Zeer goede service

Ben zeer tevreden, alles zeker naar wens verlopen.

Ik word altijd goed geholpen. Personeel is kundig en aardig.

Erg aardig en meedenkend

Super fijn bedrijf

Wij zijn hier super fijn ontvangen en geholpen. Goede uitleg over de auto, fijne verkoper en monteurs. Echt een aanrader om hier eens binnen te wandelen. Wij gaan genieten na 25 jaar Skoda van onze S Cross. Groeten Karin en Jacco

100 punten voor autoservice van Bruchem.

Leuke en deskundige verkoop afdeling . Vlotte communicatie. Auto's in top conditie. Goede service. Een garage waar de klant nog koning is. Echt super top. Nog bedankt voor die bloemen!

Eerlijke en goede service

Zeer prettige en vriendelijke medewerkers. Geduldig,professioneel en dat gaf ons een zeer goed gevoel. We voelden ons gezien en gehoord en zijn uitstekend geholpen !

Vriendelijk, gastvrij, servicegericht.

Ik heb een Suzuki Vitara gekocht, 27 maart afgeleverd. Verkoop op goede manier, zonder opdringerig te zijn. Goede voorlichting en bij aflevering goede uitleg van de auto. Ga er vanuit veel plezier te beleven met en aan de auto.

Keurige garage met persoonlijke behandeling

Enkele weken geleden hebben wij in Zwolle een Suzuki gekocht. We werden netjes geholpen, waarbij vlotte service hoog in het vaandel stond. Als we in de buurt zouden wonen, zou ik zeker mijn onderhoud bij deze garage laten plaatsvinden. Ze geven het gevoel van een dorpsgarage en geen moeilijk gedoe eromheen. Daarmee weten ze wel klanten aan zich te binden denk ik.

SUPER SERVICE

Bij Autoservice van Bruchem is de klant écht koning. Wat een eerlijkheid én betrokkenheid, Echt Top! Wie een auto koopt en een betrokken dealer wil is bij van Bruchem aan het juiste adres. Meerdere nieuwe Suzuki 's gekocht van 1982 tot 2018 De 2 laatste Suzuki's rijden bij onze zoon en schoonzus. In 2019 met een elektrische auto gaan rijden. Nu een gebruikte auto gekocht voor woon-werkverkeer. Deze auto is geleverd, al was het een nieuwe. Terugkomen voor onderhoud en volgende auto's is mijn advies! Vriendelijke groet van een tevreden klant, Eric Horst.

Plezierige en hulpvaardige mensen.

Verkoop zonder druk. Proefrijden direct mogelijk. Kleine zaken direct opgelost.

Goede service en top kwaliteit

Goede service en top kwaliteit

Super leuk klantenservice en aardige mensen. Betrouwbaarheid.

Heel prettig en betrouwbaar bedrijf waar de klant nog koning is!

Goede ui5leg en goede service

Nemen de tijd voor je. Eerste keer dat ik er kwam. Maar kom zeker terug.

Meedenken en een oplossing vinden

Jobert Bakema heeft mij keurig en volledig naar mijn zin geholpen binnen een korte tijd

Goede ervaring, , correct, vriendelijk, uitgebreid.

Bij verkoop uitgebreid te woord gestaan, bij levering zelfde , veel zaken verteld over de auto.Niets dan lof.

Betrouwbaar

Eerlijk en integer, betrouwbaar en klantvriendelijk

De beste service

Transparant, zeer betrokken en de beste service. Van werkplaats tot showroom. Allen werkzaam bij Autoservice Van Bruchem verdienen een groot compliment. Hier laten ze zien hoe professionaliteit en gezelligheid als vanzelfsprekend samen gaan. Mijn vertrouwen hebben ze.

Goede service!

Goed contact, ze komen afspraken na en zeer goede service, kon niet beter!

Zeer tevreden met goede service.

Een belletje en het wordt geregeld!

Super bedrijf

Zeer vriendelijk en goede service

Fijne service!

Bij de aankoop van mijn auto heel vriendelijk en enthousiast geholpen! Goede communicatie en zeer vriendelijk personeel.