Uitstekend!

Prettige instructeur. Flexibel qua rooster. Duidelijke communicatie qua afspraken en facturen. Doen hun best om je zo snel mogelijk te laten slagen.

Prima rijschool, ligt er aan welke instructeur je hebt.

Ik had eerst een rij-instructeur bij Veldkamp waarmee ik tot aan mn eerste examen heb gereden. Dit verliep soms nog wel eens stroefjes, mede daarom er ook voor gekozen om een andere rij-instructeur te nemen bij veldkamp die me tot aan m’n herexamen heeft gelest. Deze rij-instructeur heeft mij geholpen met de dingen waardoor ik mijn herexamen wel heb kunnen halen. Voor mij lag het dus erg aan de persoon zelf waarmee ik heb gelest.

erg gezellig en altijd paraat

Het was altijd erg gezellig in de auto en je stak er ook nog veel van op. Zeker een aanrader!

Ik heb Veldkamp als een fijne rijschool ervaren

Ik heb het idee gehad dat ik elke les weer bevorderingen maakte en goed werd begeleid met de dingen die wat lastiger waren.

Top lessen en instructeur

Laatste maanden met veel plezier rijlessen gevolgd bij Veldkamp. Rijlessen duren 2 uur waardoor je veel kunt doen/leren in een les. Daarnaast is er veel aandacht op goed en veilig leren rijden en niet alleen het minimale voor het examen oefenen. Beide examens in 1x gehaald. Thanks Mo!

Lekker gereden, gelachen en gelijk geslaagd!

Leuke motorlessen gehad en goede begeleiding bij het overwinnen van struikelblokken. Duidelijke uitleg en planning van de lessen. Voor beide examens in één keer geslaagd! Thanks!

Prettige lessen

Na jaren aarzelen om voor mijn motorrijbewijs te gaan, heb ik van mijn lieve vrouw een lespakket cadeau gekregen bij Mo van Veldkamp. Mijn vrouw kennende heeft ze goed onderzoek gedaan voordat zij voor deze rijschool koos. Vanaf de eerste dag was het duidelijk dat Mo graag wilt dat je goed en veilig rijdt. Ik heb zijn feedback altijd als waardevol ervaren. Je moet wel wennen aan zijn gevoel voor humor :). Ik raad deze rijschool iedereen aan die graag goed en veilig motor wil leren rijden.

Hele goede lessen, altijd gezellig en alles in 1 keer behaald hierdoor!

Streng als het moet, gezellig als het kan

Mo is een hele fijne instructeur. Neemt de tijd om dingen uit te leggen, heeft persoonlijke aandacht en zorgt voor een ontspannen sfeer. Maar als het nodig is, kan hij ook streng zijn. Hele fijne tijd gehad en inmiddels mijn rijbewijs in the pocket.

Super rijschool met een super instructeur!

Ik heb een super rijd hehad tijdens mijn motor rijlessen, Mo is een top instructeur die precies weet wat hij doet.

Goede lessen, goede sfeer, top instructeur!

Afgelopen periode met enorm veel plezier motor lessen bij Mo gevolgd. Mo is een goede rijinstructeur, die kritisch je voortgang beoordeeld. De feedback is altijd vanuit een positief perspectief (In veel gevallen met humor/ knipoog) maar ook zeker streng en recht voor zn raap wanneer je hiertoe zelf de aanleiding geeft. Tijdens de lessen word je goed voorbereid op wat je bij het examen kan verwachten, hierdoor vond ik persoonlijk de examens 100% meevallen. Al-met-al heel positief over Veldkamp-> Mo. Conclusie: AANRADER!

Blij dat ik voor deze rijschool gekozen heb met Mo als instructeur!

Vwb de rijschool, het administratieve gedeelte en maken van de afspraken etc, verliep alles correct en soepel. Maar ik heb natuurlijk het meest te maken gehad met mn instructeur, Mo en ik ben vol lof over hem!! Mo is zelf een òntzettend goede motorrijder en, hoe ik het ervaar, een perfectionist. Als je zelf denkt dat je het "wel ok" doet in zijn ogen, maar dat het nog beter kan, dan rijd je waarschijnlijk al echt wel goed. Maar Mo blìjft aansturen. Niet omdat hij van je verlangt dat je perfect rijdt, maar hij is gewoon een erg goede instructeur! Niet scheutig met complimenten, maar krijg je ze wel van hem dan weet je ook echt dat je goed rijdt! Verder is Mo ontzettend grappig. Echt vaak in n deuk gelegen om hem! Kortom, ik ben zó blij dat hij mn instructeur was! Mn AVB en AVD (oftewel het motorrijbewijs😊) in één keer gehaald en hetzelfde geldt voor mn mede cursisten (want je doet altijd met 2 examen). De motoren waar je op lest zijn ook helemaal top. In goede staat en rijden heerlijk! Oh ja, Mo rijdt tijdens het lessen ook op de motor achter je aan en niet in een auto. Dat heeft echt zóveel voordelen en is wat mij betreft de allerbeste manier!

Goede lessen, maar soms een rommelige organisatie.

De rijlessen zijn prima, maar de organisatie ervan kan beter ook het doorgeven van informatie was matig.

Mijn rijinstructeur was heel flexibel en gaf me altijd rust.

Super!!

Super rijschool met een goede instructeur. De instructeur legt alles goed uit en geeft de tijd die je nodig hebt. Zeker een aanrader als je zeker wilt zijn dat je de goede uitleg krijgt en snel je rijbewijs kan halen.

Heel erg tevreden!

Super fijne rijlessen gehad bij Mimoun en Emrah. Elke rijles was leerzaam en heb steeds goede tips gekregen. Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professionele instructeur? Flexibel, alert op fouten en constructieve advies geven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is dat de rij-instructeur altijd op tijd is. Als dat niet zo is, dan wordt dat vroegtijdig aangegeven. Verder is de rij-instructeur altijd heel erg kalm als er iets fout gaat en kan hij dan nog steeds op juiste wijze ingrijpen. Daarbij kan hij goed zien wat beter kan en hoe hij dat moet verwoorden aan de leerling. (Mijn rij-instructeur was Emrah)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, leuke en goede rij-instructuur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel erg blij met deze rijschool. Emra was een hele fijne rij instructeur en ik zou de rijschool zeker aanbevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen waren erg fijn. Ik voelde me altijd veilig en op mijn gemak tijdens het autorijden. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool. Je krijgt duidelijk en helder advies en goede instructies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb goede rijlessen van Natalie gekregen, ze nam overal de tijd voor en legde alles duidelijk uit. Examen in 1 keer gehaald!! (Met een tussentijdse toets uit mijn pakket)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles was prettig, spullen die we mochten gebruiken was allemaal van goeie kwaliteit. Fijne motor!\r\nLes en advies is van kwaliteit. \r\nZeker waar voor je geld.\r\nTopper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne instructeur welke, met veel kennis, de lessen leuk weet over te brengen. Ik zal iedereen welke motorrijles wil volgen doorverwijzen naar rijschool Veldkamp.