Fijn bedrijf vriendelijk personeel

Goed advies en uitleg bij aankoop occasion. Er werd alle tijd genomen om de werking uit te leggen.

Super service !

Ik werd gehaald vanaf het station en vertrok met een occasion. De tank volledig vol getankt , nieuwe apk en servicebeurt. Complete onderhoudshistorie op papier. Een jaar lang pechservice en bovag garantie En een presentje voor het plezier. ☆☆☆☆☆

Geweldig !

Ik heb heel goede en fijne ervaringen met auto service van Bruchem.

top.

Jarenlang klant en nog geen klachten,ik zou zeggen ga zo door en daarom een 10.

Zeer goede service!

Gemoedelijke sfeer, en heel vriendelijk behulpzaam personeel.

nette garage nette prijzen en prima personeel

zoals boven genoemd

Heel goed en plezierig geholpen

Voor mijn nieuwe, tweedehands, auto ben ik naar Van Bruchem gegaan, op aanraden van mijn broer. De ervaring met een andere garage was niet goed

Vriendelijk geholpen, echt een goed gevoel bij deze dealer.

Goed ontvangen , prima inruil prijs. Werd de tijd genomen voor uitleg. Volle tank voor de terugreis Zelfs meegedaan met de lunch.

Een positieve ervaring

Rond de aankoop en inruil van een occasion hebben wij een prettige ervaring gehad met verkoper Niels; vriendelijk, correct en met humor.

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Zag een auto die me beviel. Kwam met de trein en werd opgehaald van het station. Verkoper nam alle tijd voor me en toen er iets tussen kwam, werd een andere collega direct ingeschakeld. Kocht de auto en kreeg een leen auto mee totdat onderhoud en APK was gedaan. Na ophalen auto kregen we uitvoerig uitleg van de nieuwe auto en een bos bloemen op de koop toe. Service die je nog maar zelden ziet in NL.

goede betrouwbare service

goede informatie en duidelijke uitleg van het bedienen van de auto

goede voorlichting en heel prettig geholpen.

Zeer vriendelijk en betrouwbaar

Ik ben goed geholpen bij het kopen van mijn auto. Ik kwam van ver maar had het ervoor over.

Betrouwbare auto’s, aantrekkelijke prijzen, top begeleiding.

Vriendelijke ontvangst, duidelijke en deskundige uitleg door verkoper/adviseur Joberth Bakema. Gaf ons direct een betrouwbaar gevoel. Hebben nu onze 3e Suzuki gekocht. Super tevreden. Een absolute aanrader !!!! Wat wil een mens nog meer ….

Geweldig goed geholpen

Goede ontvangst spontane verkoper en alle zaken naar wens afgehandeld

Vriendelijk en netjes ontvangen.

Geen druk op verkoop en snelle afhandeling van de zaken die moesten worden geregeld voor aflevering van aankoop.

Betrouwbaar, positief ervaren.

Betrouwbaar en positief ervaren.

Goede en deskundige vak garage met nog alle tijd voor de klant.

Nou ik geef Auto van Bruchem een dikke 5 sterren. Afgelopen 1,5 week bezig geweest met een nieuwe auto Geholpen en geadviseerd door Niels Noordman . Echt fantastisch alle geduld niet opdringerig geeft goed en deskundig advies . Zelfs voor de tweede proefrit kwam hij naar Kampen geen enkel probleem . Dus Dank je Niels .

Prima aflevering

Sinds een week in het bezit van een S-Cross. Aflevering prima voor elkaar.

Prettige ontvangst en uitstekende service.

Occasion gekocht bij van Bruchem met een zeer prettige ontvangst door Niels. Auto tiptop afgeleverd volgens alle afspraken en meer!! Dit is een garage waar men weet wat klantenbinding is. Ondanks de afstand ga ik hier zeker terugkomen voor onderhoud en een eventuele volgende auto. Een hele fijne ervaring rijker.

Goede service, zeer tevreden!

Auto zoals omschreven. Eerlijke en heldere communicatie. Fijn dat de auto ondanks de grote afstand zonder meerkost aan huis kon worden geleverd!

prima garage.

Onze ervaring met uw bedrijf hebben we als heel positief ervaren. Hele gemoedelijke sfeer, met prima, rustig en deskundig personeel. Er wordt meegedacht in oplossingen. Het voelt heel erg vertrouwd.

Vriendelijk en eerlijk personeel, goed bod op inruil

Auto gekocht en verkocht. We zijn zeer tevreden over de eerlijke en vriendelijke behandeling van het personeel. Ook de extra service die ze hebben geboden was zeer plezierig. We zijn over het bod van onze inruilauto ook zeer tevreden. Het is jammer dat we niet in de buurt wonen, anders hadden we zeker het onderhoud van de auto voortaan door hen laten doen.

Super goede service!

Onze nieuwe auto super snel en goed afgeleverd, super service en vriendelijke mensen!