Geweldige service

Goed en fijn geholpen, deskundig

Perfecte autoservice van verkoop tot onderhoud in de werkplaats

Tja, vanaf 2015 al vaste klant. Suzuki's & Mercedes Benz gekocht. Baliecontact, verkoop en werkplaats voor onderhoud, het is allemaal even goed op hoog niveau qua service en vriendelijkheid. Verder ook goed betaalbaar en door het prima onderhoud bespaar je kosten....en dat vind ik ook belangrijk.

Bij van Bruchem nemen ze nog echt de tijd voor een klant

Wat een fijne garage en super goede service

Heb mijn auto gezien online. Dacht oei dat is een eind bij ons vandaan. Toch heen gereden en auto bekeken. Bij binnenkomst medewerkers gesproken onder genot van een koffie. Fijn dat we ook een proefrit mochten maken. En uiteindelijk besloten om mijn nieuwe auto aan te kopen.

Zeer klantgericht en professioneel

Bijzonder goede service! Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald. Netjes geholpen, erg goede service en kreeg naast een volle tank ook nog een mooie bos bloemen mee! Een voorbeeld voor veel andere garages, aanrader!

Zeer prettig en verkoop kwam zijn afspraken netjes na

Prettige mensen van verkoop ook de receptie, top namen echt de tijd voor je als klant. Verder niets aan te merken.

Prima garage

Prima geholpen en gehoord

Super tevreden

Dit bedrijf munt uit door hun vakkundigheid,zij hebben op een ongedwongen wijze in een ontspannen sfeer aan al onze wensen voldaan. Dat is veelzeggend voor een veeleisende klant zoals ik. Autoservice van Bruchem, hartelijk dank

Vriendelijke medewerkers

We zijn goed voorgelicht bij aankoop van onze auto. Er werd alle tijd genomen om vragen te beantwoorden.

Vriendelijk en betrouwbaar

Prettig geholpen bij de aankoop

Hele prettige ontmoeting

Een eerste indruk is voor mij erg belangrijk. Die was hier dusdanig dat ik er met plezier 150 kilometer voor gereden heb.

Top service!

Vriendelijk personeel en betrouwbare service.

Een joviale groep met mensen met kennis

Ik ben zeer goed tevreden over de manier van omgaan met mensen.Ze laten je mee denken .dit is de vierde susuki, is gewoon een goede auto. Top

Vriendelijke verkoper

Snelle levering en goede uitleg bij de aflevering van de auto. Vriendelijk personeel

Heel goede ervaring:klantvriendelijk en nakomen afspraken

Zie boven

We zijn vriendelijk en zeer correct geholpen.

We hadden op de site een auto voor mijn dochter gezien. Na een lange rit zijn we zeer vriendelijk benaderd en kregen we ook meteen koffie. Tijdens de proefrit die mijn dochter en mijn zoon gingen maken, hebben wij ons vermaakt in de showroom. Ook mijn man en ik zijn over stag gegaan en hebben hier ook een auto gekocht. Mijn dochter en ook wij zijn blij met onze nieuwe aankoop. De mensen/ personeel die hier werken zijn zeer vriendelijk en nemen ook alle tijd. Onze dank is groot naar jullie allemaal.

Eerlijk mensen top advies

Ik voel me thuis tijdens het inkoop van mijn auto, de eerste keer voor mij dat ik bij een eerlijke auto handelaar zaken had gedaan.

Een hele prettige ervaring

Aardige en kundige medewerkers, zowel de verkopers als de monteurs. Prettige communicatie en goede service!

Een fantastische deal bij van Bruchem.

Tijdens onze zoektocht naar een mooie electrische auto. Zijn we uiteindelijk geslaagd bij Autoservice van Bruchem. Een prachtige Opel Mokka e voor een mooie prijs. en ook nog een goede inruil prijs. We zijn blij en verrast met deze fantastische deal. En onze verkoper heeft ons prima geholpen. Bedankt Niels...ook voor de bloemen. Jan en Petra uit Zwijndrecht

Prima service, zeer prettig geholpen.

Nieuwe auto aangeschaft bij dit bedrijf. Prettig geholpen, gastvrij ontvangen, goed voorgelicht.

Uitstekende garage

Super vriendelijk, meedenkende verkoper. Super service!

Positief

Goed geholpen en geadviseerd. Vriendelijke en spraakzame verkoper, Joberth. Voelt je snel welkom en thuis. Het vervolg gaan we ervaren!

Deskundig & Persoonlijk

Al jaren klant. Zowel inruil als periodiek onderhoud. Prettig in de communicatie. Duidelijke afspraken. Ruimte voor persoonlijk contact. Werk aan de auto is altijd degelijk vakwerk.

Integer, betrouwbaar, nuchter

Voor het eerst deze garage bezocht en voor ons sluiten de mensen van het bedrijf aan bij een groepje van bedrijven waarbij contact niet in eerste instantie het contactslot is, maar de wisselwerking met de klant.

Fijn en zeer goed geholpen

Wordt zeer prettig geholpen nen alle tijd voor je ,zeer goede en uitgebreide uitleg