Met Plezier Leren Rijden Ondanks een Functiebeperking

Toen ik bij 2thePoint kwam lessen had ik al 40 uur rijles achter de rug bij een ander bedrijf. Desondanks voelde ik me totaal niet comfortabel om te kunnen rijden. Vooral op het kijkgedrag zat het totaal fout. Ik heb de diagnose Asperger en dit zat mij behoorlijk in de weg bij het autorijden. Bij het bedrijf waar ik eerst les volgde had ik het idee dat er totaal geen oog was voor mijn functiebeperking, want ik moest het maar gewoon leren zoals iedereen, maar kreeg geen duidelijke uitleg over hoe dat nou precies moest. Uiteindelijk stond ik door deze ervaring onder de veronderstelling dat ik autorijden, mede door mijn functiebeperking, gewoon nooit zou kunnen doen. Na rond te hebben gevraagd voor docenten die wel oog zouden kunnen hebben voor mijn autisme kwam ik op 2thePoint (Francies) terecht. Bij haar vond ik snel niet alleen mijn zelfvertrouwen, maar ook het plezier in het autorijden terug. Wonder boven wonder paste ik nog in de planning, waar ik al zeer blij mee was. Francies is weliswaar niet opgeleid in autisme, maar heeft er wel veel ervaring mee. Ze is duidelijk, transparant, rustig, en geruststellend. Soms was het snel leren voor mij, maar er kon ook gewoon een gezellig gesprek van af. De stijl van lessen vond ik persoonlijk fantastisch en had voor mij de perfecte balans. Na 10 lessen te hebben gevolgd bovenop die eerdere 40 uur ben ik geslaagd, iets dat ik eerder als compleet onmogelijk had gezien! Ik voel mij nu ook zelfverzekerd over dat ik het ook echt kan en wil iedereen op het hart drukken dat dit absoluut te leren valt! Als je wil leren autorijden dan kan ik 2thePoint alleen maar aanraden. Ook als je een functiebeperking hebt zit je naar mijn ervaring goed bij 2thePoint. Mijn ervaring is louter positief geweest en ik kan niet anders dan 2thePoint volop aanbevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele leerzame en vooral ook leuke ervaring!

Ik was een beetje laks en sceptisch aan het begin met rijlessen in het algemeen. Ik had er eigenlijk niet zoveel behoefte aan. Maar tijdens de rijlessen bij 2thePoint zag ik mezelf zo vaak zo erg vooruitgaan! Dat kwam natuurlijk door de klasse uitleg en concrete, directe feedback. Ik had niet gedacht rijden zo leuk te vinden als ik het nu vind!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede en gezellige rijschool!

Altijd met veel plezier les gereden. Ik ben niet in 1 keer geslaagd maar Francies is mij blijven motiveren. Echt een top rijschool!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd gezellig, super flexibel en in 1x geslaagd!!

Hele gezellige lessen gehad. Ik kon overal opgehaald worden en ze dacht altijd met me mee. Alles werd rustig en duidelijk aan je uitgelegd en er zat nooit druk achter.

Prettige ervaring

Francies is een fijne rijinstructeur. Ik voelde me erg op mijn gemak bij haar en ze is nooit boos op me geworden wanneer ik een (domme) fout maakte. Erg geschikt als je snel gestrest bent.

Helemaal super

De lessen zijn fijn opgebouwd, rustig en duidelijk. Ik heb heel veel geleerd en het tegelijkertijd zeer naar m’n zin gehad. Kortom gezellig maar vooral leerzaam! Nogmaals, dankjewel :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een leuke rijschool die geen half werk levert.

Ik heb echt een geweldige ervaring met deze rijschool. De school werkt met een super handige app, neemt de tijd om geen half werk te leveren, geeft extra hulp voor bij je theorie examen, heeft een super professionele instructrice en ze is ook nog super aardig. Dit alles heeft er voor gezorgd dat ik in één keer ben geslaagd. Als je kwaliteit zoekt, dan is 2thePoint waar je naar zoekt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele kalme en fijne rijschool!

Francies is een erg geduldige en fijne rij-instructrice. Ik vond het rijden erg spannend, maar door goede tips en nuttige rijlessen ben ik toch in een keer geslaagd! Verder gaat alles keurig op tijd en professioneel, wat ik ook erg fijn vind. Daarnaast wordt er gewerkt met een fijne methode en stappenplan. Zeker een aanrader! :)

Geweldig!

Francies was een top instructrice altijd rustig en goed uitgelegd, ik zal zeker aanraden om hier je rijbewijs te behalen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb de afgelopen maanden met plezier gelest bij 2thePoint. Francies is een professionele, en vooral ook gezellige, instructrice. Haar manier van uitleggen is helder en je vorderingen worden netjes bijgehouden. Het fijne hierbij is dat Francies daar waar nodig streng kan zijn, maar verder ook een grote portie geduld heeft. Elke les wordt er waardevolle feedback gegeven die je kunt meenemen naar de volgende les, maar die je zeker ook kunt toepassen wanneer je je rijbewijs hebt. Ik kon mij geen betere rijschool wensen en raad het zeker iedereen aan! :)

Geweldig!

Ik heb heel lang moeten zoeken naar een goede vrouwelijke rij instructrice. Ik heb vaker gereden met verschillende rij instructeurs en zelfs met verschillende rij instructrice maar met weinig succes. Ik werd er alleen maar onzekerder van, todat ik bij Francies terecht kwam Top! Ze heeft heel veel geduld en steunt je waar het nodig is. Ik ben zelf een vrouw en had slecht ervaring bij mannen. Om een goede rij instructrice te vinden was best moeilijk maar ik heb haar gevonden! En ze is zeker een aanrader!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzaam, duidelijk en gezellig!

Ik heb de rijlessen van Francies als zeer prettig ervaren. Wanneer je het autorijden spannend vindt is het fijn om een instructrice/ instructeur naast je te hebben die een duidelijke uitleg geeft, rustig is en op een respectvolle manier aangeeft wat er beter kan. Dit doet Francies allemaal. Ik heb een aantal keer aangegeven wat ik lastig vond, waarbij Francies vervolgens de tijd nam om dit onderdeel extra met mij te oefenen en uit te leggen. De opbouw van de lessen is duidelijk en gestructureerd. Francies kijkt naar jouw proces en alles gaat op jouw tempo. Je kunt je eigen proces ook inzien in de app, die na elke les door Francies wordt bijgehouden. Daar noteert zij vaak ook bruikbare tips en feedback. Naast dat het erg leerzaam was, waren de lessen ook erg gezellig. Dat zorgde ervoor dat ik altijd met veel plezier en vertrouwen de lesauto in stapte. Door Francies kan ik nu zelfstandig en met zelfvertrouwen de weg op. Ik kijk met een positieve blik terug op de lessen en ik raad dan ook iedereen aan om bij deze rijschool les te volgen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een super rijschool! Neemt de tijd voor je waar nodig is en heeft veel geduld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super gezellige en fijne lessen

Francies is gezellig en een super goede instructeur, alles wordt duidelijk en rustig uitgelegd. Je krijgt de ruimte om in jouw tempo te leren rijden.

Fantastisch

Francies is een fantastische rij instructrice. Ze heeft enorm veel kennis over haar vak en dit straalt zij ook uit. In de rijlessen kan je je zelf zijn en hoef je niet bang te zijn om een fout te maken. Francies legt met alle liefde het nog een keer aan je uit ook als je het daarna nog niet snapt. Ze neemt de tijd voor je en is enorm flexibel. Ik zou haar zeker aanraden er kan er tenslotte maar een de beste zijn!!

Top rijschool!

Altijd fijne lessen gevolgd, je wordt goed op je gemak gesteld, alles wordt rustig uitgelegd. Bij de proefles werd goed ingeschat hoeveel lessen ik ongeveer nodig zou hebben en dat klopte, want, in één keer geslaagd! Ook handig dat je in de app je vooruitgang kunt zien en waar je nog aan moet werken. Toplessen gehad, altijd met plezier rijles gevolgd. Ik ga de gezellige rijlessen missen Ik zou iedereen 2thePoint 100% aanbevelen!

Ontzettend prettig

Door de vriendelijk- en openheid van de rij-instructeur begon ik al snel zelfvertrouwen te creëeren. Zij had vanaf het begin al vertrouwen in mij en haar advies klopte dan ook van begin tot eind. Ik raad haar iedereen aan en had bij niemand anders mijn lessen willen volgen en uiteindelijk mijn roze pasje willen halen! She is the best!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Francies is echt een top lerares en heeft mij heel goed opgeleid. Ik ben erg blij dat ik in 1 keer heb mogen slagen. Ik raad deze rijschool zeker aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele goede rijschool met hele fijne lessen

Ik was best nerveus toen ik begon met rijlessen maar Francies legt alles heel erg duidelijk en rustig uit en zal je heel goed op je gemak stellen. Dankzij haar ben ik in één keer geslaagd tegen mijn eigen verwachtingen in! Als er in de lessen bepaalde onderdelen niet goed gaan dan wordt dat op een fijne en rustige manier nogmaals uitgelegd en mag je blijven oefenen tot het uiteindelijk wel lukt. De sfeer tijdens de lessen is altijd top en dat helpt ook voor een beter eindresultaat! Ik raad deze rijschool heel erg aan!

In 1 keer geslaagd zonder extra lessen

Titel zegt het eigenlijk al. Altijd gezellige en goede lessen, ik had zelf een lessenpakket van 45, om er zeker van te zijn dat ik genoeg ervaring op zou doen. Nooit te laat opgehaald en altijd stipt op tijd dus makkelijk plannen. Bij vragen altijd een snelle reactie en goede uitleg, niks over te klagen dus. Kan iedereen deze rijschool aanraden Bedankt Francies!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben super begeleid en heb een geweldige tijd gehad ga het heel erg missen

Gezellige en leerzame rijlessen

Altijd super gezellige en leerzame rijlessen! Legt alles rustig uit en zorgt ervoor dat je zelfvertrouwen krijgt tijdens het rijden. Via de rijles app kan je alles volgen over je voortgang en alle geplande rijlessen zien, super handig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super gezellig, leerzaam en vertrouwd

Mijn rijlessen bij 2thepoint waren altijd gezellig, leerzaam en vertrouwd. We kletste altijd over van alles! Dat schepte een band En voelde ik mij erg op mijn gemak! Ook had ze veel geduld, bleef ze rustig en vertelde ze hoe de situatie anders of beter had gemoeten. Dit gebeurde nooit op een botte of vervelende manier!! De opbouw van de lessen vond ik ook erg fijn, in de eerste les mocht ik al alles en begonnen we met de bijzondere verrichtingen vanwege de tussentijdse toets, zo kon ik vanaf het begin elke les al oefenen. Afspraken maken of inplannen ging makkelijk en ze was er altijd op tijd! Ik ben onwijs tevreden over 2thepoint! Zij heeft mij geholpen naar het rijbewijs, en alles in 1x gehaald! Top dus!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg fijne ervaring, het was leerzaam en gezellig!

Francies is een goede instructeur, het voelt niet gehaast maar toch leer je een hoop. In de auto wordt je vaak op je fouten gewezen, zo leer je snel. De sfeer in de auto is gezellig, als je zin hebt in een praatje kan dat altijd. In één keer geslaagd door de uitstekende lessen van Francies!

Leerzame en gezellige lessen

Ik heb met veel plezier mijn rijlessen gevolgd bij Francies. Francies is geduldig en geeft rustig en duidelijk uitleg. Ik ga de gezellige gesprekken zeker missen. Dankzij Francies kan ik nu zelfstandig en zelfverzekerd de weg op!

Over Rijschool 2thePoint

Jouw rijbewijs halen zonder zorgen en met veel plezier? Volg je rijlessen dan bij de Rijschool van Zoetermeer.