Goede kennis en een warme persoonlijkheid

Tijdens mijn rijlessen ben ik enorm goed begeleid en heb ik het altijd gezellig gehad. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs wilt halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onwijs leuke tijd gehad bij deze rijschool. Ik ga de lessen en de gesprekjes missen! Ik geef jullie een dikke 10 voor alles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige uitleg. Behoud altijd de rust en gebruikt duidelijke doelen die jij moet behalen om je rijbewijs te kunnen halen. Ook het plannen van rijlessen is erg makkelijk zodat je niet lang hoeft te wachten op je volgende rijles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele aardige instructrice weet veel en denkt ook erg handig mee in bepaalde situatie. \r\nGezellig om mee te praten tijdens de lessen altijd vrolijk en erg duidelijk over wat de bedoeling is. Verbeterd zich ook op de momenten dat dat nodig is zonder te twijfelen. \r\n\r\nKort gezegd erg blij dat ik hier rijles heb gehad!!! \r\nZeker aangeraden om hier jouw rijlessen te volgen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een goed en duidelijk leerbedrijf en de instructrice was iemand die echt goed uit wist te leggen en waar je het goed naar kon luisteren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Francies heeft veel geduld, is rustig en met tekeningen via de iPad verkeerssituaties en regels uit. Ik ben in december in 1x geslaagd bij deze rijschool echt een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vond de rijlessen van Francies er prettig, ze is erg geduldig en behulpzaam!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hiervoor zat ik bij een andere rijschool, daar kreeg ik bijna niks uitgelegd en werd door mijn rijinstructeur alleen maar gedemotiveerd en kreeg het gevoel dat ik nooit mijn rijbewijs zou kunnen halen. Ik besloot toen om een andere rijschool te zoeken en ben ik lessen bij Francies gaan volgen. De lessen waren altijd leerzaam, ik merkte echt dat ik veel meer begreep en het autorijden onder controle kreeg. De sfeer tijdens de lessen was ook altijd fijn en gezellig! Francies heeft veel geduld met mij gehad, heeft mij weer laten zien dat het autorijden leuk is en dat ook ik mijn rijbewijs kan halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb me altijd heel prettig en kalm gevoeld tijdens de rijlessen. Ik voelde mij altijd op m’n gemak en vond de rustige, gezellige en duidelijke manier van lesgeven altijd heel fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en kwalitatief uitmuntende rijschool. Goede methodiek en praktisch leerplan. Zeer betrokken bij de cursist. Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig maar ook zeer leerzame rijlessen gehad. De rij-instructrice is geduldig en stelt je op je gemak. Ik raad het echt aan om rijlessen te nemen bij 2thepoint!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed. Je krijgt goede feedback en er wordt echt de tijd voor je genomen om dingen goed uit te leggen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede persoonlijke lessen die op de leerling aangepast worden. De lespaketten die worden aangeboden zijn zeer overzichtelijk en volledig. De verschillende onderdelen worden duidelijk en rustig uitgelegd, en worden direct in de practijk gebracht. Tijdens het rijden is de docent kalm, vriendelijk en geeft duidelijke instructies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring!! Hele gezellige en leerzame lessen gehad. Je word echt op je gemak gesteld en als het even wat minder gaat weet Francies je altijd weer op te vrolijker!\r\nAl om al heel erg blij dat ik 2thePoint als rijschool heb gekozen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een rijschool die er alles aan doet om je eerlijk en op tijd te laten slagen. Duidelijkheid en eerlijkheid staat centraal. Daarnaast altijd rustig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen waren erg prettig, ik was erg op mijn gemak! Naast de gezellige lessen, heb ik ook erg veel geleerd tijdens de lessen. Francies, erg bedankt voor je geduld en de gezellige lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool 2 the point geeft duidelijke, goed gestructueerde en gezellige rijlessen. Je voortgang wordt bijgehouden zodat je zo goed mogelijk je rijbewijs haalt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele leuke rijschool. Ik heb hier in een korte tijd veel geleerd en een leuke tijd gehad. Het was een fijne ervaring om hier te lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke fijne lessen waarbij goed word meegedacht, zodat je als leerling weet waar je aan toe bent. Ook nog eens gezellig waardoor het leuk is om te lessen, maar bovenal deskundig en een focus op veilig rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superleuke, gezellige en leerzame lessen gehad. Met veel plezier lessen gevolgd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Francies is een Super instructice met unlimeted patience veel kennis en altijd een goed humeur 😀😎

Over Rijschool 2thePoint