Auto gekocht bij deze dealer. Heel vriendelijk geholpen. Prima service

Koffie met gebak en aardige vriendelijke mensen een mooie auto, goede ( eerste) instructie. Gezellig. Wat wil een mens nog meer.tot slot nog een schitterend boeket!!

Zeer tevreden met de Suzuki S Cross

Ik heb van Bruchem ervaren als een degelijk en betrouwbaar autobedrijf.

Goed personeel in de zaak!

Ze komen afspraken na, en de Suzuki auto's zijn erg betrouwbaar, dus 1+1 = 3

Een enthousiaste verkoper, neemt alle tijd en geeft goed uitleg.

Mooie aankoop gedaan

Reageren snel op telefoon en mail. Koop snel gesloten en netjes op de hoogte gehouden inzake de levering

Ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen

Ik ben zeer netjes en professioneel geholpen geen opdringerige gevoel maar vriendelijk geholpen

In 1 woord top

Het was fijne ervaring om daar een auto te kopen. Prima service, vriendelijke verkoper. Gewoon top.

Betrouwbaar

Klantgericht

Uitstekende service en meedenken met de klant. Bijna zeldzaam

Prettige en duidelijke communicatie

Op aanraden van familie heb ik hier mijn allereerste auto (occasion) gekocht. Zeer tevreden met de communicatie en de behulpzaamheid van de medewerkers (telefonisten, monteurs en verkoper). Je kunt hier met een gerust hart een auto kopen!

Hoe mooi kan het zijn?

Feestje. Zowel de proefrit in de s cross als de persoonlijke aandacht, het meedenken en de afhandeling. Groot compliment Ik woon in Dordrecht maar de auto blijft hier in onderhoud. De kilometers heb ik er graag voor over.

Wij hebben niet lang na hoeven te denken om hier een auto te kopen. Alles straalt vertrouwen en uit

Wij zijn zeer prettig te woord gestaan en hadden direct een fijn ongedwongen gevoel bij de mensen en natuurlijk ook bij het bedrijf. Wanneer je blanco bij een bedrijf binnenstapt en het voor ons nog niet helemaal duidelijk was of we hier een auto zouden kopen waren we snel om. Na de aankoop van een Suzuki s-cross was de begeleiding en afhandeling dik in orde. We wilde er een trekhaak onder hebben en waren verrast dat er ook een extra nummerplaat bij geleverd was. Top mensen.

goede service

Het is voor het eerst dat ik op bezoek bij van Bruchem kwam voor een suzuki ignis. De transactie is tot volle tevredenheid afgewerkt.

Heel klantvriendelijk

Zeer tevreden over de afhandeling van het aankopen van een andere auto!!

Gewoon zo als het hoort, dus goed..

Goede ervaring en goede service

geweldig fijn en professioneel geholpen

enthousiast en professioneel geholpen bij het kiezen van een auto

Goede uitleg en vriendschappelijk omgang

Behulpzaam en alle tijd Goede ontvangst Gemoedelijke sfeer

Niets is te veel bij Autoservice van Bruchem. Men denkt met je mee , goede service en vriendelijkheid ten top.

Zeer goed personeel heel vriendelijk.

De Suzuki Vitara bij van Bruchem op het internet gezien en toen contact opgenomen. Vanaf het persoonlijke contact in het begin tot de aflevering uitstekend geholpen. Alle lof!!

Zeer goede service

Ben zeer tevreden, alles zeker naar wens verlopen.

Ik word altijd goed geholpen. Personeel is kundig en aardig.

Erg aardig en meedenkend

Super fijn bedrijf

Wij zijn hier super fijn ontvangen en geholpen. Goede uitleg over de auto, fijne verkoper en monteurs. Echt een aanrader om hier eens binnen te wandelen. Wij gaan genieten na 25 jaar Skoda van onze S Cross. Groeten Karin en Jacco

Currieweg 2

8013RA Zwolle