Erg prettige, fijne en duidelijke lessen.

Het is een erg aardige en gezellige instructrice, waarmee de de communicatie altijd soepel en duidelijk verliep. Daarnaast is het voor iedere les heel duidelijk waar je aan gaat werken, wat ik heel prettig vond.

In 1 keer geslaagd

In 1 keer geslaagd en alles word goed uitgelegd of voorgedaan

Heel prettige rij ervaring

Toen ik begon had ik last van rijangst. Hier werd heel goed mee omgegaan. Je krijgt echt rijles op maat. Ondanks dat ik rijangst had ging ik met plezier naar de rijles. Ik raad deze rijschool dus 100 procent aan.

Amazing

Super leuke en leerzame lessen gehad, zeker een aanrader. Ook altijd super gezellig in de auto

Erg fijne rijschool

Ik heb hele fijne rijlessen gehad. Je krijgt betekenisvolle feedback en goede uitleg/tips. Ook fijn dat je overzicht hebt van je rijlessen en kosten via de app. Voor iemand die autorijden best spannend vind zoals ik, brengt ze een ontspannen sfeer. Bovendien in 1x geslaagd dus dat zegt ook wel wat :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele leerzame, leuke en gezellige lessen gehad

Elke les weer uitgekeken naar het rijden en het leren van nieuwe dingen. De lessen waren erg gezellig met de instructeur. Ook wordt er goed gecommuniceerd en is de rijschool vrij flexibel met lestijden. Heb enorm genoten en blij met het eindresultaat, namelijk in 1x slagen!

"A breath of fresh air"

Na negatieve ervaringen bij een andere rijschool en drie(!) gefaalde praktijkexamens kwam ik bij Francies terecht. Ik wist dat ik mijn examens niet haalde wegens faalangst en perfectionisme. Francies heeft dat perfect opgepakt! Ze zorgt voor rust, uitdaging en verklaringen voor het WAAROM je doet wat je doet. Daarnaast komt Francies geïnteresseerd over. Tijdens de rijles gaat de aandacht naar jou en je rijstijl, niet naar andere klanten of persoonlijke zaken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste rijschool ever ! In een keer geslaagd !

Dit is so far de beste rijschool met maar 9 lessen ben ik geslaagd! Ze is heel rustig en kan goed en duidelijk uitleggen. Ook verteld ze gelijk waar je aan moet werken en blijf ze het goed herhalen. Ook konden we goed tijdens de eerste proefles al kijken waar we aan moeten werken. Ook is dit de beste les auto waar ik in gereden heb het rijd heel soepel en schakelen gaat heel makkelijke met deze rijschool en de auto kan je haast niet zakken ! ik ben bij haar in een keer geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitgebreid voorbereid op alles.

Ik heb een goede ervaring gehad met de lessen. Je wordt er goed voorbereid op alle routes en fouten waardoor er op het eind geen twijfels meer zijn. Daarnaast is het altijd mogelijk om te rijden wanneer je wilt.

Prettige rijschool!

Er is veel geduld en er wordt tijd gemaakt om alles goed uit te leggen. Tijdens het rijden wordt er soms van je gevraagd om bewust te zijn van wat je ziet en hoe je dat gaat oplossen. Van dit soort vragen leer je heel veel. De examenroutes worden ook allemaal minstens 1 keer doorgenomen, wat je nog even die extra voorbereiding geeft. Bij 2thePoint maak je gebruik van een app waar je lessen kan inplannen, je progressie ziet en een overzicht heb van wanneer je je lessen hebt. Ik vond dit heel handig! De bereidheid om je te helpen is erg hoog.

Goed en Lang

Ik heb door corona helaas veel vertraging opgelopen maar op het eind enorm veel geleerd. Het les geven werd ook uitstekend gedaan op een persoonlijk ondersteunende manier.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige lessen en gezellige instructeurs

Altijd gezellig, en erg geduldig. Prettige communicatie en flexibel. Wat vertraging opgelopen ivm Corona en wachtlijsten, maar alles uiteindelijk snel gelopen Ervaren instructeurs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Relaxte sfeer en goeie lessen

Vanaf begin af aan was er al een relaxte sfeer zonder veel stress! Je wordt goed gerustgesteld als je ergens spanning over heb en krijgt goede en duidelijke aanwijzingen om jezelf zo goed mogelijk te kunnen verbeteren.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prettige en persoonlijke begeleiding.

Gedurende de lessen heb ik persoonlijk afgestemde begeleiding gekregen. De instructeurs zijn vriendelijk en geduldig. Ze nemen de tijd om je de theorie te leren, en die direct aan de praktijk te koppelen. Ze kijken naar wat jij als individu nodig hebt en passen de lessen hier op aan. Ze stomen je volledig klaar voor het examen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijne ervaring gehad!

Toen ik begon met lessen vond ik dit best spannend, dit was ook nog eens tijdens de corona periode. I.v.m. lockdown veel pauzes gehad tussen de lessen. Ondanks dat heb ik elke keer fijne lessen gehad met leuke gesprekken en voelde ik me echt op mijn gemak. Ook in combinatie met school en stage was dit goed te doen, als ik een les moest verplaatsen kon dat altijd en er werd echt meegedacht om een geschikt moment te kiezen! Gezellige instructrice die je op je gemak stelt en luisterd naar je behoeftes! (Zeker fijn geweest voor iemand die alles heel erg spannend vond om te doen in het begin)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en leuke rijlessen.

Eindelijk geslaagd! :) Dankjewel voor de leuke en goede rijlessen. Ik heb oprecht een goede tijd gehad bij 2 the point. Fijne communicatie en ze richten echt op de manier hoe je met situaties omgaan en hoe je je voelt. Ik raad het zeker aan om hier te gaan lessen. Dankjewel.

Great service!!

I absolutely loved the service Rijschool 2thePoint provide. Francies is nice and patient. She makes the learning process very smooth. The car is comfortable and easy to drive. I highly recommend Rijschool 2thePoint.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De tijd voor jou en voor mij

De tijd voor jou en mij. De tijd die Francies er insteekt is de leukste tijd die je meemaakt. Maar ook de tijd voor mij, door de verhalen die we delen gemixt met de goede uitleg die ze geeft. Door deze uitleg ben ik in 1x geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijlessen gehad, goede instructrice

Altijd met veel plezier rijlessen gevolgd en snel leren rijden. Francies is heel relaxt tijdens het lessen waardoor je je op je gemak voelt. Deze rijschool is een goede keuze.

Leerzame en leuke rijlessen

Ik heb plezier gehad tijdens de rijlessen. Rijles afspraken werden altijd nagekomen. Ik werd uitgedaagd. De sfeer tijdens de rijlessen was heel goed. En al met al heb ik heel goed leren rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede lessen, in 1 keer geslaagd!

Goede rijschool! Erg leerzame lessen waardoor ik in 1 keer ben geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto opfriscursus heeft mij geholpen om weer te gaan autorijden

Na lang niet meer te hebben autogereden, heb ik de opfriscursus gevolgd van Rijschool 2thePoint. De instructrice heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld en profesioneel begeleid. Ik raad iedereen aan om een opfriscursus te volgen bij 2thepoint.

Erg goede lessen.

Ik ben dankzij 2thepoint geslaagd voor mijn auto rijexamen en kan deze rijschool aan iedereen aanraden.

Leerzaam en goed begeleid

Heel erg fijn ervaren, je wordt heel erg goed begeleid en wordt goed gefocust op de punten wat beter kunnen. Top rijschool. Bedankt! <3

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk uitleg gehad tijdens de rijlessen. En zelf met de corona en de wachttijd van het cbr snel praktijk examen kunnen afleggen.

Over Rijschool 2thePoint

Jouw rijbewijs halen zonder zorgen en met veel plezier? Volg je rijlessen dan bij de Rijschool van Zoetermeer.