Positief

Ik heb een positieve ervaring en ik zou de rijschool zeker aanbevelen. Voor mijn praktijkexamen heb ik heel veel lessen kunnen inplannen en hierdoor was ik goed voorbereid en heb ik het examen ook in 1x gehaald!

Leuk en leerzaam

Ik vondt het leuk en leerzaam met mina ze legte uit hoe alles werkte op een normaale manier en werdt nooit boos als je iets verkeerds deed. We hadden vaak ook leuke gesprekken in de auto.

Top Rijschool!

Met veel plezier in één keer mijn A2 motorrijbewijs gehaald bij Rijschool Veldkamp. Ongelofelijk veel dank aan Mo en Lennaert voor de leuke en informatieve lessen. Ze nemen goed de tijd voor je en leggen alles geduldig uit. Ook fijn dat de lessen wat langer zijn zodat je echt de tijd hebt om te rijden. Binnenkort weer terug voor A!

In één keer geslaagd !

In één keer geslaagd voor het AVB en het AVD examen dit heb ik te danken aan de goede begeleiding van de heren die lesgeven bij Rijschool Veldkamp. Naast dat je door de goede begeleiding veel opsteekt is het ook benoemenswaardig dat de lessen ronduit gezellig zijn ! Voor mij werkt dit extra motiverend om naar de lessen toe te komen en beter mijn best te doen tijdens het lessen. Het voelt daarom ook als een gemis dat ik geen lessen meer zal hebben van de heren. Wat ik echter zeer kan waarderen is dat bij Rijschool Veldkamp veiligheid en zelfverzekerheid op de weg zeer hoog in het vaandel staat. Verder maken zij gebruik van een app genaamd PlanGo waarbij je zelf allerlei zaken kunt inzien met betrekking tot het halen van je rijbewijs.

Helemaal Top!

Heel gezellig en perfecte planning dus helemaal Top!

Deze mannen verstaan hun vak. Zowel het rijden en het lesgeven beheersen ze goed. In 1x geslaagd. Dank hiervoor!

Aardige instructeur en nuttige tips

Mo en Lennaert zijn kundige gasten en weten waar de belangrijke verbeterpunten te behalen zijn.

Zeer prettig

Vorige week mijn motor rijbewijs gehaald !! Mo en Len top instructeurs! Altijd in voor een grapje ,maar zeker ook kritiek als het nodig is.

Vriendelijke mensen, goede rijlessen

Hier mijn motor rijles gehaald, Lennaert en moi zijn relaxte instructeurs. Soms kan het iets beter geregeld zijn (bv. Niet alle communicatie apparatuur is altijd goed opgeladen).

Super rijschool!!

Ik heb twee andere rijscholen gehad voordat ik bij Veldkamp kwam. Natalie heeft me heel fijn en goed les gegeven, waardoor ik eindelijk geslaagd ben! Ze is heel begripvol en heeft me het vertrouwen gegeven wat ik nodig had om te slagen. Door Natalie heb ik eindelijk mijn rijbewijs gehaald!

Prettig duidelijk goede lessen en gezellig!

Ik heb mijn motor rijbewijs bij veld kamp mogen halen dat is mijn zeer goed bevallen goede afspraken en duidelijke communicatie aanrader!

Snel en gemakkelijk

Snel makkelijk super getegeld

Top rijschool

Mo en Lennaert zijn super goede instructeurs. Leggen alles goed en duidelijk uit. Begrijp je iets niet of heb je vragen, is het geen enkel probleem en helpen hun je daarbij tot dat je het begrijpt en niet meer vergeet. Ook al heb je 100x dezelfde vraag gesteld, blijven hun rustig en duidelijk alles uitleggen. Wat ook super fijn en natuurlijk leuk is, is dat ze op de motor achter je rijden. Dit is ook een van de redenen waarvoor ik voor deze rijschool heb gekozen. Bij een andere rijschool zie je vaak dat de instructeur in de auto zit. In mijn tijd bij Veldkamp is dit nog geen enkele keer gebeurd. Ook al was het -7 of regende het. Mo en Lennaert rijden net als jou op de motor achter je aan. Ik heb bij Veldkamp mijn A rijbewijs behaald, zowel mijn avb als avd in 1x ! Verder is het altijd gezellig en af en toe een geintje uithalen bij de ander maakt de sfeer een heel stuk beter. Ik kan geen andere rijschool bedenken die zo een goede manier van lessen heeft. en zou ook geen andere rijschool aanbevelen als Veldkamp. Mo en Lennaert bedankt voor de goede en leuke lessen!

Prettige en goede lessen

Tijdens mij lessen werd ik goed begeleid en geholpen. Ik ging door een lastige tijd heen en de rijschool was er heel hulpzaam en flexibel bij.

Op dit moment nog niet positief

Al vanaf t begin moeite contact te krijgen omdat ze het te druk hebben. Krijg betalingsherinnering terwijl betaald is. Op verschillende verzoeken contact op te nemen geen reactie maar appjes worden wel gelezen. Jammer dat ik het zo moet doen om contact te krijgen. Mijn dochter vindt de lessen wel leuk bij Mina. Ze heeft nu 9 lessen gehad van de 20. Of ze dan ook kan afrijden daarna kan ik nu niet inschatten.

Pro's die je écht leren rijden

Zeer ervaren instructeurs je niet alleen voorbereiden op je examens, maar je echt leren rijden. Mijn zus, zwager, vader, en meerdere vrienden hebben allemaal bij hen gelest. Ik beveel ze ook ten zeerste aan. Topgasten.

In 1 keer geslaagd!

De afgelopen maanden heb ik bij Veldkamp mijn rijlessen gehad. Het is zeker een aanrader om bij Veldkamp je rijlessen te doen. Mina heeft mij heldere en duidelijke lessen gegeven. Haar manier van lesgeven heb ik als zeer fijn ervaren en heeft er zeker voor gezorgd dat ik in 1 keer geslaagd ben. Ze is direct, duidelijk, maar ook erg geduldig. Door haar heldere uitleg weet ik hoe ik goed en veilig kan rijden met een auto.

Uitstekende rijschool

Fijne rijlessen gehad met Mo (en af en toe Lennaert). Altijd duidelijk in wat er van je verwacht werd en ook waarom je iets op een bepaalde manier geleerd krijgt. Tevens erg flexibel in het plannen van lessen.

Top instructeurs, kwalitatief rijles. Eén van, of misschien wel, de beste rijschool voor het behalen van je motorrijbewijs.

Goede rijschool

Je leert goed en degelijk rijden in een korte tijd!

Na jaren niet gereden te hebben, een paar fijne, positieve opfrislessen gevolgd. Veel geleerd, vooral scherp op veiligheid van mijzelf, en technische rijkunst, waardoor je betere voertuigbeheesing hebt. Nu met veel plezier en zelfvertrouwen op mijn nieuwe motor! Top! Dank Mo!

AVB & AVD in een keer gehaald dankzij de top instructeurs voor de motor!

Vond het vooral fijn dat ze je op de motor volgen en daarmee goed kunnen laten zien wat ze bedoelen als het gaat om bijvoorbeeld positie op de weg. Ook heb ik veel geleerd van het duidelijke commentaar op wat er echt beter moest en hoe dat te bereiken!