In 1 keer geslaagd zonder extra lessen

Titel zegt het eigenlijk al. Altijd gezellige en goede lessen, ik had zelf een lessenpakket van 45, om er zeker van te zijn dat ik genoeg ervaring op zou doen. Nooit te laat opgehaald en altijd stipt op tijd dus makkelijk plannen. Bij vragen altijd een snelle reactie en goede uitleg, niks over te klagen dus. Kan iedereen deze rijschool aanraden Bedankt Francies!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben super begeleid en heb een geweldige tijd gehad ga het heel erg missen

Gezellige en leerzame rijlessen

Altijd super gezellige en leerzame rijlessen! Legt alles rustig uit en zorgt ervoor dat je zelfvertrouwen krijgt tijdens het rijden. Via de rijles app kan je alles volgen over je voortgang en alle geplande rijlessen zien, super handig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super gezellig, leerzaam en vertrouwd

Mijn rijlessen bij 2thepoint waren altijd gezellig, leerzaam en vertrouwd. We kletste altijd over van alles! Dat schepte een band En voelde ik mij erg op mijn gemak! Ook had ze veel geduld, bleef ze rustig en vertelde ze hoe de situatie anders of beter had gemoeten. Dit gebeurde nooit op een botte of vervelende manier!! De opbouw van de lessen vond ik ook erg fijn, in de eerste les mocht ik al alles en begonnen we met de bijzondere verrichtingen vanwege de tussentijdse toets, zo kon ik vanaf het begin elke les al oefenen. Afspraken maken of inplannen ging makkelijk en ze was er altijd op tijd! Ik ben onwijs tevreden over 2thepoint! Zij heeft mij geholpen naar het rijbewijs, en alles in 1x gehaald! Top dus!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg fijne ervaring, het was leerzaam en gezellig!

Francies is een goede instructeur, het voelt niet gehaast maar toch leer je een hoop. In de auto wordt je vaak op je fouten gewezen, zo leer je snel. De sfeer in de auto is gezellig, als je zin hebt in een praatje kan dat altijd. In één keer geslaagd door de uitstekende lessen van Francies!

Leerzame en gezellige lessen

Ik heb met veel plezier mijn rijlessen gevolgd bij Francies. Francies is geduldig en geeft rustig en duidelijk uitleg. Ik ga de gezellige gesprekken zeker missen. Dankzij Francies kan ik nu zelfstandig en zelfverzekerd de weg op!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afgelopen vrijdag proefles en had gelijk een fijn gevoel. Alles werd rustig uit gelegd en ook herhaald. Dus op naar de rijlessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundige, kwalitatieve en een super leuke rijschool!

De rijinstructrice Francies is echt geweldig! Ze is geduldig, rustig, gezellig en goed in haar job. Ik heb een paar lessen gevolgd bij Rijschool 2thePoint, omdat ik een tijdje niet meer auto had gereden (wel een rijbewijs) en ik onzeker was om alleen de weg op te gaan. Met tekeningen via de iPad legde ze meerdere verkeerssituaties en regels uit. Dit gaf mij een goed gevoel voordat we de weg op gingen, omdat ik dan beter de verkeerssituaties kon herkennen en beter kon oefenen waar ik me onzeker over voelde. Tijdens de les zorgde Francies voor een ontspannen sfeer terwijl ze mij instructies gaf. Deskundige en kwalitatieve rijschool waar duidelijkheid en eerlijkheid centraal staan. Goede methodiek en praktisch leerplan. Ik kan Rijschool 2thePoint van harte aanbevelen! Daarnaast denk ik dat deze rijschool bijzonder geschikt is voor mensen die autorijden spannend vinden en/of faalangst hebben. Dank je wel Francies, je hebt me het vertrouwen en plezier in het rijden gegeven!

Snel en gezellig!

Snel mijn rijbewijs gehaald met zeer leuke en goede lessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzame rijlessen, met veel gezelligheid

Met heel veel plezier rijlessen gevolgd bij 2thePoint. Francis is geduldig, professioneel en behulpzaam. Tevens zijn de rijlessen met Francis heel gezellig! Ik raad Francis aan iedereen aan die op zoek is naar een goede rijschool! Dankzij Francis heb ik mijn rijbewijs gehaald met veel plezier.

Top rijschool!!

Francies is een super instructrice. Ze legt alles heel goed uit en herhaald heel veel waardoor je goed onthoudt. Ze geeft specifiek aan wat je moet doen. Ze is heel duidelijk. Haar lessen zijn fijn.

In één keer geslaagd

Ik ben onlangs in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Bedankt voor je hulp Francies! Ik kan de rijlessen het beste omschrijven als onconventioneel: in tegenstelling tot veel andere rijscholen ga je bijvoorbeeld pas de snelweg op wanneer je alles goed onder controle hebt binnen de bebouwde kom. Dit terwijl andere rijscholen soms al tijdens de eerste rijles de snelweg op gaan. In mijn geval was ik denk ik al over de helft van mijn rijlessen toen ik uiteindelijk de snelweg op mocht. Francies is aardig, altijd in voor een praatje en streng maar rechtvaardig. Rijlessen moet je alleen wel ver van te voren inplannen, want Francies zit snel vol. Alleen maar een goed teken natuurlijk. Het systeem wat Francies hanteert om je vorderingen in te noteren is daarnaast een uitstekend hulpmiddel geweest.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super gezellig en leerzaam!

Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad met Francies. Elke les gingen we weer ergens anders rijden en de evaluaties op de app waren enorm handig, aangezien deze mij een handig overzicht gaven in wat ik al had geoefend en waar ik nog aan moest werken. Daarnaast vond ik het erg fijn dat Francies altijd erg rustig is en erg duidelijk instructies geeft tijdens het rijden. Een en al top!

Leerzame en gezellige rijlessen

Erg leerzame rijlessen gehad, en daarnaast ook erg gezellig. De rijschool geeft je alle tijd om rustig te snappen wat je allemaal moet doen. Samengevat een top rijschool!

Awesome

bedankt voor altijd goed uitleggen en duidelijk nou ik heb het in 1 keer gehaald ben echt super blij🥰

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwde en goede hulp voor het behalen van mijn rijbewijs.

Ik vond het erg fijn om bij 2thepoint te lessen. Goede instructies, vertrouwde sfeer en gezellig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede/leuke rijschool. En een vriendelijke rij-instructrice.

Goede/leuke rijschool. En een vriendelijke rij-instructrice.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd gezellig rijlessen en leuke ervaringen met het rijden bedankt!!!!

Altijd gezellig rijlessen en leuke ervaringen met het rijden bedankt!!!!

Ik ben super blij dat ik bij 2thePoint ben gaan lessen

Ik ben super blij dat ik bij 2thePoint ben gaan lessen. Francies is heel geduldig en rustig en legt alles rustig uit, rare vragen bestaan niet. Ik voelde me heel erg op mijn gemak tijdens de lessen en het was erg gezellig in de auto. Wanneer je kan lessen is erg flexibel en er word goed rekening gehouden met je rooster. Ik heb echt een hele fijne tijd gehad met Francies en kan deze rijschool zeker aanraden!

Geslaagd in 1x

Geslaagd in 1x! Na het nemen van een proefles wist ik zeker dat ik goed zat. Hele fijne en professionele rijschool met een top instructrice. Wanneer ik mijn motorrijbewijs ga halen kom ik zeker terug!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super veel geleerd tijdens de rijlessen, altijd vriendelijk en heel relaxt.

Super veel geleerd tijdens de rijlessen, altijd vriendelijk en heel relaxt. Goede uitleg gekregen en de tijd om te oefenen. In 1 keer geslaagd !!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede kennis en een warme persoonlijkheid

Tijdens mijn rijlessen ben ik enorm goed begeleid en heb ik het altijd gezellig gehad. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs wilt halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onwijs leuke tijd gehad bij deze rijschool. Ik ga de lessen en de gesprekjes missen! Ik geef jullie een dikke 10 voor alles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele aardige instructrice weet veel en denkt ook erg handig mee in bepaalde situatie. \r\nGezellig om mee te praten tijdens de lessen altijd vrolijk en erg duidelijk over wat de bedoeling is. Verbeterd zich ook op de momenten dat dat nodig is zonder te twijfelen. \r\n\r\nKort gezegd erg blij dat ik hier rijles heb gehad!!! \r\nZeker aangeraden om hier jouw rijlessen te volgen!

Over Rijschool 2thePoint

Jouw rijbewijs halen zonder zorgen en met veel plezier? Volg je rijlessen dan bij de Rijschool van Zoetermeer.