Uitstekende ervaring!

Betrouwbare en vriendelijke garage!

Zeer vriendelijk en zeer betrouwbaar

Mooie auto gekocht en ontzettend betrouwbaar. Auto is rij klaar en kan direct meegenomen worden. Zeker een aanrader!

Super goede ervaring!

Ik heb een Seat Ibiza gekocht bij Lucas bij autogarage Alders. Goede en snelle service en super blij met mijn auto!

Klantvriendelijk, eerlijk en goede service

Erg fijn geholpen door Luuk bij de aankoop van een nieuwe auto. Eerlijke en duidelijke uitleg. Netjes afgeleverd met kleine beurt en nieuwe APK. Zeker een aanrader!

Klantvriendelijk, snel, goede service, verstand van zaken

Super klantvriendelijke en betrouwbare garage

Een paar weken geleden heb ik hier een auto gekocht (met garantie en nieuwe APK) en ben er super tevreden mee. Niet alleen is het een heel fijne auto, de garantie wordt ook super serieus genomen. Als er iets niet klopt met je auto binnen de garantie, lossen ze het zonder gedoe voor je op. Met al mijn vragen en aanmerkingen kon ik altijd snel terecht. Er wordt duidelijk en eerlijk gecommuniceerd. Fijne garage dus. Ik ben van plan om mijn auto voor de aankomende APKs hier weer naartoe te bregen. Aanrader!

Een hele goede ervaring. Geweest kijken voor een seat ibiza en ook gekocht. Luuk nam ruim de tijd om al onze vragen te beantwoorden en uitleg te geven over de auto. De auto is zeer netjes afgeleverd en alle afspraken die we hebben gemaakt wat er nog aan zou gebeuren zijn netjes nagekomen. Zeker een aanrader!

top bedrijf

Top ervaring bij Alders. De uitgebreide uitleg van de auto maakt dat je hier meteen een vertrouwd gevoel hebt. Vriendelijke, spontane man die weet wat hij verkoopt.

Een eerlijk autobedrijf met een gepassioneerde eigenaar!

Wij hebben hier een mooie Seat Ibiza gekocht en zijn geholpen door Lucas, de eigenaar van het autobedrijf. Lucas is heel gepassioneerd, neemt echte alle tijd voor je (zelfs bereikbaar buiten kantoortijden) en zorgt ervoor dat de auto zonder mankementen overhandigt wordt. De auto is van te voren nog op de autobrug gezet en alle onderdelen, die in zijn ogen niet meer goed waren, zijn zonder extra kosten vervangen omdat hij wil dat zijn koper veilig met de auto de weg op kan. Kortom alleen maar lof voor dit autobedrijf die zich ongekend goed kan verplaatsen in de schoenen van een klant. Ga zo door op deze manier!

No nonsense verkoper, die graag een goede auto verkoopt

Wij gingen kijken voor een tweedehands auto. De verkoper/garagist kwam erg eerlijk en oprecht over. Hij was transparant in mankementen, maar die hij nog zou oplossen voor verkoop. Na een proefrit kwamen we tot het besluit deze auto te kopen en nog geen week later konden we hem al ophalen. Hij had meer vervangen nog dan hij aanvankelijk had gezegd. Tijdens het onderhoud kwam hij nog eea tegen, maar zonder meerprijs heeft hij dit opgelost. Het geeft ons allemaal samen een erg vertrouwd gevoel. Inmiddels zijn we naar zuid Frankrijk gereden en wat een genot is de auto!

Super goed

Hele aardige verkoper super goed geholpen snel de koop gesloten heel blij met me nieuwe auto

Goede service, duidelijke communicatie

Zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt. Prijzen zijn duidelijk, geen onverwachte kosten voor bijvoorbeeld rijklaar maken. Daarnaast snelle service en probeert met je mee te denken. Tijdens het bezichtigen zagen we toch iets dat niet zo hoorde, ook dit is netjes opgelost.

10+ klantervaring!

Luuk is duidelijk iemand met liefde voor het vak. Dat voel je aan alles. Hij beschikt over vakkennis, geeft een vertrouwd gevoel en verteld open en eerlijk zoveel mogelijk over de auto. Denkt mee en is servicegericht. Hier krijg je alles wat je hoopt te vinden als je een auto koopt of laat onderhouden! Uniek! Heel blij ben ik met mijn nieuwe Ford Fiesta!!

Zeer goede verkoop met duidelijkheid!

De beste man was vriendelijk en eerlijk. De foto's volgens de advertentie waren accuraat en gaven geen vertekend beeld tov de werkelijkheid. Alle documentatie was aanwezig en werd keurig doorgenomen. Er was ook alle mogelijkheid tot het stellen van vragen, waarbij de kennis over de auto van Lucas heel goed bleek. De auto, Seat Ibiza Station, werd met onderhoudsbeurt, APK en winterbanden op velgen verkocht. Uiteindelijk hebben we de auto met zeer goed gevoel gekocht tegen een vooraf afgesproken prijs. Ook fijn dat daar duidelijkheid over was, en we niet als laatste nog moeilijk handjeklap hoefde te doen. Spijtig dat wij zo ver uit de buurt wonen, anders werd dit ook onze standaard garage.

Super service!

Onze dochter en wij hebben hier beiden een auto gekocht. De service is heel goed, de auto's werden beiden op en top afgeleverd. Echt een heel fijn en betrouwbaar adres.

Geweldig fijne service & auto!

Zeer fijne service; snel contact, eerlijk en niet opdringerig. Auto zeer netjes, APK bij aflevering waarbij wat nodig kosteloos wordt vervangen. Zeker een aanrader.

Super fijn en eerlijk !

Mooie Ford Fiesta gekocht, ik werd goed geïnformeerd. Heel eerlijk en dus fijne service. Top dus !

Super fijne ervaring met het kopen van mijn Ford Fiesta

De auto die ik heb gekocht is top afgeleverd! Fijne communicatie, alles volgens afspraak. Ik zou mensen dit bedrijf zeker aanraden, om je auto te repareren maar ook om een auto te kopen. Luuk is erg vakkundig en denkt met je mee.

Positief, gastvrij en vertrouwen

Bij Lucas voelde het snel goed. Een kleine autogarage waar hij een kleine selectie aan auto’s verkoopt. Hij maakt bewuste keuzes in welke auto’s hij wel en niet verkoopt en dat geeft een goed gevoel. Hij denkt met je mee. Toen ik mijn auto kocht was alles in 1 dag geregeld en hij nam de tijd om alle functies van de auto uit te leggen, zelfs toen het avond was. En hij drukte me op het hart dat ik gewoon terug moet komen als er in de loop van de maanden iets niet blijkt te werken. Lucas wil echt dat je met een goed werkende auto de deur uit gaat. En voor mijn gevoel is dat goed gelukt!!

Fantastische service

Het was een hele fijne ervaring om mijn occassion te kopen bij Alders Auto. Ik kreeg deskundig advies over de auto en een eerlijk antwoord op al mijn vragen. De service na de aanschaf was uitstekend!

Zeer betrouwbaar met veel kennis.

Door een verhuizing inmiddels al jarenlang klant van Alders Auto. Een zeer betrouwbare autogarage met veel kennis van zaken en een zeer prettige bejegening. Alles wordt in overleg uitgevoerd, tot in het kleinste detail (waar mijn absolute behoefte lag na een aantal vervelende ervaringen). Onlangs heb ik bij Alders Auto ook een nieuwe auto aangekocht, waarbij de eigenaar van te voren met mij heeft meegekeken naar een auto die past bij mijn wensen en behoeften. Na jarenlang zoeken naar een ‘fijne’ en betrouwbare garage kan ik dan ook zeggen dat ik deze sinds een aantal jaar gevonden heb! Een absolute aanrader.

Super service, vertrouwd gevoel

Bij Alders wordt er met aandacht en toewijding gehandeld. Bij de aankoop van mijn auto werd er echt de tijd genomen om alles uit te leggen en te proefrijden. Alders zorgt voor een nette en snelle aflevering van de auto! Zonder gebreken. Veel vetrouwen in deze organisatie en Lucas.

Super service en zeer betrouwbaar

Wij hebben onze Seat Ibiza Station bij Lucas gekocht. We hebben het contact als zeer prettig ervaren. Lucas neemt uitgebreid de tijd om alles wat hij weet van de auto met je door te nemen (en dat is veel!). Je kan merken dat hij zijn auto's met zorg uit kiest en alleen auto's verkoopt waar hij 100% achter staat. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend, zeker gezien bij verkoop alles nog eens goed nagelopen wordt en zo nodig vervangen zonder dat je daar zelf om hoeft te vragen. Zo kregen we bijvoorbeeld de auto sowieso al met een nieuwe riem geleverd. Wij hebben nog nooit zo'n betrouwbare verkoper mee gemaakt. Ik zou bij een volgende aankoop blindelings weer bij Lucas een auto durven aanschaffen. De auto zelf voldoet ook volledig aan onze verwachtingen!

Goede service.

Mooie auto opgehaald bij AldersAuto. Goede service en vriendelijk behandeld.

Dit is waar je op hoopt als je een auto koopt.

Ik ging op de recensies af van “klanten vertellen”. Alles wat ik had gelezen, ervaarde ik zelf ook. De verkoper komt zeer betrouwbaar over. Loopt heel de auto van binnen en buiten even met je door. Hij lijkt dit werk ook meer uit passie te doen dan om zo snel, zo veel mogelijk geld te verdienen. In de toekomst zou ik zeker weer hier een auto kopen. Ik raad het iedereen aan.