Binnen twee keer geslaagd!

Binnen twee keer geslaagd en voel me zelfverzekerd tijdens het rijden. Mede dankzij mijn fijn instructrice die een rustige en duidelijke uitleg geeft!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ontzettend leuke rijschool, goede volgorde en snelheid van handelingen leren!

Ik heb 35 lessen lang het enorm naar mijn zin gehad, het waren rijlessen waarin ik elke keer zin had en ik leerde elke les iets nieuws, en het rijden werd ook steeds leuker!

Great experience!

My experience with 2 the point auto school was great! I already had a drive license from another country, but unfortunately couldn't change it to the Netherlands driver license. Therefore, I needed to follow some lessons and do the exam. I did a proof lesson with 2 the point to evaluate my level, and they were very honest and professional regarding it. I did an amount of lessons that they advised me, which was great and enough to learn the Netherlands rules, the teacher (Francis) had lots of patience and was always direct to the point and very practical. But always kind. I passed my exam on my first try! I am very satisfied with their service and I do recommend it to everyone that needs to take their driver license.

Rijbewijs gehaald!

Hele fijne ervaring gehad met rijlessen. Leerzaam en gezellig. Wat ik ook fijn vind, is dat het gestructureerd is en dat de bijlessen vooraf gepland wordt tot het examen. Geen gedoe en stress over bijlessen inplannen. Echt een aanrader om bij Rijschool 2thepoint je rijbewijs te halen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd super gezellig en leerzaam!

Ik ben via een vriendin bij deze rijschool gekomen. Vanaf het begin vond ik het meteen super fijn. Je wordt super geduldig behandeld en alles word ook visueel uitgelegd wat voor mij heel fijn was! Het was altijd super gezellig in de auto, konden altijd over van alles kletsen waardoor ik met plezier rijles had en ook jammer vond dat het voorbij was! Zeker een aanrader om hier te komen lessen door de gezelligheid, vertrouwen en Leerzame lessen! Fransies denkt altijd met je mee en blijft je motiveren. Niks meer dan lovende worden!

Met Plezier Leren Rijden Ondanks een Functiebeperking

Toen ik bij 2thePoint kwam lessen had ik al 40 uur rijles achter de rug bij een ander bedrijf. Desondanks voelde ik me totaal niet comfortabel om te kunnen rijden. Vooral op het kijkgedrag zat het totaal fout. Ik heb de diagnose Asperger en dit zat mij behoorlijk in de weg bij het autorijden. Bij het bedrijf waar ik eerst les volgde had ik het idee dat er totaal geen oog was voor mijn functiebeperking, want ik moest het maar gewoon leren zoals iedereen, maar kreeg geen duidelijke uitleg over hoe dat nou precies moest. Uiteindelijk stond ik door deze ervaring onder de veronderstelling dat ik autorijden, mede door mijn functiebeperking, gewoon nooit zou kunnen doen. Na rond te hebben gevraagd voor docenten die wel oog zouden kunnen hebben voor mijn autisme kwam ik op 2thePoint (Francies) terecht. Bij haar vond ik snel niet alleen mijn zelfvertrouwen, maar ook het plezier in het autorijden terug. Wonder boven wonder paste ik nog in de planning, waar ik al zeer blij mee was. Francies is weliswaar niet opgeleid in autisme, maar heeft er wel veel ervaring mee. Ze is duidelijk, transparant, rustig, en geruststellend. Soms was het snel leren voor mij, maar er kon ook gewoon een gezellig gesprek van af. De stijl van lessen vond ik persoonlijk fantastisch en had voor mij de perfecte balans. Na 10 lessen te hebben gevolgd bovenop die eerdere 40 uur ben ik geslaagd, iets dat ik eerder als compleet onmogelijk had gezien! Ik voel mij nu ook zelfverzekerd over dat ik het ook echt kan en wil iedereen op het hart drukken dat dit absoluut te leren valt! Als je wil leren autorijden dan kan ik 2thePoint alleen maar aanraden. Ook als je een functiebeperking hebt zit je naar mijn ervaring goed bij 2thePoint. Mijn ervaring is louter positief geweest en ik kan niet anders dan 2thePoint volop aanbevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele leerzame en vooral ook leuke ervaring!

Ik was een beetje laks en sceptisch aan het begin met rijlessen in het algemeen. Ik had er eigenlijk niet zoveel behoefte aan. Maar tijdens de rijlessen bij 2thePoint zag ik mezelf zo vaak zo erg vooruitgaan! Dat kwam natuurlijk door de klasse uitleg en concrete, directe feedback. Ik had niet gedacht rijden zo leuk te vinden als ik het nu vind!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede en gezellige rijschool!

Altijd met veel plezier les gereden. Ik ben niet in 1 keer geslaagd maar Francies is mij blijven motiveren. Echt een top rijschool!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd gezellig, super flexibel en in 1x geslaagd!!

Hele gezellige lessen gehad. Ik kon overal opgehaald worden en ze dacht altijd met me mee. Alles werd rustig en duidelijk aan je uitgelegd en er zat nooit druk achter.

Prettige ervaring

Francies is een fijne rijinstructeur. Ik voelde me erg op mijn gemak bij haar en ze is nooit boos op me geworden wanneer ik een (domme) fout maakte. Erg geschikt als je snel gestrest bent.

Helemaal super

De lessen zijn fijn opgebouwd, rustig en duidelijk. Ik heb heel veel geleerd en het tegelijkertijd zeer naar m’n zin gehad. Kortom gezellig maar vooral leerzaam! Nogmaals, dankjewel :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een leuke rijschool die geen half werk levert.

Ik heb echt een geweldige ervaring met deze rijschool. De school werkt met een super handige app, neemt de tijd om geen half werk te leveren, geeft extra hulp voor bij je theorie examen, heeft een super professionele instructrice en ze is ook nog super aardig. Dit alles heeft er voor gezorgd dat ik in één keer ben geslaagd. Als je kwaliteit zoekt, dan is 2thePoint waar je naar zoekt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele kalme en fijne rijschool!

Francies is een erg geduldige en fijne rij-instructrice. Ik vond het rijden erg spannend, maar door goede tips en nuttige rijlessen ben ik toch in een keer geslaagd! Verder gaat alles keurig op tijd en professioneel, wat ik ook erg fijn vind. Daarnaast wordt er gewerkt met een fijne methode en stappenplan. Zeker een aanrader! :)

Geweldig!

Francies was een top instructrice altijd rustig en goed uitgelegd, ik zal zeker aanraden om hier je rijbewijs te behalen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb de afgelopen maanden met plezier gelest bij 2thePoint. Francies is een professionele, en vooral ook gezellige, instructrice. Haar manier van uitleggen is helder en je vorderingen worden netjes bijgehouden. Het fijne hierbij is dat Francies daar waar nodig streng kan zijn, maar verder ook een grote portie geduld heeft. Elke les wordt er waardevolle feedback gegeven die je kunt meenemen naar de volgende les, maar die je zeker ook kunt toepassen wanneer je je rijbewijs hebt. Ik kon mij geen betere rijschool wensen en raad het zeker iedereen aan! :)

Geweldig!

Ik heb heel lang moeten zoeken naar een goede vrouwelijke rij instructrice. Ik heb vaker gereden met verschillende rij instructeurs en zelfs met verschillende rij instructrice maar met weinig succes. Ik werd er alleen maar onzekerder van, todat ik bij Francies terecht kwam Top! Ze heeft heel veel geduld en steunt je waar het nodig is. Ik ben zelf een vrouw en had slecht ervaring bij mannen. Om een goede rij instructrice te vinden was best moeilijk maar ik heb haar gevonden! En ze is zeker een aanrader!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzaam, duidelijk en gezellig!

Ik heb de rijlessen van Francies als zeer prettig ervaren. Wanneer je het autorijden spannend vindt is het fijn om een instructrice/ instructeur naast je te hebben die een duidelijke uitleg geeft, rustig is en op een respectvolle manier aangeeft wat er beter kan. Dit doet Francies allemaal. Ik heb een aantal keer aangegeven wat ik lastig vond, waarbij Francies vervolgens de tijd nam om dit onderdeel extra met mij te oefenen en uit te leggen. De opbouw van de lessen is duidelijk en gestructureerd. Francies kijkt naar jouw proces en alles gaat op jouw tempo. Je kunt je eigen proces ook inzien in de app, die na elke les door Francies wordt bijgehouden. Daar noteert zij vaak ook bruikbare tips en feedback. Naast dat het erg leerzaam was, waren de lessen ook erg gezellig. Dat zorgde ervoor dat ik altijd met veel plezier en vertrouwen de lesauto in stapte. Door Francies kan ik nu zelfstandig en met zelfvertrouwen de weg op. Ik kijk met een positieve blik terug op de lessen en ik raad dan ook iedereen aan om bij deze rijschool les te volgen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een super rijschool! Neemt de tijd voor je waar nodig is en heeft veel geduld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super gezellige en fijne lessen

Francies is gezellig en een super goede instructeur, alles wordt duidelijk en rustig uitgelegd. Je krijgt de ruimte om in jouw tempo te leren rijden.

Fantastisch

Francies is een fantastische rij instructrice. Ze heeft enorm veel kennis over haar vak en dit straalt zij ook uit. In de rijlessen kan je je zelf zijn en hoef je niet bang te zijn om een fout te maken. Francies legt met alle liefde het nog een keer aan je uit ook als je het daarna nog niet snapt. Ze neemt de tijd voor je en is enorm flexibel. Ik zou haar zeker aanraden er kan er tenslotte maar een de beste zijn!!

Top rijschool!

Altijd fijne lessen gevolgd, je wordt goed op je gemak gesteld, alles wordt rustig uitgelegd. Bij de proefles werd goed ingeschat hoeveel lessen ik ongeveer nodig zou hebben en dat klopte, want, in één keer geslaagd! Ook handig dat je in de app je vooruitgang kunt zien en waar je nog aan moet werken. Toplessen gehad, altijd met plezier rijles gevolgd. Ik ga de gezellige rijlessen missen Ik zou iedereen 2thePoint 100% aanbevelen!

Ontzettend prettig

Door de vriendelijk- en openheid van de rij-instructeur begon ik al snel zelfvertrouwen te creëeren. Zij had vanaf het begin al vertrouwen in mij en haar advies klopte dan ook van begin tot eind. Ik raad haar iedereen aan en had bij niemand anders mijn lessen willen volgen en uiteindelijk mijn roze pasje willen halen! She is the best!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Francies is echt een top lerares en heeft mij heel goed opgeleid. Ik ben erg blij dat ik in 1 keer heb mogen slagen. Ik raad deze rijschool zeker aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele goede rijschool met hele fijne lessen

Ik was best nerveus toen ik begon met rijlessen maar Francies legt alles heel erg duidelijk en rustig uit en zal je heel goed op je gemak stellen. Dankzij haar ben ik in één keer geslaagd tegen mijn eigen verwachtingen in! Als er in de lessen bepaalde onderdelen niet goed gaan dan wordt dat op een fijne en rustige manier nogmaals uitgelegd en mag je blijven oefenen tot het uiteindelijk wel lukt. De sfeer tijdens de lessen is altijd top en dat helpt ook voor een beter eindresultaat! Ik raad deze rijschool heel erg aan!

In 1 keer geslaagd zonder extra lessen

Titel zegt het eigenlijk al. Altijd gezellige en goede lessen, ik had zelf een lessenpakket van 45, om er zeker van te zijn dat ik genoeg ervaring op zou doen. Nooit te laat opgehaald en altijd stipt op tijd dus makkelijk plannen. Bij vragen altijd een snelle reactie en goede uitleg, niks over te klagen dus. Kan iedereen deze rijschool aanraden Bedankt Francies!

Over Rijschool 2thePoint

Jouw rijbewijs halen zonder zorgen en met veel plezier? Volg je rijlessen dan bij de Rijschool van Zoetermeer.