Goede rijschool

Goed geholpen

Genoten van elke rijles!

Zeer goede rijschool! Ik heb genoten van elke rijles . Mijn rijinstructeur was ook kalmerend en zorgende voor een veilig gevoel tijdens het rijden!

Erg goede rijschool!

Mijn zoon slaagde de eerste keer voor zijn rij-examen wat natuurlijk erg fijn is. De communicatie vanuit john’s rijopleiding is goed, snel en duidelijk. Ontvingen steeds per e-mail een overzicht van de datums met de afgesproken rijlessen en wijzigingen. Tijdens coronatijd werden we na elke persconferentie snel en duidelijk op de hoogte gebracht door de rijschool. Toen de rijschool weer mocht starten met de rijlessen hebben ze snel weer zoveel als mogelijk de lessen ingepland. Dit was erg fijn omdat er toch wat tijd overheen was gegaan dat het stil lag met coronatijd. Ik ben erg tevreden over deze rijschool.

John zegt waar het op staat, deze eerlijkheid werd zeer gewaardeerd en werkt zeer efficiënt.

Prettige en duidelijke lessen

Didactisch sterke lessen met duidelijke en rustige uitleg. Focus ligt op bewust veilig rijgedrag.

Goede rijlessen

Ik heb goede rijlessen gehad en ben goed op weg geholpen tot autorijden. Wat vaker zou er positief gecoacht mogen worden. Voor de rest fijne lessen gehad.

Goede instructies, fijne begeleiding en prettige rijschool

Duidelijke aanwijzingen en een fijne ervaring opgedaan.

Super kundige en gezellige rijles!

Ik heb les gehad van Peter en ik had niemand beter kunnen wensen! Hij is duidelijk, maar niet te streng en weet je altijd gerust te stellen! Ik werd goed voorbereid voor het examen en stond daardoor voor geen verassingen tijdens mijn rit! Dankjewel Peter (en John) voor de leuke tijd en natuurlijk voor het helpen met het halen van mijn rijbewijs!

Gezellig en tegelijkertijd zeer leerzaam!

Hele fijne lessen, er wordt goed uitgelegt. Ondanks wat tegenslagen ben ik toch in een keer geslaagd!!! Zeker aan te raden!

een top rijschool met goede instructeurs

ik ging met al enige ervaring van autorijden mijn eerste lessen in. maar er moesten nog veel dingen geleerd worden. tijdens de rijlessen ging je stap voor stap al deze dingen af. omdat dit in een boekje word bijgehouden kun je tussen door kijken wat je vooruitgang is. daarnaast word er heel erg gekeken naar wat je goed kan en wat je mindere punten zijn. op de zwakkere punten word daarom ook veel gefocust. mede door deze rijschool heb ik mijn rijbewijs binnen 7 maanden kunnen halen. een top rijschool en zeker een aanrader.

Heel fijn.

Van Beide leraren les gehad en beide enorm goed bevallen.

fijne, duidelijke lessen

Mijn rijlessen van Peter heb ik altijd als prettig ervaren. Hij bleef altijd rustig en was duidelijk! Heel erg bedankt voor de fijne lessen!

Super fijne en goede begeleiding.

Ik vond het super fijne begeleiding tijdens de lessen. Het is fijn dat ze je eerst zelf laten nadenken en als je het dan niet weet, dat je er samen uitkomt. Het is vooral ook fijn dat ze kijken voor wat voor jouw het beste is om te doen.

Super fijne lessen!

Met wat tegenslagen ben ik toch super blij dat ik het heb gehaald. En ik vond het erg fijn hoe de samenwerking verliep om rijlessen in te plannen!

Super begeleiding!

Hele fijne lessen en goede begeleiding. Ik ben de eerste keer geslaagd!!!!!

Leuk, gezellig en vooral leerzaam

Leuke en vooral leerzame lessen waar echt de tijd voor je wordt genomen. Ik ben dan ook in een keer geslaagd!

Gecontroleerd slagen!

Heb hier mijn rijopleiding mogen doen. En heb ik ervaren dat de rij instructeurs zeer goed de leerling kunnen inschatten in hoe zij of hij het beste zijn rijbewijs kunne gaan behalen. Geen moment twijfel gehad in de mogelijkheid van slagen. Helemaal super!!

Duidelijke zeer leerzame lessen gehad

Ik heb mijn rijbewijs in 26 lessen gehaald. Ik vond het erg fijn dat de lessen 1,5 uur duurde, hierdoor had je genoeg tijd om het rijden onder te knie te krijgen

Top rijschool in een keer geslaagd!

Vanaf het begin tot eind goede begeleiding gehad en mijn rijbewijs in een keer kunnen halen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter de Later is een toegewijde docent, die mij een goede basis heeft gegeven in het autorijden. Streng maar rechtvaardig, betrouwbaar en een deskundige leraar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een ontzettend fijne rijschool! Heb er met plezier gelest en John heeft me erg prettig begeleid in het vergroten van mijn zelfstandig- en zelfverzekerdheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende manier om te leren rijden door de serieuze rijinstructeur die alles weet van het vak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb Johns rijopleiding als zeer kundig ervaren. Ze zijn professioneel en stellen de leerling centraal. Ze begeleiden op een effectieve, consistente en transparante manier naar het rijbewijs toe. Ze nemen de tijd, en luisteren naar je wensen. Absoluut een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke en goede rijlessen!