Hartverwarmend

Vakkundig advies, meedenken, klantvriendelijk, goede service, gastvrij, vertrouwd!

Een ervaren verkoper, die oog en oor voor de klant heeft.

Alle tijd voor de klant

Zeer goede dienstverlening bij de aankoop voor een andere auto

Zowel in het voortraject om proef te rijden waren er, vanwege COVID, aangepaste afspraken te maken. Er was begrip om ook tijdens de voorkomende slechte weersomstandigheden even uitstel te geven voor een definitief besluit in verband met een afsluitende proefrit. De aflevering van de auto ging ook vlotjes en zelfs werden er bij de oplevering nog even wat puntjes op de i gezet.

Klant is Koning

Alles is gericht op goede service leveren

Eerlijk & betrouwbaar

Helemaal naar Zwolle om een nieuwe Suzuki te kopen. Na een lange reis werden wij vriendelijk onthaalt. De auto stond klaar voor een proefrit en na diezelfde rit mochten wij aanschuiven voor de lunch. Na wat kletsen zijn we naar huis gegaan, maar tijdens diezelfde rit gebeld voor een tweede afspraak. Een week later zelfde verhaal. Vriendelijk onthaalt, lunch en alles netjes afgehandeld. Onze huidige Swift had wat kapotte lampen en die konden zonder problemen vervangen worden. Al met al een super ervaring met vriendelijk personeel. Absolute aanrader.

Zeer tevreden, top bedrijf

Ik heb hier onlangs een Daihatsu Cuore gekocht. Een tijdje was ik al op zoek naar een lichte en betrouwbare auto met lage kilometerstand. Nou, dat is gelukt! Op een zaterdag ben ik naar Autoservice van Bruchem gegaan voor een proefrit. De mensen van het autobedrijf waren zeer vriendelijk en gastvrij. Ik voelde mij daar erg op mijn gemak. Ze hebben veel tijd en aandacht voor je en ze denken erg met je mee. Uiteindelijk heb ik besloten om de Daihatsu Cuore te kopen, het voelde goed. De zaterdag erop, de auto opgehaald en werd verrast met een grote bos bloemen. Dit had ik echt niet verwacht. Wat mij betreft is dit het beste en meest klantvriendelijke autobedrijf van Nederland. Ik heb weleens anders meegemaakt. Autoservice van Bruchem; betrouwbaar, vriendelijk, meedenkend, oplossingsgericht, gastvrij enz. enz. Ga zo door! En nog bedankt voor de uitstekende service.

Vakgarage met verstand van zaken!

Vakkundig geholpen, voor een faire prijs. Goede service om de electronica opnieuw te programmeren voor mijn telefoon!

goede service en vriendelijke mensen

zeer goed advies, ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen

DE klantvriendelijkste service gerichte kwaliteitsgarage

Afgelopen week onze 4e nieuwe Suzuki gekocht. Alweer naar volle tevredenheid! Ook bij onderhoud en service een perfect helpend garagebedrijf. Laagdrempelig dorpsgarage-gevoel met top service. Vertrouwd en gewoon echt goed team van receptie tot werkplaats. Arnold van Bruchem heeft een prima team vakmensen. Wij voelen ons er goed bij en houden zo het autorijden betaalbaar!

Topservice!

Wij komen al jaren bij Van Bruchem en zijn altijd zeer tevreden over de service - op afspraak of adhoc wanneer het nodig is-, heldere communicatie en vakmanschap. Echt betrokken monteurs, bijzonder fijn!

Super service

Persoonlijke aandacht, oprecht, betrouwbaar, uitstekend advies

Zeer behulpzaam, auto werd snel gerepareerd en alles werd duidelijk uitgelegd.

APK en een paar nodige reparaties. Allemaal snel geregeld, vriendelijke service.

Plezierige ontvangst, afspraak = afspraak, deskundig

Eerste contact beviel goed. Inmiddels aantal keren ervaring opgedaan met refit werk aan alfa uit 2004. Prima advies, vlotte service, no nonsense aanpak, betrouwbaar.

Kwaliteit en service fenomenaal

Wat een super service van deskundige vriendelijke mensen!

Er was een probleem met de auto. Ze kwamen wel even langs! Het bleek uiteindelijk een accu probleem. Opgelost en de suggestie een onderhoudscontractje te sluiten. Opgelucht weer gereden. Ik hou van die snelle en vriendelijke zakelijkheid, echt TOP.

Vakkundige garage

Reparatie en onderhoud is goed en zeer vakkundig verlopen

Prettig bedrijf

Vriendelijke service

Klasse in persoonlijke aandacht!

Persoonlijk, betrouwbaar en deskundig. Direct in het eerste contact, waarin ik informeerde naar een occasion, voelde ik mij welkom, werd goed geluisterd en met mij meegedacht. De mensen zijn toegankelijk en werken als team samen. Ze beschikken over een werkplaats met veel technisch know-how. Kortom, blij dat ik hier mijn auto heb gekocht.

Vooraf goede informatie over kosten. Goed overleg over extra kosten en zuidelijke uitleg over gemaakte kosten. Duurzaamheid advies!!!

Goede service, zorgvuldig en betrouwbaar

Goede communicatie over reparaties, zorgvuldig uitgevoerd. Zeer tevreden over de prijs. Erg klantvriendelijk.

Probleem goed en snel verholpen

Betrouwbaar, flexibel en klantvriendelijk

Als ik bel voor een afspraak kan ik snel terecht, ze denken mee met reparaties en zijn klantgericht. Ze leggen goed uit wat ze doen en waarom ze iets doen denk aan reparaties, daarom vind ik ze erg betrouwbaar. De receptionistes zijn klantvriendelijk en staan je met vakkennis te woord, ik ben heel blij met deze betrouwbare garage!

Service hoog in het vaandel

Goede service, altijd meedenken en uitleggen wat er moet gebeuren of wat er is gedaan.

Top service

Top bedrijf met top service! Vriendelijk personeel, denken mee en geven goed advies. Kortom blij al jaren hier klant te zijn.