Fijne en heldere instructeur

Peter is een fijne instructeur die altijd kalm en duidelijk uitlegt wat de bedoeling is en wat we gaan doen. Daardoor reed ik zelfverzekerder. Ook vond ik het fijn dat er werd gewerkt met een praktijkboek, zodat ik wist wat we elke les gingen behandelen.

Lessen waarbij je echt leert rijden

Hele fijne rijschool waarbij echt de tijd voor je wordt genomen! Ik vond de opbouw van de lessen heel prettig, het ging echt op je eigen tempo en er werd voor gezorgd dat je echt alles goed beheersde. Zeker aan te raden!

Gezellige en uitstekende rijlessen

Ik heb super gezellige en uitstekende rijlessen mogen hebben van Peter. Hij ziet goed in wat er voor een leerling nodig is, iets wat hij bij mij dus ook in zag bij het maken van de keuze om een faalangst-examen in te plannen. Hij maakt graag een praatje met je, maar weet alles ook nog goed serieus te houden waardoor je echt de dingen leert die van belang zijn. De rijschool zelf heeft een goede manier van rijlessen geven en vooral het 1.5 uur rijden is een heel groot pluspunt! Doormiddel van jullie manier van les geven en het hebben van een goede instructeur heb ik mijn rijbewijs weten te halen, heel erg bedankt daarvoor!

Super goed en heel relaxed!

Super goede rijlessen gevolgd. Met fijne instructeurs. Zeer zeker aan te raden het is een hele goede rijschool!

Fijne rijlessen!

Fijne rijlessen met een duidelijk doel. Blijven er dingen minder goed gaan? Dan worden die keer op keer herhaald tot ze wel goed gaan, zodat het op het examen in een keer goed zal gaan! Super fijn!

Prima rijschool

Ondanks alle corona gedoe alsnog mijn rijbewijs gehaald, super blij mee! Ik heb veel geleerd in de lessen en vond het een fijne auto om in te rijden, bedankt!

Heb super goede rijlessen gehad en veel geleerd, Peter was soms wel wat streng maar daar leerde je wel veel van. Hij nam de tijd om dingen uit te leggen en als je ergens moeite mee had dan herhaald hij het net zolang tot je het wel wist wat mij betreft een aanrader om lessen te volgen!

Top Rijlessen!

Goede rijlessen gehad afgelopen maanden, na iets langer dan een jaar dan ook geslaagd!

Strakke lessen met goede aandachtspunten

De rijlessen waren altijd erg prettig. Er hing een goede sfeer in de auto. Er was een goede opbouw aan vaardigheden, en wanneer een punt of situatie minder ging, dan werd dat goed een paar keer geoefend (ook in volgende lessen). Zeker hierdoor mijn rijbewijs in een keer gehaald. Bedankt Peter!

Goeie uitleg goeie ervaring

Super fijn de instructeur is rustig en legt alles goed uit waar je veel van leert

Super goede en leerzame ervaring

Ben erg tevreden over de samenwerking met John. Alles werd optijd gecommuniceerd en weet meteen wat je aan John hebt. Fijne leerzame en concrete rijlessen En flexibel kwa tijden

Het waren hele fijne rijlessen!

Ik heb veel geleerd op een rustig tempo en daar werd goed rekening mee gehouden. John zag precies wanneer je twijfelde of wat je misschien wilde doen en liet je daar de goede keuze in maken. Wat ik fijn vond is dat we altijd gezellig een praatje konden maken maar wanneer ik concentratie nodig had, dat ook prima was.

Prettig en leerzaam

Ik heb nooit opgekeken naar een rijles omdat de sfeer altijd fijn was. Rustig werd mij alles uitgelegd en er was ruimte om fouten te maken.

Leerzame lessen

Instructeur was duidelijk en streng. De fouten die ik maakte werden direct verteld , hierdoor wist ik waar ik aan toe was. Eerlijk over het aantal rijlessen wat ik nodig had en rijschool wekte vertrouwen.

Leuke lessen gehad

Het werd mij goed geleerd hoe ik moest rijden. Ik voelde me prettig tijdens het rijden met john. Ik kon altijd veel lessen bij john.

Goede lessen

Goede lessen met ervaren instructeur, ben dan ook de eerste keer al geslaagd.

Gezellig, leerzaam en goed resultaat

Was top gewoon, zeker een aanrader om hier te lessen

Hele goede/fijne rijlessen

Ik heb rijles gehad van Peter. Dit waren hele goede en leerzame lessen. Ik ben dan ook in 1 keer geslaagd. Peter legde goed uit hoe ik alles moest doen.

Super rijschool (ook voor de laatbloeiers onder ons!)

Als 'oudje' (33 jaar) beginnen met rijden is toch net wat anders dan als 17-jarige. Daarom heb ik ook heel bewust gekozen voor een rijschool waar ik veel goede verhalen over had gehoord. Van de keuze voor Johns rijopleiding heb ik nooit spijt gehad. John weet de balans tussen enerzijds geduld opbrengen en anderzijds zeggen waar het op staat precies te bewaren. Hierdoor kon ik steeds stapjes vooruit blijven zetten. Uiteindelijk (ondanks alle corona perikelen en een flinke dosis spanning) in één keer geslaagd!

Fijne rijschool, super instructeur (Peter), houdt zich aan de afspraken

Aanrader!

Geweldig service!

Goede service en ze helpen je zeer goed! Echt een aanrader.

Goed ervaring

Goede, serieuze lessen met soms een grapje erdoor. Een hele fijne sfeer in de auto en ik heb er veel van geleerd.

Enorm goede begeleiding

Ik heb in totaal 10 maanden gereden bij Johns rijopleiding onder begeleider Peter. De begeleiding was super. Bij elk examen wist ik precies waar ik aan toe was en wat er van mij verwacht werd. De uren waren flexibel en konden om mijn opleiding heen gepland worden. Over all een erg goede ervaring

Gezellig

Op het begin was het wat inkomen en even wennen, maar daarna was het vaak gezellig en konden we leuk praten.

Ontzettend goede rijschool die persoonlijk meedenkt in oplossingen

John is een rij-instructeur die goed systematisch te werk gaat. Door de lessen stap voor stap aan te pakken kreeg ik een goed overzicht waar ik stond in mijn lessen. Waar het nodig is, denkt John heel proactief mee naar oplossingen hoe de lessen voor jou effectiever kunnen worden. Een enorme aanrader!