Leuk, gezellig en vooral leerzaam

Leuke en vooral leerzame lessen waar echt de tijd voor je wordt genomen. Ik ben dan ook in een keer geslaagd!

Gecontroleerd slagen!

Heb hier mijn rijopleiding mogen doen. En heb ik ervaren dat de rij instructeurs zeer goed de leerling kunnen inschatten in hoe zij of hij het beste zijn rijbewijs kunne gaan behalen. Geen moment twijfel gehad in de mogelijkheid van slagen. Helemaal super!!

Duidelijke zeer leerzame lessen gehad

Ik heb mijn rijbewijs in 26 lessen gehaald. Ik vond het erg fijn dat de lessen 1,5 uur duurde, hierdoor had je genoeg tijd om het rijden onder te knie te krijgen

Top rijschool in een keer geslaagd!

Vanaf het begin tot eind goede begeleiding gehad en mijn rijbewijs in een keer kunnen halen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter de Later is een toegewijde docent, die mij een goede basis heeft gegeven in het autorijden. Streng maar rechtvaardig, betrouwbaar en een deskundige leraar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een ontzettend fijne rijschool! Heb er met plezier gelest en John heeft me erg prettig begeleid in het vergroten van mijn zelfstandig- en zelfverzekerdheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende manier om te leren rijden door de serieuze rijinstructeur die alles weet van het vak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb Johns rijopleiding als zeer kundig ervaren. Ze zijn professioneel en stellen de leerling centraal. Ze begeleiden op een effectieve, consistente en transparante manier naar het rijbewijs toe. Ze nemen de tijd, en luisteren naar je wensen. Absoluut een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke en goede rijlessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het waren fijne lessen en ik heb veel geleerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf John heeft altijd veel geduld en is ook wel in voor een praatje

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en goede rijlessen gehad, ik ben in 1 keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke en leerzame lessen gehad! In 1 x geslaagd dankzij Peter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en leerzame lessen gehad. Hele fijne instructeur die je op je gemak laat voelen. Ben erg blij met mijn rijbewijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring! Vrienden die overgestapt zijn naar Johnsrijopleiding meteen geslaagd, broer meteen geslaagd en ik ook meteen geslaagd. Altijd hele duidelijke, gezellige, leuke, leerzame lessen van John gehad! Ik zou Johnsrijopleiding iedereen aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede rijschool met aardige (soms strenge) instructeur. Altijd netjes op tijd en deskundige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt goed begeleid, duidelijk en rustig uitgelegd. Ze zijn goed in het bewust rijgedrag trainen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool die rustig te werk gaat met zijn leerlingen! Erg veel geleerd en geslaagd in een keer!