Gewoon simpel weg top kwaliteit.

Als een van de weinige motor rijscholen die A1 les geeft is rijschool veldkamp gelijk al top. Ik heb in mij rijlessen altijd veel geleerd op een hoog tempo, op een hele fijne wijzen. En binnen de beloofde aantal rijlessen mijn rijbewijs gehaald. Bedankt Mo en Jan-willem, en tot over 2 jaar voor mn A(80).

Fenomenaal

Zeer leuke en professionele rijschool die met veel passie en gedrevenheid les geven om iedereen zo goed maar ook veilig mogelijk te leren motor rijden. Ook bieden zij een zeer gevarieerde rij omgeving waar veel verschillende verkeerssituaties in voor komen en waar door geen rit het zelfde is !

Met een spoedopleiding beide examens in 1 keer gehaald

Vlak voor mijn reis door Azië nog snel besloten mijn motorrijbewijs te halen. Binnen 3 weken moest prima lukken. Uiteraard afhankelijk van hoe snel ik het op zou pakken. Dat is met de duidelijke en oplettende manier van lesgeven door Mo en Jan-Willem prima te doen. Ook erg fijn dat ik zelf kon aangeven waar ik behoefte aan had ("doe toch nog maar een keer die langzame slalom"). Beide examens in 1 keer gehaald! Bedankt dat ik voor een spoedopleiding bij jullie terecht kon!

Hele fijne rijlessen gehad.

Hele fijne rijlessen gehad. Niet alleen mijn examens in 1x gehaald, maar ook daadwerkelijk veilig en vlot leren rijden. Ik ben erg tevreden en zal Rijschool Veldkamp aan iedereen aanraden!

Goede rijlessen

de rijlessen waren goed maar ook streng. Achteraf denk ik juist dat dit goed was. Ben heel tevreden met de rijlessen van mina

Leuk en Leerzaam.

Het waren leuke rijlessen met genoeg uitleg en momenten tussen door waar je gezellig met de instructeur kon praten.

Kwaliteit

Ik ben bij rijschool veldkamp terechtgekomen door de goede recensie die een vriend van mij over de rijschool gaf. Met name de manier van instructies geven met oog op detail die leerlingen een grote kans op slagen geeft. Daarnaast zijn er tussen de instructies door ruimte voor een geintje waardoor de lessen een gemoedelijke sfeer krijgen. Door een eigen persoonlijke fout heb ik helaas mijn laatste examen niet gehaald, maar rijschool Veldkamp geloofde in mij en het is hun gelukt om een examen te plannen binnen een week na het eerste examen. De tweede keer is het mij wel gelukt.

Top lessen!

Erg leerzame lessen van Mimoun!

Een fantastische rijervaring!

Bij rijschool Veldkamp leer je fantastisch rijden, niet alleen om je examen te halen, maar ook nog om een stap veiliger te gaan. Daarnaast wordt alles uitstekend en vooral met plezier uitgelegd.

Een top rijschool, echt een aanradee

Ik heb echt plezier gehad tijdens het lessen met Mo, hij legt alles zodanig uit dat iedereen het begrijpt en veilig de weg op kan. Jou veiligheid staat op nummer 1 tijdens het motor rijden en dat is zeker te merken bij de rijschool Veldkamp. Zeker een aanrader voor beginners en ervaren motor bestuurders.

Heb lang moeten wachten voor mijn gezondheidsverklaring maar uiteindelijk gehad en mo heeft me gelijk ingepland. Binnen een maandje heb ik dankzij mo mijn rijbewijs alles 1 x kunnen halen. Mo geeft duidelijk en leerzame lessen en neemt ook echt de 5ijd voor je en denkt mee met je met tijden qwa lessen. Gewoon top rijschool.

Leuke en zeer leerzame lessen gegeven door prettige instructeur Mo.

Regelmatig lessen gehad op een erg leerzame en leuke manier. Mo is een prettige instructeur met Radjang als fijne invaller. Zeker een aan te raden rijschool.

Zie tekst hieronder.

De rijschool kan ik niet echt beoordelen, Ik heb alleen maar contact gehad via mijn rij instructeur. Echter als ik bel naar de rijschool, verwijzen ze me door naar je eigen rij instructeur die het dan gaat regelen. Dit vind ik erg positief omdat je niet van hot naar her wordt doorgestuurd. Ik heb rijles gehad van Suraj, Hij is erg positief, geduldig en geeft goede uitleg. Herhaald verschillende opdrachten waar je (nog) moeite mee hebt. geeft volle aandacht aan jou, en laat zijn telefoon links liggen als je rijles hebt. Hij geeft je ook opdrachten mee naar huis die je kan doornemen voor de beste rij prestaties. Komt altijd te vroeg en is nooit te laat. Echt een top rij instructeur!

Leuke rijlessen

Ik heb mijn motorrijlessen bij Veldkamp gevolgd. Ik heb bijna al mijn lessen van Mo gehad. Mo is één van de leukste instructeurs die er is en eentje die verstand heeft van zaken.

Goede inzet voor een goed resultaat.

Bij de eerste lessen kwam ik er op een fijn tempo goed in. Vrij snel kon er naar een tussentijdse toets toegewerkt worden, wat een heel fijn leermoment was. Ik haalde mijn vrijstellingen niet, maar dat was geen probleem want het heeft me wel veel geleerd en geholpen bij het daadwerkelijke examen. Mijn instructeur, Sem, nam het weekend voor mijn examen extra tijd om nog de puntjes op de i te zetten. Die extra inzet heeft het verschil gemaakt en wordt erg gewaardeerd!

Ik heb altijd op mijn gemak gevoeld met rijlessen.

Mijn ervaring was vooral dat ik op mijn gemak voelde. ik was zenuwachtig voor beginnen met rijden, maar uiteindelijk hebben ze mij op een leuke manier leren rijden.

Heb alles goed geleerd

Is een goeie rijschool ze geven goed uitleg ze zien echt dat he klaar bent voor de examen.

Duidelijke uitleg, je wordt goed voorbereidt op je rijexamen!

De insteucteurs zijn kundig en geven goede opbouwende feedback. De uitleg die gegeven wordt is helder en duidelijk. Er wordt niet moeilijk gedaan.

Gewoon goede lessen.

Ervaring was goed, lessen werden goed gegeven. Auto was fijn om in te rijden. Wel relatief duur

Prima rijschool!

Het zijn altijd fijne lessen geweest waar goed gekeken werd naar verbeterpunten. Zeker aan te bevelen.

Ik heb de meeste lessen van Mo gehad en een paar lessen van Jan. Beide weten ze hoe ze les moeten geven en laten ze je het ECHTE motorrijden zien zoals het moet! Ik heb alles in 1x behaald dankzij hun!

Super leuk

Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn AVB en voor mijn AVD super goed voor bereid

Geweldige rijschool

Goede professionele rijschool met bekwame instructeurs. voor zowel mijn AVB en AVD examen in één keer geslaagd. leggen instructies goed uit. Kan niet anders zeggen dan een goede keus!

De lessen worden in een ontspannen sfeer geven dat komt door Mo. Je krijgt veel persoonlijke aandacht wat beter kan. Mo heeft veel geduld ik kan het weten

Sem geeft in de rijlessen duidelijk aan waar nog verbeterpunten zitten en leert ze ook goed aan. Hierdoor heb ik mezelf in korte tijd goed weten te verbeteren. Erg veel aan deze lessen gehad