Snel en gezellig!

Snel mijn rijbewijs gehaald met zeer leuke en goede lessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzame rijlessen, met veel gezelligheid

Met heel veel plezier rijlessen gevolgd bij 2thePoint. Francis is geduldig, professioneel en behulpzaam. Tevens zijn de rijlessen met Francis heel gezellig! Ik raad Francis aan iedereen aan die op zoek is naar een goede rijschool! Dankzij Francis heb ik mijn rijbewijs gehaald met veel plezier.

Top rijschool!!

Francies is een super instructrice. Ze legt alles heel goed uit en herhaald heel veel waardoor je goed onthoudt. Ze geeft specifiek aan wat je moet doen. Ze is heel duidelijk. Haar lessen zijn fijn.

In één keer geslaagd

Ik ben onlangs in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Bedankt voor je hulp Francies! Ik kan de rijlessen het beste omschrijven als onconventioneel: in tegenstelling tot veel andere rijscholen ga je bijvoorbeeld pas de snelweg op wanneer je alles goed onder controle hebt binnen de bebouwde kom. Dit terwijl andere rijscholen soms al tijdens de eerste rijles de snelweg op gaan. In mijn geval was ik denk ik al over de helft van mijn rijlessen toen ik uiteindelijk de snelweg op mocht. Francies is aardig, altijd in voor een praatje en streng maar rechtvaardig. Rijlessen moet je alleen wel ver van te voren inplannen, want Francies zit snel vol. Alleen maar een goed teken natuurlijk. Het systeem wat Francies hanteert om je vorderingen in te noteren is daarnaast een uitstekend hulpmiddel geweest.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super gezellig en leerzaam!

Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad met Francies. Elke les gingen we weer ergens anders rijden en de evaluaties op de app waren enorm handig, aangezien deze mij een handig overzicht gaven in wat ik al had geoefend en waar ik nog aan moest werken. Daarnaast vond ik het erg fijn dat Francies altijd erg rustig is en erg duidelijk instructies geeft tijdens het rijden. Een en al top!

Leerzame en gezellige rijlessen

Erg leerzame rijlessen gehad, en daarnaast ook erg gezellig. De rijschool geeft je alle tijd om rustig te snappen wat je allemaal moet doen. Samengevat een top rijschool!

Awesome

bedankt voor altijd goed uitleggen en duidelijk nou ik heb het in 1 keer gehaald ben echt super blij🥰

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwde en goede hulp voor het behalen van mijn rijbewijs.

Ik vond het erg fijn om bij 2thepoint te lessen. Goede instructies, vertrouwde sfeer en gezellig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede/leuke rijschool. En een vriendelijke rij-instructrice.

Goede/leuke rijschool. En een vriendelijke rij-instructrice.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd gezellig rijlessen en leuke ervaringen met het rijden bedankt!!!!

Altijd gezellig rijlessen en leuke ervaringen met het rijden bedankt!!!!

Ik ben super blij dat ik bij 2thePoint ben gaan lessen

Ik ben super blij dat ik bij 2thePoint ben gaan lessen. Francies is heel geduldig en rustig en legt alles rustig uit, rare vragen bestaan niet. Ik voelde me heel erg op mijn gemak tijdens de lessen en het was erg gezellig in de auto. Wanneer je kan lessen is erg flexibel en er word goed rekening gehouden met je rooster. Ik heb echt een hele fijne tijd gehad met Francies en kan deze rijschool zeker aanraden!

Geslaagd in 1x

Geslaagd in 1x! Na het nemen van een proefles wist ik zeker dat ik goed zat. Hele fijne en professionele rijschool met een top instructrice. Wanneer ik mijn motorrijbewijs ga halen kom ik zeker terug!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super veel geleerd tijdens de rijlessen, altijd vriendelijk en heel relaxt.

Super veel geleerd tijdens de rijlessen, altijd vriendelijk en heel relaxt. Goede uitleg gekregen en de tijd om te oefenen. In 1 keer geslaagd !!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede kennis en een warme persoonlijkheid

Tijdens mijn rijlessen ben ik enorm goed begeleid en heb ik het altijd gezellig gehad. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs wilt halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onwijs leuke tijd gehad bij deze rijschool. Ik ga de lessen en de gesprekjes missen! Ik geef jullie een dikke 10 voor alles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige uitleg. Behoud altijd de rust en gebruikt duidelijke doelen die jij moet behalen om je rijbewijs te kunnen halen. Ook het plannen van rijlessen is erg makkelijk zodat je niet lang hoeft te wachten op je volgende rijles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele aardige instructrice weet veel en denkt ook erg handig mee in bepaalde situatie. \r\nGezellig om mee te praten tijdens de lessen altijd vrolijk en erg duidelijk over wat de bedoeling is. Verbeterd zich ook op de momenten dat dat nodig is zonder te twijfelen. \r\n\r\nKort gezegd erg blij dat ik hier rijles heb gehad!!! \r\nZeker aangeraden om hier jouw rijlessen te volgen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een goed en duidelijk leerbedrijf en de instructrice was iemand die echt goed uit wist te leggen en waar je het goed naar kon luisteren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Francies heeft veel geduld, is rustig en met tekeningen via de iPad verkeerssituaties en regels uit. Ik ben in december in 1x geslaagd bij deze rijschool echt een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vond de rijlessen van Francies er prettig, ze is erg geduldig en behulpzaam!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hiervoor zat ik bij een andere rijschool, daar kreeg ik bijna niks uitgelegd en werd door mijn rijinstructeur alleen maar gedemotiveerd en kreeg het gevoel dat ik nooit mijn rijbewijs zou kunnen halen. Ik besloot toen om een andere rijschool te zoeken en ben ik lessen bij Francies gaan volgen. De lessen waren altijd leerzaam, ik merkte echt dat ik veel meer begreep en het autorijden onder controle kreeg. De sfeer tijdens de lessen was ook altijd fijn en gezellig! Francies heeft veel geduld met mij gehad, heeft mij weer laten zien dat het autorijden leuk is en dat ook ik mijn rijbewijs kan halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb me altijd heel prettig en kalm gevoeld tijdens de rijlessen. Ik voelde mij altijd op m’n gemak en vond de rustige, gezellige en duidelijke manier van lesgeven altijd heel fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en kwalitatief uitmuntende rijschool. Goede methodiek en praktisch leerplan. Zeer betrokken bij de cursist. Echt een aanrader!