• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend autobedrijf met voornamelijke mooie Audi\'s.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldig bedrijf, zakelijk, eerlijk, zeer goede service, \r\nna een klacht over een onderdeel van onze Mercedes werd dit binnen 2 dagen opgelost.\r\nTop Joep bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Kanen heeft hele mooie nette zeer complete auto\'s te koop en in het contact zijn ze zeer vriendelijk. Ze nemen de tijd voor je en leveren de auto netjes af. Het was voor mij een eind rijden voor de proefrit en heb daarom gevraagd of de auto ook thuis afgeleverd kon worden. Dit hebben ze ook gedaan.\r\n\r\nAls ik weer een nieuwe auto wil ga ik zeker eerst bij hun kijken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf duidelijk, betrouwbaar en Prettig om zaken mee te doen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, goede ontvangst, mooie auto\'s. Bijna alles was goed, minpuntje was de uitleg met de mogelijkheden van de gekochte auto, hier ontbrak wat kennis over het model.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij jullie mijn Fiat 500 gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne ervaring met het bedrijf, hele mooie nette auto\'s met prima prijs kwaliteits verhouding.\r\nJoep heeft mij prima geholpen om mijn golf naar wens te leveren .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf service: direct contact via e-mail of bellen is prettig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes behandeld bij de aankoop van een mooie sportieve auto! Top bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed bedrijf, vriendelijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder fijn zaken doen met Joep. Erg vriendelijk en heeft tijd voor je, niks is te gek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag alweer mijn 3e auto bij Joep gekocht. Wederom TOP!!!!! Joep bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb laatst een prachtige SQ5 gekocht. \r\nEcht een fijn vertrouwd adres

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. In elk opzicht ben ik goed geholpen. Enige wat ik zou aanbevelen, is dat bij aanschaf van een wagen met een nieuwprijs boven de 100.000 er ook melding wordt gemaakt van de noodzaak tot inbouw van een beveiligingssysteem klasse 4/5. Althans als de wagen all risk verzekerd gaat worden. Dat zijn nog behoorlijke extra kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke eigenaar. Die echt zuinig is op zijn auto’s. Met passie en misschien zelfs met een beetje pijn in zijn hart, ons een geweldige Audi heeft verkocht.\r\nWe zijn er zeer tevreden mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf onze volgende auto ga ik weer daar halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer vriendelijk en behulpzaam

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht, dit auto bedrijf heeft mij een auto verkocht voor de hoofdprijs en achteraf blijkt het een auto met schade te zijn geweest

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, nette en schone showroom, snelle service en snelle reacties op vragen en wensen.

Over Auto Kanen

Filter op Taal