Zeer tevreden over de rijlessen bij Veldkamp. Veel geleerd, maar ook zeker veel gelachen. Zowel AVB als AVD in 1x gehaald door de juiste begeleiding! Ik zou deze rijschool iedereen aanbevelen.

Duidelijke, vriendelijke en ervaren rijinstructeurs

Duidelijke, vriendelijke en ervaren rijinstructeurs.

Een top rijschool!

Hoop geleerd en er wordt ook goed les gegeven. Veel gelet op kleine details. Je leert er niet alleen hoe je moet afrijden bij het cbr maar ook echt hoe je moet motor rijden. Heel erg naar mijn zin gehad!

Een aanrader voor iedereen

Hier motorrijles gevolgd en in 1x geslaagd vanwege de fijne instructeurs Mo & Lennaert. Zeker een aanrader

Goede en eerlijke rijschool, geen cowboys

Op een goedemanier leren rijden. Niet alleen voor het pasje om te mogen rijden. Maar ook de praktijk ervaringen dat je echt goed leert rijden en veilig. Instructeur is makkelijk in de omgang en heeft en het leren gaan op een professionele manier maar wel met de nodige humor en respect voor ieder type leerling. Motoren zijn ook in goede conditie. De beoordeling is ook eerlijk en dan ook in 1 keer geslaagd.

woorden die passen bij rijschool Veldkamp. Veilig. Vertrouwd. Gezellig. Provisioneel. Geduldig.

Ik wilde zeker weten welke rijschool het beste bij mij zou passen. Daardoor heb ik bij 3 andere rijscholen een proefrit gereden. Rijschool Veldkamp was het laatste bedrijf. Ik hoefde niet meer verder te kijken. Het was ook niet meer nodig om terug te gaan bij de andere bedrijven. Ik ben zo blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik wil dan ook iedereen die een motor rijbewijs wilt halen op een veilige manier en daar ook nog de technieken bij wilt leren van een ervaren motor rijder moet je zeker bij Mo zijn van Veldkamp. Zijn advies is eerlijk en zijn hulp is gemeend. Via deze weg wil ik jou nogmaals bedanken Mo dank zij jou heb ik alles in 1 x gehaald. Wil je echt motor rijden leren ga dan naar Mo van rijschool VELDKAMP

Hier leer je motor rijden!

Heb hier AVD en AVB Motor rijlessen gehad. Zeer tevreden! Duidelijke uitleg en vele handige tips! Hier leer je motor rijden! Mo en Lennaert zijn zeer ervaren instructors!

Helemaal top!

Ik heb mijn motor a1 rijbewijs gehaald bij veldkamp in om en na bij 2 maanden heel erg blij mij om het zo snel te halen. Ze volgen je met de motor dat is prettig want zo kan de instructeur ook dingen voor doen (dit zie je nog maar weinig). Altijd vriendelijk behandeld en wat natuurlijk ook belangrijk is een goeie les motor. Kort samengevat een goede ervaring!

Hele fijne rijschool. Motorrijbewijs in 1x gehaald!

Fijne rijschool. Ik heb er mijn motorrijbewijs in 1x gehaald. Er werd goed en snel gecommuniceerd over de geplande lessen. Na ieder les werd er keurig in de app jouw vorderingen en aandachtspunten verwerkt. Fijne en goede lessen gehad. Instructeurs zijn zeer kundig en vriendelijk

De begeleiding die hier gegeven word is top, ze hebben ook veel geduld en ervaring. Top rijschool

De lessen waren altijd leuk en leerzaam.

Dankzij de goede tips en de leuke lessen heb ik nu ook mijn A rijbewijs in 1x gehaald. Fijne rijschool, goede prijs/kwaliteit verhouding en genoeg examenplaatsen beschikbaar. Aanrader!

Fijn, duidelijk en flexibel!

Fijne, duidelijke instructies tijdens de rijlessen. Belangrijk dat je niet alleen leert hoe je je rijbewijs moet halen, maar ook echt veilig en goed leert motorrijden. De flexibiliteit was ook prettig :)

Goede lessen met uiteindelijk snel een rijbewijs op zak

De twee heren van de rijschool weten alles van motorrijden en weten dit goed over te brengen. Ik vond het heel fijn dat er goed op je gelet wordt tijdens het rijden. Het komt nog wel eens voor dat andere verkeersdeelnemers niet netjes rijden. De mobiliteit die de instructeurs hebben op de motor om je te beschermen is zeer prettig. Verder is het een echte no nonsense rijschool waarbij de vinger op de zere plek wordt gelegd. Als je in relatief korte tijd goed wil leren motorrijden is deze rijschool ideaal.

Uitstekend in elk opzicht

Vanuit een andere rijschool komende heb ik Veldkamp gekozen vanwege hun streven in het echt leren motorrijden naar hun leerlingen toe. Ze zijn meegaand en gezellig, maar kritisch en duidelijk op de benodigde momenten. Ook had ik zelf wat moeilijkheden met stress op de motor, maar hier werd erg goed naar geluisterd en ze handelden er op de goede manier naar toe. Ik zal ze aan raden aan iedereen!

Natalie zorgt voor een relaxte sfeer en positieve rijervaring

Na een slechte ervaring bij een andere rijinstructeur kwam ik bij Natalie terecht. Dit was een enorme opluchting. Natalie is relaxed, maar ook heel helder en duidelijk. Ze doet alles op jouw tempo, maar weet ook de juiste tips te geven. Ik heb het lessen bij haar als superfijn ervaren en dat is zo belangrijk. Zo krijg je meteen een positieve rijervaring!

Heel veel geleerd en een goede rijinstructeur

Ik heb heel erg veel geleerd en ben super tevreden met de lessen. Mijn rijinstructeur Mimoun is erg aardig en legt je heel kalm de juiste dingen uit. Heel erg blij dat ik mijn examens in 1 keer heb gehaald. Al met al een hele goede rijschool.

Heel fijn rustige instructeur

Ze doen er alles aan om jou comfortabel te laten voelen en zo snel mogelijk te laten slagen

Als je motor wilt leren rijden gewoon veldkamp

Zoek je een rijschool waar je wilt motor rijden dan is dit de juiste plek. Instructeur rijd altijd met je mee met de motor en bespreek je aandachtspunten meeste rijscholen volgen je met de auto. Zowel mo en Lennart heel professioneel bezig en geven altijd goed je aandacht.

Geweldige rijschool

Erg fijne rijschool! Zeker een aanrader om bij rijschool Veldkamp je motorrijbewijs te behalen. Zeer goede ervaringen met de rij instructeurs.

Rijschool veldkamp (instructeur mo) is een hele goede en betrouwbare rijschool. Vooral de manier waarop mo zijn lessen en instructies geeft werkte bij mij heel goed! Hij legt alles heel goed en duidelijk uit. Mo is soms ook wel in voor een grapje, dat maakt het lessen ook een stuk leuker en is niet alles zo super serieus! Het behalen van je motor rijbewijs is zeer zeker aan te raden via veldkamp( mo)

Heb rustig in anderhalve maand mn motorrijbewijs gehaald. Mo en Lennart zijn toppers.

Leerzaam en veilig

Hele goede rij-instructeur, streng maar op een goede manier! Hij rijd met de motor achter je aan en kan dan voordoen hoe het beter kan. Focus op veiligheid is hoog. Zegt niet alleen dat iets fout is maar legt ook uit waarom bepaald situaties anders moeten.

Top!!!

Ik heb in een aantal maanden onder begeleiding van Mo en Lennaert mijn motorrijbewijs in 1x weten te halen. Mo en Lennaert zijn allebei erg rustig en gezellig tijdens de lessen maar kritisch wanneer dat nodig is. Ik heb een hele fijne ervaring met de rijschool gehad en ik raad deze rijschool daarom ook zeker aan als je goed motor wilt leren rijden.

Dankbaar

Na bijna te zijn gestopt door mijn eigen angst, corona en mijn geboren zoontje, een jaar niet gereden. Toch met alle begeleiding en zorg van Mo, mijn zelfvertrouwen kunnen terug krijgen. Nu kan ik met plezier de weg op, nadat ik in 1 keer ben geslaagd.

Uitstekende instructeur

Ik vond de rijlessen van Mo, van Rijschool Veldkamp uitstekend. Niet alleen gaf hij les om ons rijbewijs te halen, hij gaf ons ook les om echt goed motor te leren rijden. Hij is streng, maar op een zeer goede en perfectionistische manier. Mo zet alle puntjes op de i.