Francies was een top instructrice altijd rustig en goed uitgelegd, ik zal zeker aanraden om hier je rijbewijs te behalen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb de afgelopen maanden met plezier gelest bij 2thePoint. Francies is een professionele, en vooral ook gezellige, instructrice. Haar manier van uitleggen is helder en je vorderingen worden netjes bijgehouden. Het fijne hierbij is dat Francies daar waar nodig streng kan zijn, maar verder ook een grote portie geduld heeft. Elke les wordt er waardevolle feedback gegeven die je kunt meenemen naar de volgende les, maar die je zeker ook kunt toepassen wanneer je je rijbewijs hebt. Ik kon mij geen betere rijschool wensen en raad het zeker iedereen aan! :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb heel lang moeten zoeken naar een goede vrouwelijke rij instructrice. Ik heb vaker gereden met verschillende rij instructeurs en zelfs met verschillende rij instructrice maar met weinig succes. Ik werd er alleen maar onzekerder van, todat ik bij Francies terecht kwam Top! Ze heeft heel veel geduld en steunt je waar het nodig is. Ik ben zelf een vrouw en had slecht ervaring bij mannen. Om een goede rij instructrice te vinden was best moeilijk maar ik heb haar gevonden! En ze is zeker een aanrader!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzaam, duidelijk en gezellig!

Ik heb de rijlessen van Francies als zeer prettig ervaren. Wanneer je het autorijden spannend vindt is het fijn om een instructrice/ instructeur naast je te hebben die een duidelijke uitleg geeft, rustig is en op een respectvolle manier aangeeft wat er beter kan. Dit doet Francies allemaal. Ik heb een aantal keer aangegeven wat ik lastig vond, waarbij Francies vervolgens de tijd nam om dit onderdeel extra met mij te oefenen en uit te leggen. De opbouw van de lessen is duidelijk en gestructureerd. Francies kijkt naar jouw proces en alles gaat op jouw tempo. Je kunt je eigen proces ook inzien in de app, die na elke les door Francies wordt bijgehouden. Daar noteert zij vaak ook bruikbare tips en feedback. Naast dat het erg leerzaam was, waren de lessen ook erg gezellig. Dat zorgde ervoor dat ik altijd met veel plezier en vertrouwen de lesauto in stapte. Door Francies kan ik nu zelfstandig en met zelfvertrouwen de weg op. Ik kijk met een positieve blik terug op de lessen en ik raad dan ook iedereen aan om bij deze rijschool les te volgen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een super rijschool! Neemt de tijd voor je waar nodig is en heeft veel geduld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super gezellige en fijne lessen

Francies is gezellig en een super goede instructeur, alles wordt duidelijk en rustig uitgelegd. Je krijgt de ruimte om in jouw tempo te leren rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Francies is een fantastische rij instructrice. Ze heeft enorm veel kennis over haar vak en dit straalt zij ook uit. In de rijlessen kan je je zelf zijn en hoef je niet bang te zijn om een fout te maken. Francies legt met alle liefde het nog een keer aan je uit ook als je het daarna nog niet snapt. Ze neemt de tijd voor je en is enorm flexibel. Ik zou haar zeker aanraden er kan er tenslotte maar een de beste zijn!!

Top rijschool!

Altijd fijne lessen gevolgd, je wordt goed op je gemak gesteld, alles wordt rustig uitgelegd. Bij de proefles werd goed ingeschat hoeveel lessen ik ongeveer nodig zou hebben en dat klopte, want, in één keer geslaagd! Ook handig dat je in de app je vooruitgang kunt zien en waar je nog aan moet werken. Toplessen gehad, altijd met plezier rijles gevolgd. Ik ga de gezellige rijlessen missen Ik zou iedereen 2thePoint 100% aanbevelen!

Ontzettend prettig

Door de vriendelijk- en openheid van de rij-instructeur begon ik al snel zelfvertrouwen te creëeren. Zij had vanaf het begin al vertrouwen in mij en haar advies klopte dan ook van begin tot eind. Ik raad haar iedereen aan en had bij niemand anders mijn lessen willen volgen en uiteindelijk mijn roze pasje willen halen! She is the best!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Francies is echt een top lerares en heeft mij heel goed opgeleid. Ik ben erg blij dat ik in 1 keer heb mogen slagen. Ik raad deze rijschool zeker aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele goede rijschool met hele fijne lessen

Ik was best nerveus toen ik begon met rijlessen maar Francies legt alles heel erg duidelijk en rustig uit en zal je heel goed op je gemak stellen. Dankzij haar ben ik in één keer geslaagd tegen mijn eigen verwachtingen in! Als er in de lessen bepaalde onderdelen niet goed gaan dan wordt dat op een fijne en rustige manier nogmaals uitgelegd en mag je blijven oefenen tot het uiteindelijk wel lukt. De sfeer tijdens de lessen is altijd top en dat helpt ook voor een beter eindresultaat! Ik raad deze rijschool heel erg aan!

In 1 keer geslaagd zonder extra lessen

Titel zegt het eigenlijk al. Altijd gezellige en goede lessen, ik had zelf een lessenpakket van 45, om er zeker van te zijn dat ik genoeg ervaring op zou doen. Nooit te laat opgehaald en altijd stipt op tijd dus makkelijk plannen. Bij vragen altijd een snelle reactie en goede uitleg, niks over te klagen dus. Kan iedereen deze rijschool aanraden Bedankt Francies!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben super begeleid en heb een geweldige tijd gehad ga het heel erg missen

Gezellige en leerzame rijlessen

Altijd super gezellige en leerzame rijlessen! Legt alles rustig uit en zorgt ervoor dat je zelfvertrouwen krijgt tijdens het rijden. Via de rijles app kan je alles volgen over je voortgang en alle geplande rijlessen zien, super handig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super gezellig, leerzaam en vertrouwd

Mijn rijlessen bij 2thepoint waren altijd gezellig, leerzaam en vertrouwd. We kletste altijd over van alles! Dat schepte een band En voelde ik mij erg op mijn gemak! Ook had ze veel geduld, bleef ze rustig en vertelde ze hoe de situatie anders of beter had gemoeten. Dit gebeurde nooit op een botte of vervelende manier!! De opbouw van de lessen vond ik ook erg fijn, in de eerste les mocht ik al alles en begonnen we met de bijzondere verrichtingen vanwege de tussentijdse toets, zo kon ik vanaf het begin elke les al oefenen. Afspraken maken of inplannen ging makkelijk en ze was er altijd op tijd! Ik ben onwijs tevreden over 2thepoint! Zij heeft mij geholpen naar het rijbewijs, en alles in 1x gehaald! Top dus!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg fijne ervaring, het was leerzaam en gezellig!

Francies is een goede instructeur, het voelt niet gehaast maar toch leer je een hoop. In de auto wordt je vaak op je fouten gewezen, zo leer je snel. De sfeer in de auto is gezellig, als je zin hebt in een praatje kan dat altijd. In één keer geslaagd door de uitstekende lessen van Francies!

Leerzame en gezellige lessen

Ik heb met veel plezier mijn rijlessen gevolgd bij Francies. Francies is geduldig en geeft rustig en duidelijk uitleg. Ik ga de gezellige gesprekken zeker missen. Dankzij Francies kan ik nu zelfstandig en zelfverzekerd de weg op!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afgelopen vrijdag proefles en had gelijk een fijn gevoel. Alles werd rustig uit gelegd en ook herhaald. Dus op naar de rijlessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundige, kwalitatieve en een super leuke rijschool!

De rijinstructrice Francies is echt geweldig! Ze is geduldig, rustig, gezellig en goed in haar job. Ik heb een paar lessen gevolgd bij Rijschool 2thePoint, omdat ik een tijdje niet meer auto had gereden (wel een rijbewijs) en ik onzeker was om alleen de weg op te gaan. Met tekeningen via de iPad legde ze meerdere verkeerssituaties en regels uit. Dit gaf mij een goed gevoel voordat we de weg op gingen, omdat ik dan beter de verkeerssituaties kon herkennen en beter kon oefenen waar ik me onzeker over voelde. Tijdens de les zorgde Francies voor een ontspannen sfeer terwijl ze mij instructies gaf. Deskundige en kwalitatieve rijschool waar duidelijkheid en eerlijkheid centraal staan. Goede methodiek en praktisch leerplan. Ik kan Rijschool 2thePoint van harte aanbevelen! Daarnaast denk ik dat deze rijschool bijzonder geschikt is voor mensen die autorijden spannend vinden en/of faalangst hebben. Dank je wel Francies, je hebt me het vertrouwen en plezier in het rijden gegeven!

Snel en gezellig!

Snel mijn rijbewijs gehaald met zeer leuke en goede lessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzame rijlessen, met veel gezelligheid

Met heel veel plezier rijlessen gevolgd bij 2thePoint. Francis is geduldig, professioneel en behulpzaam. Tevens zijn de rijlessen met Francis heel gezellig! Ik raad Francis aan iedereen aan die op zoek is naar een goede rijschool! Dankzij Francis heb ik mijn rijbewijs gehaald met veel plezier.

Top rijschool!!

Francies is een super instructrice. Ze legt alles heel goed uit en herhaald heel veel waardoor je goed onthoudt. Ze geeft specifiek aan wat je moet doen. Ze is heel duidelijk. Haar lessen zijn fijn.

In één keer geslaagd

Ik ben onlangs in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Bedankt voor je hulp Francies! Ik kan de rijlessen het beste omschrijven als onconventioneel: in tegenstelling tot veel andere rijscholen ga je bijvoorbeeld pas de snelweg op wanneer je alles goed onder controle hebt binnen de bebouwde kom. Dit terwijl andere rijscholen soms al tijdens de eerste rijles de snelweg op gaan. In mijn geval was ik denk ik al over de helft van mijn rijlessen toen ik uiteindelijk de snelweg op mocht. Francies is aardig, altijd in voor een praatje en streng maar rechtvaardig. Rijlessen moet je alleen wel ver van te voren inplannen, want Francies zit snel vol. Alleen maar een goed teken natuurlijk. Het systeem wat Francies hanteert om je vorderingen in te noteren is daarnaast een uitstekend hulpmiddel geweest.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super gezellig en leerzaam!

Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad met Francies. Elke les gingen we weer ergens anders rijden en de evaluaties op de app waren enorm handig, aangezien deze mij een handig overzicht gaven in wat ik al had geoefend en waar ik nog aan moest werken. Daarnaast vond ik het erg fijn dat Francies altijd erg rustig is en erg duidelijk instructies geeft tijdens het rijden. Een en al top!

Leerzame en gezellige rijlessen

Erg leerzame rijlessen gehad, en daarnaast ook erg gezellig. De rijschool geeft je alle tijd om rustig te snappen wat je allemaal moet doen. Samengevat een top rijschool!

Over Rijschool 2thePoint

Jouw rijbewijs halen zonder zorgen en met veel plezier? Volg je rijlessen dan bij de Rijschool van Zoetermeer.