

Ik heb een Seat Ibiza 1.4 Sport gekocht bij Alders Auto. De auto was in super goede staat. Verder was het fijn dat alle geldige papieren aanwezig waren bij de koop. Een fijne service, waarbij de eigenaar alles wist te vertellen over de auto. Wij zijn hierbij ook heel vrij gelaten om een kijkje te nemen en daarbij een proefrit te maken. Verder is ons alle tijd en ruimte gegeven om een beslissing te nemen. Daarnaast is ons extra service verleend bij het vervangen van onderdelen. Hierbij werden er tijdens het proces foto's gemaakt van de oude- en nieuwe situatie. Dit zorgde voor een extra stukje betrokkenheid en vertrouwen.

Eigenaar is liefhebber van auto's en dat zie je terug in de service en werkwijze

Tijdje terug hier mijn eerste auto gekocht en kan alleen maar hopen dat als ik ooit weer een auto moet kopen ik net zo goed wordt geholpen als door Luc. Zeer prettige ervaring, makkelijk een praatje mee te maken, heeft veel verstand van auto's, verkoopt enkel auto's waar hij achter staat, denkt verder met je mee en zet een extra stapje qua service. Heeft de auto nog een beurt gegeven en gepoetst zonder extra/verborgen kosten en houdt je hier ook nog van op de hoogte d.m.v. foto's ook als je dat zou willen. Kortom: tevreden klant en durf hem aan iedereen aan te raden.

Mijn eerste auto gekocht bij Alders auto's. Geweldig bedrijf met uitstekende service!

Super!!

Erg klantvriendelijke mensen en doen zich de moeite om alles na zin te maken. Zeker een aanrader !!

Super bedrijf, laat je niet misleiden door de afgelegen locatie, want hier word je goed geholpen. Legt alles goed vast, houd je op de hoogte van de status van de auto en geeft goed advies. Gaat een stapje extra voor je en denkt graag met je mee. Kortom super service! Een echte aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service en advies met duidelijke uitleg en neemt de tijd voor zijn klanten. Erg tevreden met onze nieuwe auto! Zou hier zeker terugkomen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer aardige verkoper, iemand met veel verstand van auto\' s en ook eerlijk tegenover ons. Erg tevreden met de service die we gekregen bij het kopen van onze 2e auto.

Goede service. Prettige ontvangst waarna alles in samenspraak is gegaan! Aanrader om hier een auto te scoren!

Op een zeer prettige manier een gebruikte auto bij Lucas gekocht. Lucas maakt afspraken , komt deze ook na. Wij zullen Alders ook vanuit het westen van het land aanprijzen.

Hele goede auto verkoper met heel veel geduld en eerlijkheid, ik ben zelf lang opzoek geweest naar mijn eerste auto. Ik moest vanaf de andere kant van het land komen maar ben zeker niet teleurgesteld. Alles is in orde en een goede prijs. Houd je ook goed op de hoogte van de auto en dringt niet aan. Zeker een aanrader mocht ik een nieuwe auto gaan kopen ga ik zeker hier weer een kijkje nemen. Kortom top service en bedrijf !